۷۷۲۰۹۴
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

جوانانِ برانکو؛ آتش می‌زنند یا آتش می‌گیرند

برانکو ایوانکوویچ در ادامه بدشانسی‌های تیمش باید آنها را برای جدال بدون حضور احتمالی بشار رسن آماده کند.

ورزش سه: فیفادی برای پرسپولیس اینبار با اتفاقات تلخی همراه بوده است و آنها شاید موفق به سود بردن از هافبک عراقی ملی پوش خود نشوند. بشار رسن در جریان دیدار تیم ملی عراق مقابل کویت در دقایق ابتدایی دچار مصدومیت از ناحیه مچ پا شده و آخرین گمانه‌زنی‌ها خبر از غیبت احتمالی او در دیدار مقابل الدحیل قطر می‌دهد.

بشار رسن از زمان بازگشت از عراق طی روزهای اخیر تمرینات آماده سازی و کار زیر نظر کادرپزشکی را دنبال کرده و شاید این مساله اندک امیدواری را در شرایط فعلی برای سرخپوشان شکل دهد اما باید دید در نهایت چه اتفاقی برای این تیم تا پیش از بازی رخ خواهد داد.

اکنون باید دید در فصلی که برانکو با گذر از دومین محرومیت نقل و انتقالاتی با لیستی خالی از ستاره‌ها، خصوصا روی نیمکت همراه شده، چه تدابیری برای گزینه جانشینی بشار رسن خواهد داشت. آنها در بازی با نساجی که بشار رسن غیبت داشت از سیامک نعمتی سود بردند؛ اما بدشانسی وقتی به اوج خود می‌رسد که بدانیم این بازیکن نیز به دلیل محرومیت قادر به همراهی سرخپوشان نیست.

تمام پتانسیل پرسپولیس اکنون خلاصه در ۱۰ بازیکن است؛ سیدجلال حسینی، حسین ماهینی، محمد انصاری، شجاع خلیل زاده، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، امید عالیشاه، علی علیپور، شایان مصلح و گادوین منشا. گزینه محتمل این است که برانکو از تمامی نفرات قابل سود بردن خود در ترکیب اصلی استفاده کند و برای جریان بازی به نیمکت نشینان گمنام خود متکی شود.

جوانانِ برانکو؛ آتش می‌زنند یا آتش می‌گیرند

در نقشه دوم برانکو شاید از یکی از بازیکنان خط دفاعی‌اش که احتمالا حسین ماهینی خواهد بود یک خط جلوتر سود ببرد تا با اضافه کردن یکی از نیمکت‌نشینان قابل اعتماد، بتواند از پتانسیل یک نیروی تازه نفس (احتمالا شایان مصلح) در جریان بازی سود ببرد. در این صورت یا احمد نوراللهی متمایل به چپ بازی خواهد کرد یا کمال کامیابی نیا به سمت مخالف خواهد رفت.

جوانانِ برانکو؛ آتش می‌زنند یا آتش می‌گیرند

در صورتی که بشار رسن شرایط حضور در این بازی را به دست بیاورد، برانکو حداقل روی نیمکت چند بازیکن برای ایجاد تغییرات در شکل تیمی خود خواهد داشت. حمید طاهرخانی که در دقایق کوتاهی که برابر نساجی به میدان رفت، عملکرد خوبی از خود به جا گذاشت اما شاید تجربه این بازیکن و حساسیت بالای بازی مانع بزرگی برای حضورش در این دیدار تلقی شود.

جوانانِ برانکو؛ آتش می‌زنند یا آتش می‌گیرند

با تمام این اوصاف، اخبار خوب از باشگاه این است که بشار رسن در تمرینات امروز سرخپوشان در جمع دیگر بازیکنان حاضر شده تا احتمال حضورش برابر الدحیل افزایش یابد. در نهایت باید دید برانکو با سود بردن از این هافبک ملی پوش شانس صعود تیمش را بالا خواهد برد یا خیر.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      وقتی برانکو میگه سورپرایز داره به طور قطع قراره منفجر شیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج