جاباما
۷۷۱۷۳۶
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

لاریجانی: سازمان منافقین نوع دیگر داعش است

دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه گفت: منافقین همان داعشی‌هایی هستند که ریش‌های خود را تراشیده‌اند و با شعار خشونت بدون مرز از اموال سعودی برای رقم زدن جنایت علیه بشریت استفاده می‌کنند.

خبرگزاری ایسنا: محمد جواد لاریجانی دبیر ستاد حقوق بشر و معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه در یادواره شهدای حرم رضوی با عنوان «عاشورا در عاشورا» که صبح امروز در تالار قدس کتابخانه آستان قدس رضوی برگزار شد، اظهار کرد:

حادثه عاشورای رضوی یکی از حوادث دلخراش و جنایات بزرگی است که اسناد آن را به سازمان ملل داده ایم. پیگیری این ترور تنها منحصر به حقوق ملت ایران نیست، بلکه برای دفاع از مکتب اهل بیت (ع) و حقوق تمام انسان‌های بی گناهی است که در دنیا مورد ظلم استکبار قرار دارند.

وی ادامه داد: برای کاهش مصائب اهل بیت (ع) باید به امر ایشان پرداخت و مهمترین امر اهل بیت (ع) زنده نگه داشتن خط ولایت است. ولایت مفهومی مهم برای جامعه مدنی و آغازگر بیداری سیاسی است.

معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه با اشاره به قدرت ایران اسلامی در جهان گفت: آمریکا در ابتدا فکر می‌کرد انقلاب اسلامی ایران دوامی ندارد، اما بعد از چهار دهه شاهد است همان انقلاب تمام نقشه‌های استکبار را خنثی می‌کند و از همین جهت است که به صورت شفاف دشمنی خود با ایران را اعلام می‌کند. نوک هجمه‌های استکبار به سمت شیعیان و مکتب اهل بیت (ع) است.

وی تأکید کرد: توجه به مکتب اهل بیت (ع) امروز در دنیا به صورت بی سابقه‌ای رشد یافته است، دشمنان اسلام فهمیده‌اند اگر مکتب اهل بیت (ع) پیشرفت کند اهداف شوم آن‌ها محقق نمی‌شود.

آمریکا در مذاکرات هسته‌ای می‌خواست قدرت ما را کاهش دهد، مسئله کشورهای مذاکره کننده با ایران برداشتن تحریم‌ها و هدف آن‌ها فقط غنی‌سازی نبود؛ بلکه می‌خواستند ملت ایران را از دستیابی به فناوری محروم کنند؛ فناوری که شامل ۱۵۰ زیر شاخه است.

دبیر ستاد حقوق بشر با بیان اینکه جریان استکباری امروز تروریست‌ها را با پوسته‌ای از اسلام همراه کرده و خشونت بدون مرز را مسیر راه خود قرار داده است، افزود: منافقین همان داعشی‌های ریش تراشیده‌اند که با شعار خشونت بدون مرز از اموال سعودی برای رقم زدن جنایات علیه بشریت استفاده می‌کنند.

وی تصریح کرد: پدیده نفاق جهت‌های بیرونی و درونی دارد که نقطه شروع آن انحراف از دین و قیام در برابر رهبر عادل است. منافقین از دانشجویانی تشکیل شد که به دنبال تفکر مارکسیستی بودند و به سمت اسلام بدون احکام و شرع رفتند.

لاریجانی خاطرنشان کرد: متاسفانه امروز شاهد هستیم مسئولانی که قسم خوردند مدافع اسلام باشند جاده صاف کن دشمن می‌شوند. منافق از یک سو دعای فرج امام زمان (ع) می‌خواند و از سوی دیگر مقابل امام می‌ایستد.

دبیر ستاد حقوق بشر بیان کرد: برای اینکه ریشه نفاق را کور کنیم باید نسبت به انحراف از دین حساس باشیم و بصیرت افزایی کنیم. در روایتی از امام صادق (ع) آمده است که خط بنی امیه را باید رصد کرد، زیرا این خط انحرافی تمام شدنی نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانی

      از مسئولین ایرانی داعشی تر نداریم ، ماپر گیتی نزائیده و نخواهد زائید

    • اسی

      نماینده کدوم حقوق بشر هستی؟ ایرانیا که دارن از گشنگی میمیرن پس تو چکاره ای تو این خراب شده؟

    • بدون نام

      بی رحمی مسولین بلایی سرمردم اورده که ازهیچ چیزی نمی ترسندوهمه بهترازوضع موجودمی دانند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج