۷۶۷۲۶۹
۶ نظر
۵۰۰۸
۶ نظر
۵۰۰۸
پ

تغییرات جدید همتی در ساختمان معروف میرداماد

به دنبال اعمال تغییرات در معاونان و هیات عامل بانک مرکزی این بار فرشاد حیدری از حوزه نظارت کنار رفت و دبیرکل جدید هم منصوب شد.

خبرگزاری ایسنا: به دنبال اعمال تغییرات در معاونان و هیات عامل بانک مرکزی این بار فرشاد حیدری از حوزه نظارت کنار رفت و دبیرکل جدید هم منصوب شد.

بعد از رفتن ولی‌الله سیف از بانک مرکزی و آمدن عبدالناصر همتی در ریاست این بانک، تغییر و تحولات در معاونان و هیات عامل قابل پیش بینی بود که از چندی پیش نیز این روند آغاز شد.

در تازه‌ترین تغییرات اعمال شده فرشاد حیدری از معاونت نظارت بانک مرکزی کنار گذاشته شده و فرهاد حنیفی با حکم رئیس کل بانک مرکزی جایگزین او شده است. وی در سوابق کاری خود مدیریت در کارگزاری چند شرکت بورسی را داشته و البته عضو هیات مدیره بانک نیز بوده است.

در حالی فرشاد حیدری از حوزه نظارت بانک مرکزی می‌رود که در سال ۱۳۹۴ با حکم ولی الله سیف جایگزین حمید تهران فر در این معاونت شده بود. تغییر و تحولات در سامان‌دهی موسسات غیرمجاز و توقف فعالیت آنها در بازار غیرمتشکل پولی در زمان معاونت فرشاد حیدری به طور جدی‌تری در دستور کار بانک مرکزی قرار گرفت، اما به هر حال با توجه به شرایط موجود اقدامات انجام شده برای سامان‌دهی موسسات کم حاشیه نبود.

اما دیگر تحول ایجاد شده در حوزه مدیریتی بانک مرکزی به انتخاب دبیر کل برمی‌گردد. این در حالی است که چند روز قبل از آمدن همتی به بانک مرکزی، محمود احمدی بعد از سال‌ها حضور در دبیرکلی این بانک به دلیل بازنشستگی، بانک مرکزی را ترک کرده بود و تاکنون جانشین وی مشخص نبود. همتی در حکمی محمد طالبی را به عنوان دبیر کل منصوب کرده است.

در روزهای اخیر در حوزه ارزی بانک مرکزی نیز تغییراتی اعمال شد و بعد از برکناری و بازداشت احمد عراقچی، پناهی به عنوان سرپرست معاونت ارزی انتخاب شده بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هر کی میاد جیب پر میره خدا لعنت تون کنه

    • بدون نام

      همتی هم مثل صیف پول ملی را قبول ندارد و دلارها را در بانکهای خارجی احتکار میکنه.

    • بدون نام

      اگر اصل 44 به خوبی اجرا شده بود و نقدینگی به سمت تولید رفته بود امروز این بدبختی ها و بحران را نداشتیم

      پاسخ ها

      • گرزعلی

        همتی با یک سخنرانی مسخره ظرف یک روز دلار شد دوازده هزار سکه شده چهار ملیونو هشتصد هزار با ابن جابجایی مدیران خدا رحم کند به این مردم ستمدیده

    • هوشنگ درویشی

      سلام من متاسفم برای آقای روحانی که باجه معیاری آقای همتی رابرای بانک مرکزی انتخاب کرد ایشان سواداین کارراندارد زمانی مدیرعامل بانک ملی بود که این موسسه رابه قهقرا برد سوال کنید اگرکسی حتی یک نفرازعملکرد ایشان راضی هست من نمی دانم این مملکت قطع رجال شده ما اقتصاددانی مانند طیب نیا و..‌‌داریم که هرکدامشون ایده پردازند اما چی شده آقای کلید ساز دست ازاین کارهای بیهوده برنمی دارد چرااینقدر خودرای شده بابا بخدا قسم مااشتباه کردیم به شما رای دادیم واقعا غلط کردیم که شمارا انتخاب کردیم نمی دانستیم به اینجا ختم شود

    • بدون نام

      آقای همتی از زمانی که تشریف آورده ایدفقط عزل و نصب می کنید،پس چرانمی توانید نرخ دلار را پایین بیاورید؟فکرمیکنم باآمدن شمادلاربه بیست هزارتومان هم برسد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج