۷۶۶۱۳۶
۶ نظر
۵۰۰۶
۶ نظر
۵۰۰۶
پ

استیضاح بطحایی خللی در بازگشایی مدارس ایجاد نمی‌کند

کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به همزمانی استیضاح بطحایی با آغاز سال تحصیلی، تاکید کرد: تشخیص زمان مناسب برای سوال و استیضاح وزرا بر عهده مجلس است.

خانه ملت: کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به همزمانی استیضاح بطحایی با آغاز سال تحصیلی، تاکید کرد: تشخیص زمان مناسب برای سوال و استیضاح وزرا بر عهده مجلس است.

سید حمایت میرزاده با اشاره به بررسی استیضاح وزیر آموزش و پرورش در نشست علنی هفته آتی مجلس به همزمانی آن با ایام آغاز سال جدید تحصیلی اشاره کرد و گفت:

براساس قانون و آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی هر زمانی نماینده تشخیص دهد زمان مناسبی برای سوال و استیضاح است، باید به آن پرداخته شود و قرار نیست گفته شود که فلان وقت یا فصل زمان مناسبی برای طرح سوال یا استیضاح نیست.

در غیر این صورت موضوع بازه زمانی باید شامل تمام وزرا شود چراکه ممکن است زمانی فصل بودجه یا کشاورزی باشد و عنوان شود که موقع مناسبی برای استیضاح وزیر اقتصاد و یا کشاورزی نیست.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر شخص بنده که در مدرسه و تمام سطوح آموزش و پرورش حضور داشته‌ام، بخواهم روزی برای سوال یا استیضاح وزیر آموزش و پرورش اقدامی انجام دهم این فصل را مناسب نمی‌دانم، ادامه داد:

در آستانه سال جدید تحصیلی و بازگشایی مدارس، برنامه‌ریزی کلاس‌ها، ثبت‌نام دانش آموزان، امتحانات دانش آموزان تجدیدی در شهریور و انتقال و جابجایی معلمان شخصا این اقدام را انجام نمی‌دهم؛ اما حق قانونی نماینده است و قانون اجازه داده که هرگاه نماینده تشخیص دهد این اقدام انجام شود.

وی اظهار داشت: باید منتظر ماند تا موافقان و مخالفان استیضاح نظرات خود را بیان کنند و دفاعیات وزیر شنیده شود و در نهایت نتیجه مجلس نشان می دهد که زمان مناسبی بوده است یا خیر.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بعید است در این فصل نمایندگان رأی خود به استیضاح وزیر را مناسب بدانند، تصریح کرد: دولت تمهید مقدمات را انجام داده و اگر قرار است بطحایی دیگر وزیر نباشد به این معنا نبوده که مدرسه، کلاس و معلم نیست، بلکه اقدامات لازم انجام شده و خللی در فعالیت مدارس ایجاد نمی‌شود

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نکیسا

      شما تشخیص داشتین حال و روز ما این نبود !
      فکر دانش آموزان باشین بنده خداها چی کشیدن دانشگاهو که نابود کردین فکر اینا باشین حداقل

    • بدون نام

      در یک دوره ای 9ماه وزیر نداشتیم هیچ خللی به وجود نیومد. ولی با استیضاح بطحائی معلمان روحیه پیدا می کنند. چون میبینند که نمایندگان به فکر حل مشکلاتشان هستند

    • منصف

      بجای کمک به دولت هر روز یک استیضاح .آیا وزرا باج نمیدهند و جیب نمایندگان پر نمی شود که این کار را می کنند آیا فکر می کنند که خودشان وظیفه نظارت را انجام نداده اند که مملکت به این وضع نا بسامان گرفتار شده این استیضاح ها بو دار است و هدفی خاص پشت آن است بفکر وضعیت مردم باشید نه استیضاح بخدا در برابر خدا و مردم مسول هستید بس کنید

    • بدون نام

      چطورخللی ایجادنمی کند.اگربقیه حرفهایتان هم اینطورباشد معلومه که درفضا هستید.اینجوری سنگ روی سنگ بند نمیشود.درکشور ژاپن وزیر آموزش چند دولت راتمام میکند.اینجا هرروز یک قانون

    • بدون نام

      هرکدام ازجمله خودروحانی هم استیضاح کنید هم مملکت هم مردم شریف ایران آسوده و یقینا خشنودخواهند شد

    • غلامرضا خوشی

      چرا با این کارها کاررا یه سره نمیکنید؟ اگرتمام وزرا ناکارآمدهستند ازبیخ وبن دولت را منحل وانتخابات جدید برپا کنید باورکنید همه چیز برميگردد سرجاش این دولت یه ریست کامل لازم دارد والله جواب میدهد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج