۷۶۶۹۱۲
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

عبداللهی: استقلال، نماد قدرت و پشتکار است

مشاور مدیرعامل استقلال می‌گوید این تیم با درس گرفتن از اشتباهات باید به بازی‌های پیش رو فکر کند.

ایسنا: نصرالله عبداللهی پیشکسوت باشگاه استقلال که در حال حاضر به عنوان مشاور مدیرعامل و مدیر فنی استقلال فعالیت می‌کند، در خصوص آخرین شرایط این گفت: همه می‌دانند که در دیدار با السد نتیجه مطلوبی حاصل نشد و انتظاری که می‌رفت، بیش از آن بود اما آن مسابقه تمام شده و باید به بازی‌های پیش رو فکر کنیم.

در فوتبال باید از شکست‌ها درس گرفت نه این که در آن ماند و متوقف شد. بعد از این دیدار هم سرمربی تیم چند روز به بازیکنان استراحت داد تا از نظر روحی ریکاوری شوند و دوباره تمرینات آغاز شد. فکر می‌کنم بازیکنان به خودشان آمده‌اند و بهتر و محکم‌تر از قبل تمرین می‌کنند و اهمیت بازی برگشت مقابل السد را می‌دانند.

عبداللهی: استقلال، نماد قدرت و پشتکار است

او ادامه داد: در فوتبال نمی‌توان گفت هیچ شانسی وجود ندارد زیرا کاملا غیر قابل پیش بینی است. به عنون مثال در جام جهانی روی بدشانسی از اسپانیا گل خوردیم یا اگر کمی خوش شانس‌تر بودیم و به پرتغال گل می‌زدیم، به عنوان تیم اول از گروهمان صعود می‌کردیم.

در دیدار رفت با السد هم استقلال همیشگی نبودیم اما من به توانایی و قدرت بازیکنانمان ایمان دارم. درست است که شاید رقم قرارداد یک بازیکن السد به انداره کل بودجه استقلال باشد اما فراموش نکنید که الهلال، الریان و العین هم چنین شرایطی داشتند اما استقلال از گروه مرگ به عنوان تیم اول صعود کرد.

ما رفت و برگشت الهلال را بردیم و مقابل العین و الریان هم خیلی خوب نتیجه گرفتیم زیرا استقلال همیشه استقلال است و نماد قدرت و پشتکار.

عبداللهی همچنین خطاب به هواداران استقلال گفت: من چندین دهه است با استقلال زندگی می‌کنم و به خوبی از شرایط هواداران آگاهی دارم. می‌دانم چقدر به فکر تیم محبوبشان هستند و با موفقیت‌هایش شاد و با نتایج نامطلوبش غمگین می‌شوند.

هواداران ما از راه‌های دور و نزدیک و در گرما و سرما با سختی فراوان خود را به ورزشگاه می‌رسانند اما در شرایط سخت است که تیم، بیشتر به حمایت و وجودشان نیاز دارد. این تیم توانست فصل گذشته قهرمان جام حذفی شود، از گروه مرگ به عنوان تیم اول صعود کند و رضایت هواداران را به دست بیاورد.

هیچ تیمی در فوتبال دنیا همیشه روی اوج نیست و همه بازی‌ها را نمی‌برد. هواداران مطمئن باشند کادر مدیریت، کادر فنی و بازیکنان با همه وجود برای موفقیت تیم تلاش می‌کنند. تازه پنج هفته از لیگ گذشته و استقلال با توجه به تغییراتی که داشته، بدون تردید به آمادگی کامل و هماهنگی مطلوب می‌رسد.

در این مسیر حمایت هواداران عزیز بسیار مهم است و از آنها می‌خواهم همچنان پشتیبان بازیکنان و کادر فنی باشند تا استقلال به موفقیت برسد. اگر هم انتقادی هست، باید سازنده و با راهکار باشد نه صرفا تخریبی.

او در پایان گفت: با تلاش شبانه روزی مدیران باشگاه و همکاری همه دوستان پرونده‌های شکایت در AFC‌ ختم به خیر شد. آقای فتحی هم در مورد تلاش‌های انجام شده توضیحات کامل را داد و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • 《 ** پاسارگاد ** 》

      نماددددد قدرتتتتتتتتتت...
      عمونصرت جوری حرف نزن که همش بهت متلک بندازیم..
      و بهت بگین جُوک نگووووو خخخخخ

      میگم عموجون ... اینقدرنماد .. نماد ... نکن .....

      بازی برگشت کم.مونده هااا ......

      چونکه ۹۹..۹....۹%% ممکنه یه شیشش تایی دیگه و یه رسوایی دیگه و یه العین دیگه ای...ییییییییی از راه برسه‌هاااا

      خلاصه صرفاً جهت اطلاع میگیم دیگه ....!!!!!

    • احمد صیف

      پشت کودوم کار؟

    • R SS

      لنگیا ازچی میسوزن؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج