۷۷۱۲۶۷
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

بشار با مصدومیت برای عراق بازی کرد

بشار رسن هافبک تهاجمی تیم پرسپولیس در دیدار تیم های عراق و کویت از ناحیه مچ پا مصدوم شد و با همین مصدومیت به ایران آمد.

ورزش سه: بشار رسن هافبک تهاجمی تیم پرسپولیس در دیدار تیم های عراق و کویت از ناحیه مچ پا مصدوم شد و با همین مصدومیت به ایران آمد.

سرخپوشان پایتخت روز گذشته نساجی را شکست دادند و غیبت بشار رسن و علیرضا بیرانوند هم به چشم نیامد اما غیبت هافبک عراقی علی رغم بازگشت به ایران، کمی عجیب به نظر می‌رسد.

در روز بازگشت بشار، باشگاه پرسپولیس مصدومیت این بازیکن را اعلام کرد اما جزئیاتی از این اتفاق منتشر نشد تا این که پس از نگاهی به بازی عراق - کویت نوع و شدت مصدومیت مشخص شد.

در دقیقه ۱۸ بازی، رسن در نیمه زمین حریف یک بازیکن کویتی را دریبل زد و در حال گذر از بازیکن بعدی، با خطا متوقف شد. او از ناحیه مچ پای راست مصدوم شد و حتی برای دقایقی نمی‌توانست بلند شود اما سرانجام به بازی ادامه داد تا این که در دقیقه ۳۰ از زمین بیرون رفت.

بشار با مصدومیت برای عراق بازی کرد

مشخصا دلیل تعویض او تاکتیکی نبود چرا که بشار عملکرد بسیار خوبی در تیم عراق داشت و احتمالا علت خروج هافبک شماره ۱۳ همان مصدومیتی است که در دقیقه ۱۸ رخ داد. این که چرا سرمربی عراق در همان لحظه بشار را تعویض نکرد جای سوال دارد چون در این دیدار دوستانه، نیازی به تداوم حضور این بازیکن در زمین نبود و سرمربی می‌توانست برای جلوگیری از تشدید مصدومیت، رسن را زودتر از زمین بیرون بکشد.

همچنین تیم پزشکی عراق مشخصا در راستای بهبود بشار رسن حرکت خاصی انجام نداده اند چرا که او با مصدومیتی نسبتا شدید به اردوی پرسپولیس رفت و حتی بازی نساجی را هم از دست داد.

رسن در بازی با الدحیل حضور خواهد داشت اما کسی نمی‌داند با بهبودی کامل در مقابل حریف قطری به میدان می‌رود همچنین کسی نمی‌داند مصدومیتش تا آن زمان به طور کامل رفع می‌شود یا تیم پزشکی پرسپولیس به اشکال دیگر او را مهیا خواهند کرد.

باشگاه پرسپولیس می‌تواند در حالت عادی به خاطر مصدومیت ستاره اش در تیم ملی از فدراسیون فوتبال عراق شکایت کند اما موضوع بشار رسن «عدم رسیدگی و نگهداری از سرمایه» است و در صورت اثبات می‌تواند تبعات شدیدی برای عراقی ها داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خاک بر سرش..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج