۷۶۹۵۳۵
۴۳۸ نظر
۵۲۸۵
۴۳۸ نظر
۵۲۸۵
پ

نازنین بیاتی: پول مداحان را خرج فقرا کنیم

نازنین بیاتی، بازیگر سینما در اینستاگرام خود نوشت: «محرم، به جای پرداخت میلیاردها تومان به مداحان برای گریاندن شما آنرا هزینه خنداندن یتیمی کنید»

برترین ها: نازنین بیاتی، بازیگر سینما در اینستاگرام خود نوشت:

«محرم، به جای پرداخت میلیاردها تومان به مداحان برای گریاندن شما آنرا هزینه خنداندن یتیمی کنید»

نازنین بیاتی: پول مداحان را خرج فقرا کنیم

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به جای سینما رفتن گریه کردن برای فیلم ها چی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من موافقم اما خوبه این خانوم روشنفکر و سایر سلبریتیها هم پول شرق و غرب رفتن شون رو به ایتام اختصاص بدن

      • بدون نام

        این جماعت چرا مدتیه مدام در مورد مسائل مذهبی فتوا میدن ؟ شماها چرا پولتون رو به فقرا نمیدین؟ کی به شما گفته در مورد محرم و حج و امثالهم نظر بدهید ؟ دو روز دیگه هم لابد فتوا میدن مذهب و دین رو کلا تعطیل کنید! نمی دونم از حماقت زیادشونه یا کاملا با نقشه دارند دین رو نشونه بگیرند .

      • بدون نام

        این جماعت دلقک و مطرب اگه دلشون برای مردم سوخته از دست اندازی بر پول نفت همین مردم دست بکشند و دنبال شغلی آبرومند بروند .من که راضی نیستم پولم به این بی هنرها برسه

      • بدون نام

        کسانی که ترویج دهنده فرهنگ سرمایه داری و مصرف گرایی هستند اون هم درکشوری با شکاف طبقاتی وحشتناک بهتره دههنشون رو گِل بگیرند و در هر ایام مذهبی در مورد آیینهای مردم زرت و پرت نکنند.

      • hassan.h

        در زندگی متدینین برنامه وجود دارد
        آنها برای یتیم ، مسکین و همه شعائر دینی برنامه و هزینه خودشان را دارند سلبریتی ها با چنین زندگیی بیگانه اند
        کما اینکه حضرات متدین همه از برنامه های زندگی سلبریتی ها فاصله دارند

      • حسن

        مداحان با قول سدید به دور از توهین پاسخ وی را بدهند

      • بدون نام

        این نمایش های تجملی که این بازیگرها برگزار می کنند و عکسش پخش میشه می دونید چه تاثیری بر ذهن و روان مردم داره؟چقدر آدمها رو مرعوب و هراسان میکنه؟ چقدر زن با دیدن این زنهای هشت قلم ساخته و پرداخته حس کمبود و بدبختی می کنند و حسرت می خورند که پولش یا آزادیش رو ندارند .چه تاثیری بر امنیت روانی مردم میذاره .هیچ وقت یادم نمیره چند سال پیش در زلزله آذربایحان اینقدر از این زنهای رنگ و روغنی به منطقه زلزله زده رفته بودند که دخترهای نوجوان به جای اینکه فکر خرابیهای زلزله و آینده شون باشند از این زنها تقاضای لوازم آرایش کرده بودند!! سرمایه داری همینه مذهب رو از بین می بره و خودش جانشین مذهب نیشه .بعد به جای اینکه آدم بهتری باشی تماما باید جون بکنی چطور پولدار تر و پر زرق و برق تر تو چشم تر باشی و بعد مرگ هم در قبر گرون تر بخوابی

      • محسن وات ؟؟

        شما ی بازیگر ... شمایی که روزی یک لباس بر تن دارید .... ای شمایی که ماشین های لوکس سوار هستید .... لطفا با این حرف هایتان باعث تفرقه نشوید... شما و دیگر افراد جامعه اگر فقط خمس و زکات بدهند هیچ هیچ هیچ فقیری در کشور نمی ماند .... چرا خودتون دست به کار نمیشید و تبلیغ نمیکنید که خمس و زکات بدهید ....

      • محسن وات ؟؟

        چرا پول شما بازیگران رو خرج یتیم ها نکنیم ...

      • بدون نام

        برای هر فیلمی صدها نفر سر کار میرن و نون تو سفرشون میره؛ با سینما رفتن مرد چرخ سینمای میچرخه و خیلیا صاحب کار و زندگی میشن ؛ در ضمن یک تفریح هم برای مردم محسوب میشه ولی پول دادن به مداحا هیچ فایده ای نداره؛چرخ کدوم صنعت رو میگردونه پول دادن به مداحا؟ فقط تندرویهای دینی رو زیاد میکنه و جامعه رو غم زده تر و بیمارتر میکنه

      • بدون نام

        کاش زمانیکه داشتین به حامی سرمایه داران که چیزی از فقر و بدبختی مردم نمیدونه رای میدادین هم همین افکار رو داشتین

      • امیرهوشنگ تووه ای

        بنظر میاد که با هدفی خاص این خانم بازیگر این پیان رو دادن چون اسراف و پول بیجا صرف کردن نه عاقلانه نه انسانی ونه منطقی است ۰ ضمن اینکه هر انسان ازاده ای مخالف پ داخت میلیون ی به مداح است و دوراز شان و حرمت اهل بیت ع است چنین هزینه های گزافی ۰ اما بهتر بود این خانم بازیگر توصیه ای هم به مرفه نشینان و اونهایی که پول چند میلیونی صرف سگهای زیبایشون میکنن این پول را حداقل صرف کودکان محروم بکنند که در مناطق محروم سوتغذیه دارند و برخی سال به سال چشمشون به یک کیلو گوشت نمی افته ۰ نه اینکه هرجای در باره مذهب مردم هست جبهه بگیرند و اطلاعیه بدهند بلکه همه جانبه نگر باشه در باره محرومیت زدایی و به سرمایه داران و سایر مسولین مرفه هم هشدار بدهد

      • بدون نام

        نازنین بیاتی برو بمیر لطفا ، شما بجا پول دادن واسه عیاشی خودت و سفر خارج ت همونارو بیا صرف فقیر بیچاره ها بکن که بیشتر بخندند

      • بدون نام

        نازنين بياتي توجه كن
        "طبق آمارها 17 میلیون زن ایرانی هر ساله 10 تریلیون و 200 میلیارد تومان برای خرید لوازم آرایشی هزینه می‌کنند!"
        حالا دهنتو ببند

      • بدون نام

        توی عزای امام حسین هر کسی یه چیزی میاره و خدمتی میکنه کسی چیزی نمیگیریه ولی در کل
        انسانها همه جای دنیا برای اعتقاداتشون هزینه میکنن
        خانم بیاتی اگه مسلمونی در مورد دینت تحقیق کن وببین حج زیارت و سایر مراسمات کجای دین اومده و وجوبشون چی هست اگر مسلمون هم نیستی نمیتونی در مورد دین دیگران نسخه بپیچی

      • بدون نام

        این بازیگر بسیار نامحترم اگه راست میگه 10 درصد از مبلغ قراردادهای خودشو بذاره واسه خوشحال کردن ایتام. .
        باورکنید واسه هر فیلم مزخرفی که بازی میکنند و کمتر از یک ماه طول میکشه 400 -500 میلیون حداقل پول میگیرند.اونم پول هرزه گی

      • بدون نام

        چقدر احمق تو جامعه داریم
        با وجود اینکه میدونن این مداح ها چه کارهایی میکنن باز طرفداریشونو میکنن
        لعنت ته تحجر لعنت به تعصب لعنت به .........

      • بدون نام

        مگه یک نفر چقدر خرج سینما می کنه؟

      • بدون نام

        ریاضی چند میشدی مدرسه یه فیلم ده هزار دستمزد مداحی ده شب صد میلیون بود پارسال بیشتر هم میشه چند جا برن مجبور نیستی سینما بری

      • بدون نام

        مقایسه ات تو حلق خودت . نازنین بیاتی درست میگه نظر همه مردم همینه

      • بدون نام

        کابر 12:28 منظورت کیه مگر کسی اسم حلق اورده

      • فلاحتی

        همه کسانی که به لوازم ارایش گیر دادن و بجای جواب دادن درست و منطقی مزخرف گفتن
        به شما ادمهای متعصب خرافی بگم که علم روانشناسی میگه کسانی که عملی رو به کسی نصبت میدن و بهتان میزنن بدون هیچ مدرکی
        اینان خودشان در همان عمل گرفتار و از ان رنج میبرن
        یعنی اینکه برید و امار مصرفی لوازم ارایش خانواده خودتو بگیرید
        و سعی کنید اگه با ارایش مشکلی دارید در وحله اول ارایش کردن خانواده خودتون رو اصلاح کنید اگر هم نمیتوانید که بطور حتم هم نتونستید که الان تبدیل به یه عقده و مشکل روحی روانی شده
        کسانی که عیبی در دیگران میبینن و یا با مسئله ای در دیگران مشکل دارن بطور حتم ان مسئله در زندگی انان وجود دارد
        عوض مزخرف گوئی و بی ادبی برید دنبال کمی شعور و کمی تاریخ بخونید تا مغز های یخ زدتون بلکم درست بشه

      • بدون نام

        چیه انقد سوختید از یحرف حق، خدا خوب جای حق نشسته فقط عاشق اون لحظه ی قیامتم که بگه این همه خرج برای امام حسین کردید که راهش رو زنده نگهدارید چرا دو قدم عملی برنداشتید چرا دوتا فقیر رو سیر نکردید دوتا جوون رو کار ندادید چرا انقد گرونفروشی و احتکار کردید چرا عین گرگ‌ تا دیدید دوتا تحریم شدید همدیگرو تیکه پاره کردید عاشق اون لحظم

      • بدون نام

        از بیت المال نباید خرج برای اینجور کارا بشه ، فقط کمک خود مردم اونجوری اونا هستن و خداشون که باید جواب بدن که درست تر بود میدادن فقیر یا نه.

      • بدون نام

        مداحی که سیاسی میخونه و آخرش برای سلامتی فلانی و فلانی .... مال امام حسین نیست

      • بدون نام

        خداییش ده شب صد میلیون؟؟؟؟؟؟؟

      • بدون نام

        محرم شده فقط ریا امسال هم آقایون گل کاشتن و با هزینه کرد از بیت المال و دادن ارز ۷هزار تومنی بهر ترتیبی شده میخوان توی این شرایط مردم رو بفرستن عراق اگه یک میلیونیم ریال از حق من عامی توی سهم رفتن به اربعین امسال دخیل باشه که هست ایشالله زیارتشون قبول نباشه اگه واقعا حلال حروم سرتون میشه و میفهمید با مال غصبی زیارت رفتن یعنی چی با ارز ۱۴۰۰۰تومن برید اگه نه شما و وجدان و جواب سلام امام حسین توی بین الحرمین

      • بدون نام

        ب گفته حضرت امیرالمومنین علیه السلام اول انسان باید از خودش شروع بکنه ، و اگر از خودش شروع کرد ب دیگران هم گوشزد کنه ، بنده قسط قضاوت ندارم کلی عرض کردم

    • ه ع

      راست میگه همه از درآمدهای نجومی مداحان خبر دارند حداقل به درد مردم رسیدگی کنین جای کارهای بیهوده

      پاسخ ها

      • محمدی

        پول مداح ها را همین مردم جمع میکنن

      • بدون نام

        به ما ربط نداره به مردم رسیدگی کنیم اونی که باید رسیدگی کنه رئیس جمهور نفرت انگیز شماست که معلوم نیست چه گندی داره می زنه.طرفدارانش هم وقاحتشون زیاده به جای اینکه پشیمون باشند برای دیندارها خرده فرمایش هم صادر می کنند !! بشین سر جات

      • احد صالح

        شاید درست بگید ولی این پول ها از بیت المال نیست مردم با عشق از جیب خودشان پرداخت می کنند فضول هم نخواستن

      • مادر عروس

        جناب از درآمد بازیگران که هیچی یاد مردم نمیدند و کارشون ضد فرهنگیه چی خبر داری؟بازیگرا اگه راست میگن خودشون به مردم فقیر کمک کنند و توی زندگی دیگران دخالت نکنند کی نظرشونو خواسته که دخالت توی زندگی دیگران

      • بدون نام

        اعضای گردان های سایبری در اینگونه اخبار خوب فعال هستند

      • r.s

        رییس جمهور محبوب شما؟؟ احمدی نژاد منظورته...خخخخخ

      • بدون نام

        كدوم درآمد هاي نجومي چرت و پرت نگيد ... عمر خودمو تو هيئت هاي مذهبي سر كردم مداحا اصلا پول بهشون نميدن فقط مداح هاي اسمي و معروف شايد بهشون هديه بدن اونم به انگشتاي دست نميرسه.. اونم فقط 10 شب در سال ، مداح هاي ختم ها و بهشت زهرا هم پول ميگيرن اونا هم همه بد بختن تو آفتاب بهشت زهرا وايميسن با يه باند سيار كه يك ساعت بخونن 70 الي 80 تومن پول بگيرن مگه چند تا تا شب نوبتشون ميشه
        انقدر با دشمن همراه نشيد براي از بين بردن نام سيدالشهدا
        با آل علي هركه درافتاد ور افتاد

      • بدون نام

        بدون نام 16:20
        درسته که میگن ایرانی ها حافظه تاریخی خوبی ندارن ولی نه در این حد
        همنوز یادمون نرفته اون 8 سالی که توو تمام کاریکاتورها رووی ایران یه توالت فرنگی کشیده بودن که رییس جمهور محبوب شما روش نشسته بود و مشقول تخلیه خودش بود
        یادمون نرفته سرویس شدن دهن همه مردم رو توو اون 8 سال
        یادمون نرفته چپاول پول بیت المال و تحویل گرفتن صندق پر پول از دولت اصلاحات و تحویل صندق خالی و پر از بدهی به دولت تدبیر رو
        یادمون نرفته بگم بگم ها و توهین ها و لولو ها و بددهنی های یه رییس جمهور این مملکت رو که باعث اشاعه فرهنگ فحش دادن توو این مملکت شد و یادمون نرفته کشت و کشتارهایی که انجام گرفت و یادمون نرفته خوردن راحت و بی دردسر پول مردم و بیت المال رو توسط یک به یک اعضای دولت محترم قبل که باعث ایجاد اختلاس های . کلان در این مملکت شد
        یادمون نرفته اون رانت هایی رو که توو همه چیر به یه سری خواص داده شد تا پول روو پوولشون بیاد و کسی جرات حرف زدن هم نداشت
        یادمون نرفته....دکل های گمشده رو
        یادمون نرفته .....
        تمام این اتفاقات نتیجه 8ساااال گند زدن به این مملکته که هیچ کس هم یادش نمیره و متاسفانه مسببش راست راست توو خیابون راه میره و هنوز
        مزخرفات بلغور میکنه
        پس بهتره ...بشینی سرجات

      • بدون نام

        کاربر 9:14

        درود بر شما و حوصله ای که برای برشمردن حرف دل مردم به خرج دادید، البته اونایی که فرق دوغ و دوشاب رو می فهمن

        به واقع مردم ما هرچه سرشون میاد مال کمبود حافظه ی تاریخی و سطحی نگریه
        کاش با مطالعه و درک عمیق مسائل به چنان رشدی برسیم که جامعه در مسیر بهبود و به مرور پیشرفت، قرار بگیره

      • hassan.h

        بدون نام 9:14
        احمدی نژاد قابل دفاع نیست در عین حال خیلی از موارد اتهامی که گفتید توسط قوه قضائیه، سازمان بازرسی یا دیوان محاسبات که هر سه از مخالفان وی هستند تایید نکرده اند
        آنچه مسلم است احمدی نژاد وزرا را در حد آبدارچی خودش قبول داشت و مثل آب خوردن آنها را عزل می کرد خیلی رویه غلطی بود در مقابل رئیس جمهور ناتوان فعلی از عزل یک رئیس کل بانک عاجز بود ضمنا صندوق خالی می تواند به طرح های عمرانی گسترده ربط داشته باشد

    • بدون نام

      خفه شو چرا به خودت اجازه میدهی نسبت به ایام عزاداری حضرت سیدالشهدا اظهار نظر کنی بی‌مقدار

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خفه نمیشه چون احتمالا شنا بلده
        راستی آدم واسه کار خیر،پول باید بده یا بگیره؟؟
        این بنده خدا کجا به امام حسین توهین کرد؟به عقل و شعور شماها توهین شد

      • بدون نام

        بی ادب

      • بدون نام

        وقتی مردم از بزرگان دینی و علمی به سمت یک مشت مطرب و دلقک تغییر مرجع می دهند خب این نقطه چین ها هم حس آدم بودن پیدا می کنند ....

      • محسن وات ؟؟

        لطفا مردم نگو ...

      • بدون نام

        شما چرا انقدر بی فرهنگ و بی ادب و سطح پایین هستید؟ آدم شرمش میشه فکر کنه با شماها هموطنه

      • خیلی خیلی بی ادب هستی متاسفم

        خیلی خیلی بی ادبی متاسفم

      • جواد

        تو هم مثل اینکه محرم ها خوب کاسبی

      • بدون نام

        مداحانی که میان از عشق حسین میگن شده تا حالا 1بار مجانی کار کنن
        ...

      • فرشاد

        خخ از تعدادمنفی هایی که گرفتی مشخصه چقدر موافق داری
        بهتره خودت ساکت باشی
        چون حرفش کاملا درسته
        و البته توهینی هم نکرده

      • بدون نام

        با مردم درست صحبت کن بی مقدار

      • بدون نام

        نظر دادن حقیه که همه دارن چیزی که حق ندارن توهین کردنه.... خانم هم توهینی نکردند....

      • بدون نام

        ی سوال چرا هر کی به اسم طرفداری از دین فحاشی و توهین میکنه ؟

    • بدون نام

      دمت گرم...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نازنین جان فهم شعور ندارند

    • بدون نام

      به ولله قسم که این حرفت عینه ثوابه باید اونو با اب طلا نوشت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاملا هدفمند شیعه رو نشونه گرفتند .همگام و همراه با سعودیها

      • محسن وات ؟؟

        واقعا قبول دارم ... بابا چرا نمی گویید ماشین گران قیمت نخریم ... هر روز یک دست لباس نپوشیم و.....

      • بدون نام

        کاملا موافقتم 14:55 امام حسین هم اینطوری راضی تره به جای مداحی یک فقیر واقعی سیر بشه..

    • بدون نام

      نازنین خانم شما چه میدانی که خرج فقرا میشود یا نه،کاش می فرمودید که بخشی از دست مزد چند صد میلیونی هنرپیشه ها برای یک ماه بازی و بدون مالیات، خرج ایتام و فقرا شود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فیلم و سریال جزو تفریحات مردم هستن ؛ولی این مداحیا چی؟ به جر اینکه افسردگی رو تو جامعه زیاد کنن چه نتیجه ای دارن واقعا؟

      • بدون نام

        دقیقا این جور آدما فقط حرف مفت میزنن.اینا اسلام واعتقادات آدمای مذهبی داره روانیشون میکنه..

      • بدون نام

        نازنين بياتي بشين يرجات ...خر چه داند قيمت نقل و نبات

      • بدون نام

        بازیگرها ادعایی ندارن ولی مداحان سینه چاک حسین هستن و دایم دم از حسین و علی میزنن ولی رفتارشون مثل اونها نیست

      • بدون نام

        کاربر 2004 کدوم مردم میرن سینما ؟مردم ایران سینما نمیرن چون پولشو ندارند و اگرم برن فیلما همش اعصاب خورد کنه کجا مردمو شاد می کنند؟یه پارک مجانی بری بیشتر تفریح میکنی. اشک برای امام حسین آدمو سبک میکنه نه غمگین وقتی یاد غم ایمه میفتیم غم خودمون یادمون میره و متوجه پستی دنیا میشیم. در مورد چیزی که نمیدونی حرف نزن

      • بدون نام

        گیریم که این کارم کردیم مسئول درستشو که پول واقعا به دست فقیر برسونه... از کجا پیدا کنیم؟؟؟

    • بدون نام

      بازیگرهای محترم هم بهتره به جای عمل های زیبایی و سفرهای خارجی و جشن های گوناگون هزینه ها رو صرف یتیمان کنند. من نمی دونم چرا همین نزدیک محرم می شود همه یاد فقرا می افتن ولی وقتی عید می شه و افراد زیادی به خارج سفر می کنن ویا ولنتاین می شه یا مراسم های دیگه یاد فقرا نیستن تا به این افراد کمک کنند.
      البته من با دریافت مبالغ خیلی زیاد توسط مداحان نیز موافق نیستم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بنظر شما بد گفته .شما داری در راه امام حسین انفاق میکنی ایا اینارو بدی به بچهای یتیم بهتره یا بدی به مداح یا غذاهایی که همه انها رو ادمهای شکم سیر میخورن این مهم نیست که کی باشه حالا هر کس که میگه باشه ..انفاق شما در راه امام حسین با مصارف شخصی فرق میکنه یکی دوست داره بره پولشو تایلند خرج کنه اون داره برای خودش خرج میکنه و کیفشم میبره..کسی نمیگه در راه امام حسین خرج نکن ولی درست خرج کن چون در راه امام حسینه ..ضمنا اینم بگم خیلی از این سلبریتیهایی که به اونا فحش میدید اکثرا ادمهای خیری هستن و به خیلی از یتیم خانه ها کمک میکنن که ثوابش هزار برابر بیشتر از انفاق در محرم در راه امام حسینه

      • بدون نام

        اونی که در محرم شرکت میکنه هم کیف معنوی می بره .شما لازم نیست براش تعیین کنید دین و مذهبش چطور باشه .اگه دلت برای پول خرج کردنهای بیهوده می سوزه خب اون پولی رو که صرف این هنرپیشه های بی هنر میشه که فیلمهای آشغال بازی کنند و در مراسمهای پر زرق و برق حضور پیدا کنند رو نقد کن تا به پول مداح هم برسیم.سرمایه داری توی همه چیزتون نفوذ کرده و اصلا هم نگران فقرا نیستید به مذهب می رسه یهو نگران فقرا میشین! یعنی کلا فکر می کنید دیندار وجود داره تا به فقرایی که ناشی از رای دادنهای خودخواهانه شماست رسیدگی کنه و شما وجود دارید تا بریز و بپاش کنید؟!

      • بدون نام

        هنرپیشه ها دستمزد و درآمد شخصیشون رو میتونن مثل بقیه شهروندا صرف هرکاری که خودشون صلاح میدونن بکنن و اصولا کسی حق نداره به دیگری بگه درآمدش رو چطور خرج کنه!



        ولی همه ادارات و سازمانها و شهرداریای سراسر کشور میلیاردها تومن پول بیت المال رو صرف مداحی و کارای بی حاصل اینچنینی میکنن و فقط بیت المال رو حروم میکنن در حالیکه میشه با اون پولا جامعه رو از خیلی از مشکلات نجات داد

      • بدون نام

        گل گفتی

    • بدون نام

      احسنت واقعابجاگفته

      پاسخ ها

      • محسن وات ؟؟

        خیلی هم نابجا ...

      • بدون نام

        چرا باید اینهمه خرج این مراسم کرد ایا نمیشه اینهمه ول خرجی نشه اینهمه ریا نشه

      • بدون نام

        اسلام با شنیدن اهنگهای غمناک که موجب نا امیدی و افسردگی
        بشه و مانع تلاش و فعالیت مثبت انسان بشه کاملا مخالفه،ولی عزاداری اصلا از این جنس نیست و باعث افسردگی نمیشه
        برخلاف خیلی اهنگهای مزخرف با صدای غمناک که بازیگران از آنها استقبال میکنند

      • بدون نام

        22:39 الان واقعا بحث ما این بود؟؟؟

    • بدون نام

      اره خداوکیلی درست میگه

      پاسخ ها

      • محسن وات ؟؟

        خیلی هم بد گفتند

    • بدون نام

      به نظر من بهتر ی مقدار کمی از این پول رو خرج گل گرفتن دهان تو و امثال تو کنیم که میل به بی بند و باری و هرزگی خیلی وحشتناکی دارند و لجنزار دهانشان تعفن تراوش میکند که بهتره بسته باشد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        موافقم

      • بدون نام

        ای جاااااان.
        گل گفتی آی گل گفتی.
        کلی خندیدیم.

      • بدون نام

        بی ادب

      • یاس

        یه کم از اون آرایشات کم کن بده به فقرا.
        ....

      • بدون نام

        تو نمونه یه ادم نفرت انگیز

      • علیرضا

        افرین اینا کثافت کاری خودشان رو نمیگن چرا خرج فقرا نمیکنن

      • بدون نام

        خوب بود

      • ایران

        لایک لایک لایک هرچند مطالب راکه من وارد میکنم متاسفانه مدیر محترم سانسور میکنه . باز میترسم کلی وقت بگذارم متن بنویسم ایشون سانسورش کنند

      • بدون نام

        به بی بند و باری و هرزگی؟؟؟ مگه طفلک چیکار کرده...؟؟؟؟ برو خودتو درست کن

    • بدون نام

      انهایی که حاضرند به مداحان پول بدهند به یتیم ها هم جداگانه می دهند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نازنین بیاتی خفه شو

      • محسن وات ؟؟

        افرین

      • بدون نام

        اتفاق اکثر کسایی که نذری دارن و مداحی و اینطور مراسما حاضر نیستن این پولا رو تو جاهایی مثل کمک به فقرا و بیمارا خرج کنن: ببینن یه نفر داره از بیماری می میره بازم میگن ما باید پول رو برای مراسممون نگه داریم. هممون میدونیم که این یه حقیقته

    • بدون نام

      ای گفتی ای گفتی کو گوش شنوا

      پاسخ ها

      • محسن وات ؟؟

        دوست عزیز چرا.... یکم تفکر کنید ببینید پشت این حرف چه هدف هایی نهفته است

      • بدون نام

        هر چی میکشیم از دست تعصب بیجا این

    • بدون نام

      چه راهکار جالبی


      کمک فقرا کار به مراتب خداپسند تری هست

      پاسخ ها

      • محسن وات ؟؟

        کمک به دین و فقرا با هم پسندیده است ... لطفا بگید مردم در کنار عزاداری به فقراهم کمک کنند

      • بدون نام

        صدرصد خود امام حسین هم راضی نیست اینهمه ول خرجی بشه تا تو مراسمش ریا باشه

      • بدون نام

        کاربر1910 باز جای امام حسین حرف زدی

    • بدون نام

      الان بیچارش میکنند

    • بدون نام

      بیشرف پولی که توترکیه وآنتالیا خرج میکنید بده فقرا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ...پولی رو توعربستان و...خرج میکنی
        میری پول میریزی تو جیب آل سعود جنایتکار
        که اوناهم بمب و موشک بخرن کلی جنایت توی
        یمن کنن کودکان بی گناه رو نسل کشی کنن
        ... انقد جانماز آب نکش
        با وجود انسان نماهایی چون شماها
        جوونا از دین زده شدن
        ترکیه هرچی که هست در حال حاضر تو کشوری
        نسل کشی نمیکنه
        ولی شما پول جیب کسانی میریزید دستشان به خون
        آلوده است دستهای اون کسانی هم که پول تو جیب عربستان میریزن به خون آلوده است

      • بدون نام

        شما واقعا عقل داری کاربر؟ یا فارغی از عقل و منطق؟
        چرا باید درآمد شخصیش رو بده به فقرا؟ اونم مثل بقیه مردم حق داره پولاش رو هرطور دوست داره خرج کنه؛ مگه همه مردم دارن همه درآمدشونو میدن به فقرا؟


        ولی هممون میدونیم هر سال میلیاردا تومان توسط سازمانهای مختلف دولتی از پول بیت المال صرف مداحی و این داستانا میشه.چرا چیزایی به این سادگی رو نمیفهمید واقعا؟

      • بدون نام

        حج مثل نماز و روزه میمونه اگه به حج اعتقاد نداری به دین خودت شک کن اون زمانی که مکه دراشغال کفار هم بود پیغمبر حج ترک نکرد چرا اینقدر بدون علم ودانش احکام خدا رو نفی میکنید

      • بدون نام

        کاربر1604 به توچه؟ پولی که حجاج ایرانی توی عربستان میکنند یک هزارم درآمد عربستان هم نیست درآمد عربستان از فروش نفته چقدر تو و امثال تو احمقین که اینو نمی فهمین

      • بدون نام

        کاربر2012 چون فضول مردم شده اگه کمک به فقرا خوبه خودش کمک کنه. اگه حرفتو باور داری پس باید بدونی به تو و به بیاتی ربطی نداره مردم با پولشون چکار می کنند. پول بیت المال خرج مداحی نمیشه کلاساش هزینه داره و مداحان اگر پول بگیرند از صاحبان مجالس میگیرند نه دولت ولی این بازیگرا از بودجه ی بیت المال پول میگیرند مخصوصا بازیگران تلویزیون و سینمایی ها هم از طریق وزارت ارشاد حمایت میشن. لطفا بفهم اگر چه برات سخته

      • بدون نام

        ۰۹:۰۴
        خدا رحم کرده دم از خدا میزنی
        از رسم خدا پرستی فقط نماز و روزه وحج
        یاد گرفتی خود پیامبر گفته تا زمانی که فقیر
        اطرافت هست حج واجب نیست اونوقت این
        همه فقیر تو کشور داریم
        این دیگه حرف پیغمبره باید خیلی افراطی
        و خشک مقدس و سرخود باشی این یکی رو
        کتمان کنی
        حج در حال حاضر واجب نیس چون آل سعود داره
        یمن نسل کشی میکنه خود پیامبر هم تا زمانی که
        فقیر اطرافت هست حج واجب نیس اونوقت اینهمه
        فقیر داریم

      • بدون نام

        ۱۰:۳۴
        اتفاقا انقد تو سطح اطلاعاتت پایینه که نمیفهمی عربستان درسته نفت داره ولی در اون صورتی نیس که کل منابعش رو تامین کنه اگه این جوری بود ایران ورشکست میشد چون کل دنیا از عربستان نفت میخریدن عربستان نفت داره ولی از نفتش به اون صورت تامینش نمیکنه 64 درصد نفت جهان مربوط به ایرانه و چندین برابر نفت مقدار بسیار معمولی عربستانه اتفاقا این پول زائران هست که تا این حد اونا رو ثروتمند کرده چون کشورهای جهان اسلام زیاد هس و سالانه زائران بسیاری از کشورهای مختلف به مکه میرن خود سفر و گردشگری و ..... بزرگترین منبع مالی محسوب میشه یکم برو سطح اطلاعاتت رو ببر بالاتر بچه جون چقد تو و امثال تو احمقین که به خاطر تعصبات مضحک چشماتون رو بستین دارین تو جیب جنایتکارا پول میریزین

      • مادر عروس

        کاربر 1315حج دو نوعه حج واجب که با استطاعت مالی واجب میشه و عمره ی مفرده که مستحبه پیامبر هر سال حج واجب میرفت اون زمان فقیر نبود؟حضرت علی حج واجب میرفت مستمند نبود؟ امام حسن و امام حسین حج میرفتند فقیر نبود. امام صادق هر سال حج میرفت مستمند نبود؟چرا چرند میگی؟امام صادق هرسال در مراسم حج برای امام باقر عزاداری میگرفت. برو روضه یا مطالعه کن شاید دینتو یاد بگیری

      • بدون نام

        کاربر1034 یکم مطالعه کن عربستان بزرگترین صادر کننده ی نفت جهانه سقف اوپک رو رعایت میکنه والانم گفته کسری صادرات ایرانو جبران میکنه که بازار بهم نریزه.تمام عربها با پول نفت ثروتمندند قطر کویت بحرین رو ببین بعد حرف بزن حجاج هندی و بسیاری از کشورها حتی هتل نمیرن که پول خرج کنند. توی چادر اقامت می کنند وحجاج ایرانی هم پولی که خرج میکنند هزینه ی اقامت و غذا و انجام مراسمشونه.پول حجاج ایرانی پول توجیبیه شاهزاده هم نمیشه

    • بدون نام

      کار خداپسندانه است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عزاداری برای امام حسین سنته. چرا همیشه ما باحرفای بیخودی با مذهبمون مخالفت میکنیم؟.چرا حال و هوای محرم با این اراجیف خراب میکنیم؟!حالا گیریم یه پولی هم مداح میگیره کاری به درست و نادرستش ندارم. ولی ما پول بی حساب تو این مملکت کم ندادیم به امثال شماها...یا اختلاس یا دزدی یا دستمزد نجومی....همینکه اسم امام حسین میشه شماها مهربون میشین یاد فقرا میفتین؟؟!!

      • محسن وات ؟؟

        خداپسندانیست

      • بدون نام

        صد رصد

    • بدون نام

      دم شما گرم،،البته که قشنگ گفتی،،،مردم وطنملن چرا گریان باشند؟؟!!!!!همیشه خندان بهتر از چهره افسرده و گریان!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این گریه اصلا بد نیست اتفاقا حال آدمو خوب میکنه البته به شرطی که خالصانه و واقعا بخاطر خدا باشه نه برای مشکلات زندگی شخصیمون

      • بدون نام

        نادان. حساب سید اشهدا از این مسایل جداست

      • بدون نام

        بیشتر افسردگی مردم به خاطر بداخلاقی های روزمره است به خاطر حسادت لجبازی توهین دروغ دزدی حرص و ....اتفاقا روضه ی امام حسین میتونه باعث از بین رفتن این بداخلاقیا و از بین رفتن افسردگی بشه

    • بدون نام

      چرا شما پولایی رو که میبرین تو کشورهای خارجی و میدین بهشون و با پزو افاده برمیگردین پولاتونو خرج فقرا نمیکنید
      شما سلبریتیها فقط بلدین زر مفت بزنید و ارجیف بهم ببافین شما از خودت شروع کن مطمئن باش مردم میدونن چه کاری رو انجام بدن چه کاریو انجام ندن.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بی منطق هستی و بی فکر

    • محمد

      به تو چه ؟
      شما که کمک نمی کنین...
      همونهایی که به مداحا پول میدن به فقرا هم پول میدن نه امثال شما

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زووورشون میاد زووور حالا شاید یه عده شون برای اثبات خودشون دست به یه کاری بزنن ...اون یه عده هم که میگن عزا داری و افسردگی و... تو این وضع که به قول خودتون غم و غصه زیاد شده یه فرصتی پیش اومده هر کی دلش خواست گریه کنه و خودشو خالی کنه به شما چه؟ شما یه قطره هم نریز

    • آريايي

      يكي نيست به اين شخص بگه شما به جاي دلسوزي نسبت به هزينه هاي محرم ، سعي كنيد هزينه هاي سنگين لوازم آرايش ،آرايشگاه ، لباسهاي انچناني، مسافرت هاي اروپا و آمريكا و عمل هاي جراحي اقصي نقاط بدن خودتان را بيشتر ازهزينه هاي محرم است را كم كنيد و انها را به جاي زيبايي و شادي پوشالي خودتان خرج فقرا كنيد. راست ميگي انجام بده ، نظر نده

      پاسخ ها

      • مریم

        احسنتتتتتتتت

      • بدون نام

        والا به خدا! در یک کشور با فاصله شدید طبقاتی که دست پخت رئیس جمهور نامحترمشون هست هر روز شوی لباس و تجملات برگزار می کنند بعد چشمشون محرم و حج و کربلا رو گرفته .وقاحت هم حدی داره

    • بدون نام

      انصافاً اصل فقه شیعه هم به همین اصل تعلق دارد.کافی نگاهی به سیره معصومین علیهم السلام بیندازیم

      پاسخ ها

      • بینام

        احسنت احسنت. خدایی لایک فراوون داری

    • بدون نام

      حرف حساب جواب نداره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حرف حسااب؟؟؟ بیاتی؟؟؟ هه پس یه اطلاع بدین که ایشون به درجه اجتهاد رسیدن ما هم خبر داشته باشیم... کاش این سلبریتی ها به کار خودشون بپردازن فقط...نه که فیلم هاشون خیلی شادمون میکنه برای همون

    • ایرانی

      جمله شما رو با آب طلای خالص باید نوشت ، ولی شکمهای پر شده از حرام مگه گوش شنوا برای صاحبش میذاره ؟!!! فقط تهمت بی دینی بهت میزنن و خودشون انسان متعالی خطاب میکنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لابد پول این هنرپیشه ها هم حلال حلاله!

    • نسترن

      چقدر خوبه که در کنار نذر غذادادن،نذری کمک به بیماران و هزینه مسکن و جهیزیه و...این کارها کنیم،کسانی رو میشناسم که فقط با پول یارانه،نون خالی میتونن بخونن.
      اونوقت بعضی ها هزینه‌های سنگین برای مداحان میدن.که واجب نیست.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بیشتر همین افرادی که مراسم میگیرن و نذری میدن حاضر نیستن برای کمک به فقرا و بیماران پولی خرج کنن. بیشترشون هدفشون از گرفتن مراسم اصلا معنوی و رشد اخلاقی و شخصیتی نیست بلکه خودنمایی و ارضای تمایلات نفسانیشونه

      • بدون نام

        شما از دل مردم خبر داری؟ذهن منفی بافتو درست کن

    • بدون نام

      بی سواد پول مراسمات پول ساخت فیلم پول جشناتون پول اکراناتون پول پارتیاتون ... خرج ایتام کنید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خودتی

      • بدون نام

        بی سواد شمایی که نمیفهمی سینما یه صنعته و سالانه هزاران نفر تو صنعت سینما کار میکنن و از این طریق خونواده هاشونو میچرخونن؛ اگه سینما پر رونق باشه معنیش تولید پول و ثروت برای کشوره ولی مداحی و اینطور مراسما چی؟ باعث کدوم رونق اقتصادین؟ به جز چشم و هم چشمی برای آوردن مداح معروفتر و دادن نذری بهتر و چشم پرکن تر چی دارن؟!

    • علی

      میدیم شما ببرید براشون !!بابا خجالت بکشید!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خودت خجالت بکش ...
        از کسایی که جانماز آب میکشن متنفرم

    • محسن

      پول

      ی که به شما می دهند را چکار کنیم

    • بدون نام

      دمت گرم

    • سعید

      چرا پول سینماچی ها و بازیگرها رو با درآمدهای آنچنانی که نهایتا صرف اشاعه فرهنگ غربی و اونجوری در کشور شده خرج اینکارها نمیکنید

    • فریبا

      خوب تو هم فقیری دیگه! فقیر دینی فرهنگی!! مداحا میخوان تو رو روشن کنن دیگه....احمق!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احسنت

      • بدون نام

        ...
        تو هم فقر فهم و شعور داری
        جانماز آب نکش...
        اگه حالیت بود وضعت الان این نبود
        مداحا اول از خودشون شروع کنن
        مگه بقیه لامپ هستن که که مداحا روشنشون کنن
        ...

      • بدون نام

        ولی خداوکیلی مداح ها هیشکی رو روشن نمی کنند...

    • بدون نام

      خانم اونطوری تو خودت ازکیسه خودهزینه کن وپول صرف پوشش خودکن مداحان بپای خویش به دارمیروند توخودنمایی نکن که روز گریه تو خنده مداحان است

      پاسخ ها

      • بینام

        وای که چقد ازخدابیخبر نظر میدی

    • علی

      آفرین به این شور و شعور
      بصیرت به سن و سال نیست
      با این سن خیلی کم
      بیشتر از بزرگترها میفهمد
      ....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ممنون

      • بدون نام

        من و تو چخبر؟حقوقت رو ميده؟

    • مصطقی

      سلام..
      چرا نمیگید پول خواننده ها رو خرج فقرا کنیم؟
      ما از نظر معنوی فقیر هستیم...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آخه اینا خودشون یه پای کنسرت خواننده هان

    • بدون نام

      درود بر شما

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اشتباهی منفی دادم

    • بدون نام

      شروع شد دوباره...
      حالا از فردا یه سری هم میان میگن شما کمتر ارایش کن ،کیف و کفش و لباس مارک دار نخر،سفر خارج نرو بده به فقرا...

      پاسخ ها

      • کتی

        .... کی از تو خواست . پس لال شو

      • بدون نام

        دقیقا اونی که میگه کمتر آرایش کن راست میگه .آرایش زیاد تو کمک به فرهنگ سرمایه داری و ضد فقراست .و وقتی اشاعه دهنده سرمایه داری هستی حق نداری در مورد مدهب مردم و کمک به فقرا نظر بدی

      • بدون نام

        انقدر یه زن نفرت انگیز میشه اه اه اه اه اه اه حالم بهم میخوره از افرادی عین تو

    • بدون نام

      تو یکی خفه شو

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خودت خفه شو

    • بدون نام

      خدا پدرت را بیامرزد حرف خیلی خوبی زده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        غلط زیادی کرده. چرا تو محرم همچین فکری به سرش زد

    • بدون نام

      خب بفرمایید پول شماها رو خرج کجا کنیم!؟

      پاسخ ها

      • پرنسس

        آره واقعا. عرضه دارند واسه ایتام خرج کنند

      • بدون نام

        هرشخص حق داره درآمد خودشو هر طور دلش میخواد خرج کنه. بی فرهنگی میخواد که جز این فکر کنید

    • بدبخت

      نه بابا اسلام به خطر میوفته این چه حرفیه تو میزنی باید سنگسار بشوی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو نمیخواد فتوا صادر کنی و اسلامو بد نشون بدی بدبخت برو یه فکری به حال خودت کن

    • سعید

      خوبه! ولی پولی که به بازیگرا میدن صد برابره!!!!
      چرا نمیگی پولی که حروم سریال های مزخرف صداسیما و بازیگرای بی استعداد و از خود راضی میکنن رو خرج کارای بهتر نمی کنن؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پولی که حجاج خرج حج میکنند را نمیگی چه پول کلانی میشه

      • بدون نام

        موافقم . خوب گفتی.

      • بدون نام

        حج واجب است اما بازیگر ها نه مالیات میدهند و هم بابت جشن ها و تندیس ها و همایش ها و تیپ و قیافه شان چه خرج ها که نمیکنن!

    • علی

      آفرین به تو خانم با بصیرت
      در ضمن سانسورچی پیام قبلی را نیز منتشر کنید متشکرم

    • بدون نام

      تو از جیب خودت مایه بزار سفرهای خارجیتو صرف فقرا کن

      پاسخ ها

      • ترانه اصولی

        موافقم . فقط بلده لباس خوب بپوشه عکس بزاره.

      • بدون نام

        بیشتر پولی که به مداحا میدن از جیب بیت المال میره؛ اینهمه سازمان و اداره های دولتی مراسم میگیرن و از جیب مردم پول صرف میکنن! چرا نکته به این سادگی رو نمیفهمید واقعا!

    • کاردوک

      پول سگ بازیا و خارج رفتنا رو چی؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        موافقم

    • امیر امینی

      بنظرم ایشان اگه برای فقرا ناراحت هستند می توانند پول لوازم ارایش خودش و هم صنفیهاش را به فقرا بدهند ممنون میشم ضمنا اونهای که برا امام حسین هزینه میکنند یارو یاور فقرا هستند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بله. درسته

    • بدون نام

      درود به شرفت که حقیقت را گفتی! ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شرفففففت!!!خخخخ

      • بدون نام

        بي شرف

    • سهیل

      این خانم باصطلاح دل رحم چرا از دستمزدهای میلیادی هنرمندان حرف نمی زند او از فلسفه دکر مصائب اهل بیت چه می داند 90 در صد مداحان عزیز بدون چشم داشت واخذ وجه در خدمت دستگاه عظیم امام حسین هستند ویتیم نواز تر از انسال این خانم هستند گریه کردن گریاندن برای مصائب اهل بیت فلسفه از حمایت از حق ومستضعفان ومبارزه با ظلم وچپاول امسال بالا شهر نشینان مرفه وصاحبان قدرت وثروت است یک شعری از استاد افکار اردبیلی داریم که فلسفه گریه کردن برای امام حسین را بیان می کند آنجا که می فرماید : بیر علامت دی بیزیم آغلا مامیز گوز یاشیمیز یعنی این گریه هاگریه های ازروی ترس و عجز وعنابه نیست ویک علامت احیا وپایبندی به اهداف والای امام حسین ع مبارزه با ظلم بیداد در تمام تاریخ است که درک آن برای طبقه مرفه قابل درک نیست اتفاقا گریه کنندگان همانهای هستند که از طبقات متوسط به پائین هستند وداوطلبانه خودشان خیمه های عزا را برپامی کنند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ممنون. حرف دل من بود. بزرگوار

      • مهدی

        احسنت.

      • بدون نام

        آقا سهیل اکثر مداحانی که ما می شناسیم شغل دیگه ای ندارن و در واقع 90 درصدشون برای گذران زندگی این کارو می کنن ؛ پس هم چشمداشت پول دارن هم حسابی پول می گیرن
        ضمنا" اگر کسانی که در این عزاداریها و مراسم شرکت می کنن یه بصیرت و درکی از امام حسین عزیز داشتن تا حالا باید ریشه ی فقر و بسیاری از بی اخلاقی ها خشکانده میشد
        پس آدرس غلط ندید به خواننده ی مطلب

    • بدون نام

      همه مداحان پول نمیگیرن
      ولی شما بازیگرا همتون پول میگیرید آن هم پول‌های مفت چطوره شماهم درآمد یک سالتون‌رو خرج فقرا کنید

      این همه خرج لباس و عطر و اودکلن و آرایش و پیرایش و لباس‌های مجلسی و شیک و این همه سمینار و مهمانی رو بهتره پولشو خرج فقرا کنید

      کلا شما با دستگاه امام‌حسین‌علیه السلام مشکل دارید خرج زیارت و خرج نذری‌رو بدیم به فقرا درصورتی که همین فقرا هستن نذری میدن و نذری میخورن

      پاسخ ها

      • ترانه اصولی

        بله. گل گفتی. ممنون

      • بدون نام

        بهتره بری چن تا مسجد و سوال کنی تا بفهمی همه مداحا و سخنرانا پول میگیرن و بعضیا واقعا نجومی هم پول میگیرن؛ خیلی خیلی کم پیش میاد کسی پول نگیره

    • بدون نام

      نمیشه شما بازیگرا این همه پول از فیام‌هاو میگیرید نصفشو بدین ب هفقرا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        میشه ولی نمیدن

    • بدون نام

      چه قشکله

    • بدون نام

      نازنین جان منتظر هجوم انتقاد مغز های کپک زده باش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خفه شو

      • بدون نام

        لال شو .

      • بدون نام

        مغز خودت منجمد شده

      • سهیل

        مغز های کپک زده مغزهای هستند که دنبال عروسک بازی ودلقک بازی اند همیشه بیدار ترین مردم آنهایی بوده اند که در مکتب حسین ع پرورش یافته ودر مقابل استعمار واستحمار ایستادگی کرده اند ولی شما چی یک لحظه اگر ته مانده ای ازوجدان انسانی باشد قضاوت کن البته با مطالعه در تاریخ

      • بدون نام

        کاملاً موافقم مغز کپک زده زیاد داریم و. همینجوریم کثافت داره از سرو روش می‌باره

      • بدون نام

        دقیقا راست گفتی .نادان های دلواپس دارن دق می کنن

      • بدون نام

        تو خوبی منورالفکر نما ی عزیز

    • بدون نام

      چرافقط این مواقع یاد فقرا می افتیم. این همه ریخت وپاش وهرج ومرج در.......

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اونا اصلا به چشمشون نمیاد بعد فقط میچسبن به همین دوماه که... یه عده هم هستن که میگن خرج اون به بقیه ربطی نداره پس اینکه مردم برای عزاداری که خودشون میرن ونذر میدن و خرج میکنن به اون سلبریتی و امثالش ربطی نداره .اون حساب کتاب خرج خودشو کنه بعد بیاد حرف بزنه

      • بدون نام

        مغز کپک زده اش این زمان به کار سلبریتی پررو...با دارو دستش اومده اینجا از خودش حمایت میکنه

    • بدون نام

      باش چشم ولی بعدش شماهم نصف این درآمد مفتی که دارید رو خرج فقرا کنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بله. درسته

    • بدون نام

      این حرفها بیاته

    • بدون نام

      درود به شرفت

    • بدون نام

      کاملاصحیح است درصورتی که پولهای هنگفتی که به بازیگران
      میدهندتاترویج فسادکنندراهم برای تربیت بچه یتیم هابدهند

    • تبریز

      تبلیغ دین با پول واقعاً شرم آوره !!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ترویج فساد و ایجاد فاصله ی طبقاتی و اشرافی گری با این فیلما و ریخت و قیافه و تیپشون تو فیلمای مزخرف و بی دروپیکرشون واقعا شرم آوره

    • بدون نام

      عزیزم شما هم لطفا یک درصد از قراردادهای میلیونی رو خرج فقرا کن فقط نسخه نپیچ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عالی

    • ..؟؟

      پول کنسرتاتونوبدین فقرا

    • بدون نام

      خانم بازیگر، پول سینماها پول مسافرت ترکیه و خارج کشور، پول کنسرت ها، پول لوازم آرایش و.... نیز برای فقرا و.. خرج شود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فقط بلدن حرف بزنن این سلبریتی های پررو

    • Ft

      لطفا پولی که صرف مراسم هایی مثل چهارشنبه سوری و شب یلدا و ولنتاین می کنید خرج یتیم ها کنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        و جشن کریسمس که اصلا بهشون ربط نداره

    • .

      خانم بیاتی به برخی بازیگران که زندگی لاکچری دارند و که هزینه ی گربه آنها به اندازه چند تا فقیره
      ی ؟ حرفی پیامی ندارید؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا.

    • مهدی۸

      برو بمیره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما زودتر

    • شهناز

      درسته. ایده خوبی هست. ولی هنرمندان که وضع مالی توپی دارند نمیخان کار خیری واسه ایتام و کودکان کار کنند‌ فقط چند دست لباس و چند کیلو برنج نه . که روی گونی ها هم اسم خودشون رو برای ریا کاری بنویسند ‌ مثل من که یه کارمند ساده هستم سرپرستی چهار نفر از ایتام رو تا زمان ازدواجشون قبول کردم . و ماهانه مقرری ثابت به حساب شخصی شون واریز میکنم. شما که رسانه دستتون هست ولی بعضی ها شما رو الگو قرار میدند خوب میتونید فرهنگ سازی کنید برای کودکان کار محض رضای خدا کاری انجام بدید خدا رو خوش میاد. نه اینکه مدام تیپ بزنید و عکس بگیرید و جوانهارو دق بدید هود نمایی بسه. به خودتون بیایید آخر الزمانه.

    • بیاتی

      چشم ندارن شور وحال مردم برای عزاداری امام حسین و ببینن وگرنه خودشون میدونن خرج پارتیای شبانشون خیلی بیشترازااین حرفاس.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این خاک بر سرها با خود مولایمان مشکل دارند

      • بدون نام

        اینا با عزاداری مشکل ندارن با ی عده سودجو ک ب بهونه دین و عاشورا کلی پول ب جیب میزنن بعد میرن تا سال بعد و این چرخه ادامه دارد

    • بدون نام

      شما پول قر و فرتون و خوشگذرونيهاي خارج از كشورتون رو خرج كنيد.نيازي به اظهار نظر تو همه چيز از جانب شماها نيست.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        قراره ازش رساله هم چاپ بشه

    • بدون نام

      اونوقت پوله جشنها مراسماي راه به راه شماها کجا خرج کنن

    • بدون نام

      خوب گفتی آفرین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خوب که گفته ولی پول بازیگا رو هم باید قطع کنن چتد درصد مردم فیلمهای سینمایی و سریالها رو میبینن که اینا انقدر درآمد دارن تهشم لب و لوچه هاشون و آویزون میکنن که حقوق کمی میگیرن و بیمه نیستن حقوق کمشون یعنی حقوق چند صد میلیونی برای بقیه بازیگرا و میلیاردی برای گلزار و مثلا اوناییکه سوپر استار میدونتشون با این حقوق که چند برابر حقوق سالانه یه کارمند یا یه کارگره برن خودشون خودشون و بیمه کنن واسه مالیات که خود اظهاری مالیاتی دارن نه مثل ما که حقوق دستمون نرسیده مالیاتش و برمیدارن

    • بدون نام

      بابانظرداد.شمانظرتوبده .بدولیراه رشته .بچه های خوب باهم بسازید!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خوب بسازید شما با هم دوستید. آره؟؟؟/ این و میخاستی بگی؟؟؟

    • بدون نام

      هر وقت پول پارتی ها مهمونی ها عروسی ها سفرهاتون زیز میزهاتون و بازیگرتون و ........ رو دادین بعد بیاین راجب مداحی حرف بزنین دومن شما چکاره ای دین هستین مرجعین نع عالم بزرگین نع چکاره هستین میاین به مداحی نظر میدین حالا میشه من به بازیگری شما نظر و دخالت کنم شما اون مسئولی رو بگیرین که داره علنی میلیارد میلیار حق مردم میخوره و فرار میکنه اگه عرضه دارین جلوشو بگیر شما نه بیاین به مداحی دخالت کنین شما ۱۰ ماه از سال رو کلی خرج مهمونی عروسی و جشن میگیرین و کلی پوووووووول خرج میکنین و ماهم چیزی نمیگیم و کاری به کارتون هم نداریم ولی فقط دوماااه برای امام حسین میخوایم عزادری کنیم حالا یاد فقیر و فقرا میکنید این ۱۰ ماه رو کجا بودین اها یادم رفت رفته بودین خارج. ولی یه جمله دیگه امام صادق میگه هیچکی نمیتونه تو عزاداری دخالت کنه تو دیگه کی هستی

      پاسخ ها

      • محمد علی نیکخوی

        دقیقا

    • بدون نام

      چه غلطهای زیادی!!!

    • بدون نام

      آشغال تودرمقامی نیستی که لجن پراکنی کنی

    • بدون نام

      واااااای محرم نرسیده باز این روغنفکرهای پلاستیکی سر و کله شون پیدا شد...

      لطفا شمایی که تمام زندگیتون تو میکاپ صورت ،فلان لباس با فلان برند ،مسافرت های خارجه آنچنانی، دستمزدهای میلیاردی برای فیلم های سطحی و مبتذل، حضور در کنسرت ها و جشنواره ها و شوآف هاتون خلاصه میشه ، از فقیر فقرا دم نزنید
      تاب و توان دیدن یه هیت و مراسم رو که ندارید ولی بدونید این مراسم ها با حضوره همین فقیر فقرا و بچه یتیم ها برگزار میشه...پس خواهشا ادای دایه مهربانتر از مادر رو درنیارید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همش ادعا ...زندگی فقیر ها و یتیم های عزیز کشورمونو تو چنتا عکس خلاصه میکنه فک نکنم تا حالا خودش کمکی کرده باشه مگه با ارایش صورتش و شبیه کردن خودش به دلقک دل اونارو شاد کرده باشه

    • بدون نام

      برپانگه داشتن فرهنگ عاشورای حسینی یک تکلیف است وبايد برای حفظ آن خرج کرد،پس نازنین اندکی....

    • بدون نام

      کاشکی امثال ایشون که کل سال مشغول کارای خودشونند این دو ماه محرم وصفر هم اظهار نظر نمیکردند این قدر به این بازیگرا رودادن تو هر چی میرسن نظر میدن کارتون دیگه به کار مداحا محرم وصفر نباشه به اندازه کافی یه عده چوب کارای مسخره شما بازیگر نماهارا میخورن با این فیلمای مضخرفتون

    • بدون نام

      اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید امام حسین شهید نشد که ما هر سال براش عزاداری کنیم تا کی میخواین با خفت و خواری زندگی کنین برین درک کنین برا چی امام حسین شهید شد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حرفهات بوی نفاق میده. مواظب باش

    • بدون نام

      زکی، باهزازحمت شغل ایجادشده، کارخانه تولیدمداح درست شده،تعطیل بشه، آنوقت پاچه مخالفهاراکی بایدبگیرد...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        گمشو پیش همونا که از طرفشون نظر میدی ... شما که نه سوادی دارین که حرف بزنین نه شعوری که ساکت بمونین بهتره..............بدخاصیت

    • محمدی

      وقتی ما میگیم چرا پول تون خرج تایلند وآنتالیا و دبی و کنسرت وسگ و .... میکنید میگن پول خودمونه خب احمق ما هم پول خودمونه دوست داریم صرف محرم و مداح و اربعین بکنیم

    • بدون نام

      منتظرحمله داروغه (کیهان) باش..

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ما خودمنو بهش حمله ميكنيم نياز به كيهان نيس

    • رشید

      خوشگله.خوشگل کی بودی. نه بابا پس خواهشا شما از بزک دوزکتون کم کنید خرج خانواده های فقیر بکنید باشه عزیزم.این کار را کردی برات شکلات میخرم....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اون شکلاتم میماله به صورتش

    • بدون نام

      خانم کوچیک بدون گنده تر و بزرگتر از امثال شما خواستن این ماه عزیز رو تخریب کنن ولی نتونستن
      شماهم با این حرفای تکراری و استدلال های آبکی، بیشتر از این ذات خودتون رو نشون ندید که این حرفا بدجور نخ نما شده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دیگه بیشتر از این نشون بده؟ نه که نشه میشه هاااا ولی همینم کافیه

    • بدون نام

      شما وهمکارانتون هم درآمدتون رو خرج فقرا کنید

    • بی نام

      امام حسین ع نگفته بریزید وبپاشیدواسراف کنید.قابلمه قابلمه پرکنید درخونه حاجیهابفرستید.راست میگید خشک خشک درخونه فقیر ببرید.مداحاخودشون گریه بلدن.که میخان مردم گریه کنن.وامصیبتابرشمامداحان دنبال مال وسکه.روزبروزشکماتون جلومیادوماشیناتون مدل بالاتر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تنها ماهی که آدم مطمینه همه مردم سیر میخوابن محرمه اتفاقا خاله منم غذا میده نه به حاجیا یه هده که صف میبندن به اونا میده و بقیه رم جمع میکنن به فقرای جنوب شهر میدن

    • ناشناس

      توغلط کردی ، بهتره مقداری ازپول قِردادنت توتایلندوآنتالیاراخرج فقرابکنی

    • بدون نام

      فعلا که پول بیت المال ملت تو جیب دولت خرج میشه کسی هم شکایتی نداره پول مداحا که عددی نیس در مقابلش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدا هرچی گرفت ازمون فقط عشق به اماممون رو نگیره که اون دنیا همونا مارو شفاعت میکنن...تازه خرجی که بابت فیلمهاشون رو میکنن رو به حساب نمیارن...مییییلیییاااارد !!! ها پولی که مداحا میگیرن رو میارن وسط خب بیاتی خانوم مداحا به زوور گرفتن؟ صاحب مجلس و مردم میدن خودشون ...تو نده خب خرج ارایشت کن اگه قراره به ما ربطی نداشته باشه خرج شما پس به شما هم نامربوطه ... فقط یه چیزیو بدون که به دردت میخوره...به توچه و به من چه

    • بدون نام

      درسته الان تو شیراز هم بعضی از هیتها کل هزینه رو خرج ایتام ونیاز مندا کردن وفقط به زدن تکیه اکتفا کردن دولت که فکر مردم نیست ما باید خودمون به فکر باشیم اگر از این طریق کمک کنیم ارادت همه به اقا اباعبدالله بیشتر میشه وخدا راضیه

    • بدون نام

      والله که این خانم راست میگه . به خدا که امام حسین هم از اینهمه هزینه غیر ضروری ناراضی است . بیایید واقعا مسلمان باشیم و دست از این همه تظاهر برداریم . والله که حساب آن دنیا به عمل صالح و کار خیر است و نه به گریه کردن .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        گل گفتی

      • بدون نام

        لله بزنه تو كمرت انقد قسم نخور

    • بدون نام

      کاش شما و امثل شما پول لوازم آرایش و گریم و لباسا و تفریحات غیر ضرورتون رو خرج خنده ی ایتام میکردید.هر چیزی به جای خود.عزاداری و تلاش برای فراموش نشدن عاشورا جای خود.کمک به ایتام هم جای خود. هزاران خرج بیخود توسط تجمل گرایی های امثل شما اتفاق میفته اون وقت به جای عزاداری و به جای حج رفتن و به جای کربلا رفتن راه میندازین
      کاش به هنرپیشه های همکارتوون میگفتید جای حیوون نگه داشتن و خرج کردن واسه خیوونی که نیازی به این خرجا نداره به فقیرا کمک میکردن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ... حیوانات خانگی واقعا خیلی خرج دارن

    • مهدی

      تومحرم بیشتر غذاهارو صرف ایتام میکنن ولی سلبریتی ها پول فرنگ رفتنشونو صرف ایتام میکنن یانه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه بابا..این توقعات رو هم از اونا نمیشه داشت

    • موسی

      لطفا شما هم پول فرنگ رو صرف ایتام کنید تا بی بهره نمونید

    • محمد

      لطفا پول میلیاردی بازیگریتونو صرف یتیما کنید اگه بفکرشونید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به مخ کپک زده اش نمیرسه این فکرا...فقط رسید آدمو عالمو باخبر نکنه یه وقتی

    • بدون نام

      اگه راست میگی خانم کمی فقط کمی ازاون پول قرطی بازیهاتو خرج فقرا کنی البته که بهتره نکنی چون بااون پول تو فقط به کثافت کشیده میشن بدبخت بیچاره برو خودتو جمع کن

    • حسین

      درباره رفتن به آنتالیا و تایلند چی

    • بدون نام

      می گفتی پول ارایش را خرج فقرا می کردیم بهتر نبود

    • بدون نام

      یه جوری میگن پول مداحان رو خرج فقرا کنیم که انگار پول بازیگرا رو خرج فقرا میکنن کشور ما کلا فقرا رو فراموش کردن

    • بدون نام

      باز خوبه یه عده از فقرا شکمشون تو همین ایام محرم سیر میشه.شما با این فیلماتون فقرا رو به کجا رسوندید؟فقط هم بلدید بگید پول حج برا چی میدید بدید به فقرا یا میگید برای محرم چی خرج میکنید بدید به فقرا.این وظیفه شماست که به فقرا کمک کنید شما که پولتون از پارو بالا میره وگرنه اونایی که دو تا هیئت و تکیه و اینا تو این ایام محدود محرم راه میندازن کلی قرض و قوله میکنن و کمک مردمی جمعش میکنه.راستی ما هم از این به بعد به جای پرداخت میلیاردها تومان پول برای تماشای فیلمای شما اونا رو خرج فقرا میکنیم.

    • بدون نام

      آفرین بر ذهن و زبانت . به این می گویند بصیرت.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بصییرت؟! هه باشه برای خودش که معلوم نیست داره چه غلطا با پولش میکنه و ما بی خبریم...بصیرت ایشونو نخواستیم عاقا زوووره؟ میخوایم پولمون برای محرم باشه به شمااا ضرری میرسه؟ فکر نکنم برای شما اصلا حساب بشه پول...شما کاربرمحترم هم اگه مثل ایشون با بصیرت هستین هم بصیرتتونو نگه دارین برای خودتون

    • کورش

      درود بر شرفش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو روحش

    • بدون نام

      اگه به فکر محرومین بودین خودتونو برای رای آوردن کسایی که به فکر فقرا نبودن جرواجر نمیکردین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگر محرومین برای تون مهم بودند. برای رأی دادن به کسی که به فکر محرومین نیست خودتونو ضایع نمی‌کردید.

      • بدون نام

        گل گفتی

    • لبیک یا خامنه ای

      سلام
      به جای حرف مفت زدن پول جشن های میلیونی شما و عیش و نوش کردنتون و خرج های میلیاردی ؛ شماها به فقرا کمک کنید که انقدر دلسوز مردم فقیر هستید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این هیئت ها و مراسم های ایام محرم وهمین مردم کوچه و بازار هزینه می‌کنند وشما خیلی دلتون میاد سفر های خارجه وپارتیاتونو هزینه فقرا کنید.

    • حسام جامی

      پول عشق و حال با دوست پسرات را بده به فقرا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه بابا فقط میخواد ما عمل کنیم خودشم تماشا کنه

    • بدون نام

      مگه از جیب تو داریم میدیم ، پول خودمونه هرکاری دوست داریم میکنیم لطفا برای جیب ما تعیین تکلیف نکن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگر به فکر محرومین بودید برای رقصیدن توی خیابان به یکی رأی نمیدادید که نتونه به حرفاش عمل کنه. وخودتونو زدید به کوری وکری. ودر حدی نیستید که برای مردم خوب ایران تعیین تکلیف کنید.

      • بدون نام

        پول مواد آرایشی وسفرهای خارجی وعمل های زیبا یی و مهمانی های آنچنانی تونو هزینه کنید. به عمل کار برآید به سخن گفتن نیست.

    • بدون نام

      حرف تمام صنف بازیگران و کارگردان ها تکرار شده

    • علی

      نازنین جان یک گروه شما هنرمندان تشکیل دهید پول یکماه ارایش و بزک خودرا به فقرا و یتیمان بدهید و یکماه مداحان هم پول در امدشان را تحویل فقرا و یتیمان بدهید . شما فقط یکماه ارایش نکنید اگر اعتقاد دارید به امام حسین ع . مثل بچه ادم خودتان و قیافه واقعی تان باشد . خواهشا دوستان هم فحش و ناسزا ندهند

    • بدون نام

      حرف منطقی جواب نداره .نظر خوبیه کسی منطقی باشه جواب براش نداره فقط میگه آفرین.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منطق تو و امثالته که مارو به اینجا کشونده

    • بدون نام

      کوچلو ... مداحی پولی نداره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دروغگويي كه شاخ و دم نمياره

    • بدون نام

      مغز اینگونه آدم ها هست که نه تنها کپک زده بلکه بسیار بسیار بسیار گندیده این سلبریتی به جای بازی و خرج کردن برای سگ جونش بره این پول را خرج فقرا کنه چطوره؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ایول

    • بدون نام

      اگه شماها هم پول قر و فر تونو خرج فقرا کنین بیشتر از چند میلیارد در سال میشه!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اون پولا به چشمش نمیاد اصلا

    • بدون نام

      چقدر اینا پر رو شدن تو هر کاری دخالت میکنن... یکی نیست بهش بگه تو که لالایی بلدی چرا خوابت نمیگیره؟! از خودتم مایه بزار

    • بدون نام

      مگه میشه مداح ها دیگه کلاسشون رفته بالا زیر ۱۰ میلیون کوچیک شون برای امام حسین و حسن چیزی نمی خونه ، تازه اگه تو باند باشه جاده صاف کن جناح های گردن کلفتین که اسمشون و نمیشه بیاریم .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یه تجزیه و تحلیل هم درمورد این سلبریتی ها و بیاتی و دوستاش بکن همه چیز دان

    • بدون نام

      چرا ملاها و روضه خوان ها و مداح ها
      تو محرم پول می گیرند .
      آشپز مفتی آشپزی می کنه
      آبدارچی هییت مفتی چایی می ریزه
      تکیه و حسینیه مفتی جارو کشی و نطافت میشه
      سیم کش برای کارهای برقی مفتی کار کنه که برا امام حسینه
      و و و ...
      خوب خود اینها چرا پول می گیرند
      مگه برا امام حسین نمی خونند
      مگر خودشون نمی گن اجرت با امام حسین خوب خودشون هم مفتی بخونند اون دنیا اجر و اجرتشون را بگیرند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو پول نده

    • بدون نام

      من نمیدونم چرا این انسان های سلبریتی نوبت به محرم که میشه حس نوع دوستی آنها گل میکنه کی از این انسانهای سگ باز نظر خواست

    • بدون نام

      امام صادق علیه السلام می فرماید اگر تمام دارایی دنیا خرج عزاداری امام حسین بشه اسراف نیست حالا این ... میا درباره عزاداری امام حسین اظهار نظر میکند و حس نوع دوستی او گل می کنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینها فلسفه قیام سید الشهدا رو نمیدونند .

      • بدون نام

        ازشون انتظار بیش از این هم نیست، هنرمند مملکت که طرز تفکر و اعتقادش این باشه وای به حال بقیه

    • بدون نام

      دیگه خیلی پررو شدین یه مشت سلبریتی بی دین،براتون متاسفم،شماها به چی اعتقاد دارین اصلا اعتقادی دارین،بدون اعتقاد چه جوری زندگی میکنین؟عزاداری امام حسین(ع)چیزی نیست که بشه حذفش کرد خاااانوووم .از خدا بترس،شماها پول خارج گردیهاتون رو خرج فقرا کنید ما که به اندازه خودمون کمک میکنیم نیازی نیس از مراسم امام حسین(ع) بزنیم.

    • بدون نام

      بجای نگهداری از سگ و گربه سرپرستی یه یتیم رو به عهده بگیر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آخه ممکنه خرج یه انسان بیشتر بشه از اون سگ و گربه و ایشون هم پولشو ندارن دلشون نمیاااد...هه مفت خورای پررو

    • بدون نام

      بجای نگهداری از سگ و گربه سرپرستی یه یتیم رو به عهده بگیر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نگهداری از سگ و گربه رو هم اروپایی ها یاد گرفتند . همینطور بی بند و باری

    • انصاریان

      مداحی نباید شغل شود
      درحد مراسم امام حسین این پول ها گرفتن نداره اما
      چه خوب بود پول قر فر اضافی جشن ها سینما ها و چیزای که حتی در صدا سیما ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ولی کسی با رضایت پول بده مشکل نداره. من خودم به مداح پول میدم که با صدای رسا برای ظهور دعا کنه . چون فلسفه عاشورا ختم به ظهور میشه

    • بدون نام

      معلوم میشه که مغز تو بسیار کپک زده پس چرا امام زمان علیه السلام در مصیبت امام حسین علیه السلام در زیارت ناحیه مقدسه می‌فرماید هر صبح و شام در مصیبت تو به جای اشک خون گریه می کنم یکی از فلسفه‌های محرم عزاداری هست و یکی دیگر از فلسفه های محرم روشن کردن مغزهای کپک زده امثال تو هست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عشق به شهرت این سلبریتی ها رو کور کرده . اینا امام زمان نمی شناسند

    • بدون نام

      یک عده برای مجلس ختم مداحی می کنند پول خوبی می گیرند با انها اشتباه گرفته

    • بدون نام

      پول یک دفعه بیرون اومدنت با اون سر و شکل بده به فقرا .حیف دستم بهت نمیرسه وگرنه تو صورتت تف میکردم .شکم سیر میمون. کی گفته ذالذالکم جز میوه هاست

    • محسن

      شما بروید جواب دادگاه احتکار شیر خشک بازیگران ... را بدهید نمی خواهد بچه ها را خوشحال کنید

    • بدون نام

      جالبه این ها از انبیا و ائمه هم عاقلتر شده‌اند انبیا و ائمه برای امام حسین علیه السلام عزاداری می‌کردند اینها می‌گویند که شما نباید برای امام حسین عزاداری کنید یا برای امام حسین خرج کنید در صورتی که ائمه هم برای امام حسین عزاداری می‌کردند و از عزاداران پذیرایی می کردند بروید گم شوید سلبریتی های احمق

      پاسخ ها

      • بدون نام

        گم بشن-که نمیشن- یه عده احمق مثل خودشون باز بهشون بها میدن

    • بدون نام

      کدام میلیاردها مگه چند نفر می شود چقدر در ماه می گیرند استغفراله کنسرت نیست که شنوده ها همه پول بدهند بیشتر مداحی ها مجانی است شاید یک نفر هم بیاید 50یا 60هزار تومن برای یک مجلس بگیرد این جمع اش خیلی ناچیز است

    • بدون نام

      خفه شو نظر نده

    • بدون نام

      پول بازیگران را هم میشود خرج فقرا کرد

    • بدون نام

      یتیم ها علاقه ای به خندیدن در ماه محرم ندارند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یعنی شما دو ماه گریه میکنی این دیگه از اون حرف ها بود

    • علی

      خاک تو سر اون و ننگ بر شما که عقده های خودتونو از زبان این آدمای بی هویت بیان میکنید.
      اولا میلیاردها تومان کجا بود ؟ ثانیا این نخاله ها اگر راست میگن پول خوشگذرانی های خودشونو در خارج صرف فقرا کنن . هر بار یه لباس فاخر میپوشن و یه ازدواج و طلاق جدید انجام میدن غیر از کثافتکاری های دیگه شون ... اونوقت دم از دلسوزی برا فقرا میزنن .
      اتفاقا همین فقرا با جان و دل برا امام حسین خرج میکنن و برا امام حسین گریه میکنن .

    • بدون نام

      بله بنده هم قبول دارم اما در صورتیکه اول از خودت شروع کنی خانم. آیا شما با تیپ و لباسهای آنچنانی که تلگرام و اینستاگرام و توییتر رو قبضه کردید میتونید کمک کنید به این وضعیت؟ پس خواهشا ادای سوپرمن هارو در نیارید. برید از نرگس کلباسی یاد بگیرید وسلام

    • بدون نام

      کی امام حسین گفته این همه خرج مراسم عذاداری کنید مگر نمیشه با خرج کمتر این مراسم رو برگزار کنیم خیلی از هیات ها بخاطر چشم هم چشمی رو کم کنی هر سال مخارج مراسمشون رو بیشتر میکنند مداح معروفتر میارند طبل بزرگتر میخرند غذای چرب چیلی تر میدند کسی مخالف مراسم امام حسین نیست بلکه میگیم درست بجا خرج بشه اسراف نشه ریا نباشه

      پاسخ ها

      • سایان

        خب اگه اینکارو میکنن پول این خانومو خرج نکردن پس حرف نزنه اصلا به اون چه؟ اصلا یه سوال اون حساب کتاب تنها یه لوازم آرایششو داره؟ نکنه در رفته از دستش؟؟؟ یا ناچیزه و به حسابش نمیاد برای همین مهم نیست؟؟؟ بعد میاد حساب میکنه چند میلیون و میلیارد !!!!!! براعزاداری امام خرج میشه؟و باز هم به اون چه؟؟؟

    • بدون نام

      البته که نباید از مداحانی که میلیاردی پول میگیرن استفاده کرد ولی شما محرم و مفهومشو درک نکردی که این حرف رو میزنی و پرداختن بهش رو بی فایده میدونی
      تازه فراموش نکنید که در صنف شما هم برای کاری بی ارزش و درجه پنج شش میلیاردی پول میگیرن.
      کاش همه سعی میکردن از خودشون شروع کنن و تو زمینه کاریشون وارد شن و اصبگلاح کنن

    • بدون نام

      نازنین خانم شما هروقت از پول لباست وآرایشت و غذاهای آنچنانی دادی به فقرا اونوقت از این حرفا بزن

    • بدون نام

      درودبر شما مهربانوی اصیل ایرانی درست گفتی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مهربانوی اصیلمون از سفرای خارجش بزنه بیاد یتیمارو ببینه وکمک کنه اونوقت تعریف کنین ...حرف رو همه میزنن

    • بدون نام

      پول مداحان را خود مردم می دهند و هیچ احدی نمی تواند و حق ندارد برای مردم تعیین تکلیف کند...
      همانگونه که هیچ کس حق ندارد برای مردم تعیین تکلیف کند که پول بلیط خوشگذرانی در کنسرت و سفرهای مسأله دار به سواحل کشورهای همسایه را ببرند به فقرا بدهند. همین فقرا وقتی امثال شما در مجالس خوشگذرانی هستید در مجالس عزاداری اباعبدالله حضور مستمر دارند و استفاده می کنند.
      سال قبل 4 میلیارد دلار پول از کشور برای خوشگذرانی در ترکیه هزینه شد.
      البته اگر شما نصف هزینه آرایشگاه خود را به فقرا بدهید دست کم چند خانواده را متمکن می کند.

    • بدون نام

      چرا پول بازیگرهارا به فقرا ندند اول از خود شروع کن

    • بدون نام

      دمت گرم

    • بدون نام

      یک لیوان اب قند بخورید فشارتون نیوفته

    • بدون نام

      درود به شرفت نازنین جان. وقتی میبینم تندروها اینجوری آتیش گرفتن از حرف حسابی که زدی کیف میکنم. بدجور حالشونو گرفتی. دمت گررررم نازنین بیاتی نازنین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خاک بر سرت

      • بدون نام

        شما ها به خود امام حسین هم میگین تندرو حالا ما که دیگه هیچ

    • علیرضا

      شما بازیگران از بس احمقید اون کثافت بازی های خودتون رو چرا خرج فقرا نمیکنید که وقتی اسم امام حسین و محرم و عاشورا میاد میخواهید خرج اینا نکنیم

    • احد صالح

      چشم مادر شوهر
      اگر این سلبریتی ها حرف نزنند نمیگن لال اند
      باز برای مردم تعیین تکلیف کردند
      آخه به توچه من پولم می خوام کجا خرج کنم
      چرا از این توصیه ها به خوانندگان کنسرت ارائه نمی کنی؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دستشون تو یه کاسه ست...و یه عده که مثل خودس مغزشون کپک زده و دیگه داره بد جور پیشرفت میکنه به شرررررفش دروووود میفرستن.....یه درووووود هم به آرایش و سفر و سگ و گربش بگیم تکمیله...مخای کپک زدتونو درست کنین ما نه تند رو هستیم نه خشک مذهب...فقط شما حد خودتونو نمیدونین سلبریتیهااااا

    • سویل

      لطفا جانماز آب نکشید و مسائل رو باهم قاطی نکنید از کجا میدونید هنرمندا کمک نمیکنن واقعا چرا باید درآمد مداحا انقدر بالا باشه به چشمم دیدم فلان مداح رو که چند نفر بادیگارد دورش کرده بودند حالا بماند ماشینش بابا جمع کنید خودتونو چه خبره.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اون ها هم لطف کنن شغل شریفشونو-که تعیین تکلیف برای مردم نیست-رو با چیزه دیگه ای قاطی نکنن و به شعور ما توهین نکنن که نمیفهمیم منظورشونو....اگه کمک کردن که خب خدا راضی باشه مگه باید داد بزنه و خبر کنه؟ از کجا معلوم که اون مداحا هم کمک نمیکنن؟ ...سلبریتی ها هم جمع کنن خودشونو

    • بدون نام

      فعلا که فیلمهای مزخرف شماها بیشتر گریه داره...

    • بدون نام

      شما هم پول وسایل ارایشتون رو بدید به فقرا

    • بدون نام

      عزیزم توخودت ازفقرایی منتهافقرفرهنگی داری که اگرنداشتی میفهمیدی امام خمینی گفته بودماهرچه داریم ازمحرم وصفراست.این مداحی هاست که روشنگری میکنندوتاریخ گذشته چه خوب وچه بدرایاداوری میکنندتااطرافیانمان رابهتربشناسیم ویاداوری میکنندکهزندگی کردن چگونه است.همه که نمیتوانندکتاب های مختلف رابخوانندزیراعده ای بیسوادندوعده ای وقت کافی ندارندمثل خودت ..که اگرمطالعه داشتی هیچوقت این حرف رانمیزدی.پس فقیرجان ادرس وسماره حسابت رامیدادی تامداحان کمکت کنند.

    • میثم تشویق

      هر کدوم سر جای خوش خوبه گریه برای امام حسین ثواب داره کمک به فقرا هم ثواب داره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خود معصومین گفتن یه قطره اشک برای امام حسین گناهان رو میشوره و پاک میکنه اونوقت اینا میگن گریه نکنین و فلان و فلان...خلاصه عجب وضعیه ها

    • بدون نام

      سگ هاتو بفروش پولش را خرج یتیم های چین کن

    • نادر

      نازنین بیاتی لطفا دهنت رو گل بگیر. تو در جایگاهی نیستی که فتوا صادر کنی. اگه دلت میسوزه از پول پارتی و شب نشینی ها و ولنتاین و آرایشت کم کن بده به فقرا

    • فرانک

      این سلبریتی ها چه خودشون رو ذی حق میدونن فتوا صادر کنند. یه الف بچه رو چه به این حرفهای گنده تر از دهن . ؟؟ چطور محرم که شد وجدان اینا تکون خورد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چون دیده با عقاید وفکرای کپک زده اش جور در نمیاد این ها ...برای همون... تازه ببین خودشو تو چه جایگاه والایی دیده که برای عزاداری محرم نظر میده ...مردمو چی فرض کرده؟

    • صادق ابطحی

      شهر که خر تو خر میشه قورباغه هفت تیر کش میشه باز محرم شد و دهنشون باز شد...چرا خرج‌های چند صد میلیونی که برای خوشگذرونی خودتون میکنین خرج فقرا نمی‌کنین‌...خرج محرم با همین فقراست...تو همین دو ماه فقرا سیر مبشن

    • ali

      آفرین

    • رسول

      چند وقته از این دست پیغام ها برای محرم و نذری و اربعین و حج و...میاد که پول فلان کار رو خرج فقرا کنید.به نظر من از یه منظر درسته چون واقعا در برخی موارد ، هدف ریاکاری است و اسراف زیادی هم صورت می گیره. اما این که کلا ما مثلا کربلا نریم یا نذری ندهیم یا... و پول آن را به فقیران بدهیم یک اشتباه بزرگ و تفکر خطرناکی پشت سر آن قرار داره. شاید در ظاهر خیلی ها فقط به خاطر گرفتن نذری به مجلس امام حسین رفتند، اما کسانی هم هستند که موقع برگشت تصمیم به توبه گرفتند. کسانی هم هستند که مسیر زندگی شون پس از برگشت از کربلا عوض شده.و در آخر هم بگم که قشر مداح هم قشر بازیگران خوب و بد داره. همان طور که فیلم خوب و بد داریم، مداحی خوب و بد هم داریم. پس همان طوری که اگر من یک یا چند فیلم بد و بی در وپیکر(مثلا مهمانی کامی که خانم بیاتی هم در آن بازی کرده)دیدم، ان را به کل سینما تعمیم نمی دهم، درست نیست که بگویم یک مداح فقط می گریاند. شاید در پس ان گریه ها اتفاقاتی بیفتد که هرگز به چشم ما و شما نیاید.

    • Ali

      جای تامل داشت

    • بدون نام

      با توجه به بودجه های کلان دولتی که در اختیار مراجع هست پیشنهاد میگردد وجوهات شرعیه نیز توسط خود افراد به مستمدان پرداخت شود

    • بدون نام

      چطود خواننده های بدصدا چرت و پرت میخونن با صدای گوش خراش،کنسرت میذارن کلی هم طرفدار دارن یه عده هم دوست دارن در ایام محرم عزاداری کنند پولشو هم خودشون میدن،احترام به عقاید وسلیقه و حقوق شهروندی فقط در مورد شماها معنی داره،بقیه آدم نیستن

    • بدون نام

      تو وامثال تو بهتر است مشغول ارایش وپیرایش خود باشند

    • ایران

      خانم ؟؟؟؟؟ به اصطلاح روشنفکر . خفه شو دیگه داره صبرماها از دست تون لبریز میشه .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خفه شن؟؟؟ نه بابا ...یه عده دستگاه اکسیژن شدن برای ایشون حالا حالا ها مونده

    • جاسم

      ولکن اقا ولکن،هرکی بخواد کمک میکنه هرکی نخواد نمیکنه،حالا همه چی درسته فقط پول مداحاست که........ خیلی از مداحا خودشون کلی کمک میکنن بابا

    • بدون نام

      نازنین جان شما هم میتوانید به جای رز لب ها وعطر های انچنانی ۰۰۰۰این پولها را خرج فقرا بکنید

    • عارف

      آقا ما مذهبی ها و هیئتی ها نمیدونیم فقر چیه؟! شما سلبریتیها که میدونید فقر چیه و از دل فقر بیرون اومدین برسین به فقرا! هر که راه خودش! بی زحمت ، اگه گذرتون تو تایلند و ترکیه و... گذرتون به معبدی، کلیسایی و... افتاد ، واسه ما هم دعا کنید شاید یه کم رحمی به دلمون افتاد و تونستیم به فقرا کمک کنیم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عالی گفتی

    • بدون نام

      بجای اینکه هر روز میشینین دورهم جشنواره میزارین و از هم تقدیر میکنین پولشو بدین به فقرا.به جای رفتن به پاتایا و دبی و تفلیس و آنتالیا پولشو بدین به فقرا.تو مناسک عبادی مردم هم دخالت نکنین

    • سید

      این هم از داعشی های وطنی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        داعشی رو خوب آمدی

    • بدون نام

      من نان بیات را دوست دارم

    • بدون نام

      ازبیکاری فقرلزدین گریزی به دین ستیزی رسیدیم مسولین مچکریم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یه چند وقت دیگه این اشک و گریه هامونو حرام اعلام نکنه صلواااات

    • بدون نام

      باز محرم شد همه یاد فقرا افتادن چرا وقتی یه خواننده کنسرت میزاره و بلیط چند صد هزار تومنی میفروشه و چند صد میلیون دریافت میکنه یاد فقرا و بد بخت بیچاره ها نیستین انصافم خوب چیزیه

    • بدون نام

      به خدا هر چی می کشیم زیر سر این سلبریتی های بی سواده که نمی فهمن مردم مشکلاتشون علاوه بر اقتصادی ، روحی هم هست

    • علی

      دوغتو بخور تورا چه به این کارا . برو ماتیکو بزن کوچولو

    • بدون نام

      فقط می تونم بگم یا اباعبدالله

    • بدون نام

      شماهاهم پول کنسرت رفتناتون رو خرج ایتام کنید:))

    • بدون نام

      برو کشکت بساب دختر نکنه تو هم دنبال آزادی

    • آرش

      هنوز به اون بلوغ فکری نرسیدن بعضیا که هر سخنی رو مسخره نکنن...بله ای کاش میلیونها تومن پول خرج بعضی مداحای بیسواد نمیشد...کاش میلیاردها تومن پول به جیب آل سعود وهابی ریخته نمیشد...کاش این درک وجود داشت که تو محله وقتی یه مریض یا یه خانواده نیازمند وآبرومند بخاط عمل بچه یا جهیزه دختر کلیه میفروشه دیگه لازم نیس همسایه شصت میلیون خرج کنه بره مکه...حج همین کمک به همنوعه...حج همین دست محبت به سر یتیمه...حج یعنی انسانیت که نزاری یه دختر برای مخارج دوادرمون و خوردوخوراک پدرو مادر پیرش بره و باکره گیشو به حراج بزاره.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه حج همین کمک به همنوع است چرا خدا برای حج زمان و مکان و آداب و شعایر خاص تعیین فرموده

    • بدون نام

      خانم نازنین بیاتی که خیلی نگران فقرایید و به شدت دنبال ثواب، من بهت قول میدم اگه پول هایی که تو سینما خرج شماها میشه رو بدن به فقرا هم ثوابش بیشتر باشه هم خدا راضی تر باشه هم خود فقرا..!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حرف دل منم همینه.

    • بدون نام

      باز محرم شد و روشنفکر های ما اومدن بگن بجا خرج محرم پولو بدین به فقیرا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بفرمایید روشنفکر های پلاستیکی

    • بدون نام

      دوتا فیلم بازی کردی آدم شدی. نظر میدی؟به مداحان پول میدیم تا امثال تو رو روشن کنند

    • بدون نام

      بیاتی تو ماه محرم وصفر کجاست لابد آنتالیا. تو ایران نیستی که ببینی مداحان خیلی هاشون به عشق سید الشهدا بدون چشم داشت میخونند

    • صادق

      تو رو چه به این حرفهای گنده تر از دهن. آدم شدی ؟

    • بهرام

      پول زحمت کشیده خودمان هست دوست داریم به کسی بدیم که یاد امام رو زنده نگه میداره. تو رو سننه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ایشون هم خرج یه تعدادمیکنن تا بیان تو مجازی بهشون مثبت بدن و مخالفارو منفی

    • کریم

      نازنین بیاتی تو فقط ماتیک بزن مو هاتو بریز بیرون عکس بگیر بزار تو سایتها بلکه تو سینما ماندگار بشی. الان دیگه همه میدونن چطور بعضی از زنها تو سینما ماندگار شدند.

    • بدون نام

      جا داره محرم براي خودمون گريه زاري كنيم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حال و روز مولایمان خیلی هولناک تر از ما بود به طوری که برای ارشاد مردم حاضر شد قطعه قطعه بشه.

      • بدون نام

        مولايمان جانش را داد تا زير بار ظلم نرود ولي الان همگي ما زير بار ظلم هستيم ...!!!

    • بدون نام

      من نمی شناسم کیه ، ولی حرفش خیلی خوبه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بازیگر تازه به دوران رسیده

    • Sm

      هرچيزي به جاي خودش و به اندازه ي خودش خوبه
      من خودم هيئت هاي محرم و درس دارم ولي به نظرم يه سريا ديگه خيلي دارن زيادش ميكنن
      الان توي خيابون ما كه كلا ٥٠٠ متر هم نيست سر هر كوچه يه هيئت بزرگ هست
      به نظرم اين همه هم واقعا لازم نيست و ميشه به جاي اين همه هيئت كه همشون هم هرشب شام ميدن به مردم محله فقط يه هيئت باشه و بقيه هزينه اش رو كار خير ديگه اي انجام بدن.

    • v

      حرف حساب جواب نداره
      این همه رایو و تلوزیون الکی هم رو ببندید

    • بدون نام

      شما دهنتو ببند سبک مغز، برو فکر وتو بذار رو آینده خودت که با چه روشی بتونی تو سینما ماندگار بشی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مغزشون کپک زده فکر اینانیستن البته اگه فکر میکنن

    • ایرانی

      حرف حق به کام خیلی ها سخته ولی باید گفت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حق و ناحق تعیین شده اون هم توسط امامامون...ایشون لازم نیست دم از حق بزنن اون چیزی که سخته اینه که این خانوم کمی فککککر کنن

    • وحید

      خیلی فکر خوبیه ولی بهتر همیشه قبل از انتقاد کردن از خودمان شروع کنیم. مثلا خرج مهمانیهای آنچنانی لوازم آرایشها و لباسهای برند و.... را هم هزینه امور خیریه کنیم.

    • بی نام

      لطفا ... در عراداری امام حسین دخالت نکن. شما
      برو ب جلف بازی و دلقک بازیت برس. تورا چه به امام حسین.

    • بدون نام

      خود امام حسین تمام دارایی و هر چی که داشت را در راه خدا داد و از هیچ کس توقعی برای این کارش نداشت حالا این مداحان گرامی که می خواهند برای همون امام بیان مداحی کنند باید پول بگیرند .
      اگه برای خدا و برای امام حسین هست که پول گرفتن چه معنی داره اگر هم برای پول هست که فکر کنم نه خدا این نوحه را می خواهد نه امام حسین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آخه چرا نمیفهمین مردم خودشون پول میدن؟ اصلا چرا به خاطر پولی که برای عزاداری میدن مردم، داغ کرده اون خانوم؟

    • بدون نام

      سگ بازی کاره خوبی نیست مریض میشی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این خانوم دلسوز از سلامتیشون گذشتن و فقط به فکر جیب ما هستن

    • بدون نام

      چون سبک عزاداری ها دچار انحطاط شده این حرفا زده میشه. اگه عزاداری های کم خرج و پرمحتوا برگزار بشه دیگه کسی ایراد نمیگیره

    • ارزو

      شماسلبریتی ها خوبید پول زلزلزله کرمانشاه رو خوردید یک اب هم روش

    • بدون نام

      این بازیگرا بهتره برن نکتاب نامه های چارلی چاپلین به دخترش را بخونن که جو نگیرتشون که بخاطر استعدادشون یا چهره واندامشون درامد میلیاردی دارن یکی از دلایلش اینه که هشتاد درصد پدرای ما اگه بفهمن که بچه شون بازیگر شده سکته میکنن وشصت وحداقل شصت میلیون از جمعیت ایران بازیگری را شغل نمیدونن بلکه جلف بازی وننگ میدونن
      هرچند الان چارتا روشنفکر خودشونا میندازن جلو و زر زر میکنن

    • بدون نام

      مخالف نازنین بیاتی:پول سلبریتی ها رو خرج فقرا کنیم...

    • aria

      واقعا اینایی که به این خانم میگن حقوق بازیگریتو به فقرا ببخش پیش خودشون چی فکر میکنند؟؟ تو خودت حقوقت رو میدی به فقرا؟؟ این بنده خدا ها هم تا جایی که بتونند کمک میکنند. ولی اصلا وظیفه ی اینا نیست که کمک بکنند وظیفه ی دولته. آخونده بخاطر یه نمازی که توی مسجد میخونه 6 میلیون میگیره در حالی که در آمد ماهانه یه کارگر 900 هزار تومنه!! این انصافه؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شاید جای شماست که اینطور پولی میگیرن همونطور که تو محل زندگی اون خانوم نذرونیازا رو به یه شکم سیرتر ازخودشون میدن...!!!! جای ما امام جماعتی همچین پولی نمیگیره... او شش میلیونو از کی میگیره؟

      • بدون نام

        آره آره اون خانوم مهربون باید حقوقشونو برای سگ و گربه خرج کنن که خداپسندانه ست...تا جایی که بتونن؟کمک میکنن؟...خب این هم درست فقط بگیم تا جایی هم بتونن حرف میزنن و ادعامیکنن...اگه وظیفه ی دولته فقط پس اون خانوم از ما نخوان دیگه

      • بدون نام

        وظیفه دولته گل گفتی پس دیگه چرا به آخونده گیر میدی؟

    • بدون نام

      شایدم یک جورایی راست بگه توهین به محرم یک جرم بزرگ برای مسلمانان است... ولی یک عاشق واقعی حسینی برای مداحی حسین نباید پول زیادی بگیره در حالی که بعضیاشون برای هر روضه میلیون ها می گیرند... بعضی ها فقط!!!!

    • بدون نام

      ولی بهتره اون پولی که به بهانه های برای مثلا جشن حافظ جشن کتاب و....هزینه میشه رو صرف فقرا کنند..هرچند با دستمزد بالای مداحان شدیدا مخالفم ...مداحی که بخاطر پول باشه کوچکترین اثری در قلب وروح مردم نداره

    • علی

      موقع ولخرجی و اسرافهای شام های عروسی و مهمانی ها به بهانه های ولنتاین و جشن تولد و کنسرت و سفرای خارجه و ... سلبریتی ها و اشرافی ها هیچ فقیری پیدا نمیشه موقع عزای اشراف مخلوقات و راز خلقت که محبت به این ستارگان آسمانی که تو دل این عزاداری ها و سخنرانی ها آدم ها ساخته میشوند ، حججی ها باکری ها همت ها جهان آرا ها ... فقیران جامعه زیادن، چقدر تو همین مراسم فقیر و غنی سر یه سفره کنار هم میشینن و احساس برابری و برادری میکنن . خدایا مارو آدم کن

    • sss

      بیا و دستمزدی که به بازیگرا برای فیلمای پیزوریشون میدن رو خرج فقرا کن. بازیگران بعضا بیسواد ایرانی به خاطر یک دقیقه تبلیغ میلیونی دستمزد میگیرن. چرا به کار دیگران گیر میدن؟ از خودشون شروع کنن

    • آريايي

      شما نمي خواهد براي فقرا دلسوز باشيد نقدش اينه اين سلبريتي ها به مردم اواره و زلزله زده كرمانشاه هم رحم نكردند و كمكهاي مردمي كه به اينها اعتماد كردند رو تو حساب خودشون نگه داشتند و حق مردم را در روز روشن غصب كرده اند آنوقت دم از انسانيت ميزنند.

    • بدون نام

      شیعه علوی باشیم نه صفویه و گریه کن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما گریه نکن

    • بدون نام

      به جان خودم اومدی یه زری بزنی که مثلا بگی من روشنفکرم، هیچ هدف دیگه ای هم نداشتی

    • رضا

      اگه هدف کمک به فقراست همه دوستان از خودشون شروع کنن ویه مبلغ ناچیز سوای نذر ونیاز وارایش و.... به نزدیکترین یتیم ونیازممد ابروداری که میشناسید بدید وتاثیراتش رو ببینید واعتقادات ونظرات محترمتون رازیر سوال نبرید بامید روزی که تودنیا فقر نباشه

    • بدون نام

      توهم قاطی کردی این خبرها مال سه روز پیشه

    • علی اکبر

      واقعا آشغال های امثال آناهیتا همتی و نازنین بیایتی عددی نیستن بخواهیم اسمشون ببریم
      ....

    • سید مجتبی مهدوی منش

      یکی نیست به این احمق بگه پس پولهای میلیونی که شما بازیگرها میگیرید رو باید خرج کی کرد..حیف نون

    • فرشاد

      واقعا معلوم نیست توی این مملکت چه خبره .....یکی دوتا فیلم در پیتی بازی کرده خودش را انجلیو جولی میبینه هر زری را با اون ده گشادش نشخوار میکنه.اگه زیاد دلت یا جای دیگرتون میسوزه خودتون بیشتر به فقرا کمک کنید اون گاله راهم محکم ببندید.

    • احمد خوش سیما

      واقعا حرف درستی.اینها در کنار خوشگذرانی،لا اقل حرفهای معقول میزنن.امام حسین نیاز به عذاداری این لامذهبها نداره.روح امام حسین با کمک به ضعفا شادتره.الکی متعصب نباشید.

    • بدون نام

      بهترین وباارزشترین حرف سال که شنیدم ویاخوندم ولی کسی به این حرف ارزنده گوش نمیکند

    • بدون نام

      بهترین وباارزشترین حرف سال که شنیدم ویاخوندم ولی کسی به این حرف ارزنده گوش نمیکند

    • بدون نام

      دیدی میدونستم حرف من ارسال نمیشه چون مداحانرا بحتر میدانن

    • امید

      گل گفتی دورود بر تو بانوی عزیز.. هرکی ور ور میکنه اهمیت نده ب صحبتا

    • لی لا لی

      ای ول حرف دل مردم زدی خیلی گلی نازنین خانم

    • رضا

      بهتره کسایی که ازین حرفا میزنن یکم از خرج لوازم آرایش برند و لباسای شیک و مسافرتای ترکیه و تایلندشون به فقرا بدن تا بعدش مردم خرج مداحی رو بدن به فقیرا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام .دوست عزیز اون بازیگر بادرآمدشخصیش میره خارج .درضمن اون اسم فرد خاصی رونبرده فقط گفته پول رو برای خوشحالی به یتیمان بدید.بنده خدا که گناه نکرده .اینقدر بهش حمله می کنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج