جاباما
۷۶۶۲۷۹
۷ نظر
۵۱۱۸
۷ نظر
۵۱۱۸
پ

بازیگری که به خاطر سریال «پدر» فحش خورد

بیژن امکانیان گفت: دخترم به صورت خصوصی به مادرش گفته بود که اگر ایفاگر نقش توفیق پدرم نبود، او را «مرتیکه کثافت» خطاب می‌کردم!

خبرآنلاین: شخصیت توفیق در سریال «پدر» یکی از جدیدترین بَدمَن‌های تلویزیون ایران است؛ فردی که با کارهایش حرص هر بیننده‌ای را درآورد و حسابی برای خودش از سوی مخاطبان این سریال و دوستداران حاج علی تهرانی ناسزا خرید. بیژن امکانیان می‌گوید برای بازی در این نقش از خیلی‌ها فحش خورده است.

بازیگری که به خاطر سریال «پدر» فحش خورد

بازیگر باسابقه ایران درباره نقشش در سریال «پدر» و واکنش دختر و همسرش به این نقش صحبت کرده که در ادامه بخشهایی از صحبت‌های او را می‌خوانید.

**یک نفری به یکی از کسانی که در فضای مجازی به من ناسزا می‌گفت، این‌گونه پاسخ داده بود که شما می‌خواهید فحش و اعتراض‌تان را به توفیق بدهید اما پیدایش نمی‌کنید و آن‌ها را خطاب به آقای امکانیان می‌گویید و این درست نیست! بله چنین چیزی وجود دارد، البته به نظر می‌رسد این موضوع درباره نقش‌های مثبت خیلی کمتر است و احساسات مخاطبان درباره آنها کمتر برانگیخته می‌شود.

** وقتی دختر من به صورت خصوصی به مادرش می‌گوید که اگر ایفاگر این نقش پدرم نبود او را «مرتیکه کثافت» خطاب می‌کردم! معلوم است که ماجرا دیگر شوخی‌بردار نیست چون دخترم در حالی این را می‌گوید که کاملا مرا و حرفه‌ام را می‌شناسد و به من علاقه‌مند است.

** بنابراین این بازخوردها نشان می‌دهد سریال «پدر» فراتر از یک نمایش ساده در بین مردم جلو رفته است و قطعا این مدل بازخورد حاصل زندگی کردن نقش است.

** چند شب پیش خانمم که در جریان ناسزاها بود و می‌دید حتی کسانی که برای ما احترام قائلند و ما هم برای آن‌ها، ناراحت می‌شوند و در طول این چند قسمت آخر حسابی تحت تاثیر سریال قرار گرفته بودند، از من پرسید نمی‌توانستی این را طوری بازی کنی که اینقدر تاثیر منفی نگذارد؟

جواب دادم اینکه کاری نداشت اما واقعیت این است که آن موقع، درام به این قوت دیده نمی‌شد. چرا که زمانی معصومیت کاراکترهای مقابل یعنی لیلا یا حقانیت و مظلومیت حاج علی آشکار می‌شود که کاراکترهای منفی‌ای مثل توفیق قوی ظاهر شوند.

** الان بازیگری تبدیل به چیزی شده است که طرف پول می‌دهد و بازی می‌کند یا خودش را در این فیلم و آن فیلم تکرار می‌کند.

** بازیگرانی مثل رابرت دنیرو، آل پاچینو یا شان پن همچنان ادامه دارند و محدودیتی برای در اوج بودن ندارند. درست است، بازیگری در حوزه ستاره بودن و فروش فیلم یا روی بیلبوردها بودن و تبلیغ سبزی خوردن کردن یک دوره مشخصی دارد اما بازیگری به معنی واقعی‌اش تمام نشدنی است و محدودیت زمانی ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • روحانی

      رابرت دنیرو، آل پاچینو باید جلوی بازیگران سریال پدر باید لنگ بندازند.
      سریال پدر تحولی انقلابی در دنیای بازیگری به وجود آورده که نگو و نبین.

      پاسخ ها

      • شهریار

        خخخخخ حالا یه جوری این خبر رو میگن انگار چقدر بیننده دارند بخدا تو فامیل واشنا ودوست وهرکسی که میشناسم حتی یک نفریک قسمت از این سریال رو ندیده دیگه خودتون حساب کنید

    • معلم

      آقای امکانیان تو هر نقشی باشی ما دوست داریم. چون برای ما شما همون بازیگر عزیز گلهای داودی وسناتور هستید.

    • بدون نام

      درمورد ارم سریال

    • محمد

      استاد عزیز آقای امکانیان به نظر من شما هر قدر به خاطر این نقش فحش بخورید باید خوشحال باشید چرا که این نشان از توانایی شماست که چقدر این نقش را خوب ایفا کرده اید که بیننده کاملا بد من بودن نقشتان را احساس کرده .هرجاهستید سلامت باشید

    • بدون نام

      شما برا ما عزیزی هستی،چه نقش مثبت وچه منفی

    • بدون نام

      چرا دروغ ولی منم کلی بهت فحش دادم ولی بدون به تو نه به نقشت تو که اون نیستی که بخوای ناراحت بشی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج