۷۷۰۷۶۹
۱۲۶ نظر
۵۰۱۳
۱۲۶ نظر
۵۰۱۳
پ

روحانی: آمریکا تنهاست

روحانی با بیان اینکه امروز به جز چند کشور معدود معلوم‌الحال هیچ‌کس در کنار آمریکا قرار ندارد، گفت: امروز آمریکا در بدترین شرایط جهانی قرار گرفته و حتی سازمان‌های بین‌المللی مانند یونسکو، سازمان ملل متحد، سازمان بین المللی انرژی اتمی و دادگاه دادگاه کیفری بین‌المللی با سیاست‌های آمریکا موافق نیستند.

خبرگزاری ایسنا: حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز چهارشنبه در جلسه هیأت دولت گفت: ماه محرم همواره برای ما یادآور فداکاری و ایثار سالار شهیدان و یاران باوفای آن حضرت است.این صفحه ماندگار تاریخ هرساله برای ما درس‌آموز است که چگونه باید در برابر پیچیدگی‌ها و مشکلات بزرگی که برای جامعه اسلامی و مردم مسلمان پیش می‌آید، ایستادگی، استقامت و فداکاری کرده و چگونه می‌توانیم پیروزی بزرگ فرهنگی و سیاسی ابدی را کسب کنیم.

روحانی با اشاره به اینکه شرایط داخلی امروز آمریکا با سال‌های گذشته آن تفاوت بسیاری دارد و امروز یکی از دوران بسیار بد در تاریخ آمریکاست، خاطرنشان کرد: امروز کمتر محقق، روشنفکر و صاحب‌نظری در آمریکا وجود دارد که با کاخ‌نشینان کاخ سفید موافق باشد و حتی برخی از آنها به صراحت آنها را به عنوان ابله و سفیه می‌نامند و این در تاریخ آمریکا کمتر اتفاق افتاده است.

روحانی: آمریکا تنهاست

رئیس جمهور افزود: امروز متحدان آمریکا از لحاظ سیاسی در کنار آنها قرار نداشته و حتی متحدین سنتی آمریکا نیز از این کشور فاصله گرفته و نسبت به این فاصله گرفتن افتخار می‌کنند و این در حالی است که زمانی آنها برای اینکه در کنار آمریکا بودند، افتخار می‌کردند.

روحانی با بیان اینکه امروز به جز چند کشور معدود معلوم‌الحال هیچ‌کس در کنار آمریکا قرار ندارد، گفت: امروز آمریکا در بدترین شرایط جهانی قرار گرفته و حتی سازمان‌های بین‌المللی مانند یونسکو، سازمان ملل متحد، سازمان بین المللی انرژی اتمی و دادگاه دادگاه کیفری بین‌المللی با سیاست‌های آمریکا موافق نیستند.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه امروز آمریکا بدترین شرایط را در درون خود دارد، تصریح کرد: امروز ایران علیرغم اینکه با جنگ اقتصادی ناخواسته روبرو است و در برابر افرادی قرار گرفته که به هیچ قانون بین‌المللی احترام نمی‌گذارند، اما روحیه و ایستادگی ملت ایران بویژه در این ایام که پرچم امام حسین(ع) به اهتزاز در می‌آید، مثال‌زدنی است.

روحانی ادامه داد: اگر مشکلی وجود داشته و احتمال عدم ایستادگی از سوی برخی می‌رود، پرچم عاشورا و کربلا همه این افسون‌ها را باطل و تبلیغات یکساله دشمنان را می‌زداید و مردم باز سرمشق‌شان امام حسین(ع) و اصحاب و یاران آن حضرت خواهد بود.

رئیس جمهور با بیان اینکه امروز هم ندای امام حسین(ع) را می‌شنویم که فرمود «اگر آماده فداکاری هستید، حسین(ع) عازم است و شما را دعوت می‌کند»، گفت: امروز امام حسین(ع) ما را دعوت می‌کند و ما این ندا را با گوش جان می‌شنویم و خوش به حال آن کسانی که به این ندای امام حسین(ع) پاسخ مثبت می‌دهند.

روحانی با بیان اینکه امام حسین(ع) قیام خود را برای احیاء راه پیامبر(ص) و امر به معروف و نهی از منکر، به پا داشت، گفت: امام حسین(ع) فرمود که نمی‌توانم ببینم خوبی‌ها روی زمین افتاده و عده‌ای بی‌اعتنا هستند و به راه باطل و بدی‌ها، چشم دوخته‌اند و من همان راه پیامبر(ص)، حضرت علی(ع) و امام حسن(ع) را برگزیده‌ام.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه راه امام حسین(ع) راه امر به معروف و نهی از منکر بود، اظهار داشت: امروز معروفی بالاتر از امید دادن به مردم در مسیر استقامت و منکری بیشتر از ایجاد هراس و اضطراب در دل مردم آن هم به طور نابجا و غلط وجود ندارد.

روحانی افزود: امروز صاحبان تریبون، رسانه‌دارها و کسانی که ندا و صدایشان در کشور قابل شنیدن است، یک رسالت و وظیفه سنگینی برعهده دارند، چرا که امروز در یک آزمایش بسیار بزرگ قرار گرفته‌ایم و تمام رسانه‌های حقیقی و مجازی و همه مسئولان و کسانی که قدرت دارند به ملت بزرگ ایران کمک کنند، بار بسیار سنگینی بر دوش دارند.

رئیس جمهور با بیان اینکه مسئولان و کارگزاران و رسانه‌ها در این آزمایش یا پیروز خواهند شد و یا شکست می‌خورند، اما ملت ایران قطعاً پیروز این صحنه خواهد بود، تصریح کرد: اگر ایستادگی کرده و به مردم روحیه بدهیم، هزینه ملت را کاهش داده‌ایم، اما اگر ترس، هراس و ناامیدی ایجاد کنیم، هزینه ملت را بالا برده‌ایم و چه کاری ضدانقلابی‌تر از این که ما در صفحه اول روزنامه‌ها، سایت‌ها و خبرگزاری‌ها و رسانه‌های خود، در دل مردم هراس ایجاد کنیم.

روحانی با اشاره به اینکه نباید نادرست و ناعادلانه سخن گفته و حقایق را به مردم نگوییم، تصریح کرد: البته مردم در این جنگ بدون مشکل نخواهند بود، چرا که جنگ بدون کشته و مجروح نمی‌شود، اما این جنگی است که مطمئن هستیم، پیروزی نهایی با ماست و دشمن را در آن شکست خواهیم داد.

رئیس جمهور با انتقاد از عدم گفتن حقایق و واقعیات به مردم و ایجاد ترس و دلهره در مردم گفت: مگر ارز خارجی در اقتصاد کشور ما چند درصد نقش دارد؟ اگر تولید ناخالص داخلی(GDP) را برمبنای قدرت خرید یا ارزش بازار محاسبه کنیم، واردات کالا و خدمات که متکی به ارز است درصد بسیار کمی است و براساس برخی محاسبات حدود 5 درصد و براساس برخی دیگر که ارزش و قدرت خرید را در آن در نظر نمی‌گیرند، حدود 10 درصد است.

روحانی افزود: بر فرض آنکه واردات کالا و خدمات 10 درصد نقش دارد، باید ببینیم که از این میزان چه مقدار با ارز 4200 تومان، چه مقدار با ارز حدود 7 هزار تومان و چه میزان برای بازار سوم، می‌ماند. بازار سوم در برابر ارزش تولیدات داخلی کشور، کمتر از یک درصد و یا 1.3 درصد است.

رئیس جمهور با بیان اینکه نباید اقتصاد کشور را براساس این رقم محاسبه کنیم و این به دور از عدل، کارشناسی، حق و انصاف است، افزود: متخصص، نخبه و روزنامه‌نگار و سرمقاله‌نویس ما، چرا این واقعیت‌ها را به مردم نمی‌گویند و این در حالی است که امروز خدمات آموزش، بهداشت و درمان، آب و برق، گاز، بنزین، گازوئیل و انرژی، برمبنای دلار کوچه پس‌کوچه‌های فلان خیابان محاسبه نمی‌شود.

روحانی با بیان اینکه نباید به مردم ظلم کرده و آنها را نسبت به آینده مأیوس کنیم، گفت: عده‌ای مداوم می‌گویند که باید مشکل مردم را درک کنید و این درست است که مردم مشکل دارند و ما در جنگ اقتصادی و روانی قرار داریم، اما این دلیل نمی‌شود که حقایق را تحریف کرده و نقاط مثبت را به مردم نگوییم.

رئیس جمهور ادامه داد: با مقایسه رشد اقتصادی در 4 سال گذشته نسبت به 35 سال گذشته، در می‌یابیم که این رشد به طور متوسط 2 برابر بوده است. صاحب‌نظران، متخصصان و صدا و سیما می‌توانند این را بررسی کنند اما بحث اینجاست که اگر اینگونه بوده، چرا واقعیات را به مردم نمی‌گوییم.

روحانی افزود: در همین شرایط سال 97، صادرات و واردات کشور تغییر کرده و تراز تجاری ما نسبت به پارسال بهتر بوده است، اما به محض اینکه دولت این موفقیت‌ها را بازگو می‌کند، عده‌ای پیدا می‌شوند و در گوشه‌ای کل اقتصاد را بر مبنای همان یک درصد، محاسبه می‌کنند و این عدالت و انصاف نیست.

رئیس جمهور با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری، گفت: سخنان ایشان هیچ‌ نقطه ابهامی را باقی نگذاشت و ایشان به صراحت گفتند که امروز زمان آن نیست که کسی بخواهد پشت دولت را خالی کند.

روحانی ادامه داد: تا انتخابات زمان بسیاری باقی مانده است.هیچ کس نباید تصور کند که تخریب دولت می‌تواند برای آنها چه در انتخابات سال آینده و چه در انتخابات سال 1400 رأی بوجود بیاورد و کسانی که اینگونه فکر می‌کنند مردود این آزمایش تاریخی در ایران خواهند بود و ملت ایران راجع به آنها قضاوت خواهد کرد و پس از آنکه از این گردنه عبور کردیم، تاریخ حرف‌ها، رفتار و جملات آنها باقی خواهد ماند و مردم قضاوت می‌کنند که در شرایط سختی آنها برای کاهش یا افزایش دشواری مردم چه رفتاری داشته‌اند.

رئیس جمهور با بیان اینکه مقام معظم رهبری از اینگونه رفتار به ویروس بدبینی تعبیر کردند، اظهار داشت: برخی امروز ویروس بدبینی را در کشور در سخنانشان و تریبون‌ها و رسانه‌هایشان منتشر می‌کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فعلا که ایران تنهاست . اقای روحانی کی قراره سرتو از زیر برف بیرون بیاری ؟؟؟؟ مملکت و ملت دارن به فنا میرن !! شما هیچ وقت نخواهی فهمید !!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اکر فهم داشتن که وضعیت اینگونه

      • بدون نام

        خدایی موادش خوبه خیلی عالیه رو هوان

      • بدون نام

        اینا نمیخوان حقایق رو بشنون. نه خارج طرفدار شماس نه مردم داخل آقای روحانی

      • asghar

        آمریکا تنهاست اما نمیدونم چرا کل دنیا با ما مشکل دارند

      • بدون نام

        صنعتی و سنتی باهم ترکیبی زده

      • بدون نام

        آمریکا در بدترین شرایط خودشه از نظر سیاسی و اقتصادی آشفته ست و دیوانه ای به نام ترامپ باعث هرج و مرج سیستم آمریکا شده. ولی خب ملت بیشعور آمریکاپرست فکر می کنند خدا آمریکاست!

      • ع.م

        آقای رئیس جمهور منتخب مردم، فعلا که تو داری حرف رهبران روس و چین رو می زنی. از یک طرف تنهایی آمریکا رو می گی، که البته نود در صد کشورهای جهان،که از نظر شما تعدادی معلوم الحال هستند، پشت سر آمریکا هستند و گوش به فرمان او. از طرف دیگر از ناامیدی مردم می ترسی و از مقابله مردم با جنگ، می گویی. چرا تو وامثال تو مردم رو مثل خودتون نادون و کم فهم، فرض می کنین. داربن از ترس براندازی و طغیان مردم، قالب تهی می کنین، چرا دست از لجاجت بر نمی دارین؟ بسه مال اندوزی و فرار و دلخون کردن مردم. .

      • ترسو

        در عوض ، خداااااااااا با ماست !!!!!!!!!!!!!!!!!! معلوم نيست ؟

      • بدون نام

        وضعیت بد اقتصادی ایران محصول مدیریت ناکارآمد و فرسوده، جنگ روانی و حرص و آز مردمه.آمریکا فقط در بخش جنگ روانی نقش داره نه بیشتر!

    • بدون نام

      خیلی رو دارن اینا.

      پاسخ ها

      • شهریار

        اقای روحانی من در دور اول وکل خانواده ام در دوم بشما رای دادن ولی به ضرث قاطع خدمتتان عرض میکنم ددرید هذیان میگید مردم الحمدالله همگی باسواد هستند ودنیا دنیای ارتباطات است عملکرد شما در بعداز خروج امریکا از برجام هم روی میز است خواهشا بی لیاقتی وعدم مدیربت صحیح دولت خود را به گردن این اون وزمبن اسمان نندازید

      • بدون نام

        آخه ابله آمریکا هر چی گفته که کل دنیا پیروی کرده چرا مردم را احمق فرض میکنی

      • بدون نام

        خدا لعنت كنه منو كه به روحاني راي دادم

      • حسن

        بدون نام 08:16
        شاید آمریکا قدرت برتر جهان باشد
        ولی پیروی کل دنیا از آمریکا یک توهم است
        اگر آمریکا یک قدرت بلامنازع و مطاع می بود اینقدر در برابر کشورهائی کوچک حرف از مذاکره نمی زد

    • بدون نام

      دل مردم و دل خودتون و به اين خوش نكنيد فعلان كه دلار ما شده 14000 تومان
      1 دلار در خارج از مرز ايران شايد يك ادامس بيشتر نشود ولي در ايران براي همان ادامس بايد 14 هزار تومان پول داد...!!!!!!!

      همه خوابند ملت و كشور را به خاك سياه نشونديد

    • بی نام

      چی میزنی که اینقدر فازت بالاست معلومه خیلی قویه

    • بدون نام

      فعلا كه كشور و ملت ايران نابود شده عملكرد هاي شما شده اند ..........

    • احمدی نژاد

      آمریکا با ترامپ تنهایی مقابل همه ظلم و فساد در جهان می ایستد و پیروز میشود.
      خداوند آنهایی را که به قول خود عمل میکند دوست دارد و از ترامپ حمایت میکند.
      خداوند از کسانی که وعده الکی میدهد رو بر میگرداند و ...........

    • ناشناس

      راست میگه رئیس جهمورمون امریکا به روز سیاه نشسته ریال توی امریکا گرون شده و فک دلارشون رو آورده پایین مردمشون توی صف گوشت و مرغ و مایحتاج عمومی هستند و لحظه به لحظه قیمتها بالا میره هیچ کشوری تحویلشون نمیگیره بدبختها ازتنهایی نمیدونند کجا برند و چکار کنند کشور اسلامیمون کاری با آمریکا کرده که بنده خداها از زمان حنگ داخلی تا الان نمونه اش رو ندیده اند و همینطور حیران و انگشت به دهن موندندخلاصه به بد روزی افتاده امریکا خدا بهشون رحم کنه روحانی مچکریم تو دیگه کی هستی.......

    • بدون نام

      حتما ميخواي بگي اونجا هم دلار شده 14000 تومان
      وقتي از ايران ميري بيرون ومعادل 30.000 تومان خودمون حتي يك قرص نان نميشه خريد اونوقت به عمق فاجعه پي خواهيد برد .....

    • سيد

      جناب روحاني ازمشكلات كشور ايران بگو عزيزم . آمريكا چه فلاني هست؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام.اقای روحانی شما ریس اجرایی کشوریدامکانات دست شماست مردم چشمشان به شمااست مسول تمام این فسادهاودزدیهاوگرانیهای ویرانگرشماهستید....

    • بدون نام

      عجب ...جدی میگی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عجب راست میگی

      • بدون نام

        حسن تمامش کن مثل یه مردبروکنار
        ....
        شرمت باد.

    • بدون نام

      لعنت خدا بر شما كه نتونستيد تورم و دزدي ها را كنترل كنيد تا به اين روز افتاديم
      استارتش هم از زمان اون احمدي نژاد بي كفايت خورده شده

    • بدون نام

      موسسات مالي دزد زمان احمدي نزاد راه افتادن
      شما هم براي حل دزدي هاي موسسات ريال كاغذي چاپ كردي وه به مردم دادي
      اقتصاد كشور و به خاك سياه نشوندي

      پاسخ ها

      • حسن

        این موسسات از زمان مرحوم اکبر شاه راه افتادن فکر غلطی بود

    • کارمند

      عاقلان دانند
      حتی اگر تنها هم باشد کدخدای دنیاست وتمام کشورها از آمریکا میترسند وازترس هم که شده از آنها تبعیت میکنند.فکری بحال خودمان کنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احسنا گل گفتی

      • بدون نام

        عاقلان هم لابد شما آمریکاشیفته ها هستید :)

      • بدون نام

        واقعا اقای دنیاست....

    • بدون نام

      فعلا که ما تنها ترین کشور جهانیم

    • حسین

      نه داداش همه بد هستن ، ما خوبیم!!!!!!!

    • بی سرزمین

      مگه نمیدونی تو هر ده روستا یک کدخداس ماهرچه دیدیم کد خداها تنهان .

      پاسخ ها

      • سعید

        این آقا فقط یک وجب از جلوشو میبینه وبس

    • ایرانی

      خودتی آقای روحانی

    • بدون نام

      باز گاف دادی

    • سعید

      مرگ بر امریکا. مرک بر امریکا. مرگ بر امریکا. هزارتا مرگ بر امریکا. جناب روحانی خوبه فکر مردم خودمون هم باشید. پوکیدیم به قران.

    • بدون نام

      فعلا که ایران تنهاست حتی حمایت مردم ایران رو هم ندارین... خیلی تنهایین

      پاسخ ها

      • حسن روحانی

        علم غیب دارین که حمایت مردم رو هم نداریم؟

    • بدون نام

      حسن جووووون کجایی کم پیدایی گرانی گرانی گرانی

    • بدون نام

      اقاي روحاني چرا براي پرداخت غرامت دزدي ها و اختلاس هاي موسسات مالي با چاپ ريال كاغدي 20% نقدينگي كشور را افزايش دادي و 85 ميليون جمعيت ايران و به خاك سياه نشوندي ..........!!!!!!!!!!!

    • علی

      ...فقط حرف فقط حرف

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عملشون هم مثل حرافي شاونه فقط خراب كردن خراب

    • بدون نام

      خوبه همين چند روز پيش يكي از خودتون اعلام كرد كه ما تو دنيا 6 تا كشور دوست نداريم اونهاي هم كه هستن ميخوان كه سر به تنمون نباشه و فقط بخاطر پوله .........
      حالا اومدي ميگي امريكا تنهاست ...!!!!!!!!!!
      ملت ايران از حرافي هاي به دروغ و تناقض گويي و بي كفايتي و بي لياقتي شما خسته شده اند

    • mehdi...3424

      آقای روحانی وسط این همه مشکلات شوخ طبع هم شدن

    • بدون نام

      كجاي كاري دلار شده 14000 تومان دست از حرافي بي ارزش بر نميداريد ...!!!!!

    • we are the world

      تنهایی دلار رو از ۴۲۰۰ به ۱۵۰۰۰ رسوند وای به روزی که از تنهایی در بیاد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جالب گفتی

      • بدون نام

        آمریکا هیچ غلطی نکرده بجز جنگ روانی .البته مردمی هم که چشمشون به آمریکاست در این بلبشو نقش تاثیر گذاری دارند

    • مردجنوبی

      بهتون قول میدم که خود روحانی هم این حرفو قبول نداره ولی واسه ملت شهید پرور ایران گفته، مارو چیز فرض کرده دیگه حق داره، باید اینارو بگه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مرد جنوبی تو یکی دیگه ببند که اعصاب نداریمااااا

    • بدون نام

      مثل اینکه آقای روحانی تو فضا زندگی میکنن.تمام قیمت ها 3 برابر شده است .یک بطری آب که ساده ترین نیاز انسان به زنده بودن هست و جر نیازهای اولیه هست به 1600 تومان رسیده است .ایشان واقعن از قیمتها خبر دارد ؟؟؟؟؟ اینکه می گوید " مگر ارز خارجی در اقتصاد کشور ما چند درصد نقش دارد؟" مشخص است ایشان از واقعیت خبر ندارد. مردم تما گرانی را با پوست و جان خود لمس می کنند. انجا که پدری غروب دست خالی خونه می اید و به جای یک لقمه نون بغض خودش رو میخوره ..واقعا تاسف باره...

    • بدون نام

      فعلا كه كشور ما لبريز از
      بي لياقتي و بي كفايتي
      دزدي و اختلاس
      رانت و رانت خواري
      تورم تا به امروز 300 درصدي
      هست

      شما كل ايران داريد به 3 تا كشور اطراف باج ميديد كه فقط باهاتون حرف بزنن اونوقت امريكا تنهاست .............!!!!!!!!!!!!!
      مردم و هموني كه فرض كردي خودتي

    • مردجنوبی

      آقای روحانی خوب به ما نگاه کن آیا چیزی بالا سرمونه یا گوشامون درازه که ازین حرفهای کودکانه به ما میگی دیگه بس کن خواهشا فعلا بزرگترین خدمت شما به ملت،حرف نزدنه اینقدر با حرفهای سطحی و دروغ مارو عذاب ندهید

    • بدون نام

      یعنی دیگه کدخدا نیست ؟؟؟؟!!!

    • مردجنوبی

      تنها کسیه که نزدیکترین کشور دوست و همسایه کنسولگریش را آتش بزنند واقعا متاسفم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هر آدم آگاه و بی غرضی می دونه کی سفارت ایران رو آتیش زده .یا نفهم اید یا دوست دارید نفهم به نظر برسید!

      • hassan.h

        یعنی دولت عراق اینکار رو کرد؟؟؟!!!؟
        حالا چرا متاسف

    • بدون نام

      اعتصابات همگانی. مردم با غیرت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آره؟! بعد آقا رضا میاد پادشاه میشه .تو خواب ببینی!

      • hassan.h

        از اردوکشی خیابانی در ایران منافقین سلطنت طلبها صهیونیستها و... استقبال می کنند عروسی آنها میشه چنین توصیه هائی نکنید من همیشه فکر می کنم علل اصلی تحریم ها حوادث سال88 است به دلیل این حوادث آمریکا به سرنگونی این نظام امیدوار شد

    • محسن

      درسته حق با شماست اما تنها تنها داره مملکت مون رو به قرن قبل برمی گردونه

    • بدون نام

      تازه امریکا تنهاست وضعمون این شده .....

    • مردجنوبی

      با همین شعار دادن های مسخره ما به این وضع رسیدیم خوب حالا آمریکا تنهاست به فرض میگم حرف شما درست باشه ولی این به ما چه ربطی داره؟ چه سود یا ضرری به ما میرسه ؟؟ اصلا فرض کنیم آمریکا و اسرائیل با خاک یکسان بشه آیا شکم ملیون ها ایرانی که شبها گرسنه میخوابند سیر میشه ؟ چرا اینقدر دشمن سازی خارجی میکنید درحالی که دشمن اصلی و قاتل جان مردم در داخل ایرانه و هیچ ربطی به خارج نداره

    • عباس

      ما مردمی تنها هستیم که مثل تیفوسی ها با ما رفتار میشه همه از ما فرار میکنند اونوقت میگی آمریکا تنهاست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مردمی که عقده حقارت و خوی بردگی دارند حقشون بدتر از اینهاست

    • بینام

      بازحسن زرزیادی میزنی مملکت داغون کردی بیچاره کردی همرو

    • از خطه جنوب

      با همین شعار دادن های مسخره ما به این وضع رسیدیم خوب حالا آمریکا تنهاست به فرض میگم حرف شما درست باشه ولی این به ما چه ربطی داره؟ چه سود یا ضرری به ما میرسه ؟چرا اینقدر دشمن سازی خارجی میکنید درحالی که دشمن اصلی و قاتل جان مردم در داخل ایرانه و هیچ ربطی به خارج نداره

    • همین دیگه...

      باشه ....خود ترامپ عزیز یک دنیاس

    • محمد حسین

      اقای روحانی عیب کار اینجاست که با این قبیل حرفها امورات مردم طی نمیشه امثال من بیکار شاغل نمیشن البته این حرف روحانی چیز تعجب اوری نیس....
      ما تا کی باید عمرمون را به پای این حرفا بسوزونیم؟

      پاسخ ها

      • محمد حسین

        اصل نظر را سانسور کرد
        اشاره من به شعار های توخالی بود که در گذشته هم در ارتباط با امریکا داده شده بود و همه هزینه اش را ما مردم بیچاره دادیم

    • بدون نام

      کاش ما هم تنها بودیم.مثلا کشورهای دوستدار ما جز غارت اموال ما تا حالا چکار کردن برامون؟
      مثلا عراق جز ریختن خون جوانهامون چه گلی به سرمون زد؟

    • بدون نام

      خیلی عجیبه که اگر مسئول اجرایی رییس جمهور هست اجازه انتشار کامنت های کردم رو زیر پست های مربوط بهش رو میدین اما یکبار هم ندیدم حتی اجازه انتشار یک کامنت مخالف رو زیر پست های رهبری بدید اخه چرا؟ این ظلم نیست!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگر جرات داری تو اول برو کامنت بزار بعدش ما می آئیم و لایک میکنیم!

    • sptspt

      اره یه گوشه کز کرده اهنگای فاخر ماکان بند رو گوش میکنه

    • ازاده حقگو

      یواش یواش دارم شک میکنم بهت اقای روحانی ؟ یا حافظه یا کلیدت مشکل دارند ! اصلا امریکا را رها کنید جناب روحانی ایا کشور بحران زده و مورد ظلم قرار گرفته ( به زعم شما) در این برهه باید نزدیک به ۴۰۰ ورزشکار به بازیهای اسیایی اعزام بکنه!؟ مربیان و خدم و حشم به کنار ؛ ایا وجدان دارید برای ۶۰ مدال سه گردان نفر فرستادید جارکارتا با پول بیت المال؟ نکنه دوستان فکر کردن سکه درو میکنید و کسبی به رونق بازار میدهید؟! چرا هز کس حرف حق بزند باید بگن بوی تفرقه و خزعبلات میاد؟؟؟؟؟!!!! با ابروی وعزت ایران بازی میکنند و با پس دادن دو مدال طلا ایراد از مردم هست و زنگ زدن به کمیته ضد دوپینگ " اینو حتما بگید مسئولان فراموش نکنند که گردن ورزشکار و مربی نیست !!! فقط مردم جای ۱۲۴ به کمیته دوپینگ زنگ ......! انگاری بی خیالی مردم بد هم نبوده .

    • روح الله

      من ننیدونم روحانی ریس جمهور کجاست مردومو چی فر ض میکنه

    • بدون نام

      ای کاش مدیردفترش یا یکی از معاونانش بیان نظرات زیر این خبر رو که از جنس مردم هستن رو براشون بخونن.

    • بدون نام

      کدخدایی که گمان کرده خدای ده ماست.......کدخدا نیست بلای ده ماست.............
      جناب روحانی گذشت زمان گوش درازی مردم........آراه دادا گذشت..........

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آمریکا رو میگی دیگه ؟

    • بدون نام

      به خون امام حسین حلالتان نمیکنم از همه شما اون دنیا (اگر اعتقاد داشته باشید )یقه تک تک شماها را گرفته و شکایت میکنم چون این دنیا کاری دیگه پیر شدم و توان جسمی ندارم که بیام از نزدیک اب دهانی جلوی ریاست جمهوری بندازم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وقتي نشستي اون دنيا بشه بعد بري جلوش و بگيري بايدم وضع مون همين باشه

      • بدون نام

        امام حسین خودش جلو ظلم قیام کرد نه این که بشینه قسم بخوره که اون دنیا حلال نمیکنم

    • محسن

      به به از وقتی فهمیدم آمریکا تنهاست اصلا دنیام زیرو رو شد خیلی خوشحال شدم این آمریکا باید تنها باشه تا دق کنه تمام دنیا هم با ما دوستن دارن باهامون بازی میکنن هی بازی میکنن هی بازی میکنن هی سرمون شیره میمالن میگن بازیه بازیه چقدر ما خوشحالیم

    • ا ر

      تو رو خدا حرف نزنین با حرفاتون آتیشمون نزنین این روزا به اندازه کافی مشکلات داریم با این حرفا نمک به زخممون نپاشید...

    • سوته دل

      روحانی برو نیویورک ترامپ وازتنهایی در بیار لاقل یک کار مثبت انجام بده.

    • بینام

      بعضی اوقات زبان به کام بگیرید سنگین تر هستید

    • بدون نام

      از يك جا معلومه كه امريكا تو دنيا چقدر تنهاست از روزي كه تصميم به پاره كردن برجام گرفت و دستور تحريم ايران و داد 90 درصد كشورهاي جهان به حرفش گوش و عمل كردن ..................

    • بدون نام

      جل الخالق...امریکا تنهاست؟؟؟....تمام دنیا واردات نفت از ایران رو قطع کردن به خاطر امریکا در حالیکه به ضررشونه...دنیا دنبال پوله نه رویاهای ارمانگرایانه

    • بدون نام

      این هم جوک خوبی بود

    • گوسفند

      اخ جون راست میگی چه خبر خوبی مرسی اقای روحانی که این خبرو بهمون دادی تمام مشکلاتمون حل شد پس چرا زودتر نگفتی

    • بدون نام

      مردم می فهمن چرندیات را به مردم تلقین نکن .راست میگی دلار را نجات بده و تومان را به نرخ دلار بکن.اونوقت در ذهن ها باقی می مانی وگرنه مثل رئیس جمهور قبلی فقط تف و لعنت برای تو باقی می مونه

    • بدون نام

      حاج اقا لطفا ی کاری کنید ک ماهم مسه امریکا منزوی بشویم اقتصادمون ارزش پولمون سیاست خارجیمون دشمنامون همش بشه مسه امریکا از شما عاجزانه تقاضا داریم... مرده حسابی گوشای مردم ک دراز نیس تاکی میشنی ای چرت و پرتا تحویل مردم میدی بلند شو مسه بزن بیرون از ساختمون ریاست جمهوریت ببین مردم ب چ روز افتادن فقط نسشتی هی امریکا ای جور امریکا او جور فکری بالای مردم خودت کن

    • بدون نام

      این که روحانی هنوزقبول نداردکه مملکت دررکودکشنده بسرمی بردوهمیشه ازتوسعه حرف می زندکشنده ترازاصل مسئله است مردم درفلاکت بسرمیبرند کاسبهاورشکست هستندکارخانجلت تعطیل است توهی بگوتوسعه ما احمق نیستیم مثل مشاورین تو فقرمطلق رابرچیدی بس است توقع ازکسی که نداندونداندکه نداندنباسدداشت

    • جعفری

      اینهایک کوشه کنایه به ملت دولت مییزنن پشت ملت دولت خالی میکنن وشایه پرانی اینها همان احتکارکنندهگانند ک اب به اسیاب دشمن میری زند اینها ازدشمن خارجی بترند خانند وتن فوروشند اینا نموافقند نمخالف منافقان پسفترند کسافتند دورود بر بسیج مخلص سلام بررببهر فرزانه سلام بر لاشورا سلام برحسین للعنت همه عالم بر قاتلان حسین

    • بی نام

      امریکای تنها دلت بسوزه ببین کشور ما چقدر دوست و رفیق داره فلسطین یمن سوریه افغانستان حزب الله لبنان سومالی ونزوئلا گینه بیصاحاب اووم دلت بسوزه تو که از این دوستا نداری

    • ع.ا

      آمریکا گناه داره چون خیلی تنهاس

    • محمد زمانی

      پس اینهمه کشور تا اسم تحریم از طرف امریکا میاد از آن پیروی میکنند حتی عراق کی هستند واقعا آدم دلش به حال امریکا می سوزه،شما که قیمت سیب زمینی رو نتونستین یک ماه ثابت نگه دارین خواهشا این حرفا رو نزنین.

    • بدون نام

      بیاددیوی برعکس میگه

    • بدون نام

      کباب برگ بزن پشت بندش هم بافورشاه عباسی رو راش بنداز پدر تموم مردم ایران وآمریکاییها رو در میاری. نوش جونت آقای روحانی

    • امیری چهارمحال

      انصاف داشته باشین خیلی از شماها یقه چاک کردین که رای بیاره
      ۲۴ میلیون نادون سنگ انداختن تو ۸۰میلیون عاقل نمی تونن درش بیارن

    • امیری چهارمحال

      انصاف داشته باشین خیلی از شماها یقه چاک کردین که رای بیاره
      ۲۴ میلیون نادون سنگ انداختن تو ۸۰میلیون عاقل نمی تونن درش بیارن

    • اریایی

      نه امریکا تنهاست نه ما به جای روش قانون جنگل گفتگو کنیم تا مشکل برطرف شه

    • دونالد ترامپ

      شما و اربابت زره ای برای ملت ایران ارزش نداری من ک عاشق ترامپم

    • بودن نام

      همش کار دشمنه

    • شهرام

      همه دنیا با ما هستن و امریکا تنهاست .

      پاسخ ها

      • توکلی

        امریکا مارو انداخت تو شعب ابی طالب. البته اقای روحانی و ابوابش با سفرهایی که به دور دنیا دارن حق دارن احساس تنهایی نکنن. این بدبختای حقوق بگیر هستن که بجهت درامدهای!!! زیاد قید مهمانی رفتن را زدن. ملت مارو........ فرض میکنه به برکت اله.

    • بدون نام

      پس خدارو شکر تنهاست این اگه زیاد بود چیکار میکرد

    • بدون نام

      بقول یارو ما به اندازه ی انگشت های یک دستمان دوست نداریم! . حسن آقا ازاین بیشتر خودتو خراب نکن سنی ازت گذشته بخدازشته .!!

    • بدون نام

      هاااااا؟؟؟؟؟

    • سویل

      چه همه بی اعصابن خواستم ی چی بگم ترسیدم.خخخخخ

    • ستاره

      رو که نیست ماشالله

    • بدون نام

      ا وا چرا زودتر نگفتی امشب بریم پهلوش بخوابیم تنهایی از شما میترسه گناه داره

    • بدون نام

      سرروشونه کی میذاری وقتی منو نداری دست به موهات کی میکشه وقتی منونداری اشکاتو کی پاک میکنه وقتی منو نداری..................

    • بدون نام

      هموطن خارج نشینم اگه تخصص علمی داری،اگه ثروت داری اگه مرفهی اوضاعت خوبه برگردو مملکتتو اباد کن.برگردو هموطنتو نجات بده.اگه فقط یک میلیون از مهاجران مهم برگردن بخدا که حال ایران خوب میشه.برگرد هموطن.ایرانیا دلشون گرفته س.حالشون خوب نیس.مسوولینمون توهم شدید دارن.تو برگردو به مملکتت خدمت کن.#هموطن برگرد

    • بدون نام

      شاید اگر 30 سال پیش این حرفا رو میزدی چند نفر ساده لوح باور میکردن ولی این دوره با این همه رسانه و این حجم از اطلاعات و اخبار، زدن این حرفا مضحکه.

    • کامبیر

      ولی خداروشکر دوروبر ما خیلی ها هستن....

    • بدون نام

      امریکا تنهاست دلارش شده چهارده هزارتومان ولی دنیا با ماست که از پول ما بجای دسنمال کاغذی استفاده میکنند خجالت بکش ملت چی فرض کردی امو

    • بدون نام

      تنهایی چه می کنه این بازیکن!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        :-)

    • بدون نام

      کل دنیا با آمریکاس داداش تو تنها یی

    • بدون نام

      سلام
      جناب آقای روحانی
      روسیه هم با آمریکا ست غصه تنهایی آمریکا را نخور

    • کرمانشاه

      آره راست میگی تنهاست ، احتیاج به یه روضه خون داره .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج