۷۶۷۸۲۱
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

مشاور سابق ترامپ به جشنواره ونیز می‌رود

استیو بنن مشاور سابق دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده که به گفته کارشناسان نقش قابل توجهی در پیروزی او در انتخابات ریاست جمهوری این کشور داشت، برای شرکت در مراسم فرش قرمز مستندی درباره خود به جشنواره ونیز می‌رود.

آی سینما: استیو بنن مشاور سابق دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده که به گفته کارشناسان نقش قابل توجهی در پیروزی او در انتخابات ریاست جمهوری این کشور داشت، برای شرکت در مراسم فرش قرمز مستندی درباره خود به جشنواره ونیز می‌رود.

به گزارش ورایتی، بنن در شهر ونیز است و انتظار می‌رود فردا روی فرش قرمز برود، اما قرار نیست مصاحبه‌ای داشته باشد. ارول موریس مستندساز برجسته آمریکایی مستند جدیدش با عنوان «دارمای آمریکایی» را درباره او ساخته است.

جشنواره ونیز تایید کرده که بنن در این مراسم شرکت می‌کند اما نه به عنوان یکی از عوامل رسمی فیلم. روابط عمومی فیلم موریس هم اعلام کرده که از قبل برای شرکت او در نشست پرسش و پاسخ برنامه ریزی انجام نشده است.

مشاور سابق ترامپ به جشنواره ونیز می‌رود

این سیاستمدار و نظریه پرداز که او را یک راست‌گرای افراطی می‌دانند و دیدگاه‌های جنجالی بسیاری داشته، مقابل دوربین ارول موریس نشسته و حاصلش فیلم مستندی ۹۵ دقیقه‌ای است که طی پنج جلسه مصاحبه دو نفره ساخته شده است.

بنن چند ماه پیش از سمت خود به عنوان مشاور ارشد ترامپ کناره گیری کرد و از آن پس انتقادهایی به دولت او داشته است.

موریس که برای فیلم «مه جنگ» در سال ۲۰۰۴ جایزه اسکار برد، در آن فیلم و اثر دیگرش «دانسته ناشناخته» در قالب مصاحبه تجربه مستندسازی دارد. او «مه جنگ» را درباره رابرت مک نامارا و فیلم دوم را با حضور دونالد رامسفلد وزیر دفاع پیشین ایالات متحده ساخت.

«دارمای آمریکایی» در بخش خارج از مسابقه هفتاد و پنجمین جشنواره ونیز به نمایش درمی‌آید و سپس به جشنواره‌های تورنتو و نیویورک می‌رود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج