۷۷۱۲۴۷
۵ نظر
۵۰۰۳
۵ نظر
۵۰۰۳
پ

بیانیه اتحادیه اروپا درباره مذاکره با ایران درباره یمن

اتحادیه اروپا با صدور بیانیه‌ای درباره مذاکره نمایندگان چهار کشور اروپایی با هیأت ایرانی در بروکسل، اعلام کرد که درباره بحران یمن و لزوم پایان دادن به آن رایزنی کرده است.

خبرگزاری فارس: سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا بامداد پنجشنبه اعلام کرد که با هیأت ایرانی درباره فعالیت‌های منطقه‌ای تهران و بحران‌های غرب آسیا از جمله یمن مذاکره کرده‌اند.

در این بیانیه آمده است که هیأتی از چهار کشور اروپایی (فرانسه، آلمان، ایتالیا و بریتانیا)‌ به ریاست «هلگا اشمید» دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا روز چهارشنبه با هیأتی از تهران به ریاست «حسین جابری انصاری» دستیار ارشد وزیر امور خارجه ایران دیدار و مذاکره کرده‌اند.

این سومین دیدار تیم مذاکره‌کننده جمهوری اسلامی ایران با نمایندگان چهار کشور اروپایی در خصوص بحران‌های منطقه از جمله یمن و دنباله‌ای بر نشست تهران حول مذاکرات آستانه بود.

سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا در بیانیه خود نوشت که با نمایندگان ایران درباره وضعیت انسانی یمن و راهکاری سیاسی پایان دادن به بحران این کشور مذاکره کرده‌اند.

جابری انصاری پس از پایان این دور از گفتگوها درباره یمن که با حضور هلگا اشمید دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا و مدیران کل سیاسی وزارت خارجه های چهار کشور برگزار شد، به درخواست طرف اروپایی دستاوردهای نشست اخیر سران ایران، روسیه و ترکیه درباره روند صلح در سوریه را تشریح کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پس ایران در وضعیت یمن دست داشته که حالا اینها برای گفتگو اومدند... پس ایران در بدبختی مردم آنجا شریک است و جنایت مرتکب شده ..

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خیلی احمقید با همچین طرز فکری ایمقدر احمق که لشکر کشی چند ساله عربستان کودک کش رو نمیبینید و بمب های همه روزه مزدوران چند ملیتی رو کور هستید و نمیبینید و از محاصره تخریب بیمارستان ها قطع برق و تحریم دارو و بمباران مدرسه و بیمارستان و عروسی و عزا هم هیچ چیزی نمیفهمید. اینقدر بیشعور در ایران زیاد شده که بجز اراجیف شبکه ی انگلیسی من و تو وکه با حمایت های مالی عربستان ملعون اداره میشه هیچ چیز دیگه ای در مغز های گندیده تون نیست.
        مگر کور هستید ؟؟؟؟ نمیبینید چه کسانی یمن را به خاک و خون کشیده اند ؟؟؟

    • رحیم. شکری

      سیاست بجای خودولی امنیت کشورازاوجب واجبات است اگر اتم نداریم درکشورهای اروپایی موادوچاشنی وصل به کلاهک دردست دلالان بسیارزیاداست که حاضرا براش دلاربگیرندوتحویل خواهانش کنندآقافرمودن اتم ساختن حرام است عین طلاکه دست مردان حرامست ولی به خودیه خودحرام نیست پس داشتنش برای امنیت کشور میتواندحلال باشد چون اسراییل ددرد چراایراک برای امنیتش نداشته باشد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بله کشوری که همیشه دنبال جنگ به صلاح اتم نیاز داره

      • بدون نام

        وقتی کشوری در قانون اساسی خود خواهان نابودی کشوری دیگر میشود ان کشور ناچار است از همه چیز برای دفاع استفاده کند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج