۷۷۱۸۲۲
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

کاربران ۳ میلیاردی تلفن هوشمند در جهان

بتازگی محققان تعداد تقریبی کاربران فعال گوشی‌های هوشمند در جهان را ۳ میلیارد نفر اعلام کرده‌اند که از این میزان تنها ۲۷۸ میلیون نفر از آنها ساکن امریکای شمالی هستند.

ایسنا: بتازگی محققان تعداد تقریبی کاربران فعال گوشی‌های هوشمند در جهان را ۳ میلیارد نفر اعلام کرده‌اند که از این میزان تنها ۲۷۸ میلیون نفر از آنها ساکن امریکای شمالی هستند.

کاربران ۳ میلیاردی تلفن هوشمند در جهان

۸۳۰ میلیون کاربر فعال در چین و ۴۵۶ میلیون کاربر نیز در هند از گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کنند که این ارقام نشان دهنده مهم‌ترین بازارهای محصولات تکنولوژی نظیر گوشی‌های هوشمند است.

این آمار و ارقام همچنین حاکی است که تعداد کاربران فعال گوشی‌های هوشمند از دو سال گذشته حدود ۵۰۰ میلیون نفر افزایش یافته است چراکه در سال ۲۰۱۶ میلادی، این تعداد برابر با ۲.۵ میلیارد نفر بود و حالا به ۳ میلیارد کاربر در جهان رسیده است.

نکته قابل توجه دیگر اینکه، تعداد کاربران گوشی‌های هوشمند در هند بسیار کمتر از کاربران در امریکای شمالی نظیر ایالات متحده و کانادا بود این در حالی است که حالا این آمار گویای سبقت کاربران هندی از همتایان امریکای شمالی خود در سال جاری میلادی است.

یکی از دلایلی که تعداد کاربران گوشی‌های هوشمند در هند افزایش یافته، ظهور برندهای ارزان قیمت چینی در بازار این کشور است که موفق شده توجه خیل عظیمی از کاربران هندی را که استطاعت مالی چندانی برای خریداری گوشی‌های گران قیمت نداشتند، جلب کند و بدین ترتیب مجموع کل کاربران گوشی‌های هوشمند در هند افزایش پیدا کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج