جاباما
۷۶۴۸۲۷
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

منع استفاده از موبایل برای کارکنان جنرال موتورز

شرکت خودروسازی جنرال موتورز با وضع قانونی جدید، از کارمندان و کارگران خود درخواست کرده که دیگر از موبایل خود در فضای کارخانه استفاده نکنند.

خبرگزاری ایسنا: جنرال موتورز که یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های خودروسازی در ایالات متحده آمریکاست، حالا به تازگی قانون جدیدی را وضع کرده است که در آن کارمندان و کارگران حق ندارند از گوشی‌های همراه خود در محیط کارخانه استفاده کنند.

با توجه به آنکه گوشی‌های همراه این روزها توجه بسیاری از کاربرانشان را در محل کار ، خیابان و غیره پرت می‌کند، حالا بسیاری از شرکت‌های متعدد در جهان به دنبال راهی برای محدود کردن استفاده کارمندانشان از موبایل هستند تا بتوانند حواس آن‌ها را به کار خود جلب کنند.

جیم گلین - معاون بخش ایمنی محیط کار جنرال‌ موتورز - در این باره گفت: ما بارها از کارگران و کارمندان خود خواسته‌ایم که هنگام کار کردن در محیط کارخانه و شرکت از موبایل‌هایشان استفاده نکنند که این کار موجب پرت شدن حواسشان می‌شود اما آن‌ها هرگز به این تذکرات گوش نمی‌دادند و همواره از گوشی‌های همراه و وبگردی در حین انجام وظیفه استفاده می‌کردند. به همین دلیل ما با وضع قانونی جدید، سعی کردیم آن‌ها را از استفاده از موبایل خود منع کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حمید معصومی نژاد

      خدا رو شکر ما یه قدم ازشون جلوتریم...تو تراشکاری اوس اصغر سر کوچه هم نزدیکه یکساله به شاگردش اکبر جقله دستور داده با موبایلش حین کار ور نره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج