جاباما
۷۶۸۰۴۹
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

۱۱ میلیون نفر سبد کالا می‌گیرند

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اعلام کرد: ۱۱ میلیون نفر از مددجویان زیرپوشش این نهاد، بهزیستی و نیازمندان کشور از شهریور امسال سبد کالا دریافت می کنند.

خبرگزاری تسنیم: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اعلام کرد: ۱۱ میلیون نفر از مددجویان زیرپوشش این نهاد، بهزیستی و نیازمندان کشور از شهریور امسال سبد کالا دریافت می کنند.

سید پرویز فتاح روز چهارشنبه در استانداری مرکزی در اراک افزود: سبد کالایی در گام نخست در توافقی که با دولت انجام شده است توزیع می شود و در مرحله دوم که از مهرماه آغاز خواهد شد پنج دهک جامعه مشمول دریافت آن است.

وی اظهار داشت: با توجه به شرایط اقتصادی موجود میزان مراجعه متقاضان برای گرفتن وام ضروری به کمیته امداد امام خمینی (ره) افزایش یافته است بنابراین از محل منابع در اختیار این نهاد تلاش می شود که تا دو ماه آینده صف انتظار تسهیلات کارگشایی برداشته شود و در استان مرکزی نیز تا پایان شهریور با همکاری استاندار این مهم محقق می شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ادامه داد: منابع مالی این نهاد حمایتی با عنایت و همکاری دولت به دو برابر افزایش یافته است.

فتاح افزود: کمیته امداد تفاهم نامه ای با دولت و سازمان مدیریت و برنامه ریزی داشته که با استفاده از ظرفیت ماده ۱۴ قانون بودجه شرایطی فراهم کند تا همه افراد پشت نوبت این نهاد تا دو ماه آینده از صف انتظار خدمات خارج شوند و در اواخر مهر ۹۷ متقاضی در صف انتظار وجود نداشته باشد.

او اضافه کرد: میزان مستمری مددجویان این نهاد با همکاری دولت ۱۴ درصد افزایش یافته و تفاوت سه ماه نخست سال هم پرداخت شده است.

فتاح گفت: ۲۴۰ هزار خانواده زیر پوشش این نهاد به علت خودکفایی از چرخه حمایتی خارج شده اند و با توجه به اوضاع اقتصادی کنونی جای نگرانی برای زیر پوشش های جدید وجود ندارد.

وی یادآور شد: یک میلیون و ۸۵۰ هزار خانوار اکنون زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند که پرونده ۵۰ هزار خانوار نیز در ماه جاری نهایی می شود.

رئیس کمیته اماد امام خمینی (ره) اظهار داشت: ۲۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات از منابع مختلف در سال گذشته به ۱۳۵ هزار نفر پرداخت شد که در سامانه دولت و وزارت کار ثبت شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خجالت بکشید
      با این درآمد سرشاری که مملکت داره گداخانه و یتیم خانه راه انداخته اید
      مردم نه گدا هستند و نه شما از ارث پدریتون دارید بذل و بخشش میکنید
      حق مردم بیشتر از اینها است
      چطور اون نکبت زاده ها میلیارد ها برمیدارند و میرن خوشگذرونی آمارو ارقامی منتشر نمیکنید ولی برای مبلغ ناچیزی تو بوق و کرنا میدمید
      اگه راست میگید حق واقعی ملت بهشون بدید

    • حسین

      گردن این محتکران را بزنید

    • .

      ۵استان احتمالا یکیش تهرانه و دیگری البرز.چون اقا زادها بیشتر توی این نواحی زیست می کنند

    • بدون نام

      آقای فتاح انسان باخدایی است هیچ وقت حق الناس نمی کند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج