۷۶۹۸۰۰
۳۴۴ نظر
۵۶۹۸
۳۴۴ نظر
۵۶۹۸
پ

نازنین بیاتی: به مراسم محرم توهین نکردم

نازنین بیاتی، بازیگر سینما در اینستاگرام خود نوشت: «محرم، به جای پرداخت میلیاردها تومان به مداحان برای گریاندن شما آنرا هزینه خنداندن یتیمی کنید»

برترین ها: نازنین بیاتی، بازیگر سینما در اینستاگرام خود نوشت: «محرم، به جای پرداخت میلیاردها تومان به مداحان برای گریاندن شما آنرا هزینه خنداندن یتیمی کنید»

نازنین بیاتی: به مراسم محرم توهین نکردم

بعد از این گفته ها گویا کاربران زیادی از این گفته نازنین بیاتی برداشتی اشتباه کرده و ناراحت شده اند که خانم بازیگر مجبور شد در متنی دیگر منظور خود را به صورت واضح تر بیان کند.

نازنین بیاتی: به مراسم محرم توهین نکردم

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مشمئز

      دختره بي حيا تو اندازه اي نيستي كه بخواي توهين كني...1400 سال پادشاه ها و جلادان و صدام ها خواستن اين كارو بكنن خودشون ذليل شدن و گور به گور تويه بچه قرتي كه بدون آرايش پشت پنجره هم نمياي ميخواي كاري كني...بدم مياد از امثال شما ها از امثال بهاره رهنما و شيلا خداداد و غيره بدم مياد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اشتباه مثبت دادم

      • بدون نام

        حرف شون صد درصد درسته
        امثال تو عادت کردین به هر کسی به هر بهانه توهین کنید
        پس مشمئز کننده شما هستید

      • بدون نام

        منفی هایی که خوردی رو ببین...دهنت رو ببند

      • بدون نام

        بیاتی برو روضه تا بفهمی اونجا چه خبره بعد بیا نظر بده توی این مراسم های مذهبی اخلاق تدریس میشه اگه بری یاد میگیری به دیگران احترام بذاری و برای مردم تعیین تکلیف نکنی یاد میگیری خودت به فقرا کمک کنی نه اینکه به بقیه یاد بدی کمک کنند یاد میگیری حجاب داشته باشی تا کرامت انسانیت حفظ بشه و ارزشمند باشی و..........

      • بدون نام

        شما خودت را ناراحت نکن
        بدو اپلیکشن نذری یاب را رو گوشیت نصب کن که محرم رسید یخچالت را پر کنی

        مگه جز واقعیت چیزی گفته؟

      • هم وطن

        درود بر خانم بیاتی .

      • ح

        متعصب جاهل

      • بدون نام

        بجای اینکه جیب ترکیه و روسیه و امریکا رو پر کنید به فقرا کمک کنید در ضمن تو مراسم محرم تنها جایی است که فقرا با عزت نفس غذا میخورند چون سفره امام حسینه

      • بدون نام

        توخودت دقيقاًكي هستي...

      • بدون نام

        منفی هاتو بشمار بکن تو حلقت با هر کی از مردم دفاع کنه حمله میکنید بهش

      • بدون نام

        نکن کسی چیزی نگفت شلوغ میکنی الکی

      • بدون نام

        امثال تو و مسئولین به احترام مردم خدا بعد این ایام اون حالت عرفانی رو حفظ کنید تا پایان سال دیگه ریا و اختلاس نکنید بعدش دروغ نگید تهمت نزنید و ظلم
        نکنید در طول سال به مردم

      • بدون نام

        اونایی که منفی دادند روزی خواهد رسید که در صحرای محشر با آقا سید الشهدا روبرو خواهند شد و شرمنده و روسیاه خواهند شد

      • پریوش

        اونایی که منفی دادند به دل و زبان همدست و هم عقیده دشمنان اهل بیت هستید رو سیاهان تاریخ.

      • بدون نام

        آقایم امام زمان فرموده اند من از مردم ایران راضی ام فقط به خاطر عاشورا که همه جانیه به میدان می آیند نذری میدهند مداحی میکنند

      • بدون نام

        به تو چه حسین خون داد برای آزادگی حتا کسی رو اجبار نکرده به دینداری بعد تو چی میگی این وسط با این لحن و طرز ادبیاتت جای جذب دفع میکنی همه رو جای خود نمایی بری بیای ببینی چن لایک داری ببین نازنین بیاتی چه حرف منطقی و درستی زده بعد مثلا قاطی کن

      • بدون نام

        فامیل و دوستان مداح ها ریختن اینجا نخونده چرت میگن

      • فرشاد

        جنابعالی منفی هایی که گرفتی رو مشاهده کن و ساکت شو

      • بدون نام

        مهناز افشار باران کوثری پرستو صالحی نازنین بیاتی لیلا حاتمی و هر عزیزی هر چی برای دفاع از حق و مردم حرفی زدن کاملا درست منطقی بوده مورد تایید بیشتر مردمه

      • بدون نام

        امثال بیاتی کهدحرف درست میزنید بعدش توضیح به ادمای کاسب تحریم ندین پررو تر میشن مردم فهمیدن چی گفتی اینام خودشون رو میزنن نفهمی مثل حمایتشون از تحریم و گرونی ارز خودرو

      • بدون نام

        خانم دمت گرم چرا به این مداحها... پول بدیم هر
        سال یه سری

      • بدون نام

        عمق جهالت...

      • leyla

        مشمئز!!!اتفاقا ایشون حرف درستی زده هزینه هایی که برای این مراسمات و مداح ها میشه راه یزیدیانه این بی عدالتی ها اصلا راه امام حسین نیست

      • اکبر

        ببند بابا... امثال شما ... ریخته تو این مملکت ایشالا نسلتون ور بیوفته

      • بدون نام

        مشمئز کننده مسخره ... تو هم در حدی نیستی که بخوای تمام چیزهای دیگه را زیر سوال ببری و فقط بگی عقاید تو درست ... چشم کورت را باز کن و ببین که بیشتر این مراسم ها فقط فقط ظاهر سازی ست ... و حرکات این افراد دروغگو که فقط چند روزی را سیاه می پوشند مشمئز کننده ست .. جمله ای که گفته اتفاقا بسیار درست گفته ...

      • بدون نام

        همین مداح ها نیستند میگن اجرت با امام حسین پس چرا خودشون مفتی نمیخونن که اجزش با امام حسین باشه

      • ترسو

        مشمئز ! خوب اسم خودتو بلدي .......
        محرم اگر هست براي همه هست ! چرا شماها سندشو بنام خودتون زدين !؟ پول توشه ؟! اين حسن حسين كردن شماها ، از حُب علي نيست ، از بغض معاويست

      • بدون نام

        خانم بیاتی در حد و اندازه توهین به محرم نیستی. قبل از حرف زدن کمی فکر کنی بد نیست. ...

      • بدون نام

        مشمئز چه اسم با مسمایی داری ااتفاقا شماها که این کارهایی رو که نازنین بیاتی گفته انجام می دین به امام حسین توهین می کنین چطور روتون می شه می گین شیعه و پیرو امام حسین هستین

      • بدون نام

        امام حسین ع فرمودند: من کشته اشکم؛ هر مومنی مرا یاد کند اشکش روان شود

      • ...

        رهنما و خداداد رو درست اومدی ولی مولا علی میگه ننگر که میگوید بلکه بنگر چه میگوید... حرفش درست و بجاست... درد و گرسنگی زباله‌گرد و محرومان اگر درد من و تو و ما نباشه که ادم نیستیم... این خانم داره میگه پولی که به مداح میدی رو خرج فقیری کن که اولاست همین... من و شما اگه پیام مولا رو فهمیده بودیم که حال و روز مردم این نبود... مولا هم در زمان خویش و هم در این دوره پر نیرنگ و ریا مظلوم و غریب واقع شدند... پس بدان همه بندگان خداییم و از ظاهر قضاوت نکنیم که در اون دنیا باید در پیشگاه خداوند پاسخگو باشیم!

      • بدون نام

        چرا اینقدر سوختی؟؟؟ نکنه مداح مفت خوری؟

      • بدون نام

        چه توضیح مسخره و غیر قابل قبولی،مثل اینکه به یکی بگی احمق بعد پشیمون شی بگی منظورم این بود که چقدر زیبا هستی

      • بدون نام

        !ما پول نمیدیم که بودجشون از قبل کنار گذاشته شده

      • حقگو

        واقعا شما طرفداران حسین هستی؟

      • بدون نام

        به یه ورم که بدت میاد

      • گنزق

        اسمت و خودت لایق شیشکی هم نیستی هشششششش

      • بدون نام

        موافقم

      • بدون نام

        تلویها خواستی برای محرم گریه نکنند

      • بدون نام

        باز کجا لینک این خبر رو گذاشتید که جماعت علاف حمله کردند به منفی زدن؟!!

      • بدون نام

        باز هم مبارزان اینترنتی که در اینترنت بی شمار می شوند!! از همون نسل و طبقه ای که بخاطر دوچرخه و ماشین خودکشی می کنند.اصلا اهمیت ندارید حتی اگه نود درصد جامعه رو تشکیل بدهید چون همون اول بحران زیر دست و پا له می شوید!

      • بدون نام

        از اینجای حرف شما خیلی بدم آمد که نام حضرت یا امام را قبل از نام ایشان نیاوردی:( متاسفم از بی ادبیت

      • بدون نام

        مداحان عزیز بیشتر میگرن یا بازیگران ؟
        پس چرا به بازیگرا باید پول بدیم اونم اکثرا از جیب بیت المال؟
        از بخش خصوصی هم می خوام که پول های میلیاردی رو به جای اینکه به بازیگرا بدهند به فقرا بدهند. البته اگه پول فرهنگیان و ... نیست

      • صبا

        بی حیا تو و امثالت هستند که دهنشون به هر چی باز
        ......میشه غیر از حرف حق

      • بدون نام

        این خانم اول گفته به مداحا پول ندین بعد گفته نذری ندین. مردم به فرموده ی این خانم توی مجلستون گریه نکنین غذا هم ندین برای گرم شدن مجلس بهنام بانی رو دعوت کنین. ...

      • بدون نام

        سالانه 12 تريليون و 200 ميليارد هزينه آرايش زنان ايران ميشود يعني فقط بايد گفت ...خااااااااااااااااااك

      • بدون نام

        آخه دختر قرتي كه يه سيگارت پيشت بتركه ميري تو كما برا چي مياي نظر ميدي درباره مسئله اي كه هيچچچي ازش نميدوني..برو درباره رژ لب و غيره نظر بده

      • بی نام

        موافقم باهات

      • بدون نام

        اوهوی از امام زمان مایه نزار اون خودش بهتر شماها رو میشناسه و میدونه از مردم کوفه بدترید

      • بدون نام

        هیئت ها فقط شده چشم و همچشمی و ریا اگه واقعا طرفدار حسینید فقط مراسم ها در مساجد باشه بدون هیچ نذری

      • بدون نام

        این خان خواست هیجان توفضای مجازی ایجادکنه که البته موفق شد.ولی کمک به فقرا عمل انسانی هست ولی اینکه این رو با محرم ومقام عزاداری این روزها مقایسه کنید بسیار بی ربط هست.کلی میگن ، بسیاری ازاین بازیگرها لباس ووسایله قرون قیمتی میخرن که اگه پول یک سومش وبه همون فقیرا بدین از خوشحالی به عرش میرن.چرا از این مدل پستا نمیزارین.چرا قیمت وسایل این افراد رو با موقعیت نرمال مردم مقایسه نمیکنید بعضیها باید ازاینکه بالباس چندمیلیونی ژست میگیرن واسه یه عکس خجالت بکشن واون پسر بچه فقیر بااون لباسای...چندسال زندگی میکنه.

      • امیری چهارمحال

        به قوول ما بختیاری ها جوونم به غیرتت

      • بدون نام

        امثال ایشون که تز روشنفکری میدن کم نیستن آن هم در مورد انسان کامل حسین بن علی علیه السلام سالار شهیدان
        نه علمی مرتبط با تزهایی که میدید دارید نه سوادی کامل
        شما ها آنقدر حقیر هستید که اگر وقت بکنید به شو و مدهای لباس و بزک و دوزک گردن خود برسید هنر کرده اید
        شما که از اسلام حتی الفبای آن را هم بلد نیستید و با نجس ترین موجود عکس های آنچنانی میکنید حال احساس تکلیف نسبت به هم نوعان کرده و در مقابل دستگاه عظیم حضرت ارباب علیه السلام رجز میخوانید
        بزودی شکست و نابودی شما و امثالتان را به دست خود ارباب خواهیم دید

      • بدون نام

        خب مگه جز واقعیت چیز دیگه ای میگه شما اول مطلب رو درست بخونید بعد نظر بدید

    • بدون نام

      نازنین جون حرف حق تلخه.ما باور داریم ولی افراط داریم تو باورامون.ظرفیت یک نصیحت یانقد کوچکم نداریم.ازبالا بگیر تا پایین‌.اگه قرار ما پرچمو بدیم دسته امام زمان،والا بخدا امام زمان اون پرچم اسلامو ازوسط دونصف میکنه.وهمین صحنه هارو بهمون نشون میده و ماهم خجالت فقط

      پاسخ ها

      • هدهد

        حرف ایشان حق است اما یک نکته همیشه تو ذهنم بوده
        چطور موقع خرج کردن در جشن های پرهزینه مثل ولنتیان و هالووین و نوروز و خرج هایی چندبرابری که می کنن مردم یاد فقرا و یتیم ها و آشغال گردها نمی گردند
        ضمن اینکه همین دو ماه همین عزیزان می توانند به برکت سفره امام حسین غذای گرم نذری و بی منت بخورند مگر غیر از این است؟؟؟
        یا در زمان انتخابات که شهر پر از پوسترهایی با عکس های جورواجور و رنگی می شود و از کف خیابان تا دیوارها و درخت ها پر می شود کسی به فکر رفتگران عزیز نیست اما برای محرم که مردم دارن خودشون تمیز می کنن به فکر رفتگران محترم می افتن
        یا برای سفر اربعین و کربلا و حج کلی میگن پول سفر رو بدین فقرا و جوون ها و زندانی ها اما چندین برابر اون پول خرج سفرهای تفریحی خارج میشه که صدای هیچ کدوم از روشنفکر و سلبریتی در نمیاد
        این تناقض هاست که برای من جالبه

      • بدون نام

        هدهد جان حق باشماست همیشه و در همه مراسم پرخرج باید به فکر فقرا بود الان طوری شده که شما پاتو از خونه می ذاری بیرون کلی بچه فقیر و زار و نزار می ریزن دورت خدا لعنت کنه باعث و بانیش و کشوری که روی ثروت خوابیده آخه باید اینهمه فقیر داشته باشه ولی در مورد مراسم مذهبی و با نام امامان این انتظار بیشتره چون اگه ما پیرو ایشان هستیم پولهای هنگفت بابت علامت و ادوات دیگه برای پوززنی هیئت خیابون بالایی و مداح های گرون قیمت و کلی خرج عجیب غریب دیگه با نام امامان واقعا بیشتر از خرج های دیگه آدم و اذیت می کنه بهترین قسمتش غذای نذری است که اونم بدون مدریت توزیع می شه طرف در خونش و وا می کنه نذری می ده کلی آدم سیر ده تا ده تا می گیرن نمی ره شهرهای دیگه مناطق محروم محله های فقیر نشین یا کلی خانواده آبرودار هستن که نیازهای مالی دیگه ای دارن مثل خرج دوا دکتر نذری که فقط قیمه دادن نیست منظور اینه یه کم فرهنگ و خلاص رو بیشتر کنیم از آدم مذهبی آدم انتظار بیشتری داره وگرنه خرج اضافه در هر حال با این اوضاع اقتصادی خیلی اشتباه

      • ن غ

        درهمین جشنواره های مثلاهنری،کدام اینهاباوضعی ساده وبی آرایش که سبب تحریک جنسی پسرهای فقیرنشند! آیاازهمان تریبون روی سن به همکارانشان میگند، هزینه برگزاری این کارناوال مد لباس های عجق و و جق! را خرج بی بضاعت ها کنیم!؟ شماها که سینه چاک اینهاهستید،که خدامیداندبخاطرچی هست!باورتان میشه همچین زی یکی کنند. از ترس اینکه بهشون نکند آمل!جرات نمیکنن

      • حقگو

        ممنون از نظرتون

      • بدون نام

        خدا خیرت بده هدهد جان که حرف حق میزنی...فقط به محرم گیر نیدن اون پولی که صرف جشن های سینمایی و طرح لباساتون میکنید پس چی؟

      • بدون نام

        هدهد جان دولت و شهرداری و سازمانها برای ولنتاین و هالووین خرج میکنن؟!! ولی اکثر موسسات دولتی و شهرداریای سراسر کشور تو محرم کلی مراسم میگیرن و مداح ودعوت میکنن و از پول بیت المال صرف چنین مراسمی میکنن..

      • هدهد

        بدون نام 3:42
        هزینه های شهرداری و دولت برای محرم یک هزارم هزینه های خود مردم نیست
        ضمنا همین شهرداری ها و ارشاد و دولت چقدر پول همایش ها و سمینارها می دهد چقدر برای جشن های همین سینما گران خرج و هزینه می کند؟؟؟
        برای هر اجرا چند ده میلیون به مجری های معروف میدهد اینها ایرادی نیست و فقط چند مراسم محرم که اگر هم برگزار کند ایراد است
        محرم تمام هزینه هایش مردمی است

      • هدهد

        بدون نام 15:04
        حق با شماست کلی هزینه ها برای کلاس گذاشتم و چشم هم چشمی استو قبول دارم
        اما ایا همه اش اینطور است؟؟؟؟
        باور کن 20 تا 30 درصد اینطور است و بیشترش واقعا درست خرج می شود
        باور کنید از همون فقزا و یتسمان و دوره گردها بپرسید میگن ما توی محرم و صفر راحت غذای گرم میخوریم
        توی عید قربان گوشت گرم به ما میرسه
        توی ماه رمضان به ما آذوغه میرسه
        نه توی عید ها و جشن هایی که بقیه میگیرند
        پس بخاطر چند درصدی که اشتباه می کنن کل قضیه رو نکوبیم

    • بدون نام

      خیلی هم حرف قشنگی زده دمت گرم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگر راست میگه، یه بار پول یکی از لباساش را یا دستمزد یک یاز نقش های خودش را بده
        تا باورشکنیم

      • بدون نام

        تازه به دوران رسیده آدم شده فتوا صادر میکنه . یعنی تو این 1400سال به عقل کسی نرسیده بود که پول عذاداری رو فقط به فقرا بدن.

      • امیر

        شاید داده مثل امثال تو باس بیا جار بزنه؟
        خیلی بدبختی
        بقران ک تو ی ریال خرج کمک به کسی نکردی اگه کردی هم بد ریا کردی

      • بدون نام

        میبینم. اونجا میگه مداحا نخونن اینجا میگه اونایی که غذا نذری

    • مادر عروس

      خانم بیاتی فضولی کردی تو چیزی که ربطی بهت نداره برای مردم تعیین تکلیف نکن اگه شرف داری خودت تمام محرم و صفر به اندازه ی خرج نذری مردم به فقرا کمک کن.اگه نه هم ساکت باش. راستی به همکارات بگو به جای بزرگ کردن سگ و گربه یه فکری برای ایتام انسانها بکنند

      پاسخ ها

      • سید

        اتفاقا کارهایی که شما ذکر کردید همه خصوصی است و به کسی ارتباط نداره ولی مسئله عزاداری یه موضوع عمومی است و نباید در آن افراط شود و حیف و میل زیادی و ریاکاری صورت بگیرد و اتفاقا به همه ربط دارد..

      • سید

        مسئله عزاداری مربوط به همه است و به همه ارتباط دارد و باید از افراط و اسراف و حیف و میل پرهیز شود و اتفاقا مسائل خصوصی افراد به شما ربطی ندارد.

      • بدون نام

        ببین منفی هات و...پس دهنت و ببند

      • بدون نام

        شما به جای ریا خرج یک یتیم را عهده دار باش

        هزینه درمان یک بیمار در این شرایط بد اقتصادی

        حتما باید فریاد بزنید تا نیمه شب که دارید عزاداری م یکنید؟

      • ارزو

        ایول حرفت لایک داشت

      • بدون نام

        مادر عروس دمت گرم . عالی بود

      • بدون نام

        دو کلمه هم از مادر عروس
        :)

      • بدون نام

        از کجا میدونیایشون و همکاراشون کمک نمی کنن به ایتام؟

      • عزت

        منفی دهنده ها تو سپاه کفر هستند ما تو سپاه اسلام .

      • بدون نام

        اصلا خوندی مطلب رو؟ میگه پول به مداحا ندین. نگفت به گداها کمک نکنید . کما اینکه تمام ملت رو گدا کردید

      • بدون نام

        لایک

      • مادر عروس

        جناب سید من هر جور دلم بخواد با پول خودم مجلس میگیرم چون مال امام حسینه به بهترین شکل برگزار میکنم شما اگه به من بگی ریاکار تهمت زدی و گناه کبیره انجام دادی از دل هیچکس خبر نداری فقط خداست که نیت ادما رو میدونه

      • بدون نام

        کاربر 1257 اگه اینا خرج لوازم ارایشو و لباساو قر فراشونو خرج ایتام میکردن وفرهنگ تجمل گرایی رو تبلیغ نمیکردند وضع جامعه بهتر بود از اینی که هست. خمس و زکات میدن؟ پولدارای ما اگه واجبات شرعیشونو پرداخت کنند فقیری نمیمونه

      • مادر عروس

        کاربر 1045 یک زبان دارم دوتا دندان لق میزنم تا میتوانم حرف حق

      • بدون نام

        سید جان: کارهای بازیگرا خصوصی است به شرطی که عکس خوشگذرانی هاشون تو این طرف و اون طرف دنیا و اسراف های خودشون رو پخش عمومی نکنن بعدش بیان واسه فقرا دایه دلسوز تر از مادر بشن

    • بدون نام

      اگر حرف نزنی نمیگن لالی.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        You too .........

      • بدون نام

        واقعا فکرمیکنن اگه این حرفارو بزنن محبوب میشن

      • بدون نام

        اگه کسی حرفی نزنه جامعه تو حماقت خودش باقی میمونه البته این به نفع بعضیهاست!

      • راستی

        من به ایشون منفی میدم

      • بدون نام

        یکی باید اینو به خودت بگه بی مغز جان

      • بدون نام

        دقیقا مصداق خودته الان

    • امان الله خان

      ارزش جواب دادن نداره اما یک نکته راهم خانوم تی تیش مامانی بدون همونایی که روضه میگیرند همونایی که بقول توشکمشون سیره همونایی که شلوغ بازی درمبارن همون هاهم سر بچه یتیما دست میکشند دستگیری میکنند وجهیزیه میدهند وهزارکار خیر دیگر لطفا به تشکیلات امام حسین(ع)ایرادنگیرید

      پاسخ ها

      • ح

        البته از 100 تا 0نفر
        همه برای ریا و فامیل و دوستانه
        خیر واقعی در خفا و به دور از چشم مردم عمل می‌کنه مانند مولا علی ع

      • بدون نام

        امان الله خان اسمته؟

      • بدون نام

        من که بیشتر جاها ریاکاری دیدم ... خیلی خیلی کم دیدم کسی کاری از ته دلش برای مردم بدبخت بکنه ....

      • ترسو

        معرفي ميكنم ، مسئول تشكيلات امام حسين : امان الله خان ......

      • بدون نام

        اگه واقعا اینطور که میگی بود که وضع مردم و مملکت این نبود

      • راستی

        امام حسین نیازی به تشکیلات نداشته پنداره.اون هم تشکیلات ی که مرتب فحش میده.

      • بدون نام

        امان الله خان اینا به جای فرهنگ سازی همون فرهنک دریست رو هم میسوزونن. بی هویت شدن یعنی همین.خودشون هویت ندارند میخوان مراسم دینی مردمم ازشون بگیرند. روضه نخونین سفره نندازین. پس چه جوری عزاداری کنیم؟

    • بدون نام

      ما که فهمیدیم چی گفتید کسایی هم که مخالفت میکنن یا کور هستند نمیبینند چه خبره یا خودشونو به کوری زدن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اتفاقا اونی که کوره شمایید.این شماهایید خودتونو زدید به دیدن در حالی که کور مطلقید

      • بدون نام

        اتفاقا شما صم بکمید

      • بدون نام

        آفرین خوب گفتی جاهلان مذهبی یا ریاکاران سیاستدار

    • Nazanin

      واقعا ادم دبگه نمیدونه به سلبریتی های احمق چی بگه... چطور وقتی میرید انتالیا و دبی یتیم ها نیاز به کمک ندارند اما تا محرم میشه یاد فقیر فقرا میوفتین؟! شما اگه راست میگی به جای مانتو شلوار یک میلیونی که میپوشی مانتوی 100 هزار بپوش و بقیه صرف لبخند یتیم ها کن ... عشق و حال خودشون رو میکنند و حاضر نیستند کمکی کنند اما برای مردم نسخه میپیچند... یه مشت مغز تهی از تفکر و شعور

      پاسخ ها

      • جواد

        کاملا حرفتون غیر منطقی هست اصلا هم نمیخام از اینا حمایت کنم ولی ببین اینا از جیب خودشون میرن دلیلی نداره کمک کنند که البته کمک میکنن خیلی هم میکنن،ولی پول این مداحان از کجا میاد؟غیر اینکه از پول بیت المال هست،ایشون حرف خیلی خوبی هم زدن،نیت بدی هم قطعا نداشتن،همه ماها محرم و حسین (ع) رو دوست داریم،اما به نظرت حسین بخاطر همین فساد و فحشا و بی عدالتی نبود که خود و خانواده اش رو فدا کرد؟یکم واقع بین باشیم لطفا

      • بدون نام

        دقیقااااا...حالا ما که نمیدونیم شاید بعضیاشون مانتو یه میلیونی بپوشند به فقیر هم کمک کنن ولی دیگه مثل اون خانم بازیگر نباشید که میره کانادا زایمان میکنه بعد میاد ایران از این میناله که بچه ام پوشک نداره و خودشو با مردمی که درآمد عادی دارن توی یه سطح عنوان میکنه تا بگه با مردم هم درده....عجب

      • بدون نام

        پول مداح ها از بیت المال باباته اولا که بیشتر این عزیزان خودشون هییت دار هستند و برا هییت خودشون میخونند دوما اکثرشون شغلشون مداحی نیست

      • حقجو

        این همه فحش برای دفاع از کی ؟

      • بدون نام

        جواد پول مداح رو صاحب مجلس میده به بیت المال چه ربطی داره؟جیب بازیگرا با بیت المال پر میشه یا از صدا و سیما یا وزارت ارشاد

    • Nazanin

      واقعا ادم دبگه نمیدونه به سلبریتی ها... چی بگه... چطور وقتی میرید انتالیا و دبی یتیم ها نیاز به کمک ندارند اما تا محرم میشه یاد فقیر فقرا میوفتین؟! شما اگه راست میگی به جای مانتو شلوار یک میلیونی که میپوشی مانتوی 100 هزار بپوش و بقیه صرف لبخند یتیم ها کن ... عشق و حال خودشون رو میکنند و حاضر نیستند کمکی کنند اما برای مردم نسخه میپیچند... یه مشت مغز تهی از تفکر و شعور

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خرجی که فقط برای یه دست لباسشون میکنن، متناسب با چند وعده غذا برای افراد کم بضاعته!

      • بدون نام

        پول غذای سگ و گربشون یکسال یتیم و تامین میکنه

    • بدون نام

      درست گفته والا بخدا درست گفته

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تشخیصت اشتباهه بخدا هم قسم نخور

    • بدون نام

      اصلا حرف بدی نزده
      این جو سازی هم توسط خود اقایون ایجاد شده
      بالاخره پای پول در میونه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فضولی موقوف

      • کرامت

        چه جو سازی ؟مگه اینجا چند تا مداح داریم

      • حقجو

        حرف حق تلخه

      • بدون نام

        تادلت بخواد مداح ریخته ، یه سرچ تو اینترنت بزن ببین چه خبره

    • بدون نام

      نازنینمطلب اول هم درست و کامل بود. از روزی که مداحی شغل شد و منبع درآمد با مداحی خودجوش و بی مزد و ریا تفاوت از زمین تا آسمان است

    • حسن رسول نژاد

      آفرین به شعور خانم بیاتی نیا....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه شعور داشت میفهمید عالم بی عمل چون زنبور بی عسله

      • بدون نام

        شعور اونم مثل شعوره توه،دیوانه چودیوانه ببیند خوشش آید

    • بدون نام

      بازم منم میگم میشه به جای اون همه پول مفتی که به شما بازیگران خیلی خیلی خیلی شکم سیر میدم بدن به فقرا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احسنت

      • بدون نام

        بله . با پول بزک دوزکشون که جوانهای مردم رو حالی به حالی میکنند میشد اختلاف طبقاتی رو کمتر کرد

    • بدون نام

      میشه دیگه همش نزنی و گندش بیشتر درنیاد د

    • حیدر دارباز

      تو این شرایط اقتصادی من با نظر این خانم موافقم واقعا گل گفته

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عزا داری آقا ربطی به وضعیت کشور نداره

      • بدون نام

        تو این شرایط اقتصادی سفرای ترکیتون ماشینای لاکچریتون خونه های اعیونیتون رو کم کنید

      • بدون نام

        اصلا اگه وضع اقتصادی اینجوری هم نبود تا کی باید ازین کلاهبردارهای مفت خور حمایت کنیم؟و

    • بدون نام

      حرف مفت زدی دیدی کسی بال بهت نداد شما برو نذری استکبار بخور

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شماهم برو كامنت هاي دوستان رو بخون باتعدادنظرات مثبت ومنفي

      • بدون نام

        چرا وقتی یه نفر یه حرف راست میزنه زود ربطش میدین به غرب و استکبار جهانی؟خودتون مگه شعور ندارین؟ مگر اینکه
        نوننتون تو این کاراست

      • بدون نام

        این یارو که از تعداد لایک ها گفته گویا مسئول بوده که لایک ها رو زیاد و کم کنه :)) عخی

    • بدون نام

      اینها چی فکر کردن که خیلی میفهمن یا حرفهایشان برای مردم مهم است یا تاثیر گذار است در مورد هر چیزی اظهار نظر میکنن شماها زندگی خودتونو نمیتونین بچرخونین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرا بابا میچرخونن هر روز یک شوهر جدید یا اعلام میکنند شوهر لازم ندارند با دوست پسر راحت ترند. با سگ و گربه زندگی می کنند چون با ادما کنار نمیان برای مرگ سگ و گربه شونم بهم تسلیت میگن و سه روز عزای عمومی اعلام میکنند خخخخخخخخخخ

      • بدون نام

        توبرو عزاداری واسه هزارسال پیشتو بکن

    • بی سرزمین

      آبجی جان حرفت کاملا حقه درک شعور بی طرف میخواد که حرف تورو درک کنه .مشکل جامعه مملکت ما از اول ریا بوده که به اینجا رسیدیم...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ... با اون اسم مسخره: بی سرزمین

      • بدون نام

        حالا شما خیلی ادای باشعورها رو در نیار

      • بدون نام

        تو برو اول سرزمینتو پیدا کن نکنه یهودی هستی بعد در مورد مملکت ما نظر بده

    • بدون نام

      خب تکلیف این مساله هم روشن شد جمعیت متفرق بشه :)

    • بدون نام

      ملت یه کم دقت میکردن به کلمه ی مورد نظر این متن یعنی (مداح) شلوغ بازی در نمیاوردن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مجلس روضه بدون مداح میشه؟

      • بدون نام

        عزیزم تقابل گریه و خنده را دقت کن
        درسته که مداحی آسیبهایی داره و باید اصلاح بشه ولی فضای حرف این خانم نگاه منفی صرف به عزاداریه
        منتها هنوز شرائط بهشون اجازه نمیده صریحتر بگن

    • بدون نام

      اکثر این بازیگرا اصلا اعتقادی به دین ندارند از بس توی فساد غرق شدن نمونش این خانم که میگه این مراسم که بیشتر توهیه ... خانم عزیز اکثر کسانی که نذری هم میدن از افراد متوسط و بعضا ضعیف جامعه هستند و مثل شما شکم سیر نیستند و نذری هاشون هم مطمئن باشید تو یخچالی نمیره که پر از گوشت و مرغه.... این ورزشکارا خواننده ها بازیگرا توی هر چیزی اعم از سیاست، اقتصاد، دین، جامعه، جغرافیا، تاریخ نظر میدن، واقعا میشه فهمید هر کسی از لحاظ فرهنگی در سطح بالایی هست هیچ وقت به خودش اجازه نمیده که در مورد هر موضوعی بدون تحقیق و پژوهش اظهار نظر کنه....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عشق به شهرت و تجملات کورشون کرده

    • بدون نام

      آخه این با قیافه جلف چی از محرم و امام حسین میفهمه.ضمنا با اون استیکر دعا که مخصوص مسیحی ها هست نفهمیده مسلمانان شیعه از آن استیک استفاده نمیکنند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اولا به ظاهر نیست به باطنه دوما پس خودت با پرچم آمریکا پیام گذاشتی

      • بدون نام

        چرا باید باطن درست ظاهر غلط داشته باشه؟ میشه کسی نجیب باشه ولی تیپ زننده بزنه؟مردم از روی ظاهرشون شناخته میشن در همه جای دنیا زن مسلمان با ظاهرش از بقیه ی زنها متمایزه و مرد مسلمان با رفتارش

      • بدون نام

        نه فقط تو با این مغز پوسیدت همه چی رو می فهمی!آفرین!

    • افسون

      منم حرف خانم بیاتی رو قبول دارم حقیقت تلخه متاسفانه

      پاسخ ها

      • واقعا تلخه

        حقیقتای تلخ دیگه رو هم بدون و بعد حرف بزن...اون پولی که اون خانوم صرف آرایش و تیپ و قیافه اش میکنه« اگرچه ممکنه بگین ربطی به ما نداره که در اینصورت به اون هم ربط نداره مردم چه جوری خرج میکنن»میتونه چنتا بچه رو خوشحال کنه پس ما هم میگیم شما که از حرفه تون همین ریخت و پاش و ژست گرفتن و تیپ انچنانی و اونچنانی بدست اوردین پولش رو برای خندوندن یه بچه«یه بچه هم کافیه ها»بکنین اگه هم کردین و ما نمیدونیم خدا قبول کنه دیگه

    • بدون نام

      حرف دلتو زدی دیگه...

    • مهدی

      اره والا پول ... بدید مداحا .... یه عده هم گرسنه شب بخوابن واقعن خیلی متاسفم برای اونای که از رو تعصب محکوم میکنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پول خودمونه اب و بریز همونجات که میسوزه با شما بی منطق ها باید اینجوری صحبت کرد

      • فرشاد

        کابربر 1133 فعلا که شما همچییین سوخته که آب کفافت رو نمیده یخ در بهشت بریز اونجات
        مثبت و منفی هایی هم که کامنت های موافق خانم بیاتی دارن رو ببین وساکت شو
        خخخخخ

      • بدون نام

        جناب مهدی توی مجلس روضه مداح نباشه پس کی باشه بهنام بانی رو بیاریم خوبه

    • Ali

      خب اینکه معلوم.

    • مهدی

      از تعداد لایگ ها و دیس لایکا میشه فهمید حق با کیه.والله واسه امام حسین مجانی کار میکنن جز مداح ها اینام که میان فحش میدن نوچه مداحان

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عزیزم لایک الکی رو خیلی راحت میشه به دست اورد!
        هر کسی با کمی دست کاری میتونه چند بار رای بده

      • بدون نام

        شما یه سر به اینستاگرام و تعداد افرادی که با این خانم مخالفت کردن بزنی خیلی از مثبت منفی های اینجا ذوق مرگ نمیشی

      • بدون نام

        چه معیار مناسبی برای تشخیص حق از باطل!!!!! واقعا اگه به تعداده پس قطعا روز عاشورا هم حق با سیاهی لشکر یزید بوده

    • یک شهروند

      حرف خیلی قشنگی زدی
      راه حسین هدف حسین طبل و قمه زنی و گریه و زاری نبود
      اگ نذری برای کمک ب فقراست هر لحظه و هر زمانی بدی فقرا نیازشون دارن نه فقط روز تاسوعا و عاشورا.
      نذری های این زمونه هم شده فامیلی و مهمونی ی نذری ب دست اونی ک باید برسه نمیرسه.
      بخدای حسین قسم خیلی از کارامون بیهوده هست خیلی از هزینه هامون بیهوده هست.
      از ی طرف پوشاک بچه ها رو انبار و احتکار میکنیم در حقشون ظلم میکنیم از طرف دیگ ب مداحان پول هنگفت میدیم ما رو بخاطر علی اصغر بگریانن غافل از اینکه خودمان از یزیدم یزیدتر بودیم
      حسین بخاطر نماز بخاطر نابودی ظلم سر از تنش جدا شد
      خودمان باشیم و وجدانمان ببینم چقدر از ارمانهاای حسین در وجودمان هست

    • امید

      من ایشون رو توی خیابان ولیعصر دیدم و باهاشون صحبت کردم
      بسیار متین
      مردم دوست
      باوقار و دوست داشتنی هستن
      هر کی بهش توهین کنه واقعا شخصیت خودشو زیر سوال میبره
      در ضمن کاملا با نظرش موافقم
      علاوه بر این هر کس هزینه سفرشو به یتیم بده اجرش بسیار بیشتر از کسیه که میره کربلا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اجر اونهایی که میرن آنتالیا و گرجستان و دبی چی؟؟
        اون ها هم حساب میشه یا نه

      • بدون نام

        شما حتما خود نازنین بیاتی هستی که اینقد هندونه زیر بلغت گذاشتی

      • بدون نام

        خود نازنین بیاتی هست که کامنت گذاشته. داره از خودش تعریف میکنه

      • بدون نام

        چون با تو خوب بوده هر کی بهش توهین کنه مشکل داره؟چی میزنی داداش

      • بدون نام

        امید هرچی سرجای خودش چون روضه گرفتی پس نماز نخون. چرا همه چی رو باهم قاطی میکنی؟

      • بدون نام

        کاربر ۱۱:۰۲
        خداییش شما عقلتونو آکبند نگه داشتبد؟!
        این نکته ساده رو نمی فهمید که شخصی که میره آنتالیا یا هر مسافرتی؛ واسه تفریح میره؛ هدفش خدا نیست که؛ ولی اونی که نذری میده و مراسم میگیره هدفش رضایت خداست؛ و بنابراین اگه پول رو بده به فقیر خدا رو خیلی بیشتر خوشحال میکنه تا پول رو صرف ریا و غذا دادن به اغنیا بکنه

    • بدون نام

      حرف شما کاملا درسته! ولی آیا شما این حرف رو به کسایی که مسافرت تفریحی به ترکیه میرن یا برای جام جهانی رفتن روسیه و کلی خرج کردن، میگی؟؟
      یا افرادی که کلی خرج ظواهر زندگیشون میکنن! میلیونی فقط خرج حیوون خونگیشون میکنن!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به نظرمن اصلاً خرج هاي اين دوموضوع باهم قابل مقايسه نيست.يك كم بيشترفكركنيدمعلوم ميشه براتون

      • بدون نام

        لطفا شما توضیح بدید تا برای من هم معلوم بشه

      • فرشاد

        فرقش اینه که اون سرمایه و پول شخصیشه و پولی که مداحا... میخورن پول بیت المال

      • بدون نام

        فرشاد صاحب مجلس مزد مداحو میده کدوم بیت المال؟

      • بدون نام

        اینا خیلی با هم فرق دارن؛
        کسی برای رضایت خدا نمیره ترکیه بلکه برای تفریح و سرگرمی میرن ترکیه ولی اونی که مراسم محرم داره و کلی هزینه میکنه هدفش مثلا قرب الهیه؛ آخه خدا راضیه کلی آدم سر گرسنه زمین بذارن یا کلی بیمار به خاطر بی پولی زجر بکشن و اونوقت ریاکاران مذهبی پولاشونو صرف مراسم محرم کنن؟!

      • بدون نام

        بدون نام:
        درک نمیکنم چرا انقدر دنبال توجیه مسخره هستین

    • ارزو

      شما خودتون پول دار عالمین کمک ب فقیر فقرا نمیکنید همین ک مردم دیگ میخان ی هیت و روضه و شامی راه بندازن اتیش میگیرین اگ راست میگین شما کمک کنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عزیزم چه توقعاتی داری..اونااا؟

      • بدون نام

        حرفشونوجدی نگیر خواستن حرفی گفته باشن.....خودتون به چنتا گرسنه تر از خودتون کمک کردین؟؟ اها یادم نبود شما که ریا کار نیستین و از این شلوغ کاریا نمیکنین ...بهتره به همون بازیگری و چهرتون بپردازین خانوم بیاتی عزیز تا امر به معروف و نهی از منکر ما

      • بدون نام

        از کجا میدونی به فقر ا کمک نمیکنه؟

        چرا شما مذهبیا فکر میکنید همه مثل خودتون دل سیاه دارن؟

    • سدیس احدی

      بسیار حرف قشنگ ی زده اتفاقا
      اگه اینهمه نذری رو بدن به مستحق دل میلیون ها فقیر خوش میشه
      اینها که توهین میکنن هم خودشون همون مفت خورا هستن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ...چرا شما همه ی مذهبیا رو به خاطر یه عده که میخواستن چهرشونو خراب کنن یکی میدونین؟

    • سید

      خداوکیلی خوب نگاه کنید.
      اگه این شکل از عزاداری ها ریا نیست پس چرا هیچ تاثیر مثبتی از آن در جامعه بعد از عزاداری وجود ندارد؟
      این خانم بد هم نمی گوید. شما باید کورکورانه عمل نکنید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا تازه پسرها کلی هم شماره رد بدل میکنند با دخترها

      • بدون نام

        ... یه ذره ایمان اگه داشته باشی از برکت محرم هست . روزی که مردی و چالت کردند ساحت سید الشهدا را تو قبرت خواهی فهمید اونجا دیگه پشیمانی فایده نداره

      • بدون نام

        سید خدا رو وکیل کردی بهت بگم پامنبریای روضه انسانهای درست جامعه هستند همونا که اخلاق درست رو پای منبر یاد گرفتند.

    • بدون نام

      دوباره تا رسید به ماه محرم و مردم خواستن برا اهل بیت خرج کنن یه عده صداشون در میاد که این پول خرج فقرا کنید فلان وبهمان
      اولا سفره امام حسین این قدر بزرگه که از فقیر تا کافر همه رو سیر میکنه دوما چرا موقع سفرهای خارجی و بریز به پاشایی که توی جشن تولد،مراسم ازدواج و سالگرد ازدواج و... همین سلبریتی ها میشه کسی صداش در نمیاد که این پولا رو خرج فقرا کنید؟
      وقتی میگیم منافق دقیقا از چی حرف میزنیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این جوجه فکر کرده آدم مهمی شده تا مردم به فتواش عمل کنند

      • بدون نام

        کاملا درسته. من نمیدونم عزاداری های محرم چه سوزشی در اینا ایجاد کرده که
        کارای خودشونو نمیبینن بعد به فکر اصلاح جامعه می افتند

    • ارزو

      شما ب جای اینکه لوازم ارایشی ایقد خودتو گریم کنی ی عکس بگیری لطف کن کمکشون کن شما ک داری زورت میاد پس ما ک نداریم باید چکار کنیم اونای ک ندارن خودشون نیاز ب کمک دارن تو ک داری کمکشون کن قول میدم باز بتونی ایقد خرج خودت کنی دیگم هیچ وقت حق ایجور حرف زدنی درمورد محرم و مداح و هیت و شام دادن مردم نزن چون اینا همش ب افراد دیگ مربوطه تو نمیخای بدی ک زورت اومده

    • بدون نام

      دست شما درد نکنه نازنین خانم واقعا حقیقت گفتی ولی کاش به مردم میگفتی که پولتون تو حلق فلان مداح و فلان مداح نکنید چون اینها فقط عین افعی میبلعند کارشون هم به محرم نیست هر قطره اشکشان 94562357 تومان آب میخوره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لال شو

      • بدون نام

        از کجا میدونی؟ شایعه ساز شایعه پخش کن

      • بدون نام

        دقیقا

    • بدون نام

      پررررررو

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اوا این چه حرفیه؟ ایشون به درجه اجتهاد رسیدن و خیلیا هم ازشون تقلید میکنن برین به فتواشون عمل کنین تا مثل اوشون به فقیر فقرا کمک کرده باشین....واقعا که

    • بدون نام

      خب شما هم خرج بزک دوزک و سرخاب سفیدابتون رو بدید به فقرا؟یا این همه فیلم بی خاصیته آشغال بازی می کنید که نه میخندونه نه میگریونه چرا به مردم نمیگید پولی که بابت دیدن این مزخرفات خرج می کنن رو بدن به فقرا؟این همه جشنواره سینمایی مثل فجر و جشن خانه سینما و جشن حافظ و جشن منتقدان چه دردی از فقرا دوا کرده؟بابت هر کدومشون هم که لباسهای میلیونی می پوشید و خودتونو شبیه دلقکها درست می کنید .خب پولشو بدید به فقرا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خوب سوزونده شماهارو

      • بدون نام

        بی نام دوم خود شما هم بخاطر سوزشت جواب کامنت من رو دادی.سوزش اصلی هم مال این خانم بوده که به مداحا و عزادارا بد و بیراه گفته

    • بدون نام

      چون راجع به پول مداح ها گفته،کفر گفته.........
      واقعا به شعور اونایی که فحش دادند شک دارم چون منطق امام حسین این‌نبود....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ما راجبه پول خودش بگیم و اینکه کمک کنه هم کفر گفتیم؟ داره بده تو هم داری بدی هرکس درحد توانش اگه هم کارا و خرج ارایش و اموالش به بقیه مربوط نیست فکر نکنم خرج بقیه و اینکه میخوان برای محرم کجا خرج کنن به بقیه مربوط باشه... همین که تو با شعور مملکت باشی برای ما بسه

      • بدون نام

        بهتره آدم اول به پول خودش نگاه کنه بعد راجع به پول دیگران نظر بده

    • بدون نام

      نزدیک محرم که میشه همه یاد مستمندان و نیروهای شهرداری و رفتگرا میافتن... این کارا برای جلب توجه و سر زبون افتادن دیگه خز شده... این بازیگرا تا هر چیزی میشه دو تا از عکس ها زباله گردا و بچه های بینوا رو میزارن و احساسات مردم رو تحریک میکنند تا هر چی تو ذهنشون رو به خورد جماعت بدن این خط این نشون اگه تا چند روز اینده صفحات این به اصطلاح سلبریتی ها پر از این تصاویر نشه و اینکه واسه محرم هیچ کاری نکین و بجاش به فتوای ما عمل کنید ... مطمئن باشین کسانی که این حرف رو میزنند خودشون حاضر نیستند از خرج های میلیونی و سفرهای خارجیشون بگذرند...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرا کسی نمیگه بیچاره دریا بیچاره ساحل بیچاره جنگل که تو تفریحات پر از آشغال میشه فقط محرم باعث کثیفی میشه؟
        منم با آشغال ریختن تو هر زمان و مکانی مخالفم ولی خب آشغالای غیر محرمم بگید دیگه

    • بردیا امامی

      درود بر شرف و انسانیتش.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هه اره واقعا همچنین درود بر ارایش و لباس و خرج و سفر هایی که فکر کنم برای کمک به فقیراست ... واااقعا درووووود

    • بدون نام

      حرفش صد در صد درسته

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اعمالشو مثل حرفش کنه منتها بی ریا

    • سید

      آیا این عزاداری ها تاثیری در رفتار مردم دارد ؟یا چیزی را عوض می کند؟
      پس چرا وضع ما هر روز بدتر می شود؟
      بهتر نیست که شکل آنرا عوض کنیم؟
      همین جبهه گیری های سخت علیه این خانم نشان از این دارد که شما که در این عزاداری ها ذوب شده اید تحمل هیچ نظری که مخالف باشد را ندارید!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چون بی ایمان هستی . همه چیزت ریا و نفاق هست

      • سید

        فرض کن من بی ایمان .
        شما با ایمانها هرساله میلیونها نفر تان به این شکل دارید عزا داری می کنید ولی دریغ از یک درصد اصلاح در رفتارتون.
        دارم می بینم این کشور گل و بلبل سرشار از بصیرت امام حسینی تان را؟

      • بدون نام

        فکر می کنید الگوی قهرمانان ایرانی که هشت سال دست خالی در برابر کل دنیا ایستادند کی بود؟ والان تو ازادنه کامنت می نویسی؟
        یا الگوی مدافعان حرم که نگذاشتند ناموس تو دست داعش بیفته کی بود

        حسین" روحی فداه

    • مینا

      من اصلا و ابدا با مداحان که پول های میلیونی میگیرن موافق نیستند چون کسی که برای امام حسین کار میکنه نباید درخواست پول کنه اما صاحب روضه به اختیار و رغبت میتونه مبلغی رو به صله بده... اما مشکل اینه که سلبریتی ها این موضوع رو بهانه کردند و کل محرم و عاشورا زیر سوال میبرن و آرزوشونو که این مراسم از بین بره اما نور خدا هیچ وقت خاموش نخواهد شد و اینها مثل حباب و کف دریا از بین خواهند رفت، این جماعت حتی نذورات رو هم که در ادیان دیگه وجود داره هم زیر سوال میبرند... باز هم میگم من خودم به شخصه متنفرم از کسانی که به زعم خودشون برای امام حسین کار می کند اما کاری می کنند که باعث بدبینی مردم میشه...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        میناجان با شما موافقم.

    • رامین

      به صورت پیش فرض کلا آماده ایم هر کس گفت تو محرم بهتره اینکار رو بکنیم بگیم ای وای توهین به مقدسات بدون اینکه تو مغزمون تحلیل کنیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلبریتی های دلسوز ما هم بصورت پیش فرض کلا آماده اند که فقط تو محرم به فکر مسائل خداپسندانه بیفتند و بصورت کاملا پیش فرض تر بدون فکر کردن فقط دهان مبارک را باز کرده و نظر بدهند و درنهایت هم مجبور به ماست مالی قضیه شوند

    • بدون نام

      خدا بي حجاب رو لعنت كرده...اين زنه خودش لعنت شده خداست نيازي به تف و لعنت ما نيست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه بابا
        پس همه زنهای دنیا الان لعنت شده هستن
        مردشور اون مغز پوکتو ببره

      • بدون نام

        یکی از دلایل قیام امام حسین احیا امر به معرف و نهی از منکر بود . این سلبریتی ها آخر منکرات هستند

      • فرشاد

        وای خدای من الان کل زنای دنیا به غیر از زن های مسلمان لعنت شدن
        کاش یکم مغز داشتی

    • زنده باد کوروش بزرگ

      تموم بدبختی ما ازهمین محرم وصفره

      پاسخ ها

      • سید

        اتفاقا شرایطی که جامعه امروز ما دارد از نظر فساد و بی عدالتی و رفتارهای نامناسب دولتمردان و ریاکاری مردم و دینداران متعصب و ... نیاز شدید به الگوی مناسبی مثل امام حسین ع احساس می شود هرچند انگ خارج شدن از دین به ما بزنند.و ما را به خارجی ها نسبت بدهند.

      • بدون نام

        تمام بدبختی ما از زمانی شروع شد که اهل بیت و پس زدیم.

      • پرهام

        اتفاقا خود تو ازاون آدمهایی هستی که کل ایام محرم رو توخیابونها میچرخی برا گرفتن نذری مجانی و البته چشم چرانی... شک ندارم حتی اسمت هم غلامحسین یا غلامعلی باشه و فقط ازرو عقده داری این حرف رو میزنی کورش کوچولو

      • راه روشن

        این محرم و صفراست که اسلام را زنده نگه می دارد ومانند خاری در چشم دشمنان اهل بیت می باشد و خوابشان را آشفته تر میسازد..

      • بدون نام

        بله واقعا بدبختی و مصیبت و ریاکاری و فحاشی و دیدن علافی جوونهامونو دو ماه باید تحمل کنیم

      • بدون نام

        داعش با وجود تو به هیچکس دیگه احتیاج نداره

    • ساهووستی

      چقد بیگار بدبخت پیدا میشن بخدا یه عده علاف به چای کار زندگی نشستن بهم توهین میگنن به تطر من حرف خوبی زده نود درصد عزاداران محرم شرابخور معتاد بیگارن که فقط واسه حود نماییو چشم چرانی میرن عزاداری امام حسین نه گریه من احتیاج نداره وقتی خوشحال میشه یتیمی بخنده

      پاسخ ها

      • سید

        نود درصد یه کم زیاد نیست؟

      • سید

        مخالفین نظر این خانم میگن همه بی دین و بی اعتقادن
        موافقین می گن همه عزادار ها شرابخوار معتاد بیکارن
        واقعا ملت بیخودی شده ایم!

      • بدون نام

        نود درصدو دقیقا از کجا اوردی؟؟ ...

    • سویل

      چیه هر کی نظری میزاره که باب میلتون نیست میگید چی میزنی و ازاین حرفا نظر هر کسی محترمه لطفا توهین نکنید من با نظر خانم بیاتی موافقم مداحا دقیقا چیکار میکنن که انقدر پول میگیرن...

      پاسخ ها

      • پرهام

        شماچی؟ همین چندروزپیش عکسهای جشن سالگرد ازدواج هفتم بهاره رهنما اومدبیرون. میلیاردی خرج کرده بود. چرا لال شدین و بهش نگفتین پولهاش خرج فقرا کنه. بازیگرهای خانم تازه ب دوران رسیده برا زاییدن توله هاشون میرن لندن و نیویورک که تابعیت اونجا رو بگیرن، چرا خفه میشین اونموقع و اعتراض نمیکنین؟
        فقط برا امام حسین زبونتون درازمیشه؟

        باجرات قسم میخورم اکثر اینایی که دارین اعتراض میکنین کل ایام محرم تو خیابونها میچرخین برا چشم چرونی و البته گرفتن قیمه نذری...

      • بدون نام

        این سلبریتی ها چی کار میکنند که اینقدر گیرشون میاد آرایش آنچنای میکنند پشت صحنه عشق و حال میکنند گشت گذارهای اروپایی و 100برابر مداحان پول میگیرن. مداحی اگه شغل باشه فقط سالی 2 ماه هست . شما که سراسر سال پولهای کلان میگیرید

      • سویل

        آقا پرهام نکنه خودت مداحی کلک نکنه حاج قاسمی چیزی هستی اسمتو الکی گذاشتی پرهام خودت تو محرم چیکار میکنی.

      • سویل

        گفتم که من کاری به حقوق سلبریتی ها ندارم مداحایی که ادعا میکنن نوکر امام حسین هستن نباید انقدر دستمزدشون بالا باشه بعدشم کی گفته همش در سال دوماهه پس ایام فاطمه و نیمه شعبان چی ؟؟؟ البته اینها انقدر تو این چند ماه میگیرن که برابر با حقوق چند سال ما من حرفم اینه چرا فلان مداح به خاطر شبی چند میلیون باید بیاد اونم با هزار خواهش و تمنا.

      • بدون نام

        همون کاری که بازیگرا و خواننده های بعضا مبتذل ما میکنن

    • همین دیگه...

      راس میگه ک

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اره مثل تو

      • بدون نام

        11:52 موافقم

    • بدون نام

      حالا کاربجای رسیده که هرتازه بدوران رسیده کم جنبه دراین موارداعتقادی اظهارنطر کند..بایدگفت خیلی کوچکتروحقیرتر از آنی که برای محرم نظربدی...معلوم الحال.... . ................

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این مورد اعتقادی شکلش عوض شده و شورش دراومده و داره به بیراهه میره دیگه طرفداری چی رو دارید میکنید؟ شده وسیله بالا کشیدن بیت المال و گول زدن مردم ساده لوح و چشم و هم
        چشمی جیره خورها و تجمع معتادها و سد معبر کوچه خیابونها و آلودگی صوتی و آزار ملت به اسم امام حسین بعدشم اینهمه
        تکیه
        تو هر کوچه معلوم نیست با کدوم پول زدن و یه سی دی هم گذاشتن فقط یه چند تا بچه توشه که داره بازی میکنه مسخرست و

      • بدون نام

        اوا این چه حرفیه؟ اون آرایش باعث شادیه کوکان فقیر میشه و اون تیپ نشون میده که چقدر خودشون هم سطح بقیه هستن و سفرهاشون هم برای مذاکره برای کمک به فقیر فقراست...هه والا خودشو درست کنه بعد بیاد فتوا صادر کنه

    • حمید

      حرفش‌ کاملا درست‌ و صحیح بوده

      پاسخ ها

      • حرف تو حرف

        تشکر وسپاسگزاری از خانم نازنین بیات شما به گردش و تفریح وخارج رفتن وخرید مشغول باش مداحان هم به خاطر حرف شما که خییییلی بزرگوارید گوش میکنند و پول کم میگیرند وبه ایتام کمک می کنند می خواستی اسمت فراموش نشود اظهار فضل کردی محرم به خاطر اقا امام حسین انقدر بزرگه که حتی نیاز به مداح هم ندارد محرم. محرم است وگریه دارد بخاطر نا مردی هایی که در حق امام حسین فرزند حضرت علی وفاطمه شده نام حسین توام با اشک است چه محرم باشد چه نباشد

    • عباسی

      ای بابا
      نازنین خانم چون بعضی کمکا به چشم مردم نمیاد و دیده نمیشه و خیلی ها حاجی نمیشن کسی پنهانی ب فقرا کمک نمیکنه چون متاسفانه دوس دارن دیده بشن و یلی بشن تو محل
      جامعه امروز ما ...

    • حسین

      پول خرج کردن برای غذای سگ و گربه درسته ولی تا یکی میاد برا امام حسین خرج کنه میشه هدر دادن!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        و جالبه اونایی که میگن شماحاضر نیستین انتقاد بشنوین با این انتقاد ها خود انتقادپذیرشونو نشون میدن

      • بدون نام

        منطق جاهلیت مدرن

    • محمد

      منم اولش با حرف این بازیگر موافق نبودم ولی با استوری که بعدش گذاشت فهمیدم زود قضاوت کردم و حرفشون کاملا درسته

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چون حرف دومش هیچ ربطی به حرف اولش نداشت و فقط واسه ماست مالی قضیه بود

    • بدون نام

      انقدر صدام و پادشاهان نکنید که سعی در از بین بردند مراسم کردن. اینها از منظوری نمیگن و شاید زاویه دیدش از نگاه به مداح بوده که پول مداحی را و میشه بگی مداح مجانی مداحی کنه و مبالغ را به صندوق خیریه ها اهدا کنند متولیان هیئت ها. چرا فوری ربطش میدید به عزاداری ؟ مگه زمان شاه عزاداری نمیکردیم یا اوایل انقلاب میدانها کپ جمعیت ؛ مداح اثر میگذاشت یا پول مداح اصلا مطرح نبود الان ما به رفیقمون میگیم میای هیئت میگن مجلس داریم ..... همه شکر خدا عشق بلندگو .. اگر یکی از نادانی یا مختصر گفت انقدر فحش ندید

    • بدون نام

      این عقلکل از کجا پیداش شد با این فتوا هاش...یعنی هزار ساله مردم راه اشتباه رفتند. . زنیکه خودت رو جم کن . پا تو کفش مراجع نکن

      پاسخ ها

      • سید

        نخیر
        بیش از هزار ساله مردم را به اشتباه برده اند.

    • سیمین

      حرف خوبیه به شرطی که اینی که به خودش این حق رومیده که درجای عمومی درموردمسئله ای که به عده ی زیادی مربوط میشه اظهارنظرکنن،خودشون هم هزاران میلیاردی روکه صرف لوازم آرایش های انچنانی ومسافرت های آنچنانی ترشون به مکانهایی به مراتب آنچنانی ترمیکنن وهزاران دیگری روکه خرج عملهای زیبایی وهزارکوفت وزهرماردیگه میکنن تاشایدکمی بیشترموردپسنداین تهیه کننده واون کارگردان بدترازخودشون قراربگیرن وبه کاراونهابیان روهم ازش دل بکنن وخرج خنداندن یتیمام بکنند.بااینکه میدونیم بسیاری ازاین مداحان پول خاصی نمیگیرند وبسیاری ازآاین مثلاهنرپیشه هاوکارگردانها وامثال اونهاپولهای بی اندازه خاصی ازجاهای بسیارخاص تری دریافت میکنند!مثلا اون امکان ویژه ای که فلان مدیر شهرداری به یکی ازهمین ریخت هنرپیشه هاداداگربرای چشم وابروش نبودبه خاطر کدوم مثلا ویژگی خاصش بود؟!واونهم این پول بادآورده روچرانبردخرج ایتام کنه؟

    • امیر

      خانم بیاتی شما اگه هر حرف دیگه ای میگفتی هم این شلوغکارا عادت کردن نفهمن
      بیخیال
      اونی ک باس بفهنه فهمیده و لایک کرده
      اونیم ک نظر منفی داد هر چقد یاسین بخونییییییی تو گوش .... خوندی نمیفهمه خواهرم
      اجرت با آقا
      امام حسینم ب حرف تو راضیه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بدبخت اون مملکتی که فهمیده هاش نفهمایی مثل شمان

    • ابراهیم

      نازنین بیاتی اگه مداحی به فرض محال شغل باشه دو ماه در سال هست. ولی سلبرتی ها سراسر سال فیلم دارند و پولهای خیلی کلان میگیرن . پشت صحنه چه کار ها که نمی کنند چه عشق و حال و چه تفریحات و دوست پسر بازیها و جشنهاو ولنتاینها و . خلاصه هر چی هوس کنند براشون مهیا هست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا درست گفتی

      • بدون نام

        زنده باد

    • عبدا...

      خانم بیاتی ناراحت نباشید چرا که از قدیم تا بحال شنیده ایم حرف حق تلخ است پس از این باید ناراحت باشیم و گریه کنیم که هنوز
      من مدعی دوستدار حسین ( ع ) راه انتقاد
      کردن را یاد نگرفته ام و با توهین که بدور از فرهنگ آن امام بزرگوار است قصد دفاع از عزاداری را دارم.

    • بدون نام

      بهتره با افکار و نظر درست اشخاص از هر طبقه قوم و یا 00000000 اجتناب شود به همه احترام بگذارید تا شاهد پیشرفت باشید خدا نگهدارتون ایرانیهای عزیز

    • بدون نام

      بابا از کجا میدونید کمک نمیکنه.اگه بیان جاربزنن صدها فحش وکامنت میگیرن.اگه هم نگن یکجور.اه.یکم بخودمون رحم کنیم تا خداهم به ما رحم کنه

    • بدون نام

      معمولا جاهایی که غذای نذری میدن هیئتهای مذهبی و مساجد عموم مردم میتونن برن و تنها چند روز در محرم هست که خیالمون راحته کسی گرسنه نمیخوابه یا اینکه اصلا مذهبی نیستم اما حرفت و کاملا برگردوندی اول عکس فقرا رو گذاشتی و گفتی به مداحا پول ندن حالا در توضیحش اینو میگی به مداحا پول ندادن و قبول دارم اما تو توضیح نظر اولت با اینکه ادعا کردی منظورت کمک به فقرا بود اما عملا نذری دادن و هدف گرفتی شاید طرفای شما بالای شهر تهران اینجوریه که نذریها رو فقط به پولدارا و شکم سیرا میدن اما تو شهر ما همه میتونن بیان و از غذای نذری استفاده کنن تهشم هرچقدر زیاد بیاد غذا بازم بین فقرا تقسیم میشه من مذهبی نیستم اما بخاطر اینم شده حمایت میکنم از پخت غذای نذری تو و امثالتم اگر دین ندارید لااقل آزاد مرد باشید با خیلی چیزا در محرم موافق نیستم اما با دادن نذری به شدت موافقم حتی اگر خودم نذری نداشته باشم چن میدونم چند روزم شده فقرا میتونن غذای خوب بخورن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اونیکه با ایمانه میره یه کار راه میندازه دوتا بدبخت رو میبره سر کار حالا دوشب هم قیمه خوردن بقیه سال چی؟ ....

      • بدون نام

        بقیش دیگه وظیفه دولت وظیفه شناس مونه

    • بدون نام

      خود همین سلبریتی ها سردمدار ولخرجی و اسراف و بریز و بپاشن. اونوقت به موضوعات مذهبی که میرسه یاد فقرا می افتن.
      اسراف در هر صورت غلطه و اسرافکار به فرموده قرآن برادر شیطانه. چه تو مراسم محرم چه هر جای دیگه. اما باید دید این جور حرفها از دهن کی و با چه نیتی درمیاد!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاش ببینه خود ایشون این حرفتو

    • بدون نام

      اون موقع که با رفقات تو مراسم افتتاحیه فلان مزون و فلان کافی شاپ و فلان سالن زیبایی و... با هزینه های گزاف میلیاردی شرکت می کنین و پول قلمبه می گیرید تا فقط یه دونه عکس با برند اونا بندازید و تبلیغ کنید چرا یاد خندوندن یتیم نیستید؟؟؟
      جماعت متظاهر ریاکار مزوّر! از شما بوقلمون صفت تر باز هم خودتون هستید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یعنی دمت گرم

      • بدون نام

        احسنت

    • بدون نام

      شعور یه عده ای در همین حده که فکر میکنن به محرم توهین شده.......واقعا کجاییم و کجا داریم زندگی میکنیم..متاسفم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو باشعووور فقط یاد بگیره اون خانوم که به شعور بقیه توهین نکنه هه فکر میکنه ما کوریم و ریخت و پاش خودشو نمیبینیم سلبیریتین دیگه

    • سام

      خانم بیات همین اینا که دارن بهت توهین میکنن و فحش میدن خودشون را عزاداران حسین (ع)میدونن....وای به حال دین و مردم ما...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ایشون به دین و عقاید مذهبی دیگران توهین میکنه اشکال نداره؟!؟ حالا حرفشو عوض کرده وگرنه با چیزی که قبلا گفته کاملافرق میکنه،

      • سویل

        گل گفتی واقعا همینه.

      • بدون نام

        15:53 کجاش توهین بود مدیونی اگه نیای دقیقا جمله ای که توش توهین شد رو بگی... فقط نظر بود اگه می تونی خلافشو ثابت کن

      • بدون نام

        15:53 چه توهیتی؟؟

    • شاپور

      حرف حق تلخه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حرف ناحق هم تلخه و باعث رنجش

    • بدون نام

      مداحان اگر دنبال ثواب باشن مجانی مداحی کنند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اون خانومم دنبال شاد کردن یتیم ها و فقیرا باشن خودشون قدم اولو برمیدارن برای شاد کردن حتی یه یتیم اون هم بدون ریا

    • بدون نام

      مداحی بی ارزش و بی اثر ،قبول....اما فیلمهای شما چه ارزشی داره چه دردی از مردم دوا کرده جز اینکه جیبهای خودتون پرپول شده، پس پول این فیلمها رو هم به فقرا بدین...اصلا شما که اعتقاد به حقوق میلیاردی داری چرا توی فیلم سینما نقش زن روحانی بی پول رو بازی کردی ، اگر امثال شما فقط بخاطر پول و شهرت روی عقاید خودشون پا میذارن ما حاضریم بخاطر عقایدمون ثروتمون رو بدیم .حتی اگر نیت خیر داشته باشی چطور مردم باور کنند وقتی زندگی شما ها پر از تجملاته...

    • بدون نام

      اگر مداحان واقعا در پی راه امام حسین هستند باید به حرف حق گوش کنند.واز سخن راست نرنجند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اهان اونوقت سخن راست توسط چه کسی گفته میشه؟

    • بدون نام

      هر چیزی جای خودش داره قطعا کمک به ایتام خوبه اما اگه هزار سال پیش هم همه عقیده شما را داشتن به جای اشک ریختن برای امام حسین به ایتام کمک میکردن الان ما از مظلومیت امام حسین چیزی نمیدونستیم همینطور که الان اکثر ما از نحوه شهادت هشتاد درصد امام ها و ماهی که به شهادت رسیدن خبری نداریم پس این عزاداری ها مثل طنایی محکم که باعث میشه مظلومیت امام حسین از یاد نره

    • حقگو

      هدف امامان از شهادت چیزی نبوده جز احقاق محرومین و مستمندان وایستادگی در مقابل زورمندان و ظالمین .هدف پیامبر هم احیااخلاق و انسانیت بوده.پس شمایی که دم از حسین دوستی میزنی.چرا در مقابل حرف حق میخروشی و بابی اخلاقی و ناسزا وتهمت میخواهی یک خانم که فقط یک حرف زده زیر پاله کنی آیا امامان این رفتار شمارامیپسندند. شما فقط با این فحاشی ها به ساحت امامان توهین میکنید .اینجا بحث پول بوده که شما را این اندازه نگران و دلواپس کرده .اگر شما پیرو راه امام حسین هستی او در واقعه عاشورا به هیچ‌کدام از دشمنانش فحش وناسزا نداد.فقط از حق مظلومین پشتیبانی کرد .در طی این دو قرن هم امثال شما ومداحان نبودن که نام او رازنده نگه دارند بلکه خون مقدس او که برزمین ریخته شد. نسل به نسل بر زبان همان حقدوستان نام حسین قطع نشد.از این به بعد هم راه امام حسین نیازی به شلوغ کاری و فحاشی شما ندارد.و از شما مبرا می‌باشد.مگر این خانم چی‌ گفت که مستحق این همه تهمت و ناسزا شد.اگر امام حسین الان بودن به شما چه میگفتن.نکنه فکر میکنید از دست ایشان جایزه می‌گرفتین .
      کمی فکر کنید و روشتان را عوض کنید .کمی به آبروی شیعه فکر کنید .

    • بدون نام

      پول مداحان را خود مردم می دهند و هیچ احدی نمی تواند و حق ندارد برای مردم تعیین تکلیف کند...همانگونه که هیچ کس حق ندارد برای مردم تعیین تکلیف کند که پول بلیط خوشگذرانی درکنسرت و سفرهای مسأله دار به سواحل کشورهای همسایه را ببرند به فقرا بدهند. همین فقرا وقتی امثال شما در مجالس خوشگذرانی هستید در مجالس عزاداری اباعبدالله حضور مستمر دارند و استفاده می کنند.سال قبل 4 میلیارد دلار پول از کشور برای خوشگذرانی در ترکیه هزینه شد.البته اگر شما نصف هزینه آرایشگاه خود را به فقرا بدهید دست کم چند خانواده را متمکن می کند.

    • رضا

      دمت گرم خانم کاملا حرفت درست ومتین است

    • بدون نام

      عجب...بد نیست خانوم بیاتی اول یه نگاه به خودتون بندازین بعد حرف بزنین... تو این وضع شما سلبیریتی هارو کم داشتیم فقط..چییییکار دارین مردم چه جوری خرج میکنن وقتی خودتون اونطوری خرج میکنین؟ فقط بحث راه میندازین اه همینه که اعصاب نمونده واسه یکی مون دیگه ..هرروز یه چیز جدید...

    • احد صالح

      خودتي
      کجاي اين جهان هستي قرار داري که مثلا رهنمود ميدي
      حد تو يک مطربي که نقش را بازي مي کند

    • بدون نام

      حرف کاملا درستی زده ایشون. ای کاش به جای فحش دادن کمی گوش شنوا پیدا کنیم

    • ممم

      اصلاااااااا از حرف های بار اول شما نمیشه به حرفهای دفعه بعدبتون رسید
      (به جای برداحت میلیاد ها تومن به مداحان برای گریاندن شما ان ها را به یتبمی بدید تا شاد شه)
      حودتون مقایسه کنید با حرف های بار دوم
      چه ربطی دارن دقیقا??
      برداحت میلیاردی و گریاندن با رفتگران و مواطب باشیم اشغال نریزیم
      حانم بیاتی اون دست مردم معترض شلوغ کن نیستند شما منطورت رو 180 درجه چبکی بیان کردی
      در ضمن مساجد و هیئت ها و… .که قابل دسترسی به همه هستند اون روز غذای نذری بحش میکنن
      درباره گریه هم که هیچ جایی در منطور حرف های بعدیتون نداره برحلاف اولین بار باید گفت مکتبحسینی و عزاداری حسینی یه قسمتیش گریه کردن هست به عنوان نمادی که چه شد سر ارباب ما و اقای اسلام بعضی ها جرئت بیدا کردند اون بلاهارا بیارند و نوعی حرکت سیاسیه که توضیحش طولانیه و اینجا نمیشه گفت به طور کامل
      درباره اشغال نریحتن درست گفتید و این که به فکر رفتگران باشیم

    • علیرضازمان نوکر ارباب بچه تهرون

      شمابروبا سگ وگربت بازی کن پول غدای اونهاروبده به یتیمها
      مردم عشق میکنند نذری مدند
      چه جور رفتن به گرجستان و ارمنستان وانتالیا رکورد زده اونجا صدات در نمیاد
      اگردین ندارید ازاده باشید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عليرضا جان ولشون كن خر چه داند قيمت نقل و نبات

    • بدون نام

      تقبل الله همه برا ما منبری شدن

    • بدون نام

      شما اول میگی بجای پول دادن به مداحان برای گریاندن شما، بعد الان میای میگی منظورم اونایی بود که غذا نذری میدن... چی میگی اصلا حالت خوبه؟ مجبوری حرفی بزنی که بعد واسه درست کردنش چیزی بگی که اصلا ربطی به حرف اولت نداره؟ مثلا شما هنربندا اظهار نظر نکنین میگن لالین؟؟؟

    • بدون نام

      سلبریتی هایی که مثل کبریتی افتادند به جان فرهنگ زیبای این مرز و بوم
      سلبریتی هایی که برخلاف سلبریتی های دنبا حتی یکککککککککککککک موسسه خیریه به نامشان نیست
      که هیچ
      حتی به پولهایی که همین مردم برای زلزله زده ها را می دزدند
      وقت عید نوروز در انتالیا و ایتالیا و ..... به عیش و نوش مشغولند
      به تغذیه سگ و گربه مشغولند و گرفتن شخصیت از سگ و گربه با نشاندن انها در ماشین لاکچریشان
      اما وقت محرم و صفر و حج و زیارت مردم را سرزنش می کنند.
      که به چه حقی به مسافرت و زیارت می روید؟!!! به چه حقی مراسم می گیرید و فلان قدر هزینه می کنید؟

      مرده باد کوته فکران مذبذب

      پاسخ ها

      • 7

        دمت گرم رطب خورده منع رطب می کند حکایت ایناست

    • بدون نام

      ده دقیقه تو مراسم تحریم یک ملیون گرفت

    • 7

      مایادمون نرفته بعضی سلبریتی ها به بهانه زلزله کرماشاه پول جمع کردن ومعلوم نشد چه کارش کردن

    • بدون نام

      گیر بدید به کنسرت هایی که میلیاردها تومن در دوساعت خرجشون میشه که برابر هست با خرج یکسال محرم چند استان

      پاسخ ها

      • بدون نام

        !!!!!!!!!میلیاردها تومن برای دو ساعت

    • بدون نام

      خانم بیاتی اگه عکسهای خودتو خوب دقت کنی میبینی با 10%پول لباسهای گرون قیمتت ده ها جوون مشکلاتشون حل میشد یعنی نمیشه تو هم مثل بقیه سالی چهار دست یا دودست لباس بگیری بقیشو بدی فقرا؟

    • بدون نام

      حدود1400ساله که میلیونها انسان دارای نام ومنسب در حد پادشاهی تمام تلاشهاشون رو کردن وبا پول الان تیلیاردها دلار خرج کردن که نور امام حسین ع رو با فوتهاشون خاموش کنن اما این فوتها فقط خودشون رو در قعر جهنم انداخت شماها هم خودتون رو به اونها ملحق نکنید.

    • بدون نام

      اگر بیاتی میفهمید یکی از فلسفه های اشک بر امام مظلوم مبارزه دائمی باظلم و حمایت همیشگی از مظلوم هست وباریشه کن شدن کامل ظلم هست که فقر هم کامل از بین میره، بیاتی باور کن اگه همه ی مردم یکدست درطول سال هر روز اشک بر امام مظلوم میریختن روحیه تقوا پیدا میکردن والله والله والله تمام مشکلات اقتصادی و فقر هم با این حل میشد.خود اشک بر امام مظلوم حقایقی داره که موجب روح اخلاص وتقوا میشه

    • بدون نام

      بیاتی برو از پیر غلامها وهیئتیهایی که دائم هیئت میرن بپرس وببین ومقایسه کن که اشک وروضه چقدر روحیه بانشاطی بهشون داده وبا خودت که دائما اهنگ گوش میدی از ته دل نشاطشون رو باخودت مقایسه کن وببین

    • بدون نام

      کسانی که هیئتی هستن میدونن چقدر اشک برشهید کربلا نشاط میاره در اصل باعث خیلی برکات اخلاقی هم میشه

    • بدون نام

      اشک نشاط اور ما به از رقصهای کدر کننده ی قلبلب شماست،
      امتحان کنید.

    • بدون نام

      بنظرم یکی از مشکلات اصلی اینکه اینهمه بهت انتقاد میکنن وکار خوبی هم میکنن اینه که معمولی وصاف وساده از جنس مردم نیستی خودت ساده زیست بودی وتجمل گرا نبودی بعد دم از فقرا میزدی بهتر بود.

    • بدون نام

      خود امام حسین تمام دارایی و هر چی که داشت را در راه خدا داد و از هیچ کس توقعی برای این کارش نداشت حالا این مداحان گرامی که می خواهند برای همون امام بیان مداحی کنند باید پول بگیرند .
      اگه برای خدا و برای امام حسین هست که پول گرفتن چه معنی داره اگر هم برای پول هست که فکر کنم نه خدا این نوحه را می خواهد نه امام حسین

    • هرکی

      یکی که اصلا آدم مهم و آدم حسابیی هم نیست ی حرفی از رو نادونی زده
      حالا بیا ببین چند نفر وقت و انرژی و اینترنت و .... هزینه کردند این مسئله پوچ را بحث کردند واقعا ساده لوح نیستید؟

    • بدون نام

      قبولت دارم

    • بدون نام

      والله که این هزینه ها چه دولت بدهد و چه مردم خرج کنند ضرورت ندارد الان دنیا به این نگاه نمیکند که مراسم عزاداری ما چگونه است الان نگاه میکند کا آیا ما اولویت های جامعه مان را درست تشخیص میدهیم یا نه . برای عزاداری هیچ وقت دیر نیست . ولی برای رسیدگی به امور فقرا مهلت وجود دارد . الان اگر کمک کنیم یک نفر در دایره دین باقی میماند . اما وقتی امانش بریده شد دیگر خدا را بنده نیست و آنوقت ما مقصریم و خدا از ما در روز حساب از ما بازخواست میکند که چرا عقل خود را بکار نیانداختید

    • سما

      بلاخره هرکی یجوری باید پول دربیاره دیگه. چند ساعت میاد خودشو جر میده که پول بگیره. محرم بیشتر واسه هممون سرگرمی شده ...

    • فاطمه

      خانم بیات محترم، شما وقتی از جمله «پول دادن برای گریاندن» استفاده میکنی یعنی داری به تمام عزادار های امام حسین که واسش گریه میکنن توهین میکنی، چون هنوز نفهمیدی که حتی گریه و اشک برای امام حسین هم لیاقت و شعور میخواد و نصیب هرکسی نمیشه، نمیدونی و نشنیدی که کسی که واسه امام حسین خالصانه اشک بریزه چه عظمت و عزتی پیش خدا داره، نشاط و سبک بالی که من گناهکار بعد از اشک واسه امام حسین حتی برای چند دقیقه پیدا میکنم رو درک نکردی پس حق داری که اشک واسه امام حسین رو به سخره بگیری.
      تو رو خدا برو تو اتاقت و به جمله ای که گفتی یه بار فکر کن. توهین کردی اما خودت نفهمیدی. حالا هم واسه اینکه حرف قبلی ات را درست کنی کلا یه موضوع دیگه ای رو مطرح میکنی که درسته اما اون چیزی که قبلش گفتی رو توجیه نمیکنه
      خدایا هممونو بحق خود امام حسین ببخش

    • بدون نام

      من یک حسینی با غیرتم و حرف این زن رو تائید نمی کنم ولی از یک جهت که می گه پول مداحا باید کم بشه شاید راست باشه یک عاشق واقعی لازم نیست حتما پول بگیره که از حسین بخونه... فقط بعضیاشون

    • بدون نام

      ایموجی که تو عکسش استفاده کرده به معنی بزن قدشه نه کمک!!! خوبه بره یک ذره مطالعه کنه.

    • زهرا

      خانم بیاتی ،اینکه میگین باید نذری محرم خرج فقرا بشن قبول ،یعنی ما نذری درست کنیم بدیم فقرا
      اما شما تو پست اولتون اشاره ای ه نذری نکردبن و مستقیم گفتین مداحان
      یعنی ما روضه نگیریم ،حالا نمی دونم چی شد که حرفتون از مداح به سمت نری تغییر کرد ،درضمن شمایی که چن صد میلیونی پول میگیری ،بهتر نیست قبل ازاینکه به بقیه یاد بدین چیکار کنن ،چیکار نکنن ،خودتون عمل کنین .خودتون قبل حرف زدن به فقرا کمک کنین ،یادتون باشه مردم میتونن گرونی و فقرو تحمل بکنن اما دل کندن از روضه ی امام حسین برا همه محاله.یاحق

    • اسی

      بندگان خدا نیت سو ندارند ، حرف زدن بلد نیستن افاضه پشگل میکنن

    • بدون نام

      مردم ایران فقط حرف میزنن همه ما وقت حرف زدن خوبیم کدوممون کمی از اسایش خودمون کم کردیم به فقرا دادیم اگه اینطور بود فقری نبود اگه به حق همدیگه احترام میزاشتیم فقیری نمیموند اگه احتکار و ولع برای خرید نبود گرونی نمیشد اگه وقت انتخابات درست انتخاب میکردیم هر روز نمیدیدیم یکی از همون منتخبین ما گند زده یه روز شورا یه روز یکی دیگه فقط عزاداری بده فقط خرج کردن برا امام حسین بده خرج جشن های دیگه خوبه کاش همه به جای ایراد گرفتن درست کار کردن بلد بودیم همه شماها که مخالف و موافق بودین کدومتون واقعا به فکر فقرا بودین فقط شعار شکم گرسنه یتیم را سیر نمیکنه همه اینا را به خودمم میگم

    • بدون نام

      خانم بیاتی جواب ادعای الکی ات درباره کمک به فقرا رو مردم دادن
      اما در مورد قسمت دوم یعنی گریاندن
      به جای سگ بازی یه کم کتاب روانشناسی بخون تا بدونی که گریه کردن هم مثل خندیدن برای زندگی طبیعی لازم است و حتی یادمه استادمون می گفت گریه باعث خروج مواد سمی بدن می شوند و این مواد طوریند که فقط با اشک دست از سر بدن برمیدارن. بله گریه باعث ارامش روحی میشه.
      اما در مورد فلسفه گریه هم باید بدونی که هیجان زمینه ساز شناخت است.
      اگر عاشق باشی انوقت پذیرش حق اسان تر است حتی اگر به زیانت باشد
      و اینگونه بود که یاران حسین دست از دنیا کشیدند به خاطر عشقشان به حسین ومرام حسین.
      و در سالها و قرنهای پس از ان هم عاشقان و عزادارن واقعی اش در مقابل ظلم سرخم نکردند
      همانطور که رزمندگان عزیز ما حدود 1300 سال بعد از کربلا با الگوگیری از حسین کشور را حفظ کردند و هنوز هم امثال حجیی ها از ثمره همین چشمه زلال تربیت حسینی هستند.

    • عاشق حضرت امام حسین سلام الله علیه

      گریه بر سید الشهدا علیه السلام توفیقی هست که نصیب هر کس نمیشه۰ پس لطفا در این خصوص نظر نده۰ چه بسا بهتر باشه که در خصوص جشن های پر هزینه ای که برای بازیگرها ترتیب داده می شه همین نظر رو بدی و اونجا هم به فکر فقرا باشی۰ بدون که خنده جایی داره و گریه هم جایی ۰ وچه جایی بهتر از عزای امام شهید و مظلوممان۰ خنده دائم نشانه بی مبالاتی است ۰ بخدا قسم که طبق وعده حضرت زینب سلام علیها ذکر اهل بیت تا ابد محو نمی شود ۰ چه بسیار کسانی که خواستند ولی رو سیاه شدند۰

    • علیرضا

      من نمیفهمم اگه یک کسی راجع به نحوۀ پول خرج کردن این به اصطلاح هنرمندها یک جا مطلبی بنویسه هم صداشون در میاد که در زندگی افراد دخالت نکنید و به شما چه و ....
      من با دعوت کردن مداحهای پولکی مخالفم ولی حرف این خانم به کلّ دستگاه امام حسین علیه السلام کنایه میزنه
      قصد بی ادبی ندارم ولی باید گفت: «اینکه افرادی از روی عشقشون به سیّدالشهداء علیه السلام پول خرج می کنند به شما ربطی ندارد»
      مقایسۀ این خرج با پول و غذا دادن به فقراء هم خیلی بی ربطه اتّفاقاً افراد زیادی هستند که هشتشون گرو نهه ولی پول جمع میکنن تا برای امام حسین خرجی بدن
      سطح فکر بعضیا خیلی خیلی پایین تر از اینه که این حالها را بفهمن

    • م

      شما لیاقتت همون که بری سگارو بشوری نازنین خانوم

    • بدون نام

      خانم بیاتی درست میگه منم موافقم با حرف ایشون از شجاعتش ممنونم

    • بدون نام

      حال..........حال......حس.....همونطور که همه میدونن بازیگرا کلا مهمترین چیز تو زندگیشون عشق وحاله هرچی حال بده خوبه، نده بده در واقع شیطانشون ضد حال وحال رو میپرستن کلا حال در حال هستن وهرکسی به حرف اینا گوش بده حالش خوب نیست کلا ادم بی حالی هم هست،خخخخخخخخخخخاز شوخی بگذریم بسیاری از بازیگرها کلا تو محیطی بزرگ شدن که اصلا نمیتونن درک کنن که کربلا چه فازیه ماذا فاذا فاذا ماذا.... خخخخخخخخخخخخ

    • بدون نام

      همونطور که میدونید عده ی بسیار زیادی از بازیگرا کلا توی خانواده وفامیلهایی بزرگ شدن که کلا با فرهنگ عاشورا بسیار غریب هستن وطبیعیه که اینجور حرفهایی رو بزنن و ندونن که کلا اگه فرهنگ عاشورا در جامعه همه ی جوانبش عمل بشه وزنده نگه داشته بشه کلا فقری باقی نمیمونه،وطبیعیه که ندونن مقام امام رو وجیگاهش رو در عالم وفلسفه ی عزاداری رو بعداز این ندونستنها ارزش پول هم برای این عزاداری خرج کردن رو گناه بدونن

    • بدون نام

      طبیعیست!!!! کسی که فلسفه ی عاشورا وعزداری و امام رو اندازه ی یک نخود نشناسه برای اینکه ببینه توی عزاداریش یک نخود هم خرج بشه فشار بهش میاد.

    • علی

      بعضی ازشما سلبریتی های که دم محرم یادفقرا میفتید خواهشا موقع گرفتن حقوق های چندصد میلیونی هم یادفقرا باشید راستی 30میلیاردی که ازمردم برای زلزله کرمانشاه گرفتید چیشد

    • سجاد

      اونای که با این حرفهای خانم محترم موافقند بروند درباره دین و ایمانشان بیشتر فکر کنند کسی که شخصیت داشته باشه که همه جای خودش رو برای جلب توجه عریان نمی کنه حالا می خوای پول جمع کنی برا فقرا چرا گیر دادی به عزای امام حسین علیه سلام این همه کمیته امداد و بهزیستی و.... می دن به فقرا نمی بینید بعد هم قرار نیست اگه مملکتی ثروت داره مفت مفت بده به فقرا فقرا را با گداها و... اشتباه نگیرید ریشه عقب ماندگی مملکت منو الفکرهای مثل شماها هستند که از دوره قاجار مثل قارچ افتادید به جان فرهنگ مردم

    • لی لا لی

      به نظر شما امام حسین برای چه شهیدشد به قول شما امربه معروف ونهی از منکر کی امام حسین از این تجملات و مراسمهای ریاحی خوشش امده برای چه به مداحی برای یک ساعت چند میلیون بدن انوقت ان فقیر بر توسطل زباله نان خوشکه دربیاره بابا به اسم اسلام به اسم امام حسین به اسم شیعه این چه کاری هست تو ایران انجام میدی

      پاسخ ها

      • امید

        طرف دوست داره ازجیب شخصی خودش پول بده برای مداحی مگه به کسی ربط داره یه مشت بی سواد به نام بازیگر جمع شدن که ادای روشنفکرارو دربیارن شما به جای هزینه های سرسام آور نگهداری ازسگهای تزئینی وسفرهای خارجی تون بدید برای فقرا حالا بماند که چقدر فقرا درسال چشمشون به این مراسمه که یه شب برنج وگوشت گیرشون بیاد وگرنه اگه همین مراسم هم نباشه همون چهارتا فقیر هم باید ازگرسنگی بمیرن لابد فرداهم گیرمیدید بحای مسجدساختن پولش رو بدید به فقرا بیجای حسینیه ساختن پولش رو بدید فقرا اصلا هرچی به دین ومذهب مربوطه تعطیل کنید بدید فقرا ولی شما خدایی نکرده
        اصلاازعیش ونوشتون کم نشه شمازندکی لاکچری حقتونه ای خاک دوعالم بااین افکارت نازنین جان راستی حال سگهای ملوست چطوره یه وقت گرسنه نخوابن ،

      • چکاوک

        برای مداحی که بخواد برای اسلام وامام حسین بخونه میلیاردها خرج کنیم باز هم کمه چون زندگی توی همین دوچیز خلاصه شده بقیش پوچ وبی معنیه

    • بدون نام

      چرا تا ی پولی درراه امام حسین و اهل بیت خرج میشه همه یادشون میفته فقراهم هستن.شما پولدارا پول یکی از سفرای خارجیتونو خرج فقرا کمک کنید ببینیم فقیری هم میمونه که به محرم برسه

    • حسنی

      چطوره امسال جشنواره فیلم فجررو تعطیل کنیم پولش رو بدیم به فقرا وایضا جشن خانه سینما رو وامثال این جشنواره ها نظرتون چیه ؟ یه پیشنهاد دیگه همه بازیگرا یک درصد ازکل مبلغ قراردادهاشون رو بدن فقرا چطوره؟

    • چکاوک

      حمایت از فقرابه عمله نه به زبون،خانم بیاتی تو بیا به وظیفه خودت عمل کن هزینه آرایش وسگ بازیتو بده به فقرا بعد بیا اینجاتریپ دلسوزی وحمایت از فقرا بگیر

    • تسنیم

      ببینم چرا نباید هزینه ی میلیاردی جشن های عروسی ،سیسمونی ، تعیین جنسیت و .... ، آرایشگاه ،آتلیه و بهترین خواننده و ارکست ،کلیپ عروسی ، و .... ، سالی چند بار سفر خارج برا عشق و حال خرج فقرا نشه ، تازه به مراسم های عزاداری همه اقشار جامعه دعوتن و فقرا با عزت نفس در مراسم حضور دارن .
      شما د ر جشن های پرهزینه خودتون چند تا فقیر و کودک کار و ... دعوت می کنین
      وجدان هم خوب چیزیه
      تازه ریختن زباله بعد مراسم مربوط میشه به بی فرهنگی مردم وگرنه در اسلام شدیدا توصیه به پاکیزگی و نظافت و احترام به حقوق دیگران شده

    • ترنم

      عزاداری ها باید هدفمند باشه
      توی حیسنیه ی ما از شام و ناهار در محرم خبری نیست و فقط روز تاسوعا و عاشورا ناهار میدن
      و بیشتر پولی که مردم میدن به فقرا (مخصوصا خانم های سرپرست خانوار)داده میشه .
      بنظرم این کار درست تره تا بخواد پول ها خرج شام وناهار برای همه بشه.
      تازه هرکسی که میاد باید خودش نایلون برای کفشش بیاره .

    • بدون نام

      نکته اصلی پست بیاتی و پست های مشابه دیگر بازیگران یک چیز است؛ سفارتخانه های آمریکا و اروپا چندساله اعلام کردن علاوه بر شرایط قبلی فعالیت فرد در فضای مجازی هم برای شان مهم است؛ برای همین است از مهناز افشار که الان در آلمانه و بیاتی ودیگران پست های ضد اسلامی و دشمن شاد کن میبینیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج