۷۷۱۲۷۷
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

گل‌محمدی: بازیکنانم نیاز به حمایت دارند

یحیی گل‌محمدی تأکید کرد که شاگردانش با جان و دل بازی می‌کنند و نیازمند حمایت هستند.

تسنیم: یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی ۲ بر یک تیم فوتبال پدیده خراسان مقابل ذوب‌آهن اصفهان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اظهار داشت: بازی خیلی سختی بود، اما بازیکنان توانستند با تمرکز و توان بدنی بالا بازی کنند و این مسابقه را به نفع خود تمام کردند.

این بازی اول ما در جام حذفی بود. راهی طولانی تا فینال داریم و نمی‌توانیم خیلی بابت پیروزی در این بازی خوشحال باشیم. امیدوارم در مراحل بعد مسابقات هم عملکرد خوبی داشته باشیم. بازیکنانم خیلی خوب بازی کردند و از آنها تشکر می‌کنم. شاگردانم برای این برد خیلی زحمت کشیدند و به آنها خداقوت می‌گویم.

وی در پاسخ به این پرسش که این ذوب‌آهن چه تفاوتی با دیدار دو تیم در لیگ برتر داشت، تصریح کرد: حریف تغییراتی داشت. در مجموع فکر می‌کنم بازی مقابل ذوب‌آهن در لیگ برتر، شناخت خوبی را به ما داد و با نقاط ضعف و قوت حریف آشنا شدیم.

ذوب‌آهن در بازی قبلی توانست از فضای بین بازیکنان ما استفاده کند که در این مسابقه این فضا را بستیم و اجازه راحت کار کردن را به آنها ندادیم. برای ذوب‌آهن، نمازی و آذری که زحمات زیادی می‌کشند، آرزوی موفقیت می‌کنم. امیدوارم در آینده موفق باشند.

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان درباره مشکلات این باشگاه خاطرنشان کرد: صحبت‌هایی انجام دادیم و جلسات متعددی برگزار شد. با این حال اسپانسر جدید پیدا کردیم و آنها قول دادند مشکلات تا هفته آینده حل شود.

اگر این اتفاق رخ ندهد، به مشکلات بزرگ‌تری می‌خوریم و تنها نماینده شرق کشور در لیگ برتر باید با سختی‌ها و مشکلات بیشتری دست و پنجه نرم کند. امیدوارم مشکلات هر چه سریع‌تر برطرف شود. مسئولان باشگاه هم تلاش زیادی در این خصوص داشته و جلسات متعددی برگزار کرده‌اند.

گل‌محمدی با بیان اینکه موضوعات فنی برای موفقیت یک تیم کافی نیست، اظهار داشت: عوامل زیادی برای موفقیت، سهمیه آسیایی گرفتن و قهرمان شدن یک تیم وجود دارند.

این عوامل و امکانات لازم باید کنار تیم باشند. مشکلات مالی، تیم را آزار می‌دهد و با کمک مسئولان شهر و استان، می‌توانیم بازی‌ها و نتایج بهتری داشته باشیم. بازیکنانم با جان و دل بازی می‌کنند و نیاز به حمایت دارند. خیلی امیدواریم این حمایت صورت بگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درود بر تو یحیا جان هرجا که میری دانش خودتو به رخ میکشی و دنبال بازیکنهای اسمی نیستی چون خودت بهتر از هر بازیکنی هستی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج