جاباما
۷۷۰۱۷۷
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

دریادار سیاری: هر کس توانمندی ما را باور ندارد، بیاید و ببیند

معاون هماهنگ کننده ارتش با اشاره به بی اعتمادی برخی به توانمندی های نظامی کشور و ایجاد شک و شبهه در آن گفت: این موضوع قابل دیدن است و هرکس که باور نمی کند می تواند بیاید و ببیند.

خبرگزاری مهر : امیردریادار حبیب‌الله سیاری رییس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز در برنامه جهان سیاست گروه سیاسی رادیو ایران گفت: براساس قانون اساسی یکی ازماموریت های ارتش دفاع از تمامیت ارضی کشور است که این وظیفه را با اتکا به توانمندی های داخلی به خوبی انجام داده است.

وی بااشاره به تحریم های سنگین ۴۰ ساله علیه توان نظامی کشور افزود: امروز همه تجهیزات و مهمات در کشور تعمیر، نگهداری و حتی نوسازی می شود. به گونه ای که می توانیم مدعی باشیم در حوزه دفاعی به روی پای خود ایستاده ایم.

معاون هماهنگ کننده ارتش، ساخت جنگنده کوثر و رونمایی از آن را نمونه بارزی از این ادعا دانست وادامه داد: در حوزه های مختلف زمینی، هوایی، دریایی و پدافندی نه در ارتش بلکه درسطح کل نیروهای مسلح و صنایع وزارت دفاع و همچنین شرکت های دانش بنیان ظرفیت بسیار بزرگی به وجود آمده که نیازهای مارا تامین می کند.

وی بومی بودن تجهیزات نظامی را از امتیازات نیروهای مسلح ایران خوانده و گفت: این امتیاز موجب می شود که خودمان بتوانیم بسازیم، نگهداری کنیم و ایرادات تجهیزاتمان را مرتفع کنیم چرا که به تمام زوایای آن آگاهی داریم.

رئیس ستاد ارتش با اشاره به بی اعتمادی برخی به توانمندی های نظامی کشور و ایجاد شک و شبهه در آن گفت: بعضی وقت ها ما خودمان باور نداریم که می توانیم در داخل نیازهای دفاعی‌مان را تامین کنیم. برخی می گویند آنچه که شما ساخته اید، کپی است در حالی که مهم این است ما توانسته ایم بسازیم وتولید کنیم.

که این ثمره نگاه جهادی حاکم در نیروهای مسلح است و امروز یک حرکت جهادی در درون آنها در این حوزه رخ داده است. این موضوع قابل دیدن است و هرکس که باور نمی کند می تواند بیاید و ببیند.

وی تاکید کرد: ما شعار می توانیم را بارها و بارها در ارتش به ما توانسته ایم تبدیل کرده ایم و امروز علاوه بر این می گوییم، پای آرمان‌های خود و نظام جمهوری اسلامی ایران و آرمان‌های امام راحل(ره) و مقام معظم رهبر(مدظله العالی) و ملت سرافراز ایران اسلامی ایستاده ایم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • POOMPE

      سردار جان آمریکا باید بداند که میداند برای همین فعلا به غلط کردن افتاده است ضمنا تجهیزات شما فقط ملاک نیست ارزش نفرات شما هزاران بار بالاتر از تجهیزات است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج