۷۷۰۷۶۸
۹ نظر
۵۰۰۵
۹ نظر
۵۰۰۵
پ

همامی: فقط چند روز دیگر صبر می‌کنم

طلبکار پرسپولیس از رفتار و بی توجهی های مسئولان این باشگاه ناراحت است و درصورت ادامه این روند قصد دارد به نهادهای بالاتر نیز شکایت کند.

ورزش سه: چند روزی است که نام مسعود همامی دروازه بان سابق تیم های سپاهان و ذوب آهن باردیگر بر سر زبان ها افتاده چرا که باشگاه پرسپولیس برای کسب مجوز حرفه ای از کنفدراسیون فوتبال آسیا هنوز با چند طلبکارش از جمله مسعود همامی دروازه بان سابقش به توافق نرسیده است.

همامی در لیگ چهاردهم و در نیم فصل با نظر حمید درخشان به پرسپولیس آمد اما در پایان فصل درخشان جای خودش را به برانکو داد و سرمربی کروات برخی بازیکنان از جمله همامی را برای فصل بعد نخواست. با این وجود طلب ۷۸۰ میلیون تومانی این دروازه بان اصفهانی یکی از مشکلاتی است که امروز بر سر کسب مجوز پرسپولیس وجود دارد.

همامی در این رابطه گفت:« راستش ما کاری نکردیم، متاسفانه این مشکلاتی است که باشگاه و آقای گرشاسبی درست کردند. نمی دانم چه اسمی باید روی این افراد و کارهایشان گذاشت ، دروغ گفتن کار درستی نیست.»

او افزود:« من به آقای طاهری تخفیف دادم و قرار شد پول من را نقد بدهند ، آقایان حتی در کمیته استیناف گفتند که پول من را نقد می دهند اما هیچ اتفاقی نیفتاد.» دروازه بان سابق پرسپولیس ادامه داد:« متاسفانه نه اتحادیه ای داریم که از بازیکنان حمایت کند و نه پشت هم هستیم.

من خیلی عذرمی خواهم که این را می گویم اما در فوتبالمان کسی که مرد باشد کم داریم ، خیلی کم هستند آدم هایی مثل علی کریمی و علی دایی که دنبال حرف حق و حقیقت و عدالت هستند. بقیه به فکر خودشان هستند.»

همامی دراین رابطه که آیا عدم پرداخت مطالباتش باعث محرومیت پرسپولیس خواهد شد گفت:« من نمی خواهم اما این اتفاق می افتد چون اگر مطالبات من را ندهند با توجه به اقداماتی که می کنم حتما محروم خواهند شد.»

او همچنین گفت:« ای اف سی دنبال این مسایل نیست که ببیند که پرسپولیس با ۸ نفر تسویه کرده و با دونفر نکرده است ، آن ها قانون را اجرا می کنند.»

دروازه بان سابق سپاهان و ذوب آهن اضافه کرد:« اینروزها کاری کردند که برخی از هواداران که از مسایل آگاه نیستند با الفاظ بد به من حمله کرده اند. اما این را نمی گویند که من به خاطر پرسپولیس از جیبم پول دادم و رضایتنامه گرفتم.

من وقتی می خواستم رضایتنامه ام را از پیکان بگیرم با آقای درخشان و طاهری تماس گرفتم ، طاهری به درخشان گفت که بگویید خودش رضایتنامه را بگیرد و ما به او پولش را می دهیم. اما این کار را نکردند. البته این هوادارانی که توهین می کنند هوادار واقعی پرسپولیس نیستند اما من از جیبم برای این تیم پول دادم و حالا پولم را نمی دهند.»

او گفت:« به نظر من این ها نمی خواهند مشکل را حل کنند. آخرین بار من بازهم تخفیف دادم، آقای خمارلو تماس گرفت و گفت تخفیف بده تا آقای گرشاسبی چکش را بنویسد و قرار بود من هم رضایتنامه بدهم اما هیچ کاری نکردند. فقط در حد حرف بود. مشکل به نظر من دروغگویی و عدم صداقت است.

اگر مبنا دادن پول بود طور دیگری برخورد می کردند.» او افزود:«پرسپولیس بزرگ است و دلم نمی خواهد به فوتبال این مملکت ضربه بخورد یکی دوروز دیگر صبر می کنم اما اگر مشکلم حل نشود تمام کارها را برای شکایت و نامه نگاری به مراجع بالاتر انجام داده ام و فکر می کنم اینبار حتما دچار محرومیت شوند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مفت خور..بوی کباب خر شنیدی..!!!!؟

    • بدون نام

      آدرس شما زود پیدا میشه..
      مواظب خودت باش..
      آب خوش....

    • بدون نام

      تو و امثال تو عددی نیستید که بخواید پرسپولیس را محروم کنید
      بابت چی ۸۰۰ میلیون پول بی زبون را باید به تو
      مگه چکار کردی
      چند تا بازی کردی
      خاک بر سر طاهری احمق که اینطور با تو امثال تو قرارداد نبندد

    • پرویز

      بازیکن حق دارد که پولش را می خواهد متاسفانه مدیریت دولتی یعنی عدم پاسخگوی و عدم رسیدگی به تخلفات مدیر من یک پرسپولیسی دهه ۵۰ هستم ولی حق را به اقای همامی می دهم باید طلبش البته با در نظر گرفتن نرخ تورم پرداخت گردد

    • 《 ** پاسارگاد ** 》

      نعلتتتتتتت به مدیرعامل وقت باشگاه و بلخص اون حمید درخشان..... بی خاصیت ....
      که همسال گداهایی چون همامی ها و غیره آت‌اشغال های
      بی خاصیت و بی مصرف ... پولکی را با دلال بازی وارد پیکره پرسپولیس کردند و موجبات گرفتاری و سردرگرمی امروز پرسپولیس را فراهم کردند.... نعلت .... نعلت ...

    • حسن مهربان ازرشت,

      واقغاجای تعجبه,چراپول بازیکنان رانمی دهید,,؟؟اقایان مسوولین ورزش پرسپولیس و,,,,,,,چراکاری میکنیدکه یک حوادارمتعصب به بازیکن قدیمی تیم موردعلاقع اش فحش بدهد,,شمامیدانیددرواقع شماداریدباین بازیکن فحش میدهید؟

    • بدون نام

      روزی که به پرسپولیس اومدی عاشقش بودی و هلاک!!!!الان خط و نشون می کشی!!!! بدبخت اون کار گری که قرارداد داره و اخراج میشه و چیزی بهش نمی دن ولی شما ها دو دقیقه بازی نکرده کل طلب یه ساله تون رو میگیری! !!!! این چه ظلمه آخه! !!!! چون اون کارگر و تو فوتبالیست!!!!!

    • ع.م

      تو دیگه برو گمشو.

    • اصلان

      بگو لعنتی بازیکن درپیتی مگه نیم فصل چقدرقرارداد داشتی که هشتصد میلیون ازش مونده بوفون که نبودی چندبازی کردی

      لعنت به مدیری که این قراردادرابسته همامی باید هشتصدمیلیون هم میدادی بیای پرسپولیس فقط بشینی رونیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج