جاباما
۷۷۱۲۷۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

چرا جان تری پیشنهاد اسپارتاک مسکو را رد کرد؟

یک مدیر برنامه و موسس آژانس فوتبال روسیه دلایل عدم امضای قرارداد جان تری، مدافع ۳۷ ساله انگلیسی با باشگاه اسپارتاک مسکو را تشریح کرد.

خبرگزاری تسنیم: جان تری که جمعه گذشته با شرکت در آزمایش‌های پزشکی یک کلینیک خصوصی در رم، پایتخت ایتالیا مهیای عقد قرارداد نهایی با باشگاه اسپارتاک مسکو شده بود پس از بازگشت به انگلیس قید حضور در لیگ برتر روسیه را زد.

جان تری شب گذشته (چهارشنبه) با انتشار پیامی ضمن قدردانی از پیشنهاد باشگاه اسپارتاک مسکو اعلام کرد حضور در لیگ برتر فوتبال روسیه تصمیم درستی برای او در شرایط فعلی نیست و پس از مشورت با خانواده‌اش تصمیم به رد این پیشنهاد گرفت. این پیام واکنش تند هواداران اسپارتاک مسکو را نیز به دنبال داشت.

چرا جان تری پیشنهاد اسپارتاک مسکو را رد کرد؟

در این رابطه آلکسی سوفونوف، مدیر برنامه و موسس آژانس فوتبال روسیه به خبرگزاری ریانووستی درباره عدم پذیرش پیشنهاد باشگاه اسپارتاک مسکو از سوی جان تری با وجود توافق‌های نخستین گفت: این روشن است که بسیاری از خارجی‌ها برای کسب درآمد به لیگ برتر فوتبال روسیه می‌آیند.

درست است که انتقال جان تری با شکست مواجه شد اما این یک تراژدی نیست. این فرصتی است تا بازیکنان جوان‌تر خودشان را نشان دهند. شاید هم جان‌تری مسائل درون خانوادگی همانند بچه‌های 10 تا 12 ساله‌اش برای سفر یک ساله به مسکو را مورد بررسی قرار داد و در نهایت تصمیم گرفت تا از عقد قرارداد با تیم فوتبال اسپارتاک منصرف شود.

وی افزود: البته مساله دیگری هم است که باید مورد توجه جدی قرار بگیرد. اگر باشگاه اسپارتاک مسکو قرارداد یک یا 3 ساله به جای قرارداد 9 ماه به جان تری پیشنهاد می‌کرد شک ندارم آن را می‌پذیرفت.

جستجوی حقیقت در این انتقال دیگر بدون معنی است زیرا جان تری در زمین تیم اسپارتاک وجود ندارد. چنین انتقالی نیازمند توافق طرفین است و از سویی جان تری هم باید پاسخگوی خانواده‌اش باشد. شاید هم مشکلات سیاسی مانع عقد قرارداد شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج