۷۶۸۳۱۳
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته اعلام شد

مرکز مدیریت راه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای آخرین ممنوعیت های ترافیکی جاده های کشور را تا روز شنبه (هفدهم شهریور) اعلام کرد که بر این اساس تردد در محورهای کندوان و هراز برای خودروهای سواری و سنگین محدودیت هایی دارد.

خبرگزاری ایرنا: مرکز مدیریت راه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای آخرین محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی جاده های کشور را تا شنبه هفدهم شهریور اعلام کرد.

محور کندوان

برپایه این گزارش، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز جمعه (شانزدهم شهریور) تا ساعت ۲ بامداد شنبه (هفدهم شهریور) از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روز جمعه تا ۲ بامداد روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه انجام می شود.

تردد انواع وسیله نقلیه سنگین شامل تریلر، کامیون و کامیونت (به استثنای حاملان موادسوختی یا فاسدشدنی) در محور کرج - چالوس و برعکس و محور هراز کماکان ممنوع است.

محور هراز

گزارش مرکز مدیریت راه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای افزوده است: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ روز جمعه (شانزدهم شهریور) تا ساعت یک بامداد روز شنبه (هفدهم شهریور) از رودهن به سمت آمل ممنوع و با اعلام ماموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ روز جمعه تا ساعت یک بامداد روز شنبه از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء ) یکطرفه انجام می شود.

همچنین تردد انواع کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی در ادامه ممنوعیت روز چهارشنبه که از ساعت ۱۲ الی ۲۴ اجرا شد، از ساعت هشت تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه (پانزدهم و شانزدهم شهریور) و از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز شنبه (هفدهم شهریور) از محور هراز ممنوع است.

برپایه این گزارش، در ادامه ممنوعیت تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه (چهاردهم شهریور)، این ممنوعیت تا ساعت ۶ روز شنبه (هفدهم شهریور) از محورهای کرج - چالوس ، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بلعکس برقرار است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بازم همه باهم شمال واقعا مسخرست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج