۷۷۱۲۱۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

عابدزاده با کاسیاس مساوی شد

دروازه بان ایرانی و ملی پوش ماریتیمو از سوی یکی از رسانه های معتبر پرتغال به عنوان بهترین دروازه بان ۴ هفته ابتدایی مسابقات لیگ پرتغال انتخاب شد.

ورزش سه: دروازه بان ایرانی و ملی پوش ماریتیمو از سوی یکی از رسانه های معتبر پرتغال به عنوان بهترین دروازه بان ۴ هفته ابتدایی مسابقات لیگ پرتغال انتخاب شد.

امیرعابدزاده بعد از درخشش در رقابت های باشگاه های پرتغال در اولین بازی تیم ملی ایران به عنوان دروازه بان اصلی در ترکیب تیم ملی قرار گرفت و مقابل ازبکستان دومین کلین شیتش را با لباس ملی تجربه کرد. امیر اولین بار نیز در بازی برابر ازبکستان قبل از آغاز رقابت های جام جهانی در ترکیب اصلی تیم ملی قرار گرفته بود.

عابدزاده که امسال لیگ باشگاهی در کشور پرتغال را با ماریتیمو بسیار خوب شروع کرده در ۴ مسابقه این تیم ۳ پیروزی و تنها یک شکست تجربه کرده و یکی از مهره کلیدی کلودیا براگا سرمربی جدید و پرتغالی این تیم بوده است. امیر به غیر از بازی با ریو آوه که سه گل دریافت کرد و ماریتیمو نیز تنها شکستش را تجربه کرد توانست در دوبازی برای تیمش در این فصل کلین شیت کند.

عابدزاده با کاسیاس مساوی شد

ماریتیمو با امیر کامل می شود

روزنامه های معتبر کشور پرتغال در مدت حضور دروازه بان ایرانی در ماریتیمو همیشه نگاه ویژه ای به امیر عابدزاده داشته اند و او یکی از بازیکنان محبوب مادیرا است.

با این وجود نمایش بسیار خوب دروازه بان ایرانی ماریتیمو باعث شده که در این هفته ها رسانه های پرتغالی مطالب رنگارنگی را درباره اش بنویسند. روزنامه معروف ابولا در پرتغال در آخرین شماره اش با این تیتر که « برای تکمیل تیم فقط به امیر نیاز است» به این ستاره ایرانی پرداخت .

در این گزارش آمده است که ماریتیمو برای آغاز پرقدرت مجدد رقابت های لیگ پرتغال تنها امیر عابدزاده را کم دارد که به خاطر حضور در بازی تیم ملی و تعطیلات فیفا دی مدتی از تیم دور بوده است و حالا کلودیو براگا که در این فصل تیمی خوب را روانه مسابقات کرده بیصبرانه منتظر دروازه بان 25 ساله است تا با تیم کاملش به رقابت ها باز گردد.

ماریتیمو البته که در تاکا دلیگا سه روز دیگر باید با اسپورتینگ یکی از قدرت های اصلی و همیشگی لیگ پرتغال دیدار کند.

عابدزاده با کاسیاس مساوی شد

آمار عابدزاده مثل ایکر مقدس

روزنامه ابولا همچنین در بخش ارزشگذاری بازیکنان لیگ پرتغال در ۴ هفته ای که از مسابقات سپری شده است ، به انتخاب بهترین دروازه بان ها اقدام کرده است و امیر عابدزاده دروازه بان ایرانی ماریتیمو در صدر دروازه بان های لیگ پرتغال قرار دارد.

یادمان نرود که در لیگ پرتغال دروازه بان بزرگی مثل ایکر کاسیاس حضور دارد که در تیم پورتو بازی می کند. دروازه بان و کاپیتان سابق رئال مادرید در این فصل از رقابت ها در ۴ بازی ۵ گل خورده و دو کلین شیت نیز انجام داده و آمار او دقیقا مثل آماری است که امیر در این چهار هفته داشته است.

با این حال از نظر امتیازی امیر با ۱۴.۵ امتیازی که به دست آورده بهترین دروازه بان لیگ پرتغال در ۴ هفته است. بعد از او موریل برزیلی از بلننزه با ۱۳ ، رومن سالین فرانسوی از اسپوریتینگ ۱۲ ، داگلاس برزیلی از گیمارش با ۱۱.۵ و اودیسیاس فلاکودیموس دروازه بان آلمانی بنفیکا با ۱۱ امتیاز در رتبه های بعدی قرار دارند.

عابدزاده با کاسیاس مساوی شد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج