۷۷۰۹۵۴
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

تولید آیفون‌های ۱۰، SE و ۶ اس متوقف می‌شود

شرکت اپل هر ساله پس از معرفی آیفون‌های جدیدش، سعی می‌کند قیمت تلفن‌های هوشمند سال گذشته خود را کاهش دهد تا توجه کاربران را به مدل‌های قدیمی‌تر حفظ کرده و میزان فروش آنها را بالا ببرد.

گجت نیوز: شرکت اپل هر ساله پس از معرفی آیفون‌های جدیدش، سعی می‌کند قیمت تلفن‌های هوشمند سال گذشته خود را کاهش دهد تا توجه کاربران را به مدل‌های قدیمی‌تر حفظ کرده و میزان فروش آنها را بالا ببرد.

علاوه بر این اپل خط تولید برخی از گوشی‌های چند سال قبل را به طور کلی متوقف می‌کند. حال به نظر می‌رسد کمپانی کوپرتینویی روند همیشگی خود را کمی تغییر داده و قصد دارد دیگر آیفون ۱۰ ، SE و ۶ اس تولید نکند.

همین امروز اپل وبسایت رسمی خود را به روز رسانی نمود و مشخصات آیفون های بعدی در این سایت منتشر شد. این مسئله موجب شد که نام برخی از گجت‌های قبلی این کمپانی از وبسایت رسمی‌اش حذف شده و دیگر اثری از آنها به چشم نخورد.

اولین گجتی که دیگر اثری از آن به چشم نمی خورد، گوشی آیفون ۱۰ محسوب می‌شود و تنها در بخش لوازم جانبی، به آن ارجاعاتی شده است.

برای این اتفاق چند دلیل مطرح شده؛ اول اینکه آیفون XS معرفی شده در واقع مدل ارتقا یافته‌ای از این محصول به شمار می‌رود که قرار است با قیمتی ارزانتر یعنی ۸۹۹ دلار عرضه گردد. از سوی دیگر مدل دیگری با نام آیفون XS مکس عرضه خواهد شد که قیمت آیفون ۱۰ قبلی را تکرار کرده است.

حال از آنجایی که اپل قصد دارد یک مدل ارزانتر (XS) و یک مدل بهتر (XS مکس) از آیفون ۱۰ به بازار عرضه کند، احتمالاً کمپانی کوپرتینویی دیگر نیازی به فروش این موبایل نخواهد داشت و طرفداران نیز شاهد تولید آن نخواهند بود.

علاوه بر این، طرفداران شرکت آمریکایی باید با آیفون ۶ اس و ۶ اس پلاس سال ۲۰۱۵ خداحافظی کنند چرا که نام این مدل در سایت رسمی اپل استور وجود نخواهد داشت.

ضمن اینکه گزارش شده آیفون SE نیز جمع گوشی‌های اپل را ترک خواهد نمود. البته جای ناامیدی نیست چرا که شایعاتی مبنی بر عرضه‌ی نسل جدیدی از این گوشی‌های پرطرفدار به گوش می‌رسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانیم

      خواهشانا متوقف نشه بعدا قراره ماایرانیاهرکدوم دوتاشوبخریم بابابقران زشته گزارش ازبدبختی مردم بدین ازفسادوتن فروشی زنان متاهل بخاطرنداری خبربدین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج