جاباما
۷۷۱۵۵۱
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

سهام آسیایی رشد کرد

با نشانه‌هایی از این‌که آمریکا و چین مایل‌ هستند مشکلات تجاری خود را از طریق مذاکره حل‌وفصل کنند، ریسک‌پذیری افزایش یافت و سهام آسیایی بالا رفت.

خبرگزاری مهر: با نشانه‌هایی از این‌که آمریکا و چین مایل‌ هستند مشکلات تجاری خود را از طریق مذاکره حل‌وفصل کنند، ریسک‌پذیری افزایش یافت و سهام آسیایی بالا رفت.

روز جمعه، با نشانه‌هایی از این‌که آمریکا و چین مایل‌ هستند مشکلات تجاری خود را از طریق مذاکره حل‌وفصل کنند، ریسک‌پذیری افزایش یافت و سهام آسیایی بالا رفت.

گسترده‌ترین شاخص سهام آسیا اقیانوسیه ام‌اس‌سی‌آی در خارج از ژاپن، به دنبال سود وال‌استریت در معاملات دیشب، ۰.۴ درصد رشد کرد.

سهام استرالیایی ۰.۵ درصد رشد کرد و نیکی۲۲۵ ژاپن هم ۰.۹ درصد جهش کرد.

در بازار چین هم شاخص هانگ‌سنک در هنگ‌کنگ سود روز گذشته خود را ادامه داد و ۰.۸۱ درصد بالا آمد. اما کامپوزیت شانگهای ۰.۱۳ درصد و کامپوزیت شن‌زن ۰.۴۷ درصد افت کردند.

حتی با این که به نظر می‌رسد جنگ تجاری آمریکا-چین آماده است افزایش پیدا کند، انتشار اخباری از احتمال آغاز دور جدیدی از مذاکرات تجاری بین دو کشور، سهام جهان را تقویت کرده است.

مقامات چین از دعوت وزیر خزانه داری آمریکا، استیون منوچین برای مذاکرات تجاری جدید استقبال کردند، اما رییس‌جمهور ترامپ پنج‌شنبه شب با توییت خود که ایالات متحده برای توافق با چین زیر هیچ فشاری نیست، انتظارات بازارها را پایین آورد.

در بازار ارز، یورو که پنج‌شنبه شب به دنبال اظهارات رییس بانک مرکزی اروپا، ماریو دراقی، در مورد داده‌های اساسی قدرتمند اقتصادی اروپا، شامل رشد شدید اشتغال و افزایش دستمزدها، رشد کرده بود، در نرخ برابری ۱.۱۶۸۸ دلار تثبیت شد.

بانک مرکزی انگلستان هم در جلسه پنج‌شنبه شب نرخ بهره خود را ثابت نگاه داشت و پوند امروز در نرخ ۱.۳۱۱۴ دلار معامله شد.

نرخ برابری دلار در برابر ین ۰.۰۸ درصد تقویت شد و به ۱۱۲.۰۱ ین رسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج