۷۷۰۹۳۶
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

عرضه آیفون XR اپل در ۶ رنگ مختلف

اسناد جدیدی به انتشار رسیده که نشان می‌دهد آیفون XR اپل در ۶ رنگ مختلف به عرضه درخواهد آمد. آیفون ایکس آر نسخه‌ی ارزان قیمت‌تر از دو آیفون ۲۰۱۸ دیگر اپل است.

خبرگزاری ایسنا: اسناد جدیدی به انتشار رسیده که نشان می‌دهد آیفون XR اپل در ۶ رنگ مختلف به عرضه درخواهد آمد. آیفون ایکس آر نسخه‌ی ارزان قیمت‌تر از دو آیفون ۲۰۱۸ دیگر اپل است.

ما پیشتر در مورد این که اپل قصد دارد همراه با نسخه‌ی مقرون به صرفه‌تر آیفون های سال ۲۰۱۸ خود، مدل ۶.۱ اینچی ال سی دی آیفون جدید به نام آیفون XR به سیاست عرضه یک گوشی در رنگبندی متنوع بازگردد، شنیده بودیم. حال علاوه بر افشای نام این گوشی، رنگبندی آن نیز به بیرون درز پیدا کرده است.

عرضه آیفون XR اپل در ۶ رنگ مختلف

بار دیگر به لطف قطعه کدهای به بیرون درز پیدا کرده از سوی اپل، آیفون XR قرار است در رنگ‌های متنوع مشکی، سفید، آبی، قرمز، زرد و مرجانی روانه‌ی بازار شود. ما به لطف شایعات پیشین در مورد نسخه‌های قرمز و آبی این گوشی شنیده بودیم، اما نسخه‌های زرد و مرجانی کمی ما را شگفت زده کرده‌اند.

مدل مرجانی در واقع دارای یک سایه نارنجی خواهد بود، اما برای مطمئن شدن از این قضیه ما باید چند ساعت دیگر منتظر بمانیم.

رنگ زرد شاید همان نسخه‌ی طلایی باشد که در طول یک سال گذشته در مورد آن شنیده‌ایم، اما هیچ وقت تا به حال در مورد رنگ مرجانی آیفون نشنیده بودیم. ما بی‌صبرانه در انتظار هستیم تا ببینیم این رنگ‌ها چگونه بر روی بدنه‌ی شیشه‌ای گوشی آیفون ایکس آر نقش خواهند بست.

زیرا اپل گوشی های آیفون 8، 8 پلاس و آیفون ایکس را در رنگبندی‌های محدودی به بازار عرضه کرد. حال بیایید نگاهی به قطعه کدهایی بی‌اندازیم که در آن‌ها از نسخه 64 گیگابایتی آیفون 6.1 اینچی اپل در رنگ‌های مشکی، سفید، قرمز، زرد، مرجانی و آبی نام برده شده است

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج