۷۷۱۶۸۱
۲۴ نظر
۵۰۰۴
۲۴ نظر
۵۰۰۴
پ

شباهت روحانی و هاشمی رفسنجانی

«رئیس‌جمهور در مقابل بداخلاقی‌های مخالفان صبر و حوصله خوبی به خرج داد و شبیه آیت الله هاشمی رفسنجانی سعی دارد مسائل کشور در وضعیت آرامش حل و فصل شود.»

نامه نیوز نوشت: «رئیس‌جمهور در مقابل بداخلاقی های مخالفان صبر و حوصله خوبی به خرج داد و شبیه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی سعی دارد مسائل کشور در وضعیت آرامش حل و فصل شود.»

«امروز دولت روحانی تحت فشارهای اقتصادی، سیاسی و بین‌المللی است و باید بیش از پیش با آرامش روی حل مشکلات کشور تمرکز کند اما استیضاح و برکناری دو وزیر و سوال از رئیس‌جمهور این شائبه را در اذهان برخی تحلیلگران سیاسی می‌پروراند و تقویت می‌کند که مخالفان سرسخت رئیس‌جمهور طراحی کردند تا دولت را از نصاب بیندازند.

حجت‌الاسلام محسن غرویان درباره تلاش مخالفان روحانی برای از نصاب انداختن دولت به نامه نیوز گفت: خیلی بعید می‌دانم چنین هدفی در کار باشد. ضمن آن که با توجه به همراهی رئیس مجلس با آقای روحانی چنین اتفاقی هم نمی‌افتد.

بعد از طرح سوال از رئیس‌جمهور برخی می‌خواستند موضوعات را به قوه قضائیه ارجاع دهند اما آقای لاریجانی اعلام کرد که موضوعات به قوه قضائیه نخواهد رفت که این نشان می‌دهد شخصیت‌های سیاسی ذی‌نفوذ اجازه نمی‌دهند که دولت ساقط شود.

این استاد حوزه و دانشگاه در واکنش به کنایه‌های مخالفان روحانی که می گویند «زمان انتخابات عده‌ای در دل مردم هراس می‌انداختند که ریاست‌جمهوری رئیسی مساوی با دلار ۱۰ هزار تومان و جنگ با آمریکاست اما امروز روحانی سر کار است، هر دوی این اتفاقات افتاد»، اظهار کرد:

این حرف‌ها عوامانه است. کسانی که اهل دانش و علم هستند چنین سخن نمی‌گویند. مسائل مربوط به اقتصاد، سیاست و عرصه بین‌المللی دانش خاصی می‌خواهد. به علاوه آن که مسائل بین‌المللی، سیاسی، روحی، روانی و امنیتی در افزایش و کاهش قیمت‌ها دخیل هستند.

وی ادامه داد: اگر نامزد رقیب امروز رئیس‌جمهور بود قطعا وضعیت اقتصادی کشور بهتر از حال حاضر نبود و شاید بدتر هم می‌شد.

حتی می‌توان احتمال داد که قیمت دلار به دو تا سه برابر قیمت کنونی یعنی حدود ۴۰ هزار تومان افزایش پیدا می‌کرد چون معادلات بین‌المللی و اقتصادی بستگی به کنش‌ها و واکنش‌های سیاسی دارد و تأثیر هر کدام از مولفه‌ها باید بر اساس دانش آن حوزه محاسبه شود.

غرویان با بیان این که روحانی مصالح و منافع کلی مردم را لحاظ می‌کند، تأکید کرد: آقای روحانی هدف مقدسی دارد و می‌خواهد آرامش کشور حفظ شود. به هر حال او حرف‌های ناگفته را نمی‌گوید چون ملاحظاتی دارد و نمی‌خواهد بین احزاب و گروه‌ها تنش و درگیری شود.

به نظر من رئیس‌جمهور در مقابل بداخلاقی های مخالفان صبر و حوصله خوبی به خرج داد و شبیه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی سعی دارد مسائل کشور در وضعیت آرامش حل و فصل شود.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شما را به خدا دیگه بسه بگذارید جوانان سر کار بیایند هی همش روحانی. هاشمی.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درود بر روح بلند هاشمی و سلام بر روحانی

      • بدون نام

        کاش روحانی انگشت کوچک اقای رفسنجانی بود

    • بدون نام

      نه بابا هیچ شباهتی ندارن

    • احمدی نژاد

      هر دوشان در نابود کردن مردم زیر قطار اقتصاد مثل هم هستند

    • بدون نام

      هردوتاشون فقط جناح خود هستند هردوتاشون دل به غرب بستن هردوتاشون هم خدا ازشون نگذره والا تعارف که نداریم ...

    • بدون نام

      روحانی و مرحوم هاشمی دلسوزان واقعی این کشور و مردم بودند و هستند اما اونایی که نونشون تو جنگ و جدله همواره دنبال آشوب بودند و هستند تا قدرت را به دست بگیرند اما اشتباه میکنند چرا که اونا هم سوار همین کشتی اند .

    • بدون نام

      صحبتات بوی پاچه خواری میداد .همه مردم ناراحتند از دولت چرا چرت میگی غروی

    • ایران

      این استاد محترم !!!! دانشگاه !!!! ... واقعا توی این وضع نابهنجار اقتصادی مردم را (بلانسبت ملت شریف ایران) چی فرض میکنند ؟؟؟ این به اصطلاح اساتید !!! دانشگاه !!!؟؟؟

    • بدون نام

      آقای غرویان بجای فروختن دین ودنیای خود بگو در کجا آقای روحانی منافع مردم را لحاظ کرد جز منافع گروهایی که در تبلیغات ریاست جمهوری برایش تبلیغ کردند شاید بنظر شما مردم فقط آنها هستند ؛؛ شماها با این حرکات بهتر خود را ‌‌ معرفی میکنید .

    • علی

      سلام، شاید روحانی انتظارات رو برآورده نکرده ولی کشور مشکل ساختاری داره و طرح جزیره‌ای عمل کردن ایران در زمان کنونی که عصر ارتباط و همکاری بین‌المللی است که همیشه از سوی مخالفان دولت و عده‌ای خاص که منافعشون در این کاره بیشترین تاثیر رو در ایجاد وضعیت کنونی مملکت داره، اگر باز هم این شش نفر نامزد ریاست جمهوری بشن باز هم روحانی بهترین گزینه است،،،

    • عمار

      چه حرفهایی مزخرفی

    • بی پول

      هر دو ادمهای خنثی و عافیت طلبی بودند و هستند

    • بدون نام

      هردو از یک کرباس هستند منتها روحانی نوچه اوبود

    • کاردوک

      ایول خندیدیم
      ....

    • بدون نام

      بله این دو بزرگوار از نظر بی تدبیری واقعا شبیه هم هستن

    • بدون نام

      تا بود می گفتند دولت احمدی نژاد مقصر بود و حالا هم با پاک کردن صورت مسئله گلایه از آقای رئیسی میکنند که اگه رئیس جمهور می شد بدبخت میشدیم و فقط وفقط آقای روحانی و هاشمی تو این کشور خدمت کردند و بقیه خیانت بس کنید این حرف های هچل هفت را خسته شدیم بس ازاین دو حمایت کردید

    • بدون نام

      خیلی پررویی

    • بدون نام

      میتونی دیگه نظر ندی؟

    • بدون نام

      روحانی روحانی, باباجمع کنید, این آقا با بی تدبیری وخالی بندیهاش نظم جامعه, زندگی ومعیشت مردم روفلج کرد, هزاران جوون خودکشی کردن, هزاران هزار زن ودختر خودفروشی کردن تواین چندسال اخیرازشدت فقر, ب....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        متاسفانه اون جوونها و اون زن و دخترها خودشون انتخاب كردند كه اينطور زندگى كنند يا اينطور به زندگى خودشون خاتمه بدهند. انتخاب خودشون بوده. خودكرده را تدبير نيست. در ضمن فراموش نكن كه ما امنيت و عزت داريم. اگر اينها را از دست بدهيم ميدونى چى ميشه؟ مثلا تو خودت دوست دارى كه بيفتى دست داعش؟ معلومه كه دوست ندارى. پس ناشكرى نكن لطفاً

    • بدون نام

      ول کنید بابا .بجا این حرفا به درد مردم برسید .تو عمل باید ثابت کنید خودتونو

    • aria

      ژن خاص

    • بینام

      سلام ،اینکه آقای روحانی اشتباهات فاحشی بالاخص در سیاست اقتصادی داشتند مبرهن است .خو د ایشون هم اینطور سینه چاک خودش،رو تایید نمیکنه با اینکه معمولا از اعتماد بنفس بالایی برخوردار هست .تعجب ایجاست که دولت روحانی با دادن تمام امتیازات در روابط دیپلماتیک به این روز افتاده این بی تدبیری هست. همه امتیاز ها رو پیش پیش داوطلبانه داد که اروپا وامریکا روی خوش نشون بدن ولی اگر دولتی روی کار میامد که اینقدر به لبخند غرب دل نبسته بود ،اگر وضعمون بدتر از این هم میشد برامون گواراتر بود چون امتیازات واهرمهای فشار رو از دست نداده بودیم .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج