جاباما
۷۶۵۶۷۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

محور هراز جمعه و شنبه یکطرفه می‌شود

رییس پلیس راه شرق استان تهران گفت: محور هراز جمعه و شنبه یکطرفه می شود.

خبرگزاری مهر: رییس پلیس راه شرق استان تهران گفت: محور هراز جمعه و شنبه یکطرفه می شود.

سرهنگ سیاوش محبی اظهار داشت: از ساعت ۱۲ روز جمعه الی ۲ بامداد روز شنبه تردد خودروها از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز جمعه الی ۲ بامداد روز شنبه از آب اسک به سمت رودهن در محدوده مشاء و پیست اسکی آبعلی به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی بیان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ روز شنبه الی ۲۴ همان روز از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ روز شنبه الی ۲۴ همان روز از آب اسک به سمت رودهن در محدوده مشاء و پیست اسکی آبعلی به صورت یکطرفه خواهد بود.

محبی تصریح کرد: تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز گرشته الی ساعت ۶ روز یکشنبه در محورهای هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان و بالعکس ممنوع است.

وی گفت: در محور هراز و فیروزکوه همچنین تردد کلیه تریلرها کماکان ممنوع است و تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ الی ۲۴ امروز و همچنین از ساعت ۶ صبح روز جمعه الی ساعت ۲۴ روز شنبه از محور هراز ممنوع است.

رئیس پلیس راه ویژه شرق استان تهران اضافه کرد: تردد انواع وسایل نقلیه در محور هراز با توجه به این که تعطیلات آخر هفته و عید غدیر با هم تقارن پیدا کرده به صورت پرحجم در جریان است.

وی ادامه داد: در این مواقع به دلیل افزایش حجم ورود خودروها و نبود گنجایش در محورها نیازمند همراهی و همگامی بیشتری از سوی رانندگان پلیس هستیم، در حال حاضر در محور فیروزکوه در دو باند رفت و برگشت شاهد ترافیک سنگین هستیم و مسافران در این مواقع باید با صبر و آرامش رانندگی کنند تا با مشکل و حادثه خاصی روبرو نشوند.

وی در خصوص اوضاع ترافیکی محور فیروزکوه نیز اظهار کرد: تردد در این محور مواصلاتی و شاهراهی کشور در لاین جنوب به شمال و شمال به جنوب به صورت پرحجم و سنگین در جریان است و مسافرین به مرور در حال تخلیه این جاده هستند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران در خصوص تردد انواع وسایل نقلیه در محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم گفت: تردد در این دو محور به عادی و روان در حال جریان است و رانندگان به مرور در حال تخلیه جاده و رسیدن به مقاصد خود هستند.

وی افزود: رانندگان در صورت برخورد با ترافیک‌های سنگین با صبر و آرامش و رانندگی و از سرعت، سبقت و حرکات مارپیچ پرهیز کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج