۷۷۱۱۹۳
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

نصیرزاده: پرونده فیروز کریمی را در تبریز می‌بندیم

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز گفت: به هیج وجه نمی خواهیم اسیر اتفاقات فصل گذشته شویم.

ایسنا: هوشنگ نصیرزاده با بیان این که تیم ماشین سازی در فصل گذشته به طور غیر منتظره‌ای از گردونه رقابت‌های جام حذفی کنار رفت، اظهار کرد: در فصل گذشته تا مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی پیش رفتیم اما در دیدار مرحله یک چهارم نهایی درعین شایستگی مغلوب تیم خونه به خونه بابل شده و از گردونه این مسابقات کنار رفتیم اما در فصل جاری با برنامه ریزی دقیق و حساب شده‌ای پا به این رقابت‌ها گذاشته و به طور حتم نتایج فصل گذشته در این تیم تکرار نخواهد شد.

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز درباره آخرین وضعیت این تیم عنوان کرد: تیم وضعیت خوبی دارد و بازیکنان در شرایط مناسبی قراردارند و با اضافه شدن محمدرضا مهاجری به عنوان سرمربی تعدادی از بازیکنانی که مد نظر کادر فنی نبودند، از تیم جدا و بازیکنان جدیدی به تیم اضافه شدند.

نصیرزاده: پرونده فیروز کریمی را در تبریز می‌بندیم

نصیرزاده درباره دیدار تیمش در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی برابر یکی از نمایندگان شهر بابل اظهار کرد: آخرین برنامه‌های آماده سازی تیم پیش از رویارویی با تیم ستاره کاسپین بابل انجام شده و با قدرت در این دیدار به میدان خواهیم رفت.

پس از این بازی به دیدار تیم پارس جنوبی رفته و در ادامه با تیم فولاد خوزستان دیدار خواهیم کرد. با شروع تعطیلات ۲۰ روزه لیگ برتر فرصت تازه‌ای در اختیار کادر فنی جدید برای شناخت بیشتر آنان از ترکیب و توانایی بیشتر بازیکنان قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر این که آیا برای دیدار مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی این تیم مصدوم یا محرومی دارد، ادامه داد: در دیدار هفته ششم لیگ برتر برابر تراکتورسازی چند بازیکن اصلی تیم مصدوم شدند که خوشبختانه با تلاش کادر پزشکی آنان به مرز آمادگی رسیدند و همراه تیم به بابل می‌روند.

وی در پاسخ به این سوال که در صورت آماده نشدن این بازیکنان برای بازی برابر تیم ستاره کاسپین بابل نقشه دوم کادر فنی چه خواهد بود، عنوان کرد: در صورت این وضعیت به ناچار از بازیکنان جوان تیم در ترکیب اصلی تیم استفاده خواهیم کرد و گزینه‌ای دیگر پیش رو نداریم.

نصیرزاده در خاتمه درباره اختلاف نظرش با فیروز کریمی سرمربی سابق تیم ماشین سازی نیز گفت: موضوع تقریباً حل شده و قرار است او به تبریز بیاید و پرونده این مناقشات را ببندیم.

تیم ماشین سازی تبریز در مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات جام حذفی جمعه ۲۱ شهریورماه با تیم کاسپین بابل دیدار خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ستار

      جمعه 21شهریورماه
      برترینها دلبندم.... جمعه 23 شهریورماهه
      مجید، دلبندم....

    • رضا کرد

      داداش فک نکنم جمعه ۲۱ شهریور باشه ها

    • سعید

      چقدر خوندن این متن برای ما عاشقان تراختور لذت بخشه. چون بشدت احساس ترس و واهمه تو رسانه های دربست در اختیار تیم های بی لیاقت پایتخت نشین و هوادارایی که با کوچکترین لغزش تیمهاشون به بازیکنا فحش ناموسی میدن رو آشکار میکنه. حالا حالا ها باید بسوزین تازه اول کاره... یاشاسین تراختور یاشاسین آذربایجانیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج