۷۷۱۸۰۸
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

قنبرپور: اتفاقات بازی با نساجی را فراموش کردیم

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در بازی با نساجی اتفاقاتی رخ داد که در فوتبال ایران طبیعی است اما ما آنها را فراموش کرده و فقط به بازی با الدحیل فکر می‌کنیم.

تسنیم: مصطفی قنبرپور در مورد اتفاقات حاشیه‌ای بازی تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نساجی مازندران اظهار داشت: این بازی با همه اتفاقاتی که رقم خورد به اتمام رسید و پرداختن به آن چیزی را عوض نمی‌کند. به هر حال این اتفاقات حاشیه‌ای در فوتبال ایران طبیعی است و فقط می‌توان این مسائل را فراموش و آرزو کرد که دیگر تکرار نشود یا حداقل کمرنگ شود.

وی افزود: جا دارد از هواداران دو تیم هم تشکر کنیم که مسائل جوانمردانه را رعایت کرده و ضمن احترام گذاشتن به تیم‌ رقیب، تیم خود را به بهترین شکل حمایت کردند. اینها نکته‌های مثبت بازی بود که باید پر رنگ شود. لیگ در جریان است و همه باید دست در دست هم دهیم تا قشنگی‌های فوتبال‌مان بیشتر شود، صحبت‌ها و رفتارهای ما در این زمینه می تواند نقش اساسی داشته باشد.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه بازیکنان این تیم شاداب و سرحال خود را برای بازی با الدحیل آماده می‌کنند، یادآور شد: تمرین ما بعد از بازی با نساجی خیلی خوب و با نشاط برگزار شد و برانکو صحبت‌های خیلی خوبی را با بازیکنان داشت. ضمن اینکه بشار رسن و حسین ماهینی مصدومان تیم هم تمرینات ویژه‌ای را پشت‌سر گذاشتند و انشالله بدون مشکل در بازی روز دوشنبه با الدحیل حاضر خواهند شد.

قنبرپور تصریح کرد: با توجه به اهمیت بالای بازی با الدحیل همه فکر و ذهن ما این مسابقه است تا بتوانیم جواز صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان را دریافت کنیم. با تیم خیلی قوی و حرفه‌ای بازی داریم اما در بازی رفت نشان دادیم که از آنها بهتریم. میزبانی قطری‌ها از ما خیلی عالی بود و انشالله که پرسپولیس هم میزبان خوبی برای تیم قطری خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: در بازی با نساجی شاید تعداد زیادی از هواداران ما به ورزشگاه نیامدند اما از آنهایی که آمدند نهایت تشکر را داریم.

ایام محرم است و خیلی از جوان‌ها درگیر بر پا کردن هیئت‌های عزاداری هستند. انشالله روز دوشنبه هواداران پر شماری در ورزشگاه آزادی حاضر باشند و یک مراسم عزاداری خوب را نیز قبل از بازی روی سکوها ببینیم. پیش از این هم در همین ایام بازی‌ تیم ملی برگزار شده و هواداران به بهترین شکل مراسم عزاداری سید‌الشهدا (ع) را برگزار کرده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آره فراموش کردید چون فدراسیون پشتتونه و هیشکی تخلفات تماشاچیاتونو نمیبینه دزدیاتونو نمیبینه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج