جاباما
۷۷۱۱۶۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

ادین ژکو در آستانه تمدید قرارداد با رم

باشگاه رم در صدد نگه داشتن ادین ژکو در پایتخت ایتالیاست.

خبرگزاری تسنیم: ادین ژکو به زودی قراردادش را با رم تمدید می‌کند و ممکن است حتی پس از بازنشستگی‌اش هم در این باشگاه در کنار فرانچسکو توتی، کاپیتان سابق جالوروسی فعالیت داشته باشد.

ژکو این هفته در رشته مدیریت ورزشی از دانشگاه سارایوو فارغ‌التحصیل شد که نشان می‌دهد او برای آینده‌اش برنامه‌هایی در حوزه اجرایی فوتبال دارد.

ژکو به زبان‌های بوسنیایی، چک، آلمانی، انگلیسی و ایتالیایی صحبت می‌کند و به همین دلیل اضافه شدنش به کادر اجرایی باشگاه رم در حوزه جذب بازیکن بسیار ارزشمند خواهد بود.

در همین حال سایت کالچو مرکاتوی ایتالیا گزارش کرده است که باشگاه رم می‌خواهد قرارداد ژکو را برای یک سال تمدید کند و او را تا سال ۲۰۲۱ در این تیم نگه دارد که در آن زمان ژکو ۳۵ ساله خواهد بود. البته ژکو برای یک سالی که به مدت قراردادش اضافه می‌شود، حقوقش را کاهش می‌دهد و آن را از ۴.۵ میلیون یورو به چهار میلیون یورو می‌رساند.

این سایت همچنین مدعی شده است که ژکو پس از پایان قرارداد خود کفش‌هایش را آویزان می‌کند و همچون توتی در کنار مونچی، مدیر ورزشی باشگاه رم فعالیت خواهد کرد. در همین حال گفته شده که اتحادیه فوتبال بوسنی هم به ژکو پیشنهاد داده است که در این سازمان در پستی اجرایی مشغول به کار شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج