۷۶۶۷۲۴
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

رپورتاژ آگهی

محبوب ترین مقاصد گردشگری

سایت گردشگری لحظه آخر این امکان را به مسافر می‌دهد تا با تمام اطلاعات مهم مقصد خود در قالب راهنما‌های گردشگری، اطلاعات مفید و سایر عنوان‌ها آشنا شوند تا سفری آرام و لذت بخش را تجربه کنند.

محبوب ترین مقاصد گردشگری

امروزه صنعت گردشگری یکی از پرطرفدار‌ترین‌ها بوده و روز به روز در حال پیشرفت و توسعه فراوانی می‌باشد که به این سبب راه را برای بسیاری از توریست‌ها و مسافرانی که میخواند به اقصی نقاط جهان سفر کنن آسان ساخته و بدون کمترین مشکل می‌توانند به هر نقطه از این جهان هستی سفر کنند و از سفرشان لذت ببرند.

گردشگران و توریست‌هایی که شدیدا به مسافرت به جای جای جهان علاقمند هستند می‌توانند با گشت و گذار در یک سایت گردشگری مقصد مناسب خود را انتخاب کنند و یا با آن بیشتر از آنچه که در تصورشان هست آشنا شوند، بسیاری از مسافران دوست دارند قبل از سفرشان با بهترین جاذبه‌های گردشگری و اماکن تفریحی و یا حتی لوکس‌ترین رستوران‌ها و مراکز خرید آن مقصد آشنا شوند تا در سفرشان به مشکل برنخورند، تحقیق در رابطه با هر کدام از این اماکن کمی دشوار بوده و کار را برای مسافران گرامی سخت می‌کند، اما سایت گردشگری لحظه آخر این امکان را به مسافر می‌دهد تا با تمام اطلاعات مهم مقصد خود در قالب راهنما‌های گردشگری، اطلاعات مفید و سایر عنوان‌ها آشنا شوند تا سفری آرام و لذت بخش را تجربه کنند.

وب سایت تور لحظه آخری مجموعه کاملی از تور‌ها و اطلاعات گردشگری کلیه مقاصد توریستی در ایران و جهان می‌باشد که در زمینه گردشگری فعالیت چشمگیر و قابل توجهی دارد. سایت لحظه آخر یکی از معتبر‌ترین بانک‌های تور مسافرتی و اطلاعات گردشگری بوده و مجموعه‌ای کامل از اطلاعات جاذبه‌های گردشگری ایران و جهان، هتل‌های شهر‌های سراسر جهان، اطلاعات آژانس‌ها و آخرین اخبار گردشگری را در اختیار کاربران و مشتاقان سفر گذاشته است.

گردشگران می‌توانند ارزان‌ترین و متفاوت‌ترین تور‌های مسافرتی را در سایت لحظه آخر مشاهده کنند و نسبت به سلیقه خودشان سفری آرام و لذت بخش داشته باشند، همچنین تور‌های لوکس و منحصر به فردی وجود دارند که اگر میخواهید سفری بی نظیر و خاطره انگیزی را برای خود و همراهانتان رقم بزنید این تور‌ها می‌تواند بهترین انتخابتان باشند. سایت لحظه آخر ارائه دهنده کامل‌ترین پکیج‌های مسافرتی از معتبر‌ترین آژانس‌های تهران و سایر شهرستان‌ها می‌باشد. در ادامه می‌توان به برخی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری اشاره کرد.

محبوب ترین مقاصد گردشگری

جزیره کیش امروزه با پیشرفت‌های چشمگیری و تاثیر گذاری که با فکر و درایت مسئولین صورت گرفته تا به امروز به عنوان موفق‌ترین شهر توریستی ایران از نظر جذب توریست داخلی و خارجی محسوب می‌شود. لازم به ذکر است که افراد سر شناس و ثروتمند نیز با ساخت هتل‌های لوکس و مراکز خرید نقش مهمی در آباد سازی این جزیره تقریبا نوظهور داشته اند تا سبب شوند سالانه گردشگران زیادی با تور کیش سفر کنند. کیش که با بیش از ۵۰ نوع تفریحات گوناگون و جذاب محل مناسبی برای سفر با خانواده و همچنین با دوستان است. از زمان‌های خیلی قدیم این جزیره کوچک بسیار مهم و با اهمیت بوده به طور مثال در زمان هخامنشیان بازرگانان بسیاری برای صید ماهی و مروارید همیشه در رفت و امد بوده اند. از شهر زیبای کیش چیزی جزء خرابه باقی نمانده است، ولی همین خرابه نشانگر قدمت اصیل و کهن این جزیره افسانه‌ای می‌باشد. نام جزیره کیش در زمان‌های مختلف به معنای گوناگونی مثل تیردان یا ترکش طبق نظریه‌های بی اساس نامیده شده است که در جای معتبری ثبت نشده است. جزیره نیلگون کیش یک تکه خشکی کوچک در میان اب‌های گرم و شور خلیج فارس است. درباره کیش فشار بخار آب جزیره در بیشتر ایام سال عموما این قدر بالا می‌باشد که رطوبت نسبی ۵۵- ۶۵ درصدی را به گونه‌ای ایجاد کرده که در هنگام ظهر شرجی و رطوبت هوا به صورت قطرات شبنم ظاهر شده است.

محبوب ترین مقاصد گردشگری

کشور ترکیه مهد فرهنگ و پایتخت تمدن و نقطه‌ی اتصال دو قاره‌ی آسیا و اروپا است. تور ترکیه همواره در این کشور در جریان است. از آغاز تاریخ، سرزمین آناتولی جزو سرزمین‌های اولیه بوده که مهاجرت اقوام مختلف به آن انجام می‌شده است. ترکیه پر از مقصد‌های گردشگری برای توریست‌های دنیا است. به همین جهت است که گردشگران زیادی سالانه تور ترکیه را برای سفر خود انتخاب می‌کنند. از گنبد و مناره‌های استانبول گرفته تا ویرانه‌های رومی در کرانه‌های غربی و جنوبی، از سواحل آنتالیا و گردشگاه‌های مدیترانه‌ای تا کوه‌های مه آلود دریای سیاه شرقی. کشتی‌های مسافربری به تمامی نقاط مختلف ترکیه می‌روند. مسافران این کشتی‌های کروز مسافری می‌توانند از بنادر و مراکز شهر‌های استانبول، ازمیر و کوش آداسی دیدن کنند. کشتی‌هایی که بین قبرس شمالی و مرسین و بین بودروم و مارماریس و جزایر یونان حرکت می‌کنند، گزینه‌های دیگری برای وارد شدن به سرزمین ترکیه و تور ترکیه هستند. ترکیه با آب‌های آزاد و کوه‌های بلند احاطه شده است. این کشور دارای زیبایی‌های طبیعی فوق العاده‌ای است. ترکیه دارای شرایط آب و هوایی مختلفی از آب و هوای قاره‌ای تا مدیترانه‌ای و اقیانوسی می‌باشد. چیزی که ترکیه را به یک کشور چهار فصل تبدیل می‌کند آب و هوای متفاوت آن است که در مناطق شمال ترکیه آب و هوای اقیانوسی و در جنوب آن آب و هوای مدیترانه‌ای و معتدل حاکم می‌باشد. شما در تمامی طول سال می‌توانید ترکیه را برای سفر خود انتخاب کنید، زیرا مناطق جنوبی در ماه‌های تابستان در بین گردشگران بسیار محبوب هستند و مناطق مرکزی و شمالی بیشتر در ماه‌های زمستان توسط گردشگران بازدید می‌شوند و دارای امکانات توریستی می‌باشند.

محبوب ترین مقاصد گردشگری

امروزه گردشگرانی که میخواهند سفری آرام و لذت بخش را تجربه کنند به دنبال مقصدی کم هزینه و بی دردسر هستند، همچنین اخذ ویزا برای بسیاری از مسافران ناخوشایند است پس در نتیجه به دنبال کشوری می‌باشند که بتوانند بدون ویزا به آن سفر کنند، از این رو گرجستان را می‌توان یکی از بهترین مقاصد گردشگری و توریستی کم هزینه دانست که روز به روز در حال پیشرفت صنعت گردشگری خود می‌باشد. سالانه تعداد زیادی گردشگر برای دیدن جاذبه‌های گردشگری آن تور گرجستان را برای سفر خود انتخاب می‌کنند. گرجستان، کوهستانی و پرباران است. بیشتر شهروندان آن مسیحی هستند و ۸۵ درصد آنان از نژاد گرجی هستند و به زبان گرجی صحبت می‌کنند که این زبان خط ویژه خود را دارد که برای مسافرین تور گرجستان بسیار جذاب می‌باشد. گرجستان تاریخ و فرهنگ پربار و کهنی دارد و از نخستین کشور‌هایی است که مسیحیت را به عنوان دین رسمی کشور برگزید. تاریخ و فرهنگ گرجستان با ایران مشترکات بسیاری دارد چراکه این کشور مدت‌ها جزئی از ایران بوده و به همین علت است که تور گرجستان در بین ایرانیان با استقبال خوبی مواجه شده است. در دوره صفویه، مادر بیشتر شاهان، گرجی بودند و گرجی‌ها در بسیاری از مناصب کشوری و لشکری حضور داشتند بزرگ‌ترین قوم گرجستان گرجی‌ها هستند که در اقسا نقاط این کشور زندگی می‌کنند و قدرت و حکومت یک پارچه در دست آن‌ها است. بعد از خود این کشور، آذربایجانی‌های گرجستان نیز به عنوان بزرگ‌ترین اقلیت قومی گرجستان براساس آخرین سرشماری قومی دولت گرجستان به شمار می‌روند.

محبوب ترین مقاصد گردشگری

دبی یکی از شهر‌های اصلی کشور امارات متحده عربی بوده که سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. در تمام فصول سال تور دبی مورد استقبال قرار می‌گیرد تا توریست‌ها از این شهر رویایی دیدن کنند. شهر دبی در گذشته شهری معمولی بوده، اما پس از چند سال متوالی پیشرفت بسیار زیاد و چشمگیری داشته است که آن را به یکی از شهر‌های مهم جهان تبدیل کرد. با ساخت مکان‌ها و مناطق تفریحی مصنوعی در شهر دبی زمینه گردشگری خوبی برای امارات فراهم شد. به گونه‌ای که هر فرد دوست دارد یک بار به دبی سفر کند و از این شهر رویایی بازدید به عمل آورد. درست است که دبی شهری باستانی نیست، اما تاریخ مخصوص خود را دارد که آن را می‌توان در خانه‌های شیخ سعید، شیخ جوما و موز‌های این شهر مشاهده کرد. همچنین شهر دبی دارای جاذبه‌های گردشگری بسیار زیادی می‌باشد که به خوبی می‌توان هر نوع تفریح را در شهر دبی تجربه کرد. آب و هوای این شهر اکثرا گرم و خشک است که برای گردشگران که علاقه به گرما دارند بسیار مناسب می‌باشد. در طول سال بارش باران زیادی دیده نمیشود و بعضی سال‌ها نیز هیچ بارشی صورت نمی‌گیرد. شش ماه از سال دارای گرمای زیاد است که گردشگران سعی می‌کنند در این ماه سفر نکنند، البته در شش ماه دیگر سال آب و هوای لذت بخش و مطلوبی دارد که بین گردشگران تور دبی محبوب است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج