جاباما
۷۷۱۹۶۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پیش بازی اینتر - پارما

اینتر و پارما، امروز در ورزشگاه جوزپه مه آتزا شهر میلان مقابل یکدیگر صف آرایی خواهند کرد.

ورزش سه: اینترمیلان شروعی مطابق انتظارات نداشته و نتوانسته امتیازات لازم را جمع آوری کند. نراتزوری تابستان شلوغی را سپری کرد و ستاره های متعددی را به خدمت گرفت. همین موضوع باعث شد تا انتظارات از تیم اسپالتی بالا برود ولی فعلا در شروع فصل، اوضاع برایشان آنطور که باید پیش نرفته است.

آبی و مشکی پوشان در ۳ بازی خود، ۱ پیروزی، ۱ تساوی و ۱ شکست کسب کرده اند و با ۴ امتیاز در رده نهم جدول قرار دارند. با این حال پیروزی آنها در بازی آخرشان به دست آمد، وقتی بازیکنانی مثل راجا ناینگولان اولین بازیشان را برای تیم انجام دادند و ستاره بلژیکی موفق به گلزنی نیز شد. او امروز نیز در ترکیب تیمش قرار خواهد گرفت و باید دید می‌تواند تغییرات مورد انتظار را در تیم ایجاد کند یا نه.

در آن سو پارما که به تازگی به سری آ صعود کرده، در سه بازی خود در این فصل تنها ۱ تساوی به دست آورده و در دیگر دو بازی با شکست زمین را ترک کرده است. با این حال، آنها مقابل یوونتوس نمایش بسیار خوبی داشتند و قهرمان ۷ دوره اخیر سری آ، به زحمت و با نتیجه ۲-۱ توانست آنها را شکست دهد و مطمئنا اینتر نیز کار آسانی پیش رو نخواهد داشت.

سیمه ورسالیکو تنها بازیکن اینتر است که احتمال دارد در این بازی غایب باشد و در آن سو، چیچیرتی و بیابیانی به طور حتم به این بازی نمی‌رسند و کالایو نیز غایب خواهد بود. آلبرتو گراسی نیز تلاش می‌کند برای این بازی آماده شود.

ترکیب احتمالی

پیش بازی اینتر - پارما

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج