کد خبر: ۷۶۶۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۵
تعداد بازدید: ۳۰۲۲۷
تعداد نظرات: ۲۵ نظر
آغاز اکران یک فیلم ضداخلاقی در آمریکا
این فیلم، روابط غیراخلاقی بین دو دختر نوجوان را روایت می کند که در پارتی هایی با مشروب، رقص و موسیقی های تند شرکت می کنند.
روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز در گزارش امروز 20 آگوست (29 مرداد) خود از اکران فیلمی با صحنه های غیراخلاقی که داستان آن را ماجرای دو دختر همجنس باز ایرانی تشکیل می دهد در سینماهای آمریکا خبر داد.

این فیلم، روابط غیراخلاقی بین دو دختر نوجوان را روایت می کند که در پارتی هایی با مشروب، رقص و موسیقی های تند شرکت می کنند.



اکران این فیلم از روز جمعه در سینماهای نیویورک و لس آنجلس شروع شده است.

سازنده این فیلم ضداخلاقی، پیشتر هم فیلم "ش..." را با همین موضوع روی پرده سینماهای آمریکا برده بود.






منبع: مشرق نیوز

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

برترین مجله اینترنتی ایران


بازدید از صفحه اول
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲۵
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۱
پاسخ
0
16
che maskhare, vaghti na nami az film hast, na kargardaan na bazigaran, dige ye bare kolle maghale ro ham sansoor konid!!!!!!!!!!!11
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۱
پاسخ
0
20
آخه سانسور در این حد...؟اصلا خبر رو نمی گذاشتید سنگین تر بود که...
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۱
پاسخ
0
15
راست میگن دیگه.واقعا با چه انگیزه ای این خبرو گذاشتین رو سایت؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۲
پاسخ
0
12
اسم فیلم رو عکسایی که از فیلم گذاشته مشخصه living and loving undergroud in iran.
زندگی و عشق در زیرزمین های ایران
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۲
پاسخ
0
10
ش-یعنی چی/؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۲
پاسخ
0
8
کلا سایت بیخودی دارید . این اولین و آخرین بازدید من از این سایت بود .
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۲
پاسخ
3
11
دوستان من به شخصه تا فیلمو نبینم(البته بدونه سانسور)هیچ نظری ندارم.بدرود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۲
پاسخ
0
3
خب اسمشو بگيد ... نترسيد منحرف نميشيم !!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۳
پاسخ
0
0
hala hame amrica didan filmo cheshe ma irunia shure?! esme filmo begid ta maham ghezavat konim!!!!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۳
پاسخ
0
4
ببخشید ش یعنی شی؟؟؟؟؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۳
پاسخ
0
2
واقعا خودتون فیلم رادیدید ؟
یا نقد را عینا تکرار می کنید .
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۳
پاسخ
0
3
بابا بی خیال آخه یا این خبر رو نده یا هم کامل بگو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۳
پاسخ
0
2
اخه اینم شد اطلاع رسانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۳
پاسخ
0
4
سایتتون رو جمع کنین، یه دفتر نقاشی جاش بخرین. سنگین تره!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۴
پاسخ
0
1
man ham ba nazar baghi movafegh hastam agh age nemitooned khabar ro beged aslan naged.........dametoon garm maro to khomari nazarid
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۴
پاسخ
0
2
سلام
من متن انگليسي رو تا جايي كه چشمام اجازه داد خوندم
اسم كارگردان خانم كاظمي بود اگه اشتباه نكنم
و داستان فيلم درباره دو تا دختر به نامهاي شيرين و عاطفه است كه با هم روابط پيدا مي كنند بعد هم داداش عاطفه هم عاشق شيرين ميشه كه اسمش مهران است
بابا خبراتونو مثل بچه آدم بنويسيد ما مجبور نشيم دو ساعت انگليسيشو بخونيم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۴
پاسخ
0
0
iran por az hamjens baze ke malom nistand be kheili dalayel . to donyaye gharb ona azadane va peida zendegi mikonanad.
in darde in afrade ke inja nemitonan bayanesh konan .
in 1 bimarist mesle etiyad va...
ama ch mishe goft?
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۶
پاسخ
0
2
زحمت کشیدید با این سانسور کردنتون دره سایتو گل بگرید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۹
پاسخ
0
1
خبرو نمیذاشتین بهتر بود
UNITED STATES
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۰
پاسخ
0
2
فقط بلدن آدمو ذهنشو کنجکاو کنن
یا نذارین.یا میذارینم سانسور نکنین.اینم تا این حد
اه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۰
پاسخ
0
0
برید فیلم رو نگاه کنید تو همون سایتی که رو تبلغش هست. واقعا شرم آوره . آبرو هرچی ایرانیه برده. فیلم کثیفیه!!!!!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۴
پاسخ
0
0
زرشک
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵
پاسخ
0
0
کلا سایت بیخودی داری.جمش کنید فروشگاه بزنید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵
پاسخ
0
0
کارگردانش خانم کشاورزه ک آمریکایی ایرانیه!وبا بودجه کمی ک داشته این فیلمو ساخته! متن انگلیسیشو خوندم !!!بجای این خبر نصفه نیمتون عین خبرو ترجمه میکردین!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۶
پاسخ