جاباما
۷۷۱۲۱۲
۴ نظر
۵۰۱۰
۴ نظر
۵۰۱۰
پ

وزیر کشور: صادرات کالاهای ضروری ممنوع است

وزیر کشور از ممنوعیت صادرات کالاهای اساسی و ضروری از تمام مرزهای کشور خبر داد و گفت: استانداران، گمرک و دستگاه های مسئول با همکاری یکدیگر موظف هستند از خروج کالاهای اساسی جلوگیری کنند.

خبرگزاری ایرنا: وزیر کشور از ممنوعیت صادرات کالاهای اساسی و ضروری از تمام مرزهای کشور خبر داد و گفت: استانداران، گمرک و دستگاه های مسئول با همکاری یکدیگر موظف هستند از خروج کالاهای اساسی جلوگیری کنند.

عبدالرضا رحمانی فضلی روز پنجشنبه در جلسه ستاد مقابله با قاچاق سوخت اظهار داشت: ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز هم با تشکیل کارگروهی تصمیم کامل و جامعی نسبت به مصرف سوخت خودروهای سنگین داخلی و ترانزیت تهیه و ارائه کند.

نماینده رئیس جمهوری در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اشاره به گزارش ارائه شده درباره مصرف سوخت لنج ها در آبهای سرزمینی جمهوری اسلامی ایران و نحوه تعیین قیمت سوخت آنها افزود: لنج هایی که در داخل آب‌های مرزی جمهوری اسلامی ایران فعالیت دارند از قیمت مصوب داخلی سوخت بهره مند خواهند شد.

نماینده رئیس جمهوری در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز اضافه کرد: در شهرها و روستاهایی که پوشش کامل گاز وجود دارد، وزارت نفت مکلف شد نسبت به نحوه تامین سوخت و مدیریت آن اقدام کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: نیروهای انتظامی و امنیتی نسبت به خروج کالا و فرآورده های سوختی از مرزها مراقبت و کنترل های بیشتر و جدی تری داشته باشند؛ همچنین دبیر مناطق آزاد ظرف یک هفته آینده برنامه مشخصی به منظور جلوگیری از خروج کالاهای اساسی و ضروری در مناطق آزاد ارائه کند.

رئیس شورای امنیت کشور با بیان اینکه صادرات از مبادی رسمی برقرار است، گفت: صادرات کالاهای اساسی و ضروری از تمام مرزهای کشور ممنوع است، استانداران، گمرک و دستگاه های مسئول با همکاری یکدیگر موظف هستند از خروج کالاهای اساسی جلوگیری کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ماشین های مسافربری ترکیه اگر ۳ تا مسافرهم باشه میان چون باکشون رو پر گازوییل میکنن. خودم دیدم اونجا قبل از اومدن با پمپ گازوییل رو خالی کردند. بفرست براشون

    • بدون نام

      بعيد نیست 4 روز دیگه بیای بگی کالاهای اساسی رو باید از اینی که هست هم آنقدر گرونش کنی که برای هیچ کشوری با صرفه نیست. ما مردم که نه ته پیازیم نه سر پیاز.

    • اقتصاد دان

      ایران فقط صادرات کالاهای یارانه دار به صرفه است و این یعنی دادن یارانه به کشور های دیگر باید جلو همه کالاهای یارانه دار را بگیرند.

    • AAAAAAAAAA

      وزیر تو چرا خوابی ببین چیزی موجود هست که ببرن تازه وقتی انبارها خالیست یادت افتاده.خخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج