جاباما
۷۷۰۴۳۷
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

واکنش به اتفاقات اخیر در شورای شهر بابل

فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه سپاه ‌با قوت با مفاسد اقتصادی برخورد می‌کند، نسبت به اتفاقات اخیر صورت گرفته در بابل واکنش نشان داد.

خبرگزاری تسنیم: فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه سپاه ‌با قوت با مفاسد اقتصادی برخورد می‌کند، نسبت به اتفاقات اخیر صورت گرفته در بابل واکنش نشان داد.

سردار محمدحسین بابایی در حاشیه نشست خبری رزمایش اقتدار عاشورایی بسیجیان مازندران در پاسخ به پرسش خبرنگار تسنیم درباره اتفاقات اخیر شهر بابل و اقدامات سپاه در مقابله با مفاسد اخلاقی و اقتصادی اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در چارچوب قوانین و مقررات و با هماهنگی مقامات قضایی به صورت جدی با جرائم سازمان یافته برخورد می‌کند.

وی افزود: بحث مقابله با مفاسد اقتصادی در اولویت برنامه‌های سپاه قرار دارد و در صورت ابلاغ به عنوان ضابط قضایی با جرائم برخورد می‌کند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران ادامه داد: اقدامات خوبی در راستای کشف انبارهای احتکار شده در استان صورت گرفته و چند انبار از اقلام مورد نیاز مردم در شهرهای ساری، قایم شهر، سیمرغ، بابل و آمل کشف شد.

بابایی گفت: این اقدامات ماحصل زحمات و اطلاعات دلسوزانه مردم بوده که در اختیار ما قرار می گیرد و دلسوزانه توسط شبکه بزرگ بسیج پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه خدماتی که موجب رفاه و آسایش مردم شود مورد حمایت ما قرار می‌گیرد، افزود: مسئولان پاکدست و مردم از کشف فساد اخلاقی و اقتصادی و مقابله با آنها خوشحال می‌شوند.

بابایی تاکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اعتقاد به این اصل که باید از حق مردم صیانت شود بدون ملاحظه با مفسدین اقتصادی و اخلاقی برخورد می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • جوان بی کار افسرده

      حالا اینقدر با مفاسد اقتصادی برخورد میکنید اینه وضعیت اقتصادی ورفاهی مردم بیچاره؟ توروخدا شما خالت نکنید که وضعیت اقتصادی بدتر میشه

    • بدون نام

      ...مردم همه چی را میدانند ....شعار دادن تا کی....همانطور که خاوری و دزد دکل را گرفتید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج