۷۶۶۷۶۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

ترزا می: بریتانیا بر سر طرح برگزیت سازش نمی‌کند

نخست وزیر انگلیس هرگونه سازش و مصالحه بر سر طرح برگزیت با مقام‌‌های بروکسل را رد کرده است.

خبرگزاری تسنیم: ترزا می نخست وزیر انگلیس با انتشار مقاله‌ای در تلگراف نوشت: با بروکسل بر سر طرح خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا مصالحه و سازش نخواهم کرد.

بر اساس این گزارش، اظهارات ترزا می پس از آن مطرح شده است که یک رسانه خبری گزارش داد رقبای ترزا می در حزب محافظه کار انگلیس قصد دارند پیشنهاد خود برای خروج از اتحادیه اروپا را منتشر کنند.

در حالی که لندن و بروکسل کمتر از ۲ ماه فرصت دارند تا به توافق نهایی بر سر برگزیت دست یابند، ترزا می هنوز نتوانسته است حمایت اعضای حزب محافظه کار انگلیس را از طرح پیشنهادی خود جلب کند.

ترزا می در ادامه این مقاله افزود: من هرگز پیشنهادات موسوم به "چکرز" را قبول نخواهم کرد که مطابق با منافع ملی انگلیس نیست.

هم بروکسل و هم لندن اعلام کرده اند که خواستار دستیابی به توافق برگزیت تا ۱۸ اکتبر در نشست شورای اتحادیه اروپا هستند ولی دیپلمات ها تصور می کنند که این تاریخ بیش از حد خوش بینانه است. اگر ترزا می نتواند تا اکتبر به این توافق دست یابد، دستیابی به توافق نهایی باید در نشست ۱۳ دسامبر شورای اتحادیه اروپا حاصل شود.

انگلیس می خواهد در ۲۹ ماه مارس سال ۲۰۱۹ اتحادیه اروپا را ترک کند. این خروج باید از طریق یک توافق بین لندن و بروکسل که تا ماه اکتبر منعقد می شود تنظیم شود تا پارلمان ها فرصت رای گیری و ارزیابی این توافق را داشته باشند. اگر تا آن زمان هیچ توافقی شکل نگیرد انگلیس بدون توافق و به صورت نامنظم از این اتحادیه خارج می شود. چنین خروجی می تواند عواقب اقتصادی سخت و دشواری داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج