جاباما
۷۷۱۸۱۱
۹ نظر
۵۰۰۰
۹ نظر
۵۰۰۰
پ

رحمتی: صحبت‌های پانادیچ غیرحرفه‌ای بود

مربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: مربی پرسپولیس صحبت‌هایی در مورد جواد نکونام انجام داده بود که غیر حرفه‌ای بود.

تسنیم: کیانوش رحمتی درباره شکست ۲ بر یک نساجی مازندران مقابل پرسپولیس در هفته ششم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: می‌دانستیم در ۲۰ دقیقه اول تحت فشار پرسپولیس قرار خواهیم گرفت و برنامه هم داشتیم تا حریف را با توجه به جو ورزشگاه در دقایق ابتدایی کنترل کنیم.

پرسپولیس در خط هجومی خود چهار بازیکن تأثیرگذار و خطرناک دارد. بچه‌ها در نیمه اول با تمرکز بالایی بازی کردند و به جز در ضربات ایستگاهی که پرسپولیس موقعیت‌های خطرناکی داشت، فرصت‌های ما در جریان بازی خیلی بهتر از حریف بود.

وی افزود: در نیمه دوم با وجود اینکه به بچه‌ها گفته بودیم تمرکزشان را از دست ندهند، اما در لحظه‌ای که فکر می‌کردند به یک آرامش در بازی رسیده‌ایم، گل اول را دریافت کردیم و شرایط کمی برای‌مان سخت شد.

رحمتی: صحبت‌های پانادیچ غیرحرفه‌ای بود

مربی تیم فوتبال نساجی مازندران در مورد اعتراض‌های کادرفنی این تیم به قضاوت رضا کرمانشاهی در این دیدار تصریح کرد: به جز در صحنه اخراج بازیکن ما، داور اشتباه تأثیرگذار دیگری نداشت. با توجه به اینکه توپ در میانه زمین بود، بازیکن ما یک برخورد خیلی کوچک با بازیکن پرسپولیس داشت و تصمیم کرمانشاهی مبنی بر دادن کارت زرد دوم به بازیکن ما کمی سخت‌گیرانه بود. به طور کلی به جز این صحنه داور قضاوت خوبی داشت.

رحمتی درباره درگیری کادرفنی دو تیم در تونل رختکن ورزشگاه آزادی عنوان کرد: این موضوع مربوط به بحثی از قبل بود. پانادیچ مربی پرسپولیس مصاحبه‌ای در مورد شخصی که سر تمرین ما فیلمبرداری کرد، انجام داد و نکونام از این قضیه کمی ناراحت بود. ما نهایت همکاری را با باشگاه پرسپولیس داشتیم تا آنها شرایط بهتری برای بازی آسیایی داشته باشند.

قبل از بازی به اصطلاح گفته شده بود، جاسوس پرسپولیس سر تمرین نساجی آمده و مربی پرسپولیس هم بدون اطلاع در واکنش به این مسئله گفته بود صحبت‌های نکونام جوک است،‌ در حالی که اصلاً این موضوع به نکونام ربطی نداشت. نکونام حتی در نشست خبری گفت در فوتبال حرفه‌ای این مسائل وجود دارد.

باشگاه پرسپولیس و سرمربی این تیم باید حواسشان باشد که مربیان وقتی می‌خواهند مصاحبه کنند نباید در مورد شخص خاصی حرف بزنند. اگر خبری می‌آید که یک تیم، شخصی را بر سر تمرین حریف فرستاده، نباید اینطور گفته شود که سرمربی آن تیم این حرف را زده است.

وی ادامه داد: در تونل ورزشگاه درگیری خاصی نبود و فقط نکونام به مربی پرسپولیس گفت که این صحبت‌ها درست و جالب نبوده و وقتی قرار است از کسی نام برده شود باید مستنداتی وجود داشته باشد و زمانی که من این صحبت‌ها را نکرده‌ام شما حق ندارید اسم من را ببرید. پانادیچ غیر حرفه‌ای کار کرد و وقتی نکونام صحبتی نکرده بود نباید اسمی از او برده می‌شد.

مربی تیم فوتبال نساجی در پایان گفت: اکنون به لحاظ تیمی شرایط بهتری نسبت به هفته‌های ابتدایی پیدا کرده‌ایم. اشتباهاتی داریم اما هفته به هفته بهتر می‌شویم و چیزی که برای‌مان مهم است همین روند رو به رشد تیم‌مان است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      از یه مروان بی فرهنگ توقع دیگه ای دارین؟مخصوصا که با لنگ قاطی بشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ببند دهنتو

      • بدون نام

        ببند در گاله رو

      • علی

        کیسه کش کثیف برو طویلتون

      • ایرانی.

        همش تقصیرپمادهای تقلبیه وگرنه بحث پرسپولیس ونساجی چه ربطی بتوداره اخه کیسه ی سولاخ.

      • بدون نام

        بی ادبی درست حرف بزن

      • بدون نام

        آخه کیسه برو کیست و بکش چرا ....... تو میسوزه

      • هنریک

        ولی وقتی کاوه رفت بهش فحش ندادین
        آ باریکلا

    • nojin

      کاربر 6:44آب رو بریز همونجا ک میسوززززززززززززززززه خخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج