۷۶۹۱۹۳
۲۰ نظر
۵۰۰۴
۲۰ نظر
۵۰۰۴
پ

ورود حیوان خانگی به پارک‌های کرج ممنوع شد

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: از این پس کشیدن قلیان و آوردن حیوانات خانگی در پارک‌ها ممنوع خواهد بود.

خبرگزاری ایسنا: سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: از این پس کشیدن قلیان و آوردن حیوانات خانگی در پارک‌ها ممنوع خواهد بود.

«پیمان بضاعتی‌پور» گفت: به منظور استفاده بهینه و سالم خانواده‌ها از پارک‌ها و مراکز تفریحی طی هماهنگی‌های به عمل آمده، طرح ممنوعیت استعمال قلیان و حضور حیوانات خانگی در پارک‌ها ی شهر کرج به مرحله اجرا در آمده است.

این مسئول با بیان این که برای جلوگیری از استعمال قلیان در پارک ها با یک شرکت پیمانکار قرارداد منعقد کرده‌ایم؛ ادامه داد: استعمال قلیان و مزاحمت‌های احتمالی توسط این شرکت رصد شده چرا که به دنبال آن هستیم تا محیطی آرام را برای شهروندان فراهم آوریم.

وی با بیان اینکه ورود حیوانات خانگی به پارک ها نیز ممنوع است؛ تصریح کرد: از ابتدای فصل گذشته این موضوع در دستور کار سازمان قرارگرفته و در مرحله بعد سعی شده با فرهنگ‌سازی اثرات این رفتار غیر فرهنگی را کاهش دهیم؛ هم اکنون به شکل چشم‌گیری این موضوع کاهش پیدا کرده و در ماه‌های آینده به شکل جدی تر با این موضوع برخورد می‌شود تا رضایت اکثریت شهروندان جلب و آزردگی خاطر آنها در این خصوص رفع شود.

بضاعتی پور با توضیح اینکه ورود حیوانات خانگی علاوه بر سلب آسایش و امنیت روانی شهروندان به موضوع سلامت و بهداشت نیز مربوط می‌شود؛ ادامه داد: فضولات حیوانات و تماس کودکان حین بازی با آنها موجب کاهش بهداشت محیط‌های بازی می‌شود و نیاز است تا سلامت و بهداشت کودکان در تمامی پارک‌های سطح کرج تامین شود.

به گفته سرپرست سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج؛ در ورودی تمام پارک‌ها ممنوعیت ورود حیوانات و استعمال قلیان از طریق تابلوهای راهنما به شهروندان اطلاع رسانی شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      زین خلق پرشکایت گریان شدم ملول
      آن های هوی و نعره مستانم آرزوست

    • علی

      سگ میارن دیدم خودم ک رو چمن کثیف کاری کرد
      بعد یه بچه مریض شه کی جواب میده
      اقایون و خانمهای به اصطلاح با کلاس بیسواد

    • بدون نام

      ای کاش قلیان و ورود حیوانات خانگی در تمام پارکهای ایران ممنوع شود خود من جرعت نمی کنم فرزندم را به پارک ببرم انقدر که آلوده هستندبعضی آدمهای بی خرد حیواناتشان را برای اجابت مزاج به پارک می آورند...

    • بدون نام

      احسنت به شجاعت این مسئول

    • احسان

      سلام، یعنی حیوان وحشی مجاز است

    • بدون نام

      خدا خیر شون بده!

    • بدون نام

      ما که هیچ خدا اه حیوان را ازت بگیره

    • شهروند

      لطفا این کار رو با جدیت به سرانجام برسونید . این تعداد معدودی که حیوان به پارک ها میارن اون چند دقیقه ای رو که برای استراحت و تمدد اعصاب به پارک میریم رو از همه ما گرفتن . کسی مخالف حیوان و دوست داشتن اونا نیست ولی انصافا این رفتار با فرهنگ اکثریت جامعه در تضاده ( رفتار دور دور کردن با حیوانات در سطح شهر را عرض می کنم )

    • بدون نام

      بهتره شهرداری از تغییر فضای پارکها و تبدیل ان به اپارتمان و بناهای ناهمگون و پارک خواری هم نگران بشه !

    • بدون نام

      ... بجای حیوانات لات و لوت ها که عربده میکشن درحضور خانمها و خانواده ها وساقی های همه جوره اینا واجب تر از اون حیونای زبون بسته ن

      پاسخ ها

      • نورا

        لایک داری

    • بدون نام

      این مردم انقدر هار شدن که دیگه هیچ جوری نمیشه جلوشونو گرفت مگر با زور و چوب

    • بدون نام

      مشکل ایران فقط حیوانهای خانگی هستند،تمام مشکلات کشور حل شد

    • بدون نام

      آره جون عمه تون فضای پارکها سالم سازی شد, پارکها پر از آدمهای از حیوان بدتره

    • بدون نام

      واقعا که... کشیدن قلیون رو هم ردیف با اوردن حیوون به پارک میدونن!!!
      داشتن حیوون خونگی بی فرهنگی نیست بی فرهنگی اینه که صاحب حیوون به خودش زحمت جمع کردن مدفوع حیوونش رو نده و مسئولان ما با بی شرمی چنین قوانینی وضع کنن یعنی از نظر شما تمام آلودگی های شهر که بیشتر هم از این مردمی که گوشه خیابون افتادن منتقل میشه فقط مال حیوونایی که واکسن و دوا و دارو خوردن و به بهداشتشون رسیدگی میشه!!!؟؟؟

    • بدون نام

      واقعا که... کشیدن قلیون رو هم ردیف با اوردن حیوون به پارک میدونن!!!
      داشتن حیوون خونگی بی فرهنگی نیست بی فرهنگی اینه که صاحب حیوون به خودش زحمت جمع کردن مدفوع حیوونش رو نده و مسئولان ما با بی شرمی چنین قوانینی وضع کنن یعنی از نظر شما تمام آلودگی های شهر که بیشتر هم از این مردمی که گوشه خیابون افتادن منتقل میشه فقط مال حیوونایی که واکسن و دوا و دارو خوردن و به بهداشتشون رسیدگی میشه!!!؟؟؟

    • پسر ایران زمین...

      چه عجب که قراره اجرایی بشه آقای مسوول تا الان خواب بودید متوجه نشده بودید. کلا تصمیم گرفتن بلد نیستید این تصمیم رو به یه بچه پانزده ساله می دادن بگیره زودتر اجرایش می کرد. آخه با هوش باید همون اوایل تابستان این کار رو می کردید تا ملت از شر این افراد راحت می شدند.. واقعا حرص آدم رو درمیارید شما مسولین بی بصیرت. عه.

    • هموطن

      با این موضوع موافقم چون پارک هستش نه باغ وحش یا قهوه خونه یا چاله میدون
      علت زیاد شدن حیوانات در زندگی مردم چی هستش؟
      هر مشکلی تو مملکت هست از بی کفایتی و بی سوادی مسئولان هستش.

    • بدون نام

      همه جای دنیا پارکهایی بااجازه ورود به حیوانات و پارکهایی بدون اجازه ورود به حیوانات وجود داره، در مورد آپارتمانها و فروشگاهها هم همینطور، یعنی حق استفاده از هم جا برای همه سلایق ، نه مثل اینجا که همیشه سعی در پاک کردن صورت مسئله وجود داره

    • کورش

      بالاخره یک قانون مترقی در ایران دیدیم.
      در همه جای دنیا صاحب سگ مسوول آن است حتی فضله این حیوان هم توسط صاحب ان باید جمع شود.
      فقط در پارکهای محدود باید حضور داشته باشند نه همه جا. این دوستان به اصطلاح سگ گردان هم باعث وحشت مردم میشوند و به خاطر خودخواهی هم به این زبان بسته آسیب میرسانند. باید قانونی برای آزار حیوانات توسط این افراد نیز به تصویب برسد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج