۷۷۰۰۳۱
۱۹ نظر
۵۰۰۶
۱۹ نظر
۵۰۰۶
پ

در بازار سکه دوباره ورق برگشت

پس از آنکه دیروز قیمت طلا و ارز به میزان قابل توجهی کاهشی شد، امروز دوباره روند افزایشی به خود گرفت و هر سکه بهار آزادی با افزایش ۳۰۰ هزار تومانی قیمتف به چهار میلیون و ۳۷۰ هزار تومان رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۲۳ هزار تومان گران شد.

خبرگزاری ایسنا: پس از آنکه دیروز قیمت طلا و ارز به میزان قابل توجهی کاهشی شد، امروز دوباره روند افزایشی به خود گرفت و هر سکه بهار آزادی با افزایش ۳۰۰ هزار تومانی قیمتف به چهار میلیون و ۳۷۰ هزار تومان رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۲۳ هزار تومان گران شد.

دیروز پس از مدت‌ها قیمت طلا و ارز در بازار روند کاهشی پیدا کرده و دلار تا حدود ۱۲ هزار و ۲۰۰ تومان نیز کاهش یافت و سکه نیز ۱۴۰ هزار تومان ارزان شد، اما امروز مجدداً قیمت‌ها روند افزایشی پیدا کرده است.

محمد کشتی آرای - عضو هیات مدیره اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر - در این باره گفت: روز گذشته بخشنامه بانک مرکزی درباره واگذاری ارز مسافرتی تاثیر خود را روی بازار گذاشت و با کاهش شدید قیمت ارز مواجه شدیم که اثر مستقیمش را روی قیمت طلا و سکه گذاشت.

وی افزود: گر چه این بخشنامه سبب شد که دیروز قیمت سکه و ارز روند کاهشی به خود بگیرد؛ به عنوان مثال هر دلار به حدود ۱۲ هزار و ۲۰۰ تومان و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی به حدود چهار میلیون و ۵۰ هزار تومان کاهش یافت. با توجه به اینکه نرخ ارز مسافرتی اعلام شده نزدیک به نرخ ارز آزاد بود تقاضا در بازار ارز افزایش پیدا کرد و همین عامل سبب شد ارز و طلا همزمان با افزایش قیمت مواجه شوند.

افزایش ۲۳ هزار تومانی هر گرم طلا در بازار

عضو هیات مدیره اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر ادامه داد: از بعد از ظهر دیروز تا دقایقی پیش همچنان قیمت ارز و طلا رو به افزایش بوده است یا شاهد بالاتر رفتن تقاضا و قیمت آن‌ها در بازار بوده‌ایم، چراکه به عنوان مثال دلار آمریکا از ۱۲ هزار و ۲۰۰ تومان در روز گذشته، ۱۵۰۰ تومان افزایش یافته و به حدود ۱۳ هزار و ۷۰۰ تومان رسیده است. همچنین هر گرم طلا از ۳۴۰ هزار تومان به ۳۶۳ هزار تومان رسیده است.

کشتی آرای اعلام کرد: قیمت سکه نیز با بیش از ۳۰۰ هزار تومان افزایش مواجه شده و از چهار میلیون و ۵۰ هزار تومان به حدود چهار میلیون ۳۷۰ هزار تومان رسیده است. همچنین نیم سکه و ربع سکه به ترتیب دو میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان در بازار قیمت دارد.

وی گفت: در حال حاضر سکه گرمی ۶۱۵ هزار تومان معامله می‌شود، اما هر اونس طلا در بازار جهانی با چهار دلار کاهش قیمت به ۱۳۹۴ دلار رسیده است.

عضو هیات مدیره اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر معتقد است که وضعیت بازار طلا و ارز به گونه‌ای است که نمی‌توان آینده را به درستی و با دقت پیش‌بینی کرد، چراکه نوسانات شدیدی در بازار وجود دارد و هیچ چیز مشخص نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دولت عمدا نمی گذاره قیمت پایین بیاید تا خزانه اش پر شود و پول عبور از تحریمها از جیب مردم جور شود. منتظر ارزانی نباشید.

    • farzad Makhsoosi

      بالاخره حباب دارد یا نه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یادش رفت به حباب بازار اشاره کنه ، حواس نمیذارن براش که ... خخخخ

    • بدون نام

      آقای کشتی آرا متخصص حباب شناسی و داری بورد تخصصی در این زمینه است فقط متاسفانه حباب های تشخیصی ایشان کیفیت بالایی دارند و اساسا نمی ترکند

    • علي

      هر روز بدتر از ديروز

    • ب

      عجججججب مسولان احمقی. چرا این نقدینگی رو از بازار جمع نمی کنید الان چند ماهه همه دارن برنامه میدن ولی انگار نه انگار

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ما احمقیم هنوز نفهمی دیم با چه حیوانیای سر کاریم

    • بدون نام

      نمیذارن ارزون شه دلالا!

    • بدون نام

      اگر به گفته خودتون 60% سپرده ها دست 1% سپرده گذاران هست که البته دور از انتظار هم نیست، کافیه سپرده های اونارو بلاک کنید مملکت تا مدتی نجات پیدا می کند، اون 1% هم یا از خزانه، یا دلالی یا سود نا متعارف بانکی پولدار شدن، باد آورده را باد ببره خبری نیست، البته اگر اون 1% آقایونی باشن که که در راس قدرت هستند حرفی ندارم.

    • بدون نام

      چه بازار بی ثبات و مسخره ای .... اینقدر قیمتها بالا و پایین میشه ... واقعا مسخره ست

    • بدون نام

      خدا ازتون تگذره که هر روز با روح و روان ملت بازی میکنین!! ناکارآمدترین افراد از شما بهتر توان مدیریت دارن!! 1 روز کمتر از 1000 تومن میاد پایین بقیه روزا 1000 تومن به بالا میره بالا، کی میخواین جو رو آروم کنین

    • بدون نام

      علی برکت ا...

    • بدون نام

      باید ردی به این بازار

    • بدون نام

      باید ردی به این بازار

    • ایران

      کار هر بز نیست خرمن کوفتن ،تکیه بر جای بزرگان نتوان زد به گزاف

    • بدون نام

      خداوند فقط می تواند این ملت بدبخت را نجات بدهد .

    • بدون نام

      جمع نقدينگي فقط با حسابهاي سپرده ٥ساله ممكن خواهد بود
      و فروش املاك مازاد بانكها و موسسات دولتي، فروش سهام شركتهاي دولتي و نيمه دولتي ،ايجاد بازار آتي طلا و سكه

    • بدون نام

      بحق شبهای عزیز آنهای که حاضردرزندان ماندن جوانهای بدهی مهریه سکه هستند به افزایش قیمت سکه فکر می کنندخودشان جواب گوی آه وناله پدران ومادران د لشکسته باشندبسیارسخت است

    • سعید ا

      تکلیف حقوق کارمندان و کارگران چه میشود خوب یهو دلار رو 25000 تومان ثابت کنید بر همین اساس هم حقوق کارمندان و کارگران و یارانه و بازنشستگان رو هم مشخص کنید چرا هی بازی بازی میکنید شما که تصمیم نهاییتان همین قیمته تا کسری پرداختی به پیمانکاران و سود و بدهی بانکیتان و اندوخته ارزیتان را تامین کنید و همچنین کسری خزانه را که توسط خودتان چپاول و غارت شد و اقازاده ها بردن اونور براتون سرمایه گذاری کنند را باید با همین قیمت هر دلار 25000 تومان و گرانی سه برابر کالا و ماشین و مسکن و ارزاق عمومی جبران کنید پس این دست دست کردنها و دروغها و دورو ایها برای چیست مردم تا ته دست شما را خواندن پس رو بازی کنید که حداقل فکر نکنیم شما مارا احمق فرض میکنید که البته همینطور هم فکر میکنید اما دارین با اتش زیر خاکستر بازی میکنید اقایان دم شیر بی یال و کوپال

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج