۷۶۵۱۷۶
۳۱ نظر
۵۰۵۳
۳۱ نظر
۵۰۵۳
پ

مردهمسرکش: باز هم او را می کشم

مرد جوانی که پس از به قتل رساندن همسرسابقش، چادر عروسی‌شان را روی جسد انداخت و با ماژیک نوشت «با چادر سفید آمدی با چادر سفید برو.» در مصاحبه ای به ابعاد جنایتی که مرتکب شده است پرداخت.

روزنامه ایران: مرد جوانی که پس از به قتل رساندن همسرسابقش، چادر عروسی‌شان را روی جسد انداخت و با ماژیک نوشت «با چادر سفید آمدی با چادر سفید برو.» در مصاحبه ای به ابعاد جنایتی که مرتکب شده است پرداخت.

او صبح ۲۷ مرداد همسر سابقش را در خانه استیجاری‌اش در منطقه پیروزی - خیابان پیچک به قتل رساند. بعد از جنایت با برادرش تماس گرفت و موضوع این قتل را خبر داد و متواری شد، اما صبح دوشنبه با پای خود به اداره آگاهی پایتخت رفت و به قتل همسرسابقش اعتراف کرد.

چرا همسر سابقت را به قتل رساندی؟

وقتی فهمیدم که دوباره ازدواج کرده تصمیم به قتلش گرفتم.

کی متوجه شدی که او ازدواج کرده است؟

شب قبل از جنایت، میترا پسرم را آورده بود تا ببینمش. من داخل حمام بودم که شنیدم میترا با خواهرش در حال صحبت کردن با تلفن است. به او گفت که همسرجدیدش وضع مالی خوبی دارد. فکر نمی‌کرد که من این صحبت‌ها را بشنوم ولی من شنیدم و تصمیم به قتل او گرفتم.

همان شب می‌خواستم او را به قتل برسانم و داخل دوغ داروی بی‌هوشی ریختم اما از شانس بد، خودم همه دوغ‌ را خوردم و زودتر خوابم برد. صبح که از خواب بیدار شدم، میترا گفت چرا ازدواج نمی‌کنی ، من می‌خواهم ازدواج کنم و بعد هم گفت ازدواج کرده و باید به خانه شوهرش برود.

عصبانی شدم و با شالی که سرش بود او را خفه کردم و بعد از بستن دست و پاهایش و کوتاه کردن موهایش چادر عروسی‌مان را روی او انداختم. بعد با ماژیک قرمز روی چادر نوشتم «با چادر سفید آمدی با چادر سفید برو.»

این جنایت چقدر طول کشید؟

نیم ساعت.

زمان قتل پسرت کجا بود؟

اول داخل اتاق خواب بود اما بعدش بیدار شد. ولی او را فوراً به اتاق دیگر بردم و برایش فیلم گذاشتم. به او گفتم که مادرش را کشته‌ام و او پرسید چرا این کار را کرده‌ام.

بعد چکار کردی؟

پسرم را به خانه برادرم بردم و خودم به شهرستان رفتم تا دخترم را که همراه مادرم به شهرستان رفته بود ببینم. البته آنجا چند ساعت بیشتر نماندم و وقتی فهمیدم برادرم که موضوع قتل را خبر داده بود دستگیر شده است به تهران برگشتم.

ولی خودت را معرفی نکردی؟

قصدم معرفی کردن خودم بود اما زمان نیاز داشتم. باید یکسری از طلب‌هایی را که داشتم می‌گرفتم. در این مدت در ایستگاه اتوبوس بی‌ آر تی می‌خوابیدم و بعد از اینکه مقداری از کارهایم انجام شد خودم را معرفی کردم.

اختلافت با همسرت سر چه بود که به جدایی ختم شد؟

با بچه‌ها خیلی بد رفتاری و مدام آنها را تحقیر می‌کرد. سر همین مسأله باهم بحثمان شد. یک روز زنگ زد و گفت بروم مقابل کلانتری تهران نو، آنجا شناسنامه‌ها و مدارک بچه‌ها را داخل کیفش دیدم. با هم مقابل کلانتری دعوایمان شد و بازداشت شدم. بهمن سال ۹۴ به زندان افتادم و سه ماه بعد آزاد شدم. البته همسرم در زندان به ملاقاتم آمد و پیشنهاد داد حق طلاق را به او بدهم.

می‌گفت اگر از هم فقط روی کاغذ جدا شویم او می‌تواند هم از کمیته امداد درخواست کمک کند و تحت پوشش آنها بشود و هم پسرم از سربازی معاف می‌شود. آنقدر گفت و گفت تا پشت میله‌های زندان به او حق طلاق را دادم.

بعد از آزادی از همسرت خبر داشتی؟

بله، خانه‌ای در کنار خانه خودم برای او اجاره کرده بودم و مدام به آنها سر می‌زدم و هیچ مشکلی نداشتیم. تا اینکه ۶ ماه قبل همسرم از من خواست تا برای او گوشی تلفن همراه بخرم، می‌گفت گوشی ندارد. اما من گوشی تلفن همراهی داخل خانه پیدا کردم و او که این ماجرا را کتمان کرد دعوایمان شد. بعد از آن روز همسرم بچه‌ها را برداشت و با خودش برد و دیگر ناپدید شد.

و چطور او را دوباره پیدا کردی؟

دو هفته قبل با من تماس گرفت. او پرستار خانگی بود و گفت برای یک خانمی کار می‌کند. از او خواستم بچه‌ها را بیاورد. شب حادثه پسرم را به خانه آورد تا ببینم. آن موقع بود که متوجه شدم او ازدواج کرده است. البته همسرم بدون اجازه من ۱۵ میلیون تومان از حساب دخترم پول برداشت کرده بود که این موضوع هم خیلی مرا عصبانی کرد.

چطور با او آشنا شدی؟

۱۵ سال قبل به یکی از شهرهای شمالی سفر کردم و در روستا همسرم را دیدم و عاشقش شدم. من زنم را خیلی دوست داشتم.

پشیمانی؟

اگر زمان به عقب برگردد و همسرم باز همان کار را انجام دهد او را می‌کشم.

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت : با توجه به اعتراف متهم وی برای ادامه تحقیقات در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ایکاش به شهر شمالی سفر نداشتی

    • بدون نام

      احمق بی شعور

    • صادق کوشکی

      وحشتناکه وحشتناک اگه چنین جنایتی در هر کجای کره ی زمین اتفاق بیفتد دنیا را به لرزه می اندازد اما اینجا برای مردم ما عادی شده و شاید از صبح هزاران نفر این خبر را خواندن و انگار داستان جنایی خواندن و رد شدن!!!!!!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برو بابا حوادث بقیه جاهای دنیا رو نخوندی

    • حامد

      دمت قیج

    • غلیان نرینگی را متوقف کنید

      نرینه ها هم این اواخر خیلی تحریک شدند ...

    • شهریار

      زنی که طلاق گرفته و شوهرکرده هنوزشب بیاد خونه شوهرسابقش بخوابه واقعا کشتن داره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        گل گفتی آقاشهریارخیلی گل گفتی لاییییییییییییییییببک

      • بدون نام

        مردی که خیانت میکنه چی ؟

        حتما مرد کلا کار خوبی میکنه
        نشونه زرنگیشه
        ..

      • بدون نام

        تو نوشیدنیش قرص خواب آور ریخته بوده
        این مرتیکه آشغال قاتل حالا که میدونه خانم از دستش از دنیا کوتاهه ونمیتونه از خودش دفاع کنه هر چی دلش میخواد میگه تا زندگی کثیفش رو نجات بده

        اینا انقد غیرت هم ندارن که حداقل دروغ نبافن برای گندی که زدن

    • بدون نام

      مردک کثافت باید اعدام بشی

      پاسخ ها

      • م

        همچین زنی حقشه ..بعد طلاق باز میاد پیش شوهر سابقش شب هم اونجا میخوابه

      • بدون نام

        اصلا زنی که طلاق گرفته چرا باید بیاد خونه شوهر سابقش تازه طرف حمام هم رفته

      • بدون نام

        ببخشید اشتباه منفی دادم

        کاربر م این نامرد به مقتول دارو داده بوده تا خوابش ببره و حالا اینجا گفته دارو رو اشتباهی خودش خورده
        یعنی آدم باید خر باشه که همچین حرفی رو باور کنه
        من خر نیستم و این ادعا های پوچ رو باور نمی کنم شما رو نمیدونم حتما باور کردی که داری ازش دفاع می کنی

    • بدون نام

      آفرین به تو مرد باغیرت.کار خوبی کردی کشتیش

      پاسخ ها

      • دروغگو

        من بی رودربایستی بگم که، اگر مرد زن را طلاق داده و یا زن از مرد طلاق گرفته (خصوصاً زن طلاق گرفته باشد که طلاق باین است) نباید به هیچ وجه این زن و مرد با هم روبرو شوند نتیجه برای دسته ای که هیچ نمی فهمند یا جنبه ندارد اینچنین صحنه ای ببار می آورد، کسی نیست بگه به این خانم تو که طلاق گرفته ای دیگه بچه اون جنایت کار برای چی ته، اگه خدا بخواد بچه دار میشی یا بچه ها بزرگ شدن سراغ مادر که تو باشی میان، دیگه چرا بری درب خونه شوهر قبلی؟؟؟ یا اینکه این مرد طلاق داده یا از او طلاق گرفتن دیگه این چه الدروم بولدرومی است که برای خودت درست میکنی، یک مورد هم هست بین زن و مردی که از هم جدا میشن انگاری مسابقه است که ببینند مرد زودتر زن میگیرد یا زن جدا شده شوهر میکند، شما مدتی حالا چند ماه یا سال باهم زندگی کردید، نشده و جدا شدید دیگه به کار هم چیکار دارید،؟؟ تا اینگونه تمام نشود، بخدا من برای کم عقلی هر دو نگرانم اگر چه هزارها دیگر هم این افکار پلید را با خود دارند، فقط میشه بگیم خدا خودش کمک کند اما نميشه، چون تموم شدنی نیست، به راحتی آشنا میشن و جدا هم ممکن است بشن ولی این طوری که باهم رقابت کنند یا بگویند چرا شوهر کرده والا بلا نوبره کسی ندیده یا کم دیده، مردهای روانی، اگر خوب بود راضی بودی، دوستش داشتی چرا طلاق، حالا که طلاق دادی چرا قتل؟؟؟

    • بدون نام

      این خبر درسته و بجز( منزلی در همسایگی خانه خودم اجاره کردم و سرمیزدم) نوشته خبرنگار است؛ باهم در یک خانه زندگی میکرده و فریب کمک امداد را خورده .نمیدونم چه کسی باب کرد به بهانه سربازی ، کمک گدایی کمیته خمینی، و .....این خبر را با خبرهای قبلی مقایسه کنید ؛دوهفته قهر کرده و شب قتل اونجا بود..فساد از درون حکومتی است که زن و مرد طلاق گرفته زیر یک سقف؟!؟! برترین ممنون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینکه مرد و زن جدا از هم دو منزل را کرایه کردن که سه پسر 20-23-25 ساله داشتن شوهر از درجات بالای نیروی انتظامی بوده و زن هم دختر عموی او بوده، عمده مشکل آنها این بوده که این یکی میگفته پدر من خوب بوده و آن یکی مرده هم میگفت پدر من خوب بوده در صورتی که پدر هر دوی قهوه خانه داشته و شغل اجتماعی دیگری نداشته اند، پشت سر هم به جان همه قسم میخورند این زن و مرد، آدم هم خنده اش می آمد هم گریه برای این دو، هرکدام توضیح میدانند که کار اون درست است، چند سال اینجوری عمر خود را سپری کردند، یک زمانی مرد که درجات عالیه داشت افتخار همه بود، حالا خود روان پریش شده بنا به گفته همسرش و این یکی هم میگفت که زن روان پریش است، این سه پسر هم در میان این پدر و مادر همینطور مانده و شرمنده بدون طرفداری یا بر ضد دیگری همین طور چندین سال میگذرد، اگر کسی هم بگوید پس حالا طلاق بگیرید با صراحت و پرخاش میگویند مگر میشه پسر عمو و دختر عمو طلاق بگیرند، غافل از این زندگی ننگین که برای خود و بچه هاشون درست کردن، امان از بی عقلی برخی از این مردم،!!!؟؟؟

    • بدون نام

      یک مرد اگر انسان باشه شخصیت داشته باشه سالار باشه وخانوادهاش را با آبرو نگه داره مخصوصا عصبی نباشه با آرامش در میط خانه برخورد کنه آنوقت آن زندگی زیباست چون تمامی زنها خوب ونجیب هستند وتا پای جان برای همسر وفرزندانش فداکاری می کند واین مردها هستند که از زیر مسئولیتشان فرار میکنند وبا پرخاشگری وکتک کاری تحمت زدن زن را به مرز جنون می کشند آقایانی که دنبال هوسرانی خود می روند وتوقع دارند زن سکوت کنه وتن به خفت وخواری بده که شوهر کرده این آقا هم یک آدم کثیف بی شخصیت بیشتر نبوده وباید به اشدمجازات برسه فکر کنید آن پسر که در آینده همس بر گزیند با او چگونه رفتار خواهد کرد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سه ماه حبس به خاطردعوا تو خیابون با زنش،،،،اجاره خونه کنار خونه خودش ،،شب خونه شوهر سابق خوابیدن ،،دوغ ،داروی خواب آور،حمام ،ازدواج دوم ،برداشت ۱۵میلیون از حساب دخترش.......شهر هرت هم ایجور نیس ،جنگل هم قانون داره ،شهر هرت هم قانون داره،خاااااک بر سر هممون کنن با این غیرتمون

      • بدون نام

        سه ماه حبس به خاطردعوا تو خیابون با زنش،،،،اجاره خونه کنار خونه خودش ،،شب خونه شوهر سابق خوابیدن ،،دوغ ،داروی خواب آور،حمام ،ازدواج دوم ،برداشت ۱۵میلیون از حساب دخترش.......شهر هرت هم ایجور نیس ،جنگل هم قانون داره ،شهر هرت هم قانون داره،خاااااک بر سر هممون کنن با این غیرتمون

    • بدون نام

      دمت گرم تو واقعا مردی هنوز غیرت نمرده ادم بی حیارو باید کشت

      پاسخ ها

      • parisa.a

        تف تو غیرت همتون

    • بدون نام

      طلاق الکی جهت برخورداری از مزایا ی طلاق

    • بدون نام

      ناخواسته و نا آگاهانه هست کار امثال این زن مقتول .این خبر واضح و شفاف داره میگه کی مقصر هست پس ننگ و شرم بر شما اگر راجبش حرف نزنید و برید سراغ اداب نماز! اصلش ازبین رفته و همگی کلا وارد لجن شدید !! یه اقاسیدی هم خانمش و هم هیئتی و بعد از یه اتفاق حق طلاق داد و کلا خونه و ..الان با بچه هاش منزل پدری زندگی میکنه؛ اخلاقی اختلافشون نبود کشمش ولج بازی و یا دادن حق طلاق الان خانمش با امکانات کامل، نیازی نیست نگاه به پشت سرش و پسر هفده سالشه بندازه ..!.مادیات و خدا جابجا شده

    • مرد واقعی

      چون تو خیابون دعوا کردن طرف رو زندانی کردن مدیون هستین اگه فکر کنین کتک کاری و ایراد ضرب و جرح در کار بوده فقط دعوا کردن و چه بی انصاف بوده اون قاضی سه ماه حبس برای دعوا سر خیابون

      به زنش اجازه طلاق میده برای اینکه بتونن از کمیته امداد کمک دریافت کنن بعد تو حساب دخترش زیر سن قانونیش 15 میلیون پول بوده

      خب باشه گیریم بوده گیریم این مردک انقد غیرت داشته که تو حساب دختر بچه زیر سن قانونیش 15 میلیون پول بوده ولی اینجا ایرانه اینجا اگر زنی خودش برای بچه اش حساب باز کنه و پولی بذاره دوباره حق برداشت اون پول رو نداره حتی اگر بعد مرگ شوهرش قیم قانونی بچش محسوب بشه بازم حق برداشت پول از حساب بچه اش رو نداره پدر بزرگ پدری بچه میتونه این کار رو بکنه ولی مادر نه اینو از هر وکیلی که دوست دارین بپرسین ببین همین هست یا نه
      پس این مردک نامرد هرچی گفته دروغ هست تمام حرفاش دروغه سگ کثیف

      و متاسفم برای اون عده که اسم مرد روی خودشون گذاشتن بعد اومدن از یک قاتل نامرد دفاع کردن این دفاع یعنی اینها چیزی از مردونگی نمیدونن و فقط اسم مرد رو یدک میکشن

    • بدون نام

      مردک بایداعدام بشه تموم

    • parisa.a

      نر کثییییییف اشغال مردک بی غیرت وحشی

      پاسخ ها

      • شیدا

        دلش خواس
        کارخوبی کرد
        دمش جیزززز!.

    • شیدا

      دسش درد نکنه اگ منم بودم میکشتمش!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من الان بیکارم نظرم رو در مورد شما میدم ،شما دیگه چقدر بیکاری که می‌گیرید پیگیر باشید که تا ۱۰ سال دیگه بخاطر گرونی هم عقب افتادین تازه بعد در جا میزنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج