۷۷۱۹۴۹
۱ نظر
۵۰۲۰
۱ نظر
۵۰۲۰
پ

مهدی پاکدل نخستین بازیگر «بی تار»

گروه تولید فیلم سینمایی «بی تار» با مهدی پاکدل برای حضور در این پروژه به توافق رسیدند.

بانی فیلم: گروه تولید فیلم سینمایی «بی تار» با مهدی پاکدل برای حضور در این پروژه به توافق رسیدند.

مهدی پاکدل نخستین بازیگر «بی تار»

فیلم سینمایی «بی تار» به کارگردانی جمیل رستمی و تهیه کنندگی سیدحامد حسینی همچنان در مرحله پیش تولید قرار دارد و گروه تولید این فیلم با مهدی پاکدل به عنوان اولین بازیگر قرارداد بستند. از پاکدل در حال حاضر فیلم سینمایی «تنگه ابوقریب» روی پرده است. این بازیگر فیلم سینمایی «بن بست وثوق» را نیز آماده اکران دارد

سازندگان «بی تار» قصد دارند در این فیلم در کنار چهره های مطرح، چندین چهره جدید را نیز به سینمای ایران معرفی کنند. هم اکنون نیز گروه مشغول تست گرفتن از این بازیگران هستند و بزودی اسامی تمامی آنان اعلام خواهد شد.

پیش از این در این فیلم حضور محمود کلاری به عنوان مدیر فیلمبرداری، جهانگیر میرشکاری مدیر صدابرداری و عباس بلوندی به عنوان طراح صحنه و لباس قطعی شده بود. به تازگی نیز حضور محسن بابایی به عنوان طراح گریم، رحیم عرب امینی مدیر تولید، ماکان خاکزاد جلوه های ویژه بصری، محسن روزبهانی جلوه های میدانی، مهدی حسینی وند تدوین، محمد غفاری دستیار یک کارگردان و برنامه ریز و برادران پورناظری به عنوان آهنگساز در این پروژه سینمایی قطعی شده است.

«بی تار» حدود ۸-۹ بازیگر اصلی دارد. در حال حاضر مذاکره با بازیگران ادامه دارد و ظرف چند روز آینده لیست تمامی بازیگران این فیلم اعلام خواهد شد.

فیلمنامه این فیلم به نویسندگی مشترک جمیل رستمی و پژمان تیمورتاش مضمونی اجتماعی دارد و با محوریت منطقه کردستان به نگارش درآمده است.

فیلمبرداری فیلم جدید جمیل رستمی در شهر سنندج و مرزهای اطراف آن انجام می شود و برخی از لوکیشن ها نیز تاکنون انتخاب شده است.

جمیل رستمی در کارنامه خود ساخت فیلم های سینمایی «چشم»، «ژانی گه‌ل» و «مرثیه برف» را دارد. «بی تار» چهارمین فیلم بلند این کارگردان محسوب می شود.

حامد حسینی تهیه کننده «بی تار» نیز پیش از این تهیه کنندگی فیلم های سینمایی «سرو زیر آب» ساخته محمدعلی باشه آهنگر و «مشت آخر» به کارگردانی مهدی فخیم زاده را برعهده داشته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فداش انشاالله موفق باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج