۷۶۹۱۶۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

میثاقیان: گل ثانیه‌های آخر به ملوان خیلی چسبید!

سرمربی تیم فوتبال کارون اروند خرمشهر گفت که به هر تیمی برود، از او انتظار صعود به لیگ برتر را دارند.

خبرگزاری تسنیم: اکبر میثاقیان درباره مصاف شاگردانش با ملوان بندرانزلی که با گل ثانیه‌های پایانی کارون به تساوی یک - یک انجامید، گفت: ملوان مانند استقلال و پرسپولیس همیشه قدرتمند است. ما هم تیمی توانمند و پرقدرت داریم، خوب کار می‌کنیم و روز به روز بهتر می‌شویم.

وی ادامه داد: در نیمه اول خوب نبودیم و یک بازی سردرگم ارائه کردیم. در نیمه دوم و با تغییراتی که ایجاد شد، عملکرد بهتری ارائه کردیم و در آخرین ثانیه‌ها شانس آوردیم. گل‌هایی که در ثانیه‌های آخر به ثمر می‌رسند، خیلی می‌چسبد و این گل هم خیلی به من چسبید! بازیکنان ما زحمت کشیدند و با تمام وجود بازی کردند. ان‌شاءالله بتوانیم به جمع مدعیان صعود اضافه شویم.

سرمربی تیم کارون اروند خرمشهر درباره انتقادات کادر فنی تیم ملوان از داوری و اینکه می‌گفتند داور بازی تحت تأثیر اعتراضات نیمکت‌نشینان کارون اروند قرار می‌گرفت، تصریح کرد: ترابیان (داور مسابقه) یک داور لیگ برتری است و مشکلی ایجاد نشد.

وقتی یک تیم در دقیقه آخر گل می‌خورد، ناراحت می‌شود، وگرنه داور خیلی قاطعانه رفتار می‌کرد و قضاوت او بد نبود. ما اعتراضاتی کردیم که داور برای ما کمی توضیح داد و موضوع تمام شد.

میثاقیان در مورد اینکه مدیرعامل این باشگاه گفته که این تیم بین چهار تیم نخست لیگ دسته اول قرار می‌گیرد، اظهار داشت: ما هر جا برویم، می‌گویند که باید صعود کنیم! این کار خیلی سخت است، اما به خدا توکل می‌کنیم. کمترین توقعی که از ما دارند، صعود است و با پشتکاری که داریم، تلاش می‌کنیم به این هدف برسیم. مدیرعامل باشگاه هم در این راستا تلاش می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج