۷۶۸۶۱۸
۱۱ نظر
۵۰۰۳
۱۱ نظر
۵۰۰۳
پ

گروه‌های مقاومت عراق: العبادی استعفا دهد

گروه‌های مقاومت اسلامی عراق با صدور بیانیه‌ای آتش‌زدن مراکز الحشد الشعبی در بصره را «سناریوی آمریکایی سعودی» خوانده و خواستار استعفای هرچه سریعتر حیدر العبادی از سمت نخست‌وزیری شدند.

خبرگزاری فارس: گروه‌های مقاومت اسلامی عراق دیشب(پنجشنبه) در پی حمله به مراکز الحشد الشعبی در بصره، بیانیه‌ای را صادر و در آن از حیدر العبادی که دوره نخست‌وزیری او به پایان رسیده است، خواسته شد که فورا استعفا دهد.

به گزارش پایگاه خبری نهرین نت، گروه‌های مقاومت اسلامی عراق تاکید کردند که العبادی و دولت وی مسوول شکست در ایجاد راه‌حل‌ها برای رفع محرومیت اهالی بصره از آب‌های آشامیدنی و خدمات ضروری است.

در ادامه بیانیه آمده است که آتش زدن مراکز الحشد الشعبی و گروه‌های مقاومت در بصره، تلاشی برای شعله‌ور کردن آتش فتنه و انتقام از الحشد است که سناریوی داعشی آمریکا و عربستان در عراق را ناکام گذاشته است.

گروه‌های مقاومت اسلامی عراق اعلام کردند که «برت مک گورک» فرستاده رئیس جمهوری آمریکا به عراق و «داگلاس سلیمان» سفیر آمریکا در بغداد، روی تصمیمات امنیتی و سیاسی حیدر العبادی نقش خطرناکی ایفا کردند و تلاش می‌کنند با تاثیری‌گذاری روی فرآیند تشکیل فراکسیون اکثریت، العبادی را بار دیگر نخست وزیر کنند و محور مقاومت را با کنار زدن ائتلاف الفتح و دولت قانون حذف کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ملت عراق دوست دارن که پای بیگانگان مثل آمریکا وترکیه وایران از کشورشان بریده شود اینکارشون جای تحسین داره

      پاسخ ها

      • اندیمشک

        نه، آقایون اشتباه فکر نکنید این‌ها میخوان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مایه باردیگر از اونا حمایت کنه، وواردجنگ باالعبادی ودیگراخلال گران بشه، چون فقط سپاه میتونه اونهارو آرام و سر جای خودشون بنشونه

      • بدون نام

        لطفا حرف اضافه نزن سکوت رو رعایت کن چرا اینقدر بزرگش می‌کنید عراق تا بوده و هست همیشه جای تاخت و تاز یه عده ای مث حزب بعث وداعش کثیف هم که از خودشون بوده، دیگه دخالتی ایران نکرده

    • سعید

      بیاید به خواست ملت عراق احترام بگذارید اجازه دهید که یک کشوری طبق خواست و اراده اکثریت قاطع مردمش اداره شود، چیزی که مردم ما با آن فرسنگها فاصله دارند. دست از دخالت و شیطنت در امور داخلی عراق برداریم.

    • بدون نام

      شما چقدر رو دارید !!! مردم بصره علیه شما تظاهرات کردند بعد شما میگید العبادی استعفا بدهد !!! عجب رویی دارید

      پاسخ ها

      • ابیرام

        سنگ پای قزوین همینه

      • اندیمشک

        ماایرانیها خیلی دل رحم هستیم، ما به خاطر این جماعت بهترین جوانان وشیردلان روازدست دادیم دخالت چیه تو روبه خدا عیبه ما ایرانیها فقط تعصبمان و نوع دوستی ما روبیچاره کرده، مامسلمانان واقعی هستیم

    • بدون نام

      از مسئولین می خوام به مردم عراق احترام بگذارند و در امور داخلیشون دخالت نکنن

    • بدون نام

      حتی در خبر شجاعت ندارید جای تیتر بنویسید نیروهای ارتش مردمی یا همان حشد شعبی خواستار استعفا ی فرمانده خود خوانده ان یعنی العبادی شد . و تمام نیروهای مردمی حتی تا اخرین لحظه میجنگند تا حیدر در قدرت نباشه واگرم بود در بسیج عراق نباشه....!!! مغز کار بیفته بد نیست گاهی .عبادی قدرت طلب باید پاسخ خون شیعه های کشته شده را بدهد؟ شیعه زر گفتم تا اگر کامنت حذف نشد بدونید که با پنهان کردن هویت معترضین کمکی نمیکنید بلکه تصمیمات ابلهانه گاهی گرفته میشه در القا کردن نام و ...

    • بدون نام

      ناظر اگه ممکنه نظر منو بزارید با پوزش از غلط املای

    • بدون نام

      الان هم آش داغ همه كاسه آش ،،،،حالا كدوم بهتره حاجي ناقلا تو بگو،،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج