۷۶۷۵۴۷
۵۱۱۷
۵۱۱۷
پ

بی نظیرترین مرکز زیبایی و لاغری

لاغری شکم و پهلو به روش لیپوماتیک شکم و پهلو غالباً راه‌ حل مناسبی است که مشکل شل شدن پوست به ندرت پس از آن بروز می‌ یابد. دکتر حمیدرضا وفائی پس از اخذ بورد تخصصی جراحی زیبایی و پلاستیک و طی دوره های لیزر درمانی در حال حاضر ارائه دهنده ی خدماتی چون جراحی زیبایی بینی، شکم و سینه، جراحی افتادگی پلک، کاشت مو و ابرو، لیپوماتیک و پیکرتراشی، تزریق ژل، چربی و بوتاکس می باشد.

برترین‌ها: پیکر تراشی سه بعدی به روش لیپوماتیک، علاوه بر ایجاد زیبایی و فرم مناسب شخص با کاهش ذخایر چربی و کاهش وزن باعث پیشگیری و درمان بیماری‌هایی همچون کبد چرب، آرتروزهای مفصلی زانو و لگن، دردهای ستون فقرات، اختلالات هورمونی در خانم­‌ها، کنترل قند خون و بهبود وضعیت دیابت فرد می­‌شود.

پیکرتراشی

لاغری شکم و پهلو به روش لیپوماتیک شکم پرطرفدارترین عمل لیپوماتیک در بین بانوان و آقایان است. عامل‌ های مهمی بر موفقیت لیپوماتیک شکم اثر می‌ گذارد که از آن جمله می‌ توان به حجم و محل چربی شکم، سابقه چاقی و لاغری، سابقه بارداری، سن و جنسیت بیمار اشاره کرد.

انباشته شدن چربی‌ های اضافی در بدن شما را از لذت پوشیدن لباس ‌های زیبا و مد روز محروم می ‌کند و شانس لباس خریدن از میان دریایی از لباس ‌های متنوع و آماده را به حداقل کاهش می ‌دهد.

لاغری شکم و پهلو به روش لیپوماتیک شکم و پهلو غالباً راه‌ حل مناسبی است که مشکل شل شدن پوست به ندرت پس از آن بروز می‌ یابد.

در واقع می ‌توان مقدار زیادی از پوست شل و افتاده را بدون نیاز به جراحی لاغری شکم (یعنی بدون بریدن پوست و تحمل جای زخم زشت و ناخوشایند) برداشت.

بی نظیرترین مرکز زیبایی و لاغری

لاغری سریع شکم بدون ورزش

جراحی لیپوماتیک شکم که با استفاده از بی‌ حسی تامسنت انجام شود، پیکرتراشی (Liposculpture) نامیده می‌شود. یکی از دلایل موفقیت ‌آمیز و موثر بودن لیپوماتیک شکم این است که بیمار حین عمل هوشیار است و می ‌تواند تکان بخورد تا تصویر سه بعدی واضحی از خطوط و انحناهای بدن به دست آید.

معمولاً بخش‌ های بالایی و پایینی شکم هم زمان درمان می‌ شود، در نتیجه بخش پایین سینه، دقیقاً زیر قفسه سینه، که هنگام نشستن برجسته می ‌شود، به طور محسوسی لاغر می ‌شود.

لیپوماتیک برای تمام شکم ‌ها، هر چقدر بزرگ یا کوچک، مناسب است، اگر شکم کوچک باشد، می ‌توان آن را صاف و تخت کرد و شکم بزرگ و برجسته را نیز از بین برد.

مزایای لاغری شکم و پهلو با لیپوماتیک چیست؟

  • از بین رفتن چربی شکم و پهلو
  • تناسب اندام
  • در طولانی مدت اثری از چربی اضافه در این نواحی نمی‌باشد.
  • عدم برگشت به حالت اولیه
  • دوران نقاهت کوتاه مدت
  • عدم ماندن جای زخم در محل جراحی

لیپوماتیک ترکیبی شکم و پهلو

جراحی لیپوماتیک شکم غالباً همراه با لیپوماتیک کمر و پهلو انجام می ‌شود و سایز کل بالاتنه کم می‌ شود تا کمری خوش فرم و باریک خلق شود و کل میان‌ تنه جوان و دلفریب شود.

حتی اگر پوست و بافت شل باشد و پوست اضافی روی شکم چین خورده باشد، لیپوماتیک پوست اضافی را کم می‌ کند و چون در این عمل هیچ برشی ایجاد نمی ‌شود، اختلالی در برنامه روزمره به وجود نمی‌ آید. برداشتن مقدار کم یا زیادی از این پوست اضافی، بهبود چشم گیری را در اندام ایجاد خواهد کرد.

بی نظیرترین مرکز زیبایی و لاغری

دلایل چاق شدن شکم چیست و لیپوماتیک چگونه این چاقی را از بین می برد؟

  • بارداری‌ های پیشین:

بارداری‌های قبلی عضلات شکم را می ‌کشد و باعث می ‌شود که پایین شکم تا حدی برآمده شود. این انحناء عضلات دیواره شکم است که صافی یا شکل نیم رخ شکم را پس از لیپوماتیک تعیین می ‌کند.

در هر حال اکثر بانوانی که بارداری را پشت سر گذاشته ‌اند، در نهایت از نتیجه عمل لیپوماتیک شکم و پهلو، به تنهایی رضایت دارند و لزومی به انجام جراحی لاغری شکم نمی ‌بینند.

  • برجستگی سزارین:

برش فانشتیل (Pfannenstiel) نام برشی است که هنگام سزارین یا جراحی برداشتن رحم (هیسترکتومی) روی شکم ایجاد می‌شود. یکی از عوارض این نوع برش باقی ماندن توده مداومی از چربی زیرپوستی، دقیقاً بالای برش است. لیپوماتیک این بدشکلی آزار دهنده را به خوبی ترمیم می‌ کند.

  • محل چربی شکم:

محل چربی شکم عامل مهمی در موفقیت لیپوماتیک شکم است. چربی شکمی در دو سطح عمقی و سطحی در شکم جمع می ‌شود. چربی سطحی شکم دقیقاً زیر پوست و بالای عضلات شکم قرار دارد. اما چربی عمقی شکم داخل حفره شکم روی روده‌ ها قرار دارد. حجم چربی عمقی (امعایی) برخی افراد بیشتر از چربی سطحی زیرپوستی است. چربی زیرپوستی را می ‌توان به روش لیپوماتیک از بین برد.

اهمیت مراجعه به پزشک متخصص

هزینه لیپوماتیک براساس حجم توده چربی، تعداد مناطق مورد نیاز و نیز محل انجام جراحی (کلینیک، بیمارستان، ...) تعیین می‌گردد. توصیه می­‌گردد این اعمال به هیچ عنوان در مطب یا کلینیک­‌های معمولی انجام نشده و حتماً توسط جراح و در شرایط بیمارستانی با حضور کلیه امکانات انجام گردد.

چه عواملی باعث موفقیت بیشتر در لاغری شکم و پهلو با عمل لیپوماتیک می ‌شود؟

عامل تعیین کننده و تعریف کننده موفقیت عمل لیپوماتیک رضایت بیمار از نتیجه به دست آمده است. نظر نهایی بیمار درباره نتیجه عمل به عامل‌ های متعددی بستگی دارد که شامل انتظار و توقع بیمار، نقص ‌های زیبایی قبل از عمل، تکنیک و مهارت تخصصی جراح می‌ شود.

هزینه لیپوماتیک چقدر است؟

لیپوماتیک هزینه نیست، سرمایه­ گذاری است. انجام اعمال لیپوماتیک از دید برخی افراد به عنوان عمل جراحی زیبایی محض، فرض شده و باعث پیش داوری­‌ها و قضاوت­‌های نادرست نسبت به عمل و نتیجه آن می­‌شود.

از منظری دیگر، هزینه لیپوماتیک، هزینه‌­ای اضافی در زندگی نیست، در طی مطالعات متعدد ثابت شده است که افراد پس از انجام عمل لیپوساکشن، با توجه به بهبود اعتماد به نفس قابلیت تحرک بیشتر و همچنین افزایش انگیزه، دچار تغییر سبک زندگی (life style) شده که کل زندگی فرد را متحول کرده و باعث بهبودی در کارآیی و توانایی‌­های شخص می­‌شود.

بی نظیرترین مرکز زیبایی و لاغری

از سویی دیگر هزینه لیپوماتیک، علاوه بر ایجاد زیبایی و فرم مناسب شخص با کاهش ذخایر چربی و کاهش وزن باعث پیشگیری و درمان بیماری‌هایی همچون کبد چرب، آرتروزهای مفصلی زانو و لگن، دردهای ستون فقرات، اختلالات هورمونی در خانم­‌ها، کنترل قند خون و بهبود وضعیت دیابت فرد می­‌شود. پس هزینه لیپوماتیک، هزینه یک عمل زیبایی نیست و هزینه تغییر سبک زندگی است که اثرات کوتاه مدت و بلندمدت بر زندگی فرد دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج