۷۷۰۷۳۸
۱۵ نظر
۵۰۱۱
۱۵ نظر
۵۰۱۱
پ

ناجا: عده‌ای بر بستر نارضایتی‌ها سوار شده‌اند

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه متاسفانه دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران یاس و نا امیدی را در جامعه تزریق می کند، گفت: بایستی به عملیات روانی و رسانه ای دشمن آگاه باشیم و از اهداف و آرمان انقلاب دفاع کنیم.

خبرگزاری ایسنا: فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه متاسفانه دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران یاس و نا امیدی را در جامعه تزریق می کند، گفت: بایستی به عملیات روانی و رسانه ای دشمن آگاه باشیم و از اهداف و آرمان انقلاب دفاع کنیم.

سردار حسین اشتری در سومین یادواره ۲۷۰ شهید فرماندهی انتظامی استان البرز با تسلیت ایام عزاداری امام حسین(ع) و نیز گرامیداشت یاد و خاطر شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم و عرصه نظم و امنیت، اظهار کرد: شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی ایران پیرو راه امام حسین(ع) بودند لذا امید است ما نیز ادامه دهندگان راه شهدا باشیم.

وی با اشاره به اهتمام مسئولان، فرماندهان نظامی و انتظامی استان البرز بر زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدا ، بیان کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدا اجری برابر با مجاهدت شهدا و رزمندگان دارد، با رصد هدف شهدا و رجوع به وصایای آنها به راحتی می توان فهمید این عزیزان از هیچ تلاشی برای جلب رضایت الهی دریغ نکردند.

فرمانده ناجا با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس رزمندگان اسلام از امکانات ویژه ای برخوردار نبودند اما با توکل بر الطاف الهی، ایمان و اتحاد میدان نبرد را خالی نکردند، گفت: جمهوری اسلامی ایران به عنوان انقلابی نوپا هیچ گاه قصد تعرض به کشوری را نداشته است.

سردار اشتری ، فرماندهی حضرت امام خمینی(ره) را مهم ترین مزیت جنگ تحمیلی هشت ساله برشمرد و تصریح کرد: توکل به خداوند، فرماندهی حضرت امام خمینی (ره)، جهاد در مسیر حق، برترین مزیت رزمندگان دوران دفاع که بستر پیروزی آن ها را فراهم‌کرد.

فرمانده ناجا با بیان اینکه برخی گمان می کنند مدافعان حرم در قبال اخذ مبالغی به سوریه اعزام شدند، اعلام کرد: این تفکر، هرگز با عقل و منطق جور در نمی آید چراکه مدافعان حرم و رزمندگان دوران دفاع مقدس تنها برای حفظ عزت، استقلال و مرزهای کشور از جان خود گذشتند.

عالی ترین مقام انتظامی کشور ادامه داد: اتصال به قدرت لایزال الهی ویژگی بارز رزمندگان اسلام است، بی شک اگر نیتی برای آبادانی، حفظ و صیانت از مرزهای کشور داشته باشیم، با سرعت بالاتری به اهداف عالی انقلاب دست پیدا خواهیم کرد.

وی، دوری از سیره ائمه اطهار(ع) و مبانی دینی را بستر بروز مشکلات و معضلات در جامعه عنوان و خاطرنشان کرد: برگزاری یادواره شهدا باید الگوی مناسب و روحیه جهادی را برای جوانان تببین و ترسیم کند.

سردار اشتری با بیان اینکه متاسفانه دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران یاس و نا امیدی را در جامعه تزریق می کند، گفت: بایستی به عملیات روانی و رسانه ای دشمن آگاه باشیم و از اهداف و آرمان انقلاب دفاع کنیم.

فرمانده ناجا تاکید کرد: قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران که در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب قرار دارد، افزایش چشمگیری پیدا کرده است.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات معیشتی مردم، گفت: مردم مشکلات اقتصادی زیادی را متحمل شده اند بنابراین تمامی مسئولان بایستی همت کنند تا بخش عمده این مشکلات برطرف شود؛ از سوی دیگر مردم با مشکلات عدیده ای مواجه هستند اما هیچ گاه از اصل نظام و انقلاب فاصله نخواهند گرفت.

وی گفت: متاسفانه عده ای بر بستر نارضایتی ها سوار شده اند اما این موضوعی دلیلی برای زیر سوال بردن حقانیت نظام و حاکمیت جمهوری اسلامی نیست چرا که راه شهدا و خانواده آنها با اقتدار و صلابت توسط مردم ادامه پیدا کرده است.

فرمانده ناجا به نا آرامی های کشورهای پیرامونی اشاره و اظهار کرد: خوشبختانه امنیت جمهوری اسلامی ایران با ثبات، مثال زدنی و بی نظیر است که این امنیت را مدیون امام راحل، مقام معظم رهبری، شهدا و رزمندگان هستیم.

براساس گزارش سایت پلیس، سردار اشتری با بیان اینکه تمامی گروه ها و قومیت ها با تفکرات مختلف جزء شهروندان کشور محسوب می شوند، تصریح کرد: به عنوان پلیس تا زمانی که به اصول نظام خدشه وارد نشود، در خدمت تمامی مردم در گروه ها و قومیت های مختلف هستیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یاس وناامیدی نیست واقعییته ما ملت از کسی درس نمگیریم یاس و نا امیدی داره تو جامعه فریاد میزنه.....

    • هوشیار

      مثل اینکه جنابعالی در این مملکت نیستی و یا اینکه خودت را به خواب زدی.

    • بی سرزمین

      ای کاش میشود لفظ دشمنو از فرهنگ لغت ما حذف میکرد .چرا نمیگی عملکرد ما غلط بوده که باعث ناامیدی مردم شوده .فکر کنم جاتون خیلی گرم نرمه

      پاسخ ها

      • میلاد

        واقعا درست گفتید حرف دل ملت رو زدید

      • میلاد

        واقعا درست گفتید حرف دل ملت رو زدید

      • میلاد

        واقعا زیبا گفتید

    • بدون نام

      سلام.. سردار محترم مشکل اقتصادی مردم اگر حل شود و بازار متلاطم به ثبات برسد شک نکنید از جمیع جهات ایران و ایرانی سربلند وپیروز خواهد بود...

    • بدون نام

      سردار شما دیگه چرا این حرف را می زنیدمردم دارند در مشقت زندگی میکنندگرانی وحتی کمبود کالا امان مردم را بریده حرف بزنند واعتراضی بکنند به بهانه های مختلف اخلال گر،ضدانقلاب، وهزاران تهمت های دیگر دستگیر می شوند،دستگیرهم نشوند باید بدنبال کار خلاف بروند انوقت مشکلات شما ونیروهایتان را زیادمیکنند.قبول کنید گرانی مشکل کمی در مقابل در امد ناچیز مردم نیست.

    • بدون نام

      جناب سردار نفست از جای گرومی بلند میشه . ادم گرسنه ایمان نداره . اگر این ضرب المثل رو اویزه گوشتون قرار میدادین دچار این توهم نمی شدید که مردم گرسنه پای نظام و انقلابشان ایستاده اند ..بلکه به جای دشمنی با دنیا به فکر معیشت مردم بودید

    • بدون نام

      داداش معیشت درد اور که احتیاج به موج نداره با حقوق۱۲۰۰ ملت فعلا دارن اسکیت میرن..

    • بدون نام

      باز هم از شیوه قدیمی و منسوخ تهدید و ارعاب استفاده کردید!؟
      اگر شما یک ذره مردانگی در وجودتان بود هرگز نمی گذاشتید وضعیت کشور به اینجا برسد. آیا مردم پس از تورم 200000 درصدی طی 40 سال پس از انقلاب، نابودی محیط زیست، حقارت و خاری جایگاه ایرانیان و چندین مورد فاجعه بار دیگر حق این را ندارند که معترض باشند؟!

    • بدون نام

      حیف حیف حیف.ایرانی باغیرت نمی تونه تحمل کنه مملکت ما اینجوری بشه .هیچ کس هم راهکار نمی ده و هرکسی به فکر خودشه.چرا بین این همه کشور مردم ایران باید قربانی شوند.

    • محمد زمانی

      مردم از تبعیض ،گرانی،بیکاری،و هزار مشکل دیگه فلج شدن این حرفا فرار به جلو میباشد

    • بدون نام

      کسانی ک این حرفا رو میزنن فقط برای خودشیرینی برا رییساشونه وگرنه هر ادمی میدونه و میبینه ک واقعا مردم دارن زیر فشار معیشتی له میشن اگ سر و صدایی هم دارن فقط بخاطر فشارهای زندگییه و اینکه با این همه منابع و سرمایه کشور حقشون زندگی بهترییه.حالا ب جای همدردی ،مسئولین ب مردم بدبخت انگ ضد انقلاب و فتنه گر میزنن.

    • بدون نام

      رنج وعذاب وسختی بیکاری فقرجرم وجنایت فسادناامنی بی ابی وناامیدی گرانی‌...بکشین ولی بودجه ومنابع شغل وکشورهزینه حدود۲۰ملیون افغانی کنید اینحامفت مفت میچرن کارمیکنن وخودنمایندگان مجلس نیزشاکی شدن ومیگن یعنی چی که بیش از۳ملیون افغانی فقط توکارساختمانی اشغال کردن وچندبرابران توشغلهای دیگه اشغال کردن غیرقانونی والان یه سری سادمیگن کجا۳ملیون کلا افغانی هست وتو۱۰سال پیش گیرکردن که احمدی نژادریخت بیرون ‌

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج