۷۷۱۴۳۶
۴۲ نظر
۵۰۱۰
۴۲ نظر
۵۰۱۰
پ

بازار مسکن کششی برای افزایش قیمت ندارد

مصطفی قلی خسروی رئیس اتحادیه املاک استان تهران با بیان اینکه رکودی در بازار مسکن ایجاد نشده است، اظهار کرد: رکود در بازار مسکن به معنای آن است که هیچ معامله‌ای در بازار انجام نشود؛ اما آمارها نشان می‌دهند که میزان معاملات در چند ماه گذشته روند خوبی داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان: مصطفی قلی خسروی رئیس اتحادیه املاک استان تهران با بیان اینکه رکودی در بازار مسکن ایجاد نشده است، اظهار کرد: رکود در بازار مسکن به معنای آن است که هیچ معامله‌ای در بازار انجام نشود؛ اما آمارها نشان می‌دهند که میزان معاملات در چند ماه گذشته روند خوبی داشته است.

وی گفت: هم اکنون میزان معاملات نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته و این به معنای کسادی در بازار ساخت و ساز است.

خسروی از کاهش توان مردم برای خرید مسکن خبر داد و افزود: قدرت خرید مردم نشان می‌دهداین بازار دیگر کشش افزایش قیمت ندارد بنابراین قیمت مسکن بیش از این رشد نخواهد کرد.

رئیس اتحادیه املاک استان تهران تصریح کرد: امیدواریم وضعیت اقتصادی و تحولات سیاسی در چند ماه آینده بتواند اثر مثبتی بر این بازار بگذارد.

وی با بیان اینکه هم اکنون بهترین زمان برای خرید متقاضیان واقعی مسکن است، گفت: کسانی که خریداران واقعی مسکن هستند خرید را به ماه‌های آینده موکول نکنند اما سرمایه‌گذاران در بازار ساخت و ساز برای خرید دست نگه دارند.

خسروی تأکید کرد: با توجه به آنکه سرمایه‌داران و سرمایه‌گذاران به ویژه در بازار مسکن نکته سنج هستند، می‌دانند که اکنون وقت مناسبی برای خرید نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کارشناس

      اتفاقاً مسکن جای افزایش قیمت را دارد! سازندگان و فروشندگان هر چه می توانند افزایش قیمت دهند فقط خریدار پیدا نمی کنند! خریدار واقعی به قیمت واقعی و با یک هشتم قیمت مسکن خواهد خرید نه بیشتر!
      با اراجیف این چوپان دروغگو قیمتهای کنونی عادی سازی نخواهد شد و خریداری پیدا نخواهد شد! هم کنون از پشه پرانی مشاوران املاک کلاش مفت خور در حجره هایشان کاملاً مشخص است که مسکن از رکود خارج شده و در کما نیست!!!!
      تلاشهای این کذاب بجایی نخواهد رسید و خریداران با این قیمتهای نجومی خانه ای نخواهند خرید. باید در حجره های مشاوران املاک کلاش تخته شود!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دوست عزیزی که میای میگی قیمت ملک باید بشه یک هشتم اون. بنده خدایی که میخواد خونه بخره میاد این کامنتو میخونه فک میکنه اره قیمت کاهش پیدا میکنه نه عزیز تو ایران چیزی گرون نمیشه پول تو داره بی ارزش میشه بنده خدا اونهایی که به این حرفهای کاهشی گوش دادن و شیش ماه پیش خونه نخریدن
        تو ایران پول پسانداز کردن معنی نداره چون ارزش پشکل از ریال بیشتره
        پس لطف کنید ریال نگه ندارید. چون دلار 7 تومنی 40 سال پیش شده 15 هزار تومن خیالت راحت با همین فرمون 40 ساله دیگه میشه 20 ملیون تومن هر دلار

      • بدون نام

        ما در ایران زندگی می کنیم نه آمریکا که بخواهیم ریال را با دلار مقایسه کنیم و قیمتها را با دلار بسنجیم. افزایش کاذب نجومی مسکن هم در آذر ماه سال 96 اتفاق افتاده در زمانیکه قیمت دلار تقریباً تغییری نداشت. گرانی کاذب مسکن فقط در اثر طماعی و سودجویی یک عده دست اندرکاران مسکن بوده نه چیز دیگری. در ثانی قیمتهای نجومی کنونی ارزش واقعی مسکن نیست و فقط نشانگر سودجویی و عدم مدیریت است و اگر قرار است رونقی در مسکن ایجاد شود باید قیمتها به یک هشتم تقلیل یابد و گرنه مسکن در کما خواهند ماند! و استدلالهای صد من یه غاز تأثیری در آن نخواهد داشت!

      • بدون نام

        گرانی کاذب مسکن فقط در اثر سوداگری نجومی شد و بعدهای توجیهات غیر منطقی را برای این گرانی به آن وصله نمودند! مانند همین مقایسه ریال و دلار. سقوط قیمت مسکن حتمی است و شکی در آن نیست و خریداری که با این قیمت ها مسکن بخرد ضرر زیادی خواهد کرد همانطور که فروشندگان و سازندگان تا کنون ضرر هنگفتی کرده و یا در اثر عدم فروش به قیمت واقعی خواهند نمود!!

      • بدون نام

        آقایی که می گی قیمت 15 هزار تومانی قیمت الان دلار باعث گرانی نجومی قیمت مسکن در آذر ماه 96 شده یه کمی فکر کنی خودت جوابتو میگری!!!!!

    • بدون نام

      ۹۹ درصد افزایش قیمت مربوط به املاک های پورسانت بگیره برای دریافت کمیسیون بیشتر چه ها که نمی کنند صاحب ملک یه قیمت میده میگن مطمئن باش ما بیشتر میفروشیمو اجاره میدیم اتحادیه املاک هم مثل تاکسیرانی توی این ۴۰ سال فقط جانب دوپهلو و تکذیب و آخرشم تمام و کمال زیر زیرکی پوست مردم رو کندند بخدا ما یه امیر کبیر میخوایم

    • بدون نام

      تا 50 سال دیگر هم با این قیمتها خریدار پیدا نخواهد شد! آنهم اگر کیفیت حفظ شده و قدمت اثری بر ملک نداشته باشد!
      با یاوه سرایی های این فرد مسکن بیشتر در کما فرو می رود!

    • بدون نام

      کسی مغز خر نخورده تا با این قیمتهای نجومی و غیر واقعی و بسیار پائین تر از قیمت واقعی مسکن خریداری نماید!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کسی مغز خر نخورده تا با این قیمتهای نجومی و غیر واقعی و بسیار بالاتر از قیمت واقعی مسکن خریداری نماید!!!

    • سعید

      این دیگه این وسط چی میگه مردم تا دیر نشده بگیرن خیلی بی شرفی بابا این املاکیا رو جمع کنید همه رو اعدام کنید ....

    • بدون نام

      تا دیشب بازار مسکن در رکود شدیدی بود، چی شد این اقا معجزه کرده و رکود بحرانی را به رونق تبدیل کرده، از این اقای معجزه گر میخواهم که معجزه کند تا مستاجران بتوانند خانه بخرند و جوانان بتوانند ازدواج کنند و طلاق کم گردد، حتی ادم احمق هم این را رونق نمیداند که بیش از ۹۹ در صد مستاجران نتوانند خانه بخرند و فقط سرمایه داری که احتیاج به خانه ندارد جهت دلالی خانه بخرد.

    • بدون نام

      زمانی که پارسال قیمت مسکن یک سوم الان بود بهترین موقع خرید نبود، ولی که الان قیمت مسکن حدودا سه برابر شده بهترین موقع زمان خرید مسکن شده، ایا وقتی خودت هالویی، چرا دیگر مستاجران را هالو فرض میکنی؟، درسته که مستاجران پول ندارند که خانه بخرند ولی که عقل دارند که دروغ های تبلیغاتی منفعت طلبان و سودجویان کاذب را باور نکنند.

    • بدون نام

      مستاجران اگر بانک هم بزنند نمیتوانند خانه بخرند، یعنی تو نمیدانی با حقوق ماهیانه ۱/۵ الی ۳ میلیونی چگونه میتوان خانه خرید در صورتی که مستاجران تو کرایه خانه هم مانده اند.

    • بدون نام

      وقتی با حلوا حلوا دهن شیرین نمیشود، با پول پول هم توان خرید مسکن بالا نمیرود، و احتیاجی به توصیه شما نیست که مستاجران الان خانه بخرند، زیرا مستاجران کم عقل نیستند که توان خرید داشته باشند و خانه نخرند و انوقت گیر صاحبخانه های متوهم بیافتند تا کرایه خانه نجومی بگیرند و بیخودی پول کمیسیون املاکی بدهند و در به در اسباب کشی و ... بشوند.

    • بدون نام

      خواب می بینی مثل همیشه!
      با این قیمتا کسی خونه نمی خره مطمئن باش! برو با مشاوران املاک کلاشت در دکونانتونو ببندید! شک نکن!!!

    • بدون نام

      الان دیگر این مثل صدق نمیکند که بگی تخم مرغ دزد شتر دزد میشود، زیرا الان بعضی از سودجویان مسکن غیر قانونی، خبرها و امارهایی دروغین و تبلیغاتی میدهند که تا باعث توهم شدید فروشندگان به اعمال افزایش چند برابری حبابی قیمت مسکن گردند که باعث ضرری به اندازه ارزش میلیاردها شتر به مردم به خصوص مستاجران و اقتصاد مملکت میگردد و این خبر دهندگان بدون هیچ مجازاتی و حتی با افتخار هم در مملکت ازادانه میگردند، در صورتی که تخم مرغ دزد دستگیر و مجازات میگردد.

    • بدون نام

      این احمق فکر می کنه همه هالو اند مثل خودش!!!!!

    • ناشناس

      تمام این بدبختی در وضعیت مسکن دست خوده املاکی ها است نه دلار نه وضعیت اقتصادی و نه سیاسی ربطی به موضوع نداره فقط بنگاه دار جماعت والسلام از قدیم هم اسم خوبی داشتن...

    • بدون نام

      چرا کشش نداره! خوبم داره! فقط مشکل اینکه خریدار نیست!!!!

    • بدون نام

      یعنی الان قیمتها همش می ره بالا و مثل پارسال که با اراجیفت قیمتها رو بردی بالا، میارن پائین!

    • بدون نام

      چند ماه داری این اراجیفو بلغور می کنی! فکر می کنه کسی باشه به حرف گوش کنه!!!!

    • بدون نام

      دروغگو حرف مفت زده

    • بدون نام

      باتوجه به افزایش بی حساب وکتاب میلگردوآهن آلات و
      سایرمصالح ساختمانی، منتظرجهش قیمتی دیگری در
      قیمت مسکن باشید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هستیم!! بدون افزایش قیمت اینها هم جهش می زنه!! فرقی نمی کنه!!

      • بدون نام

        مواظب باش تورو مثل این آقا خواب نبره. ما منظر هستم نه یه جهش بلکه 100 جهش اتفاق بیافته!!!

      • بدون نام

        همه آماده جهش هستند. ولی تو فقط آماده ضرر باش.

    • ب

      عجب پرووووویی هست این مردک. آخه مگه مردم. احمقن که برن چند برابر قیمت واقعی پول خونه بدن؟ میگی الان بهترین زمانه خریده؟ خجالت نمیکشی؟ بزار خونه رو بکنن متری 200میلیون وقتی خریدار ندارن بشینن منتظر. ولی تو یکی خیلی پست و کثافتی آقای قلی

    • بدون نام

      من میگم کاری کنید . بنگاه داری . حداقل چند سالی راکد بشه .
      این عزیزان هم برند دستفروشی .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خیلیا دکه هاشونو بستن یا دارن می بندن.

    • بدون نام

      احمق! رونق یعنی:
      تداوم معامله مسکن در یک دوره طولانی مدت با ثبات قیمت. چیزی که در 10 سال اخیر اتفاق نیافتاده!
      وقتی عده قابل توجهی هر از چند گاهی اقدام به خرید می کنند یعنی رکود و وقتی تعداد اندکی اقدام به خرید می کنند یعنی مسکن در کماست. مانند وضعیت الان! بفهم! نفهم!!!

    • بدون نام

      بازار مسکن با این قیمتها داره به رکود عمیقی پیش میره آخرین خریدار بازنده این معامله هست مخصوصا کسی که مورد ناجور میخره ،طبقه 4بدون اسانسور وآپارتمانهای فرسوده پرخرج، بالاخره پولش میره خودش هم شایدگرفتار وام بشه

    • بدون نام

      حرف مفت خریدار نداره! مگه تو خواب ببینی خریدارا ریختن تو بازار و با این قیمتهای نجومی خونه می خرن!
      چیزیکه الان مشهوده اینه که بنگاهی ها و مشاوران املاک کلاش دارن حجره هاشونو می بندن! بقیه شون هم بزودی به این نتیجه می رسن!

    • بدون نام

      وقتی با این مصاحبه می کنید کمی آب بریزید سرش تا از خواب بیدار شه! خواب رونق می بینه!!!!

    • بدون نام

      این خوابیکه تو دیدی به عمر تو و بنگاه دارهای کلاش قد نمی ده!! تا آنموقع همه باید جمع کنن!!!

    • بدون نام

      چیزیکه الان مشهوده اینکه مشاوران املاک کلاش یا بساطشونو جمع کردن یا دارن جمع می کنند!!!

    • طاها سلیمی

      الان مشاورین املاک یه سری کفتار وآدم به نرخ روز خور هستن که با یه سری افراد میرن تو کار فیلم ورل بازی کردن اول میرن زمین وواحد آپارتمانی رابا قیمت ارزان ومناسب میخرن بعد یکی از خودشان یکی از واحدها را با قیمت دوبرابر میخره وبعد از نوشتن قولنلمه منتظر طعمه میمانن همین که یه نفر آومد قولنامه را نشان میدن میگن اینجا دوبرابر شده زود بخر گرانتر میشه وهمه قیمت های ان محله وحشتناک بالا میره مثلا ما الان در ایلام که قبلا خیلی ارزان بود الان چند برابر شده حتی در روستا ها زمین اندازه پایتخت گران شده داریم مثلا در پایین ایلام متری چهار میلیون راه حل فقط نخریدن تا این دلال ها ورشکست بشن ولی متاسفانه تو جامعه ایرانی جواب نمیده یارو میره میخره به بقیه هم میگه برو بخر

    • ح ج

      با سلام کششی رو گذاشتین خونه اجاره وخرید وفروش سه برابر شده دقیقا کسی که خوب کار کنه از همه چی بزنه اهل چیچی نباشه به کرایه نمیرسه خدا لعنت کنه باعث وبانی رو انگاری هیچ اتفاقی نیوفتاده با این همه گرونی

    • mn

      قیمت خونه من ۳۵۰ولی ۲۷۰به زور میخرن به نظر من قیمت مسکن در حال حاضر نسبت به همه چیز مفته قیمت ماشین و ضروریاته دیگست ده برابر داره فروش میرسه و مردم ساده سر و پا میشکونن برا خریدنش

    • ح ج

      مسکن در کماست چیه برین سر بزین مشاور املاک چطور خرید وفروش میشه گیریم بره تو کما امسال رشد ده سالش کرده خونه امسال باید متری خونه ۱۰ در صد میشد نه چیزی هول هوش بالای صد در صد اگر چند سالم از الان بخوابه رشد کرده دو باره چند سال دیگه سه برابر گرون میشه

    • بدون نام

      اول قیمت مسکن را با هوچی گری بصورا کاذی چند برای بالا می برند و بعد اسم رویش می گذارند که در اثر چه چیزی این قیمتها بالا رفته!!!
      پارسال امیدوار بودند و البته طراحی کرده بودند که با اعلام کاهش سود بانکی در شهریور ماه قیمت مسکن بطور خودکار افزایش یابد ولی هر چه منتظر ماندند دیدند بالا نمی رود و انتظارشان بی مورد است! در آذر 96 با هوچی گری قیمتها را بطور کاذب و نجومی بالا بردند و دنبال راه توجیه آن بودند که اعلام نمایند در اثر چه چیزی بالا رفته است! به عوامل مختلفی مانند تورم، ارز و دلار و سکه و مصالح و غیره متصل شدند! در زمانی قیمت مسکن را نجومی بالا بردند که قیمت دلار تقریباً ثابت بود ولی حالا قیمت کنونی دلار را علت گرانی نجومی مسکن می دانند! بوالعجب از این توجیهات!!!!!!

    • بدون نام

      بنده در اراک زندگی میکنم
      قیمت خانه اندازه قیمت خانه در تهران هست در حالی که یک سوم تهران امکانات در این گور بگور شده نیست
      چخبرتونه واقعا

    • بدون نام

      اگردولت سودسپرده های بانکی راکاهش نمی داد
      این هجوم ملت به طرف سکه وطلاودلارومسکن
      پیش نمی آمدوباعث افزایش نجومی مسکن نمی شد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج