۷۶۶۳۵۷
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

صادقی: خلعتبری از حق خود گذشت تا من گل بزنم

هافبک پدیده درباره پنالتی زدن خود در دیدار اخیر گفت در واقع پنالتی زن ما آقای خلعتبری هستند اما من با نظر شخص ایشان پشت این توپ رفتم و خدا را شکر آن را گل کردم.

ورزش سه: سعید صادقی یکی از بهترین بازیکنان پدیده در لیگ هجدهم محسوب می شود که در بازی های اخیر این تیم نیز درخشیده است. او درباره دیدار برابر ذوب آهن گفت: بازی خیلی خوبی بود که توانستیم پیروز این بازی باشیم. عملکردم در این چند هفته خوب بوده ولی به نظرم توانایی ام بیشتر از این هاست و توقعم از خودم بیش از این هاست.

او درباره پنالتی زدن خود در این دیدار به جای خلعتبری گفت: آقای خلعتبری واقعا بزرگی کردند که چنین اجازه ای به من دادند. در واقع پنالتی زن ما آقای خلعتبری هستند اما من با نظر شخص ایشان پشت این توپ رفتم و خدا را شکر آن را گل کردم. در واقع قرار بر این بود که اگر ما در این بازی پنالتی گرفتیم من پشت آن بروم این موضوع بین من و ایشان بود که بچه ها با شنیدن آن شوکه شدند که چطور او چنین کرده است.

هافبک پدیده درباره درگیری در بازی این تیم ذوب آهن نیز گفت: من کاملا حواسم به آن صحنه بود و بازیکن ذوب آهن چندین بار روی اکبر صادقی خطا انجام داد که اکبر به زمین خورد و در همین حین بازیکن ذوب به او توهین کرد و علی نعمتی با دیدن این حرکت او به ستمش رفت و با او درگیر شد.

بازیکنان ذوب آهن زیادی در این بازی هیجان دادند و روی هر حرکت خیلی سریع عکس العمل نشان می دادند. بچه های ما همه در آن درگیری از خودشان دفاع کردند و کسی حرکت ناشایست انجام نداد اما داور به بازیکنان ما که به دنبال حق خود بودند هم کارت زرد نشان داد.

او درباره صدرنشینی پدیده نیز گفت: ما تمام تلاشمان را می کنیم که صدر بمانیم و ثابت کردیم که حضورمان در بالای جدول اتفاقی نبوده است.

یادم می آید وقتی به صدر لیگ رسیدیم خیلی از دوستان فوتبالی ام با من تماس می گرفتند و می گفتند که شانسی به صدر رفته اید و بازی های آسان را توانسته اید نتیجه بگیرید اما ما در مقابل پیکان و ذوب آهن دو حریف مدعی مان خوب کار کردند و توانستیم پیروز شویم. ما هر بازی را به چشم یک فینال می بینیم و خدایی در بازی ها نه وقت تلف می کنیم و نه کاری می کنیم، فقط برای کسب برد به میدان می رویم.

صادقی در پایان درباره عدم حضور سرمربی تیم در دیدار اخیر در کنار خط گفت: آقایحیی اگر کنار زمین باشد از لحاظ روحی روانی خیلی به تیم کمک می کنند ولی ایشان کمک های خوبی هم دارند که اگر ایشان در کنار زمین نباشند خیلی به تیم کمک می کنند اما خود آقایحیی وقتی کنار تیم هستند بمب روحیه اند. در واقع کنار خط بودن ایشان خیلی به تیم کمک می کند بخصوص به بازیکنان جوان و اعتماد به نفس آنها را بالا می برد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بابا چرا دروغ میگی تلویزیون که کامل درگیری رو نشون داد بازیکن پدیده رو بازیکن خارجی ذوب آهن خطا کرد عمدا اون هم عصبانی شد به چشم خودم دیدم چرا این قدر فوتبالیست های ما راحت دروغ میگن؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج