جاباما
۷۶۹۹۴۶
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

سرنا ویلیامز نقره داغ شد؛ ۱۷ هزار دلار جریمه

سرنا ویلیامز، تنیسور مشهور علاوه بر شکست در فینال تنیس اوپن آمریکا، حالا باید جریمه سنگینی را نیز پرداخت کند.

ورزش سه: سرنا ویلیامز در مسابقه فینال با نتایج ۴-۶ و ۲-۶ مغلوب نائومی اوزاکا شد و در جریان این بازی حواشی فراوانی ایجاد شد. این تنیسور مشهور در حین برگزاری فینال به سمت داور رفته و بارها سر او فریاد کشیده و وی را دروغگو و دزد خطاب کرده و درگیری لفظی فراوانی با او داشت.

حالا سرنا ویلیامز به دلیل همین اتفاقات در مجموع ۱۷ هزار دلار جریمه شد که شامل ۴ هزار دلار به دلیل ارتباط با مربی، ۳ هزار دلار بابت شکستن راکت و ۱۰ هزار دلار برای توهین به داور بوده است.

در جریان برگزاری بازی، کارلوس راموس داور بازی به سرنا ویلیامز به دلیل ارتباط داشتن با مربی خود اخطار داد اما این تنیسور مشهور به سمت او رفته و مدعی شد برای پیروز شدن در یک بازی علاقه ای به تقلب کردن ندارد.

در ادامه و بعد از دریافت اخطار، سرنا ویلیامز عصبانی شده و راکت خود را نیز شکست که این حرکت نیز باعث شده او یک اخطار بگیرد و داور یک امتیاز نیز به رقیب ژاپنی بدهد.

این در حالیست که بعد از پایان بازی مربی سرنا ویلیامز نیز اعتراف کرد که قصد راهنمایی سرنا را داشته که قانونا این حرکت خطاست و تصمیم داور در خصوص اخطار دادن صحیح بوده است.

سرنا ویلیامز در نهایت این دیدار فینال را مغلوب نائومی اوزاکا شد اما در پایان بازی نیز قاضی میدان را به تبعیض جنسیتی محکوم کرده و مدعی شد همیشه از حقوق بانوان دفاع خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج