جاباما
۷۷۱۱۲۰
۷ نظر
۵۰۰۵
۷ نظر
۵۰۰۵
پ

وزیر اقتصاد روسیه: دلار بفروشید، روبل بخرید!

وزیر توسعه اقتصادی روسیه گفت: سقوط اخیر قیمت روبل فرصت خوبی برای خرید ارزی ایجاد کرده است که فعلا زیر قیمت واقعی خود معامله می‌شود.

خبرگزاری مهر: وزیر توسعه اقتصادی روسیه، ماکسیم اورشکین، در حاشیه اجلاس اقتصاد شرق دور در ولادی‌وستوک روسیه گفت: سقوط اخیر قیمت روبل فرصت خوبی برای خرید ارزی ایجاد کرده است که فعلا زیر قیمت واقعی خود معامله می‌شود.

توصیه اورشکین به شهروندان روسی این است که دلار آمریکا را بفروشند و روبل روسی بخرند. از ماه جولای تا کنون روبل روسی ۱۲ درصد ارزش خود در برابر دلرا را از دست داده است.

اورشکین به رادیوی بیزنس اف‌ام گفت: شما این نقل قول معروف از وارن بافت را می‌شناسید؛ «در مواقعی که دیگران طمع می‌کنند بترس و در مواقعی که دیگران می‌ترسند طمع‌کار باش». وقتی همه‌ چیز خوب است و همه در مورد چیزی مثبت فکر می‌کنند، این به معنای این است که بر خلاف آن‌چه به نظر می‌رسد این سرمایه جای پیشرفت زیادی ندارد.

وزیر توسعه اقتصادی در پیش‌بینی خود از اقتصاد کلان گفت انتظار دارد که سال آینده، نرخ برابری روبل با دلار در حدود ۶۴ تثبیت شود که ۱۰ درصد از سطح کنونی قدرتمندتر است. اورشکین تایید کرد که انتظار می‌رود که در میان‌مدت نرخ تبادل روبل به ۶۳-۶۴ روبل در برابر هر دلار برسد.

دوشنبه گذشته، روبل در بورس مسکو به پایین‌ترین نرخ خود در ۲.۵ سال اخیر رسید؛ نرخ برابری آن در برابر دلار به ۷۰.۳۴ روبل و در برابر یورو به ۸۱.۶۷ روبل رسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تبریز

      زور نزن تعظیم کن

    • بدون نام

      وقتي همه چيز خوب است كه همه چيز خوب است و الا خيلي هم بد است خوب وقتي خوب كه همه چيز واقعا خوب باشد ،،،،،كبك ديدي وقتي ميبينه همه چيز بد است سرش ميكنه زير برف فكر ميكنه ديگه همه چيز خوب است ،،،،از اين بدتر نميشود،،،
      روز به روز بدتر هم مي شود

    • شایگر

      کشوری که با ایران همکاری بکند باید سرش زیر آب رفت..خاک تو سرتون

    • بدون نام

      خخخخخ ... دلار بده روبل از قیمت افتاده بخرید !!!

    • احمدرضا صفیان

      بنظرمن اشتباه میکنن ریال بخرن بهتره

    • بدون نام

      ........مگه؟!

    • بدون نام

      يا وقتي هر ننه قمري در هر مورد كارشناس ميشه مي خواهند يه با وجود تحقير كنند تا به حرف بكشند با اذيت ازار بعد راهكار فرمول او را به نام يه مادر قهبه ديگه بكنند،،،،بعضيها از صبر تحمل ادم سواستفاده مي كنند يه مشت اشغال لجن،،،،من كسي بودم كه به خاطر خدا و كمك به مردم و مردمان اروپا راهكار و فرمول اقتصادي دادم و گفتم ارزش واحد دلار و يورو را به هم برابري و نزديك كنيد،،،،هنوز دارن. من اذيت ازار تحقير شكنجه مي كنند با كارهاشون،،،،حق حقوق من را نمي دهند حق زحمات و رحمتي كه من به انها كردم ،،،،بالاخره هر كسي درايت و دورانديشي داره من هم بلدم،،،،خدا بالا سر همه است و جواب همه را مي ده ،،،،من هم به جز خدا اميدي ندارم و نداشتم از اول ولي جواب كاراتون پس خواهيد داد اگر برخوردهاتون درست نكنيد و صبر من تموم بشه همتون به خاك سياه ميشونم ،،،،،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج