۷۷۰۱۴۵
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

ثبات به سبک ژرمن‌ها؛ لو به رکورد هربرگر رسید

 یواخیم لو در بازی مقابل پرو به رکورد سپ هربرگر رسید.

وبسایت نود: تیم ملی آلمان یکشنبه شب در دیداری دوستانه در زینسهایم به مصاف پرو رفت و در نهایت به برتری ۲-۱ رسید. در این مسابقه یک رکورد خاص به نام یواخیم لو ثبت شد.

یوگی لو در این مسابقه برای صد و شصت و هفتمین بار روی نیمکت مانشافت نشست تا با رکورد ۱۶۷ بازی سپ هربرگر، سرمربی ژرمن ها در دهه های ۳۰ تا ۵۰ برابری کند. به این ترتیب او در کنار هربرگر، به با ثبات ترین سرمربی تاریخ تیم ملی آلمان تبدیل شد.

آمار لو در این ۱۶۷ بازی، ۱۰۹ برد، ۳۱ تساوی، ۲۷ شکست، ۳۹۵ گل زده و ۱۵۶ گل خورده است. تیم ملی آلمان در دوران زمامداری لو قهرمانی در جام جهانی ۲۰۱۴، سومی در جام جهانی ۲۰۱۰، نایب قهرمانی یورو ۲۰۰۸، نیمه نهایی یورو ۲۰۱۲ و ۲۰۱۶ و قهرمانی در جام کنفدراسیون های ۲۰۱۷ را تجربه کرد.

ثبات به سبک ژرمن‌ها؛ لو به رکورد هربرگر رسید

هرچند حذف تلخ از مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ اندکی بر کارنامه مقتدر لو سایه افکند، اما تا پیش از این جام جهانی تیم ملی آلمان در هر تورنومنتی با حضور لو، حداقل تا نیمه نهایی پیش رفت.

سپ هربرگر که در دو مقطع (سال های ۱۹۳۶ تا ۱۹۴۲ و سپس ۱۹۵۰ تا ۱۹۶۴) هدایت تیم ملی آلمان غربی را به عهده داشت در ۱۶۷ بازی ۹۴ برد، ۲۷ تساوی و ۴۶ شکست را تجربه کرد.

آلمان هربرگر ۴۳۵ گل وارد دروازه حریفان کرد و ۲۵۰ بار هم دروازه اش باز شد. هربرگر آلمان را به نخستین قهرمانی اش در جام های جهانی رساند (۱۹۵۴) و در جام جهانی ۱۹۵۸ هم عنوان چهارمی را کسب کرد.

هلموت شون (۱۹۶۴ تا ۱۹۷۸) با ۱۳۹ بازی، برتی فوگتس (۱۹۹۰ تا ۱۹۹۸) با ۱۰۲ بازی و اوتو نرز (۱۹۲۶ تا ۱۹۳۶) با ۷۰ بازی دیگر نفراتی هستند که بیشترین سابقه هدایت تیم ملی آلمان را در کارنامه دارند.

اما در بین مربیان در تمام دنیا (از حیث تعداد بازی هایی که روی نیمکت تیم های ملی نشسته اند) لو در کنار هربرگر در رده ششم قرار دارد. نفراتی مانند بورا میلوتینوویچ (۲۷۳ بازی)، برتی فوگتس (۲۳۰ بازی)، لارس لاگربک (۱۹۰ بازی)، کارلوس کی‌روش (۱۷۸ بازی) و اسکار تابارز (۱۷۳ بازی) بالاتر از لو حضور دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج