۷۷۱۶۸۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

پیرلو: بازگشت پوگبا به یووه تعجب برانگیز نیست

آندره آ پیرلو، ستاره سابق یوونتوس، معتقد است انتقال دوباره پل پوگبا از منچستریونایتد به یوونتوس، اتفاق شگفت انگیزی نیست.

ورزش سه: آندره آ پیرلو، ستاره سابق یوونتوس، معتقد است انتقال دوباره پل پوگبا از منچستریونایتد به یوونتوس، اتفاق شگفت انگیزی نیست.

پوگبا در سال ۲۰۱۲ با انتقالی آزاد از منچستریونایتد راهی یووه شد اما ۴ سال بعد با انتقالی ۱۰۵ میلیون دلاری به الدترافورد برگشت.

این ستاره فرانسوی که به تازگی با تیم ملی کشورش، قهرمانی در جام جهانی را جشن گرفت، روزهای خوبی را در الدترافورد سپری نمی کند و شایعاتی در مورد جدایی اش از منچستریونایتد به گوش می رسد.

در حالی که از پاری سن ژرمن و بارسلونا به عنوان مقصدهای احتمالی او نام برده می شود، پیرلو اعلام کرد که یووه می تواند مقصد احتمالی این بازیکن باشد.

پیرلو: بازگشت پوگبا به یووه تعجب برانگیز نیست

او به توتواسپورت گفت: " بازگشت او برای من تعجب برانگیز نیست زیرا یووه به دنبال بهترین هاست و اگر بازیکنی برود، اینطور نیست که نتواند برگردد."

یوونتوسی ها در این تابستان لئوناردو بونوچی را یک فصل پس از پیوستن به میلان، بار دیگر به خدمت گرفتند. آنها همچنین با خرید کریس رونالدو با انتقالی 120 میلیون یورویی، نشان دادند که سخت به دنبال فتح چمپیونزلیگ هستند.

در این بین، پیرلو معتقد است که پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی یووه، باید از سختکوشی کریس رونالدو الگو بگیرد تا بتواند به ترکیب اصلی بیانکونری برگردد:" پذیرفتن اینکه در ترکیب اصلی نباشید، برای همه آسان نیست. پائولو باید هرکاری می تواند انجام بدهد تا هرچه بیشتر بازی کند. اگر او در تمرینات، به اندازه رونالدو باانگیزه باشد، کنار گذاشتن او از ترکیب دشوار خواهد بود."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج